quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bling bling is voor proleten.
Zou Chevy dan wel een Max fan zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef Tarado het volgende:
George is klaar voor z'n nieuwe teammaat.
het zou het eerste jaar zijn dat RBR een zandzakken techniek gaat hanterenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
Staat de Merc motor weer open en die van RBR nog niet helemaal?
Tokkie klokkiequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een Rolex?
~@:monkyyy
Ineens ja, laatste sector.quote:
dat is zo'n aftands grote tw.quote:
Ik wilde net zeggen "Mercedes lijkt er toch weer bij te zitten"quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes weer op de plek gezet lijkt het?
Russell verbeterde wel z'n tijd. Hammie blijft achter, idd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes weer op de plek gezet lijkt het?
Lecleanrc.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:18 schreef Jane het volgende:
Wel tof dat Leclerc de rotzooi op de baan een beetje opruimt nu Vettel er niet meer is. Puntje voor Charles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een vrije training wint er niemand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga dit niet kijken
Verstappen wint toch wel
waarom ben je hier danquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga dit niet kijken
Verstappen wint toch wel
En tear offs, en vogels, en hagedissen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat er hier plastic zakken over de baan waaien lijkt me ook niet echt een verrassing toch. Misschien moeten ze daar in de simulator ook vast rekening mee houden.
Naast de kratersimulaties van de raketten?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat er hier plastic zakken over de baan waaien lijkt me ook niet echt een verrassing toch. Misschien moeten ze daar in de simulator ook vast rekening mee houden.
Om te vermelden dat ik niet kijk en dat Verstappen toch wel gaat winnen en dat ik hoop op een wonder van Perez al zal RB hem zeker geen kans gunnen nuquote:
nice troll.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Om te vermelden dat ik niet kijk en dat Verstappen toch wel gaat winnen en dat ik hoop op een wonder van Perez al zal RB hem zeker geen kans gunnen nu
Gewoon als extra opties inbouwen die je kunt aanvinken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef Jane het volgende:
[..]
En tear offs, en vogels, en hagedissen...
Bingokaart!quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon als extra opties inbouwen die je kunt aanvinken.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga dit niet kijken
Verstappen wint toch welZal het aan de keuken doorgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer nootjes en bitterballen voor onsquote:
Bitterballenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met de Ramadan?
begint zondag pasquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met de Ramadan?
Je hebt weinig gemist, een plastic zak hier en daar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:25 schreef Dven het volgende:
Verdomme helemaal vergeten dat de VT's vandaag zijn. Verbaasde me al toen ik R365 opende
motogp rijdt zondagmiddagquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
begint zondag pas
zover zijn we nog niet
en is de F1 al weer klaar
Toch ALO er weer bij.quote:
Ik hoop ook dat City een keer geen kampioen wordt in de PL en dit seizoen ook geen CL. En ben blij als Ajax supporter dat ze weer geen kampioen worden.quote:
Ocon 13e ondanks alle problemen bij het team.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch ALO er weer bij.
Maar jammer dat ze hij het in de race laat liggen (over STT doe ik maar geen uitspraken...)
Wind?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:40 schreef Tarado het volgende:
Het was iets langzamer dan vorig jaar, marginaal maar toch, had wel iets sneller verwacht.
Ik weet niet of je het over mijn 'STT' had, maar dat was een typo en moest 'STR' zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ocon 13e ondanks alle problemen bij het team.
Al zullen die later in het seizoen wel flink terug gaan vallen omdat er niks meer bij het team ontwikkeld kan worden.
Ja een ook iets langzamere VT1, dacht dat het aan sandbagging lag maar dat zou vandaag niet meer hoeven lijkt me.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Wind?
Of mss toch de auto's iets anders dan vorig jaar?
Was er op Bahrein ook niet een langzamere tijd in de VT's dan in de GP het jaar ervoor?
Ik doelde op het screenshot inderdaad, "verkeerde"gequotequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mijn 'STT' had, maar dat was een typo en moest 'STR' zijn.
Waarmee ik niet Scuderia Toro Rosso bedoeldeMaar Lance Stroll
Edit: of je doelde op de screenshot - van @:greysbones oorspronkelijk![]()
Oh geeft nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik doelde op het screenshot inderdaad, "verkeerde"gequote
aaah we hebben alvast 1 excuusquote:
gewoon de S weglaten,Trollquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mijn 'STT' had, maar dat was een typo en moest 'STR' zijn.
Waarmee ik niet Scuderia Toro Rosso bedoeldeMaar Lance Stroll
Edit: of je doelde op de screenshot - van @:greysbones oorspronkelijk![]()
de gifbeker is nog steeds niet leeg !quote:
Het was al vreemd dat ze het vorige week hadden want vrij fris, maar ze weten weer eens wat niet, dat komt toch wel te vaak voor de laatste jaren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
de gifbeker is nog steeds niet leeg !
na 7 goede jaren ( dankzij het vals spelen ) nu 7 slechte jaren ?
ik vind MOOOOOOI
Die is vooral fan van zoveel mogelijk klieren en irritatie opwekken, dus neequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou Chevy dan wel een Max fan zijn?
bevestigt weer de keuze van Lewis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was al vreemd dat ze het vorige week hadden want vrij fris, maar ze weten weer eens wat niet, dat komt toch wel te vaak voor de laatste jaren.
geen ultra dominante motor meer waar ze alles met vermogen konden oplossen en ze vallen zwaar door de mand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was al vreemd dat ze het vorige week hadden want vrij fris, maar ze weten weer eens wat niet, dat komt toch wel te vaak voor de laatste jaren.
Dat was toch al een issue? En het werd bij de vorige GP al gezegd dát het een issue zou zijn, of kon zijn.quote:
issues zijn er om opgelost te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was toch al een issue? En het werd bij de vorige GP al gezegd dát het een issue zou zijn, of kon zijn.
Ze hadden het er echt over dat het al een issue was. En dat het nog een issue kon zijn. Opnieuw.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
issues zijn er om opgelost te worden
je kunt niet week in week uit hetzelfde probleem blijven hebben
dan gaat er serieus iets niet goed
Red Bull heeft de cooling verminderd met ander bodywork voor deze race zo te zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
issues zijn er om opgelost te worden
je kunt niet week in week uit hetzelfde probleem blijven hebben
dan gaat er serieus iets niet goed
Snijdt MERC zichzelf dan in de vingers...? Andere motorafstelling?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull heeft de cooling verminderd met ander bodywork voor deze race zo te zien
[ afbeelding ]
Mercedes heeft niets veranderd aan het bodywork dus het probleem zal waarschijnlijk dieper liggen.
[ afbeelding ]
Er zit toch echt een andere achtervleugel op de Merc.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull heeft de cooling verminderd met ander bodywork voor deze race zo te zien
[ afbeelding ]
Mercedes heeft niets veranderd aan het bodywork dus het probleem zal waarschijnlijk dieper liggen.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het met afstelling te maken heeft of de manier waarop het ingepakt is, ze zijn van concept veranderd met meer conventionele sidepods dus misschien dat er een fout is gemaakt in de berekening met hoeveel koellucht er langs de radiatoren stroomt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Snijd MERC zichzelf dan in de vingers...? Andere motorafstelling?
Qua koeling bedoel ik en vleugel is geen bodywork.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Er zit toch echt een andere achtervleugel op de Merc.
Onbekend.quote:
Op de neus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |