SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Zaterdag, stratenaids, zandbak, kutland... het enige wat ontbreekt is sprintaids.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zaterdag stratenaids.
Volgens mij kan ik oprecht niet kijken zaterdag, dus jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zaterdag stratenaids. Op zondag nog een keer kijken?![]()
met een speciaal topicquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zaterdag stratenaids. Op zondag nog een keer kijken?![]()
Echt een circuit voor Super Marioquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig gaat het nieuwe F1 circuit in Saudi-Arabië voor 2030 er weer als een ouderwetse racetrack uitzien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet iig gaaf uitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig gaat het nieuwe F1 circuit in Saudi-Arabië voor 2030 er weer als een ouderwetse racetrack uitzien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Rainbow Road in Mario Kartquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat Verstappen voor die tijd al vertrokken is uit de F1. Hoeven we die droevige aftakeling van deze ooit zo mooie motorsport niet langer aan te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Global music icons Alicia Keys, Pharrell Williams and Martin Garrix have been named as headline acts for the post-race concert at the Saudi Arabian Grand Prix, with the event set to take place immediately after the race on Saturday, March 9.
Deze vergelijking zie ik echt veel voorbij komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:15 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Het lijkt wel Rainbow Road in Mario Kart
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze vergelijking zie ik echt veel voorbij komen
Clown World.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hopen dat Verstappen voor die tijd al vertrokken is uit de F1. Hoeven we die droevige aftakeling van deze ooit zo mooie motorsport niet langer aan te zien.
Garrix kan wel lekker draaien, allen die andere twee doen het meer voor hun eigen imago! Max en Martin zie je heel vaak samen, in en buiten de F1-wereld.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Max z'n vriendje is er ook bij dit weekend
[..]
Laat je mij en @Nizno al het werk doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik oprecht niet kijken zaterdag, dus ja
F zeroquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt een circuit voor Super Mario
Arme julliequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laat je mij en @:Nizno al het werk doen
Je was eerst met andere dingen bezigquote:
Wat als dat zwembad breekt en al dat chloorwater komt op circuitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je was eerst met andere dingen bezig
Iedereen valt gewoon weer in slaap net als vorige week johquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laat je mij en @:Nizno al het werk doen
Stratencircuit, dus Sargeant en Stroll gaan sowieso de muur raken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen valt gewoon weer in slaap net als vorige week joh
Max: Hoezo?quote:
Dat was de grapquote:
Geen looping?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij moet helemaal niets! Laat hem eerst maar dat gat dichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Norris en Garrix ook. Geen fan van laatstgenoemde overigens.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:56 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Garrix kan wel lekker draaien, allen die andere twee doen het meer voor hun eigen imago! Max en Martin zie je heel vaak samen, in en buiten de F1-wereld.
2030 vervangt deze Jeddahquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:42 schreef WillemsJ het volgende:
Is me even onduidelijk. Gaan we nu twee races in Saudi-Arabië krijgen? Of vervangt de nieuwe Jeddah? Ik zie twee antwoorden namelijk
Ik dank u!quote:
Het zou me niks verbazen als we tegen die tijd twee keer in dit fantastische land gaan racen.. Of zouden ze die 250 miljoen voor het Jeddah Corniche circuit tegen die tijd al afgeschreven hebben?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als we tegen die tijd twee keer in dit fantastische land gaan racen.. Of zouden ze die 250 miljoen voor het Jeddah Corniche circuit tegen die tijd al afgeschreven hebben?
oh echt?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:48 schreef WillemsJ het volgende:
Let's Go Max! Benieuwd wat deze race gaat brengen.
Op reddit vinden ze dit circuit prachtig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:53 schreef Tarado het volgende:
Het zal best mooi zijn om op te rijden dit circuit maar vind dit geen prettige kijkrace.
Yukinova!quote:
quote:
Want?quote:
En sowieso moet je dat van jezelf zeggen tot het tegendeel bewezen is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want?
Sjors zegt toch netjes dat Verstappen op dit moment de beste coureur is.
Natuurlijk kan Sjors, Max verslaan. Al zal dat lang niet iedere Q of race zal. Zelfs Perez, Gasly en Albon konden Verstappen zo nu en dan verslaan.
"Ik zie hem liever niet hier naartoe verkassen, ik kan hem waarschijnlijk niet verslaan."quote:
Dat ook, en vantevoren zeggen dat Verstappen je finaal naar huis gaat rijden en je bent voordat de eerste vrije training al verreden is, al omgedoopt tot 2e rijder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
En sowieso moet je dat van jezelf zeggen tot het tegendeel bewezen is.
Sickly Sainz?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:54 schreef Rianne84 het volgende:
Blijkbaar is men hier vanmiddag in een serieuze mood, dus dan maar een serieus bericht:
[ x ]
Je moet het toch een beetje positief bekijkenquote:
Ik krijg mario kart achtige vibes hiervan tbhquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben Gasly en Albon alleen voor Verstappen gestaan in geval van gridstraf. Albon heeft in 2020 het kwalificatieduel zelfs met 17-0 verloren. Perez stond vorig jaar ook maar 3 keer voor Verstappen: 2x door een probleem in de kwalificatie (Jeddah en Miami) en in België door een gridstraf.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
En sowieso moet je dat van jezelf zeggen tot het tegendeel bewezen is.
En, wat maakt dat uit voor George?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Gasly en Albon alleen voor Verstappen gestaan in geval van gridstraf. Albon heeft in 2020 het kwalificatieduel zelfs met 17-0 verloren. Perez stond vorig jaar ook maar 3 keer voor Verstappen: 2x door een probleem in de kwalificatie (Jeddah en Miami) en in België door een gridstraf.
Mwah, ik mag Sjorsje niet, maar wat moet hij hier anders zeggen?quote:
Veul plezierquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef maan_man het volgende:
Ben er bij. Zit nu in een appartement tegen het circuit aan. Sinds het weekend hier en wist niet goed wat ik moest verwachten, maar valt mij echt 110% mee.
Ik vind de mensen vriendelijk en behulpzaam. Misschien omdat ze niet zoveel toeristen zien. Alles prima geregeld. Die negatieve dingen die je hoort over Saudi merk je hier weinig van.
Kijk uit naar morgen.
Edit: zonder VPN werkt dit forum niet. Voor de rest nog geen sites tegengekomen die niet werken.
Rondom het circuit lijkt me ook niet de plek waar ze een homo 500 zweepslagen gaan geven nee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef maan_man het volgende:
Ben er bij. Zit nu in een appartement tegen het circuit aan. Sinds het weekend hier en wist niet goed wat ik moest verwachten, maar valt mij echt 110% mee.
Ik vind de mensen vriendelijk en behulpzaam. Misschien omdat ze niet zoveel toeristen zien. Alles prima geregeld. Die negatieve dingen die je hoort over Saudi merk je hier weinig van.
Kijk uit naar morgen.
Edit: zonder VPN werkt dit forum niet. Voor de rest nog geen sites tegengekomen die niet werken.
Volgens mij quote ik de verkeerde persoon, haha. Dit heeft inderdaad niks met Sjors te maken maar met iemand die zei dat zelfs Gasly en Albon af en toe Max versloegen.quote:
Dus geen publieke executies voorafgaand aan de mediadag? Erik van Haren niet in stukken gehakt? Hé, wat raar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef maan_man het volgende:
Kijk uit naar morgen.
Ze hebben geen stenen naar je gegooid? Dat is raar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef maan_man het volgende:
Kijk uit naar morgen.
Misschien kun je tussen de bedrijven door nog een onthoofding meepakken, folklore en zo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef maan_man het volgende:
Kijk uit naar morgen.
Dan ben je nooit in Brazilië geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef maan_man het volgende:
Ik denk dat veel mensen mijn bericht verkeerd opvatten. Geen enkel land laat rond het circuit zien wat discutabel is in het land.
Als je ergens naar toegaat dan heb je wel een gevoel hoe het waarschijnlijk zal zijn. Chersonissos losgeslagen, Benidorm bingo spelende bejaarden, Saudi een conservatieve Nederlandse migrantenwijk waar ik mij niet echt welkom voel in het kwadraat en waar ik misschien op mijn tenen moet lopen om niemand te kwetsen.
Ik wil alleen maar aangeven dat dit laatste absoluut niet het geval is en dat ik de gewone man in de omgang veel vriendelijker en toegankelijker vind dan gedacht.
Of in India waar ze en masse poepen in een rivier, zullen ze ook niet doen op het circuit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan ben je nooit in Brazilië geweest, geniet ervan, ben wel benieuwd hoe het zicht is voor een live kijker, op tv kan deze GP me niet zo bekoren.
Groot verschil is, is dat ze er niet voor weg rennen, maar er achteraan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:15 schreef DjVero het volgende:
Of in Spanje waar ze allemaal stierenvechten. Laat dat nou net iets zijn wat 9 teams wél proberen te doen op het circuit.
Maar waarom had je dan gedacht dat Saudiërs onvriendelijke mensen zijn? Ik denk dat veel Bours Koreanen en Russen enzo ontzettend aardige mensen zijn. Sting zong ooit ‘I think the Russians love their children too’. Het gaat om het regime dat het land bestuurt en dat met dit soort propaganda evenementen mooie sier wil maken waardoor mensen zeggen ‘ach, het valt eigenlijk best mee allemaal. Straks met het nieuwe circuit bij een pretpark hopen ze helemaal over te komen als het vooruitstrevende, leuke land.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:21 schreef maan_man het volgende:
Ik denk dat veel mensen mijn bericht verkeerd opvatten. Geen enkel land laat rond het circuit zien wat discutabel is in het land.
Als je ergens naar toegaat dan heb je wel een gevoel hoe het waarschijnlijk zal zijn. Chersonissos losgeslagen, Benidorm bingo spelende bejaarden, Saudi een conservatieve Nederlandse migrantenwijk waar ik mij niet echt welkom voel in het kwadraat en waar ik misschien op mijn tenen moet lopen om niemand te kwetsen.
Ik wil alleen maar aangeven dat dit laatste absoluut niet het geval is en dat ik de gewone man in de omgang veel vriendelijker en toegankelijker vind dan gedacht.
Werk?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:18 schreef THEFXR het volgende:
kan er vanmiddag niet bij zijn wegens andere onontkoombare verplichtingen.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan zaterdag niet kijken. Zie je zondag @:Peterselieman
Mods laten weer verstek gaan. Onacceptabel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan zaterdag niet kijken. Zie je zondag @:Peterselieman
Katje had al tijdig aangekondigd - schriftelijk, in tig-voud, én al weken van tevoren - dat hij er niet zou zijn bij de (eerste 2) zaterdagracesquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mods laten weer verstek gaan. Onacceptabel.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Katje had al tijdig aangekondigd - schriftelijk, in tig-voud, én al weken van tevoren - dat hij er niet zou zijn bij de (eerste 2) zaterdagraces
Dus @:Nattekat is wel verexcuseerd
Hihiquote:
Ik heb de memo niet ontvangen. Onacceptabele praktijken. Het is al veel te laat maar het is de hoogste tijd dat er een commissie opgericht wordt om dit en het functioneren van alle mods tot de bodem uit te zoekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Katje had al tijdig aangekondigd - schriftelijk, in tig-voud, én al weken van tevoren - dat hij er niet zou zijn bij de (eerste 2) zaterdagraces
Ik heb het laatst al even aan de kaart gesteld... Maar het scheen dat de mod in kwestie er toch nog wel plezier in had... Zo kwam het (op mij) niet over namelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de memo niet ontvangen. Onacceptabele praktijken. Het is al veel te laat maar het is de hoogste tijd dat er een commissie opgericht wordt om dit en het functioneren van alle mods tot de bodem uit te zoeken
Rustagh jij. Ik heb me niet afgemeldquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de memo niet ontvangen. Onacceptabele praktijken. Het is al veel te laat maar het is de hoogste tijd dat er een commissie opgericht wordt om dit en het functioneren van alle mods tot de bodem uit te zoeken
quote:
Heb je de Telegraaf al gebeld?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mods laten weer verstek gaan. Onacceptabel.
Om met Joris Luyendijk te spreken, het zijn net mensen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar waarom had je dan gedacht dat Saudiërs onvriendelijke mensen zijn? Ik denk dat veel Bours Koreanen en Russen enzo ontzettend aardige mensen zijn. Sting zong ooit ‘I think the Russians love their children too’. Het gaat om het regime dat het land bestuurt en dat met dit soort propaganda evenementen mooie sier wil maken waardoor mensen zeggen ‘ach, het valt eigenlijk best mee allemaal. Straks met het nieuwe circuit bij een pretpark hopen ze helemaal over te komen als het vooruitstrevende, leuke land.
Ik dacht uit je eerdere post op te maken dat je het ook daadwerkelijk over het land had. Maar met de bevolking lijkt me sowieso niet zoveel mis.
Aan de kaart gesteld?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het laatst al even aan de kaart gesteld... Maar het scheen dat de mod in kwestie er toch nog wel plezier in had... Zo kwam het (op mij) niet over namelijk.
Dus tja, die kwestie leek dan voor nu afgedaan.
Wil je nieuwe feiten op tafel leggen?
Ik heb het wel gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
baantjes zwemmen is geen excuusquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |