quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja ik zocht welk nummer erbij moest.quote:
@Gertquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hoi Gert. Wat zou zijn username zijn hier?
fok = stukquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
waarom update het topic niet meer automatisch, is dat alleen met abo? Zo irritant steeds de pagina vernieuwen
Dat nummer is gewist.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
waarom update het topic niet meer automatisch, is dat alleen met abo? Zo irritant steeds de pagina vernieuwen
Kun je ons wel lezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Mijn reacties kan ik pas lezen na updaten van de webpagina
“Dark room honey”quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Vintage fotografie. Lekker samen de donkere kamer in.
Voel je niks van. Gewoon door blijven schreeuwen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en soms wel mijn nieuwe reacties en dan weer niet
oh het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Mijn reacties kan ik pas lezen na updaten van de webpagina
Kun je hier ontopic posten? Alvast bedankt.quote:
Hij verdient te goed om daar ooit te hoeven komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Elektronica kringloop
Oh wat goed
Hergebruikt
Ja dat is met een kringloop
Keihard.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je hier ontopic posten? Alvast bedankt.
Helft van de mensen komt daar niet vanwege het geld, noch brengt spullen weg daar vanwege geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij verdient te goed om daar ooit te hoeven komen
We zitten hier vol aandacht op je ratings te wachten!!!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
Oh nee dat is alleen voor de posts van anderen, voor mijn eigen posts moet ik nog steeds vernieuwen
stoppen met posten?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Ik weet niet wat je hieraan kan doen
Leuk hè?quote:
En heeft kriebels na 10 seconden. Check.quote:
Klinkt als wishful thinkingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik hoop dat er nog leukere gesprekken komen
en deze post zag ik ook pas na vernieuwen. Wat een gekkigheidquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik hoop dat er nog leukere gesprekken komen
Is net een acteur uit een reclame deze Gert.quote:
Eerder een figurant wie per ongeluk een grotere rol krijgt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is net een acteur uit een reclame deze Gert.
buikje mag wel wat minderquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is Rosa een vreselijk lekker wijf (en leuk ook nog). Ben verliefd.
Ja nou ja. Dat hele team waarbij je je vingers aflikt is normaliter ook geen 52 jaar.quote:
Lekker subtiele oorbellenquote:
44..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar wel tegen willen komen als ze uitgaat met vriendinnen.
@Sapstengel doet Rosa, Sap doet Lize, het houdt niet op. Elke avond dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar wel tegen willen komen als ze uitgaat met vriendinnen.
Stukje curling?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Met de vriendinnen op stap
Lekker dansen
Leuk meid
Terug naar student en curly
Rosa is die in het jurkje aan het begin? Ziet er wel leuk uit maar zou "het hierbij laten".quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sapstengel doet Rosa, Sap doet Lize, het houdt niet op. Elke avond dit.
Dat tintje die met die donkere jongen zit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rosa is die in het jurkje aan het begin? Ziet er wel leuk uit maar zou "het hierbij laten".
even 2 mensen terugbrengen tot hun huidskleur. Wij zijn tegen racisme @Cocoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat tintje die met die donkere jongen zit.
Ik ben ook tegen racisme.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even 2 mensen terugbrengen tot hun huidskleur. Wij zijn tegen racisme @:coco
tja niet iedereen staat er zoals jij erinquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zolang vrijgezel dat hij zijn eisen maar naar beneden bijstelt?
Zal wel een neetje wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
Ik val op latino's, maar omdat ik heel lang geen relatie heb gehad neem ik genoegen met jou?
Je zou denken dat als die er 4 jaar woont dat die weet hoe die 't moet uitspreken.quote:
Ik vind pittig niet zo een leuke eigenschap. Ook niet bij mannen.quote:
@GurneyIsBestOke trekt zich hier niks van aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand Friends noemt bij favoriete series komt er geen tweede date.
Heb daar echt nog nooit om moeten lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Lastig tot een compromis te komen voor een film bij je?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Lachband is wel erg ja, alsof ze bang zijn dat niemand erom moet lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb daar echt nog nooit om moeten lachenMet die irritante lachband er nog bij ook
Zouden er überhaupt Amerikaanse dingen zonder lachband zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb daar echt nog nooit om moeten lachenMet die irritante lachband er nog bij ook
Kijk sowieso nooit films. Hooguit 2x per jaar misschien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lastig tot een compromis te komen voor een film bij je?
Noorden toch?quote:
Bij 21 wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
Als je 18 bent hoor je niet in dit programma thuis
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
Als je 18 bent hoor je niet in dit programma thuis
Klopt ze weet niet eens waar ze op valtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Weet het niet en dan een vrouw erbij zetten
Doen ze vaste prik.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
Weet het niet en dan een vrouw erbij zetten
Daar gaat ons inclusie badje.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Alle non binaire/mafkees Gen Z artiesten.
Gebeurd ook genoeg dat er nauwelijks wat werd gezegd toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
We gingen gelijk praten. Het was meteen raak.
Waarom niet? Leuk toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
3 keer naar dezelfde artiest gaan achter elkaar.
Dat lijkt me ook verschrikkelijk. Niet te kauwen dat beest.quote:
Gatverdammequote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verschrikkelijk. Niet te kauwen dat beest.
Wel heel veel van hetzelfde.quote:
smooth is die welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Anboldejo is een leuke om mee te gaan stappen.
Ik denk dat hij een toffe muzieksmaak heeft. En altijd blij.quote:
ik zat op die leeftijd ook altijd thuis te gamenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Covid heeft een generatie best wel verpest paar jaar lang he.
Gewoon samenwonend met een man met 30.quote:
Welk spel?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zat op die leeftijd ook altijd thuis te gamen
Ze moeten niet zo janken. Iedereen heeft er last van gehad en je moet er het beste van maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Maar ze weet het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon samenwonend met een man met 30.
tligt er ook wel aan hoe eigengereit je bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
@cherrycoke bouwt ook en is ook ex-militairquote:
Ik geef het haar mee op een kaartjequote:
Beetje trofeeën verzamelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Safari's
Stukje white privilege en kolonialisme
A2 racer?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zat op die leeftijd ook altijd thuis te gamen
Die van mij ook.quote:
Huismoeke heeft geen zin in dit type manquote:
Het hakt er na m’n pauze wel in.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn we ondertussen wel aan gewend.
Rechte rug wel.quote:
Heerlijk, ik hou ervan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah inderdaad, die hele zwaai beweging met zijn been ook
Zekers, voor FD begrippen ook!quote:
Oei, ik bedoelde FD.quote:
Lekker stukje Rotterdamse adhd.quote:
Zingt ook altijd zo overdreven en dramatisch. Keek dat ene nummer van haar met Christina Curry in de clip wel altijd op mute.quote:
Freudiaanse typefout?quote:
Ik denk het.quote:
Je moet mannen toch supporten?quote:
Dakduifed @Haagsquote:
Ik maak er geen woorden meer aan vuilquote:
ga je hem/haar/x nu ghosten?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik maak er geen woorden meer aan vuil
Ja, een kattennaam.quote:
In Almelo doen we er altijd rookworst op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |