Toch ALO er weer bij.quote:
Ik hoop ook dat City een keer geen kampioen wordt in de PL en dit seizoen ook geen CL. En ben blij als Ajax supporter dat ze weer geen kampioen worden.quote:
Ocon 13e ondanks alle problemen bij het team.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch ALO er weer bij.
Maar jammer dat ze hij het in de race laat liggen (over STT doe ik maar geen uitspraken...)
Wind?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:40 schreef Tarado het volgende:
Het was iets langzamer dan vorig jaar, marginaal maar toch, had wel iets sneller verwacht.
Ik weet niet of je het over mijn 'STT' had, maar dat was een typo en moest 'STR' zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ocon 13e ondanks alle problemen bij het team.
Al zullen die later in het seizoen wel flink terug gaan vallen omdat er niks meer bij het team ontwikkeld kan worden.
Ja een ook iets langzamere VT1, dacht dat het aan sandbagging lag maar dat zou vandaag niet meer hoeven lijkt me.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Wind?
Of mss toch de auto's iets anders dan vorig jaar?
Was er op Bahrein ook niet een langzamere tijd in de VT's dan in de GP het jaar ervoor?
Ik doelde op het screenshot inderdaad, "verkeerde"gequotequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mijn 'STT' had, maar dat was een typo en moest 'STR' zijn.
Waarmee ik niet Scuderia Toro Rosso bedoeldeMaar Lance Stroll
Edit: of je doelde op de screenshot - van @:greysbones oorspronkelijk![]()
Oh geeft nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik doelde op het screenshot inderdaad, "verkeerde"gequote
aaah we hebben alvast 1 excuusquote:
gewoon de S weglaten,Trollquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mijn 'STT' had, maar dat was een typo en moest 'STR' zijn.
Waarmee ik niet Scuderia Toro Rosso bedoeldeMaar Lance Stroll
Edit: of je doelde op de screenshot - van @:greysbones oorspronkelijk![]()
de gifbeker is nog steeds niet leeg !quote:
Het was al vreemd dat ze het vorige week hadden want vrij fris, maar ze weten weer eens wat niet, dat komt toch wel te vaak voor de laatste jaren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
de gifbeker is nog steeds niet leeg !
na 7 goede jaren ( dankzij het vals spelen ) nu 7 slechte jaren ?
ik vind MOOOOOOI
Die is vooral fan van zoveel mogelijk klieren en irritatie opwekken, dus neequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou Chevy dan wel een Max fan zijn?
bevestigt weer de keuze van Lewis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was al vreemd dat ze het vorige week hadden want vrij fris, maar ze weten weer eens wat niet, dat komt toch wel te vaak voor de laatste jaren.
geen ultra dominante motor meer waar ze alles met vermogen konden oplossen en ze vallen zwaar door de mand.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was al vreemd dat ze het vorige week hadden want vrij fris, maar ze weten weer eens wat niet, dat komt toch wel te vaak voor de laatste jaren.
Dat was toch al een issue? En het werd bij de vorige GP al gezegd dát het een issue zou zijn, of kon zijn.quote:
issues zijn er om opgelost te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was toch al een issue? En het werd bij de vorige GP al gezegd dát het een issue zou zijn, of kon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |