Vind het echt geweldig leuk voor julliequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ruimte zat voor een Fok meet
Dank!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel snel zijn in Spanje...
Gefeliciteerd!
Geen stukken grond deze ronde waar de eigenaar onbekend van is? Of moet dat nog uitgezocht worden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank
Onderzoek jurist, tekenen contract, plannen overdracht:)
Nee één plotquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geen stukken grond deze ronde waar de eigenaar onbekend van is? Of moet dat nog uitgezocht worden?
En gefeliciteerd![]()
Lekker dichtbij, altijd leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ruimte zat voor een Fok meet
Dit is sowieso bijna portugal-noordquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:33 schreef Managarm het volgende:
[..]
Lekker dichtbij, altijd leuk.
Gefeliciteerd, het echte werk kan beginnen!
Galicië? Zo´n mooi gebied daar, mijn vrouw heeft er familie wonen waar we een paar jaar geleden zijn langsgeweest, ik was echt stomverbaasd dat het daar zo mooi is. Ok, ik zal tzt ook eens naar tickets kijken voor die FOK!meetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit is sowieso bijna portugal-noord
Nee nog nét Asturiasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Galicië? Zo´n mooi gebied daar, mijn vrouw heeft er familie wonen waar we een paar jaar geleden zijn langsgeweest, ik was echt stomverbaasd dat het daar zo mooi is. Ok, ik zal tzt ook eens naar tickets kijken voor die FOK!meet
Wat Blues zegt 😎 Felicidadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:27 schreef Blues het volgende:
Felicitaciones por su nueva casa y propiedad.
Dankquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat Blues zegt 😎 Felicidad
Zag in scrollen ook nog grenzend aan regio Galicië voorbijkomen. Prachtig daar.
Deed ons ook wel aan Ierland denken.
Succes hoor met het traject. <O
We komen het graag bewonderenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank
Ik vind zelf Galicië maar saai, vergeleken met Asturias![]()
De ruwe kust van Asturias, de bergen met iedere tien kilometer een heel ander landschap en klimaat, veel toffer
Is het zuidoostelijk van Oviedo gelegen? Want dan zit je ook op een prima locatie om elk jaar de Vuelta cyclista a España langs te zien komen. Een B&B gericht op fietsers iets voor jullie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank
Ik vind zelf Galicië maar saai, vergeleken met Asturias![]()
De ruwe kust van Asturias, de bergen met iedere tien kilometer een heel ander landschap en klimaat, veel toffer
Nee ten westen van Oviedoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is het zuidoostelijk van Oviedo gelegen? Want dan zit je ook op een prima locatie om elk jaar de Vuelta cyclista a España langs te zien komen. Een B&B gericht op fietsers iets voor jullie?
Dank en graag gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:35 schreef Radobe het volgende:
Gefeliciteerd!
Kom maar door met de foto's van jullie avontuur. En die prachtige natuurfoto's.
Leuk om het op afstand te mogen mee beleven 😊
Ik geniet er van, dus dank jullie wel!
Ik bedoelde zuidwestelijk van Oviedoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee ten westen van Oviedoen fors ook (San Martin de oscos ligt nabij). We zitten nu een half uurtje Noord van Oviedo.
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik bedoelde zuidwestelijk van Oviedozo te zien is jullie locatie dan nog wel 100k westelijker en dat rijd je daar niet in een uurtje
Ja, dat had ik in het begin in Portugal, maar het is maar 80 kilometer rijden dacht ik. Was het toch bijna 1.5 uur rijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik bedoelde zuidwestelijk van Oviedozo te zien is jullie locatie dan nog wel 100k westelijker en dat rijd je daar niet in een uurtje
Ik had dat toen ik net in Argentinië was. Keek ik op de kaart, hm... Bariloche? Leuk! Oh, ik kan wel met de bus. Die er dan 20 uur over doetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in het begin in Portugal, maar het is maar 80 kilometer rijden dacht ik. Was het toch bijna 1.5 uur rijden.
Dankquote:
Dankquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd met jullie aankoop!
Grote kans dat die buiten zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Linksboven is dan je hoofdschakelaar ? Waar zit je kWh meter dan precies ?
Jaquote:
Hier ook, in dorpen vaak ook buiten. In mijn huurwoning niet, die heeft een slimme meter binnen (die pas een half jaar geleden slim is gemaakt, hoef geen meterstanden meer door te geven).quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jadie zit hier eigenlijk altijd op het punt daar waar de elektra je terrein op komt. Soms ook Amerikaanse stijl op de zijkant van een woning.
160 kilomter, uur en vijftig minuten deur tot deurquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:26 schreef Blues het volgende:
Is het ver van waar jullie nu tijdelijk wonen?
Hopelijk gaat de overdracht een beetje vlot, ze zijn altijd heel snel met het voorlopige koopcontract, maar de rest ging bij ons nogal langzaam.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
160 kilomter, uur en vijftig minuten deur tot deur
Mooi gebied!!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
160 kilomter, uur en vijftig minuten deur tot deur
En zijn de handtekeningen gezet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Juridisch bijna alles in orde, één formaliteit in de eigendomsakte die gladgestreken moet worden (de verkoper, fijne gozer, gaat daarvoor naar een gestor).
Als alles goed is volgende week voorlopige overeenkomst tekenen. Dan kan ik ook wat fotos voor hier maken (nu alleen filmpjes met oa. De eigenaar in beeld, die ga ik niet hier delen).
Heel raar idee
Wij kopen alles, zij betalen huur, mogelijk dat we hun als erfgenamen in ons testament zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zijn de handtekeningen gezet?
Praktische vraag: splitsen jullie het kavel of kopen jullie als een geheel samen met de vrienden?
Als alles goed is zouden de documenten en gegevens de komende dagen op orde moeten zijn. We gaan het zienquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
We zijn een maandje verder: gaat er binnenkort geklust kunnen worden?
Of zijn de juristen er vooral druk mee?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Prachtig
Gr gr vanaf de Costa Del Sol
[ link | afbeelding ]
Volgend jaar een ritje naar jullie als jullie gesetteld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |