quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bling bling is voor proleten.
Zou Chevy dan wel een Max fan zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:05 schreef Tarado het volgende:
George is klaar voor z'n nieuwe teammaat.
het zou het eerste jaar zijn dat RBR een zandzakken techniek gaat hanterenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
Staat de Merc motor weer open en die van RBR nog niet helemaal?
Tokkie klokkiequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een Rolex?
~@:monkyyy
Ineens ja, laatste sector.quote:
dat is zo'n aftands grote tw.quote:
Ik wilde net zeggen "Mercedes lijkt er toch weer bij te zitten"quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes weer op de plek gezet lijkt het?
Russell verbeterde wel z'n tijd. Hammie blijft achter, idd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes weer op de plek gezet lijkt het?
Lecleanrc.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:18 schreef Jane het volgende:
Wel tof dat Leclerc de rotzooi op de baan een beetje opruimt nu Vettel er niet meer is. Puntje voor Charles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een vrije training wint er niemand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga dit niet kijken
Verstappen wint toch wel
waarom ben je hier danquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga dit niet kijken
Verstappen wint toch wel
En tear offs, en vogels, en hagedissen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat er hier plastic zakken over de baan waaien lijkt me ook niet echt een verrassing toch. Misschien moeten ze daar in de simulator ook vast rekening mee houden.
Naast de kratersimulaties van de raketten?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat er hier plastic zakken over de baan waaien lijkt me ook niet echt een verrassing toch. Misschien moeten ze daar in de simulator ook vast rekening mee houden.
Om te vermelden dat ik niet kijk en dat Verstappen toch wel gaat winnen en dat ik hoop op een wonder van Perez al zal RB hem zeker geen kans gunnen nuquote:
nice troll.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Om te vermelden dat ik niet kijk en dat Verstappen toch wel gaat winnen en dat ik hoop op een wonder van Perez al zal RB hem zeker geen kans gunnen nu
Gewoon als extra opties inbouwen die je kunt aanvinken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef Jane het volgende:
[..]
En tear offs, en vogels, en hagedissen...
Bingokaart!quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon als extra opties inbouwen die je kunt aanvinken.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:20 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga dit niet kijken
Verstappen wint toch welZal het aan de keuken doorgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer nootjes en bitterballen voor onsquote:
Bitterballenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met de Ramadan?
begint zondag pasquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met de Ramadan?
Je hebt weinig gemist, een plastic zak hier en daar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:25 schreef Dven het volgende:
Verdomme helemaal vergeten dat de VT's vandaag zijn. Verbaasde me al toen ik R365 opende
motogp rijdt zondagmiddagquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
begint zondag pas
zover zijn we nog niet
en is de F1 al weer klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |