quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja ik zocht welk nummer erbij moest.quote:
@Gertquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hoi Gert. Wat zou zijn username zijn hier?
fok = stukquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
waarom update het topic niet meer automatisch, is dat alleen met abo? Zo irritant steeds de pagina vernieuwen
Dat nummer is gewist.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
waarom update het topic niet meer automatisch, is dat alleen met abo? Zo irritant steeds de pagina vernieuwen
Kun je ons wel lezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Mijn reacties kan ik pas lezen na updaten van de webpagina
“Dark room honey”quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Vintage fotografie. Lekker samen de donkere kamer in.
Voel je niks van. Gewoon door blijven schreeuwen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en soms wel mijn nieuwe reacties en dan weer niet
oh het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Mijn reacties kan ik pas lezen na updaten van de webpagina
Kun je hier ontopic posten? Alvast bedankt.quote:
Hij verdient te goed om daar ooit te hoeven komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Elektronica kringloop
Oh wat goed
Hergebruikt
Ja dat is met een kringloop
Keihard.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je hier ontopic posten? Alvast bedankt.
Helft van de mensen komt daar niet vanwege het geld, noch brengt spullen weg daar vanwege geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij verdient te goed om daar ooit te hoeven komen
We zitten hier vol aandacht op je ratings te wachten!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |