quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Je hebt toch alijd 6 in de basis zitten of is dat niet meer
Mijn fysio is niet aangesloten bij de zorgverzekraars. Hij steekt liever zijn tijd in de patienten dan dat hij halve dagen met invullen bezig moet zijn. Ik heb een chronische code en kan dus wel declaren maar krijg niet alles vergoed. Wat ik vergoed krijg moet ik betalen de rest niet. Echt een super man die zo me t patienten omgaat
De rest aanvullend verzekering en vaak het niet waardquote:Om fysiotherapie vergoed te krijgen vanuit de basisverzekering, moet je een aandoening hebben die op de chronische lijst staat. Als dit zo is, krijg jij fysiotherapie vanaf de 21e behandeling vergoed. Dit betekent dat je de eerste 20 behandelingen volledig zelf moet betalen.
Ligt er aan hoe vaak je fysio nodig hebt. anders is gewoon een behandeling betalen vaak beter dan een aanvullende nemenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
De rest aanvullend verzekering en vaak het niet waard
Je krijgt toch maar max 20 behandelingen op jaarbasis vergoed ofzo. En ik ging bij het afsluiten er niet vanuit dat ik het nodig zou hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe vaak je fysio nodig hebt. anders is gewoon een behandeling betalen vaak beter dan een aanvullende nemen
ZEGquote:
Ik heb geen idee ik heb een chronische code dus onbeperkt fysioquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je krijgt toch maar max 20 behandelingen op jaarbasis vergoed ofzo. En ik ging bij het afsluiten er niet vanuit dat ik het nodig zou hebben
Ik heb ruzie daar...quote:
We moeten nu luisteren naar iemand die lyrisch is over AI, maar het verschil tussen data mining, machine learning en deep learning niet weet. En ik ben bang dat er maar 4 mensen van de 60 het weten en de rest loopt te kwijlen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden gewoon luxe broodjes met vruchtensapjes versgeperst. En dat allemaal om naar een meeting te luisteren over de kwartaalcijfers
Dat is wel diep treurig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten nu luisteren naar iemand die lyrisch is over AI, maar het verschil tussen data mining, machine learning en deep learning niet weet. En ik ben bang dat er maar 4 mensen van de 60 het weten en de rest loopt te kwijlen.
Het is dat ik straks 15 minuten iets moet voordragen, anders was ik direct erg gegaan![]()
/nerd verhaal
En we moeten zelf maar voor lunch zorgenquote:
Ik las het verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
En we moeten zelf maar voor lunch zorgen![]()
Maar eind van de middag naar Orlando rijden voor Universal de komende 2 dagen
En ik denk dat ik vrijdag ook maar vrij ga nemen, dus bijna weekend
Ow eh... hoe dan...?quote:
Hahahhaaquote:
Nou zegquote:
Nee, ik bedoelde dat je de vorige TT niks vondquote:
Nee, ik doelde echt daadwerkelijk op een ruzie, elders op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg
[..]
Nee, ik bedoelde dat je de vorige TT niks vond
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ik doelde echt daadwerkelijk op een ruzie, elders op FOK!![]()
Er is toch altijd wel ergens een relletje op FOK!?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehe - de meesten hier kunnen er niet komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Moet de ONZ-brigade komen?
66?quote:
Ja, zodra je aankomt met feiten gaat het mis.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is toch altijd wel ergens een relletje op FOK!?
Oh over Feitelijke Meningen... gister - breek me de bek daar ook maar niet over openquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zodra je aankomt met feiten gaat het mis.
Ah, dan weet ik genoeg!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh over Feitelijke Meningen... gister - breek me de bek daar ook maar niet over open![]()
Bah bah.
En die user waait hier ook nog wel eens aan..
Ik weet niet of ik nu wil weten waar dat isquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehe - de meesten hier kunnen er niet komen![]()
Jij wel
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh over Feitelijke Meningen... gister - breek me de bek daar ook maar niet over open![]()
Bah bah.
En die user waait hier ook nog wel eens aan..
Je hoeft mss niet eens te raden. Maar het is wel een SCquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu wil weten waar dat is
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was het niet, schatquote:
Ik zou gewoon zeggen ik heb gelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was het niet, schat![]()
Kan me ook NIET voorstellen dat ienimienie "Feitelijke Meningen" zou zeggen![]()
Nou dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen ik heb gelijk
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen ik heb gelijk
FITTIE!!!!quote:
Deze SC dusquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hoeft mss niet eens te raden. Maar het is wel een SCDus niet per se zó pikant
![]()
Met Sally? Neuh joh nergens voor nodig tenzij ze gaat strooien met feitelijke meningen. Wat niet kan, want een mening kan niet feitelijk zijn wel door feiten onderbouwd.quote:
Het staat vanaf 14 maart 6pm Pacific Time op Disney Plusquote:
Dat is een feitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met Sally? Neuh joh nergens voor nodig tenzij ze gaat strooien met feitelijke meningen. Wat niet kan, want een mening kan niet feitelijk zijn wel door feiten onderbouwd.
Ik heb geen Disney Plus, maar mijn dochtertje heeft hem nog maar 4x in de bioscoop gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het staat vanaf 14 maart 6pm Pacific Time op Disney Plus
Maar die op Disney is nu wel helemaal compleet en met extra liedjesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen Disney Plus, maar mijn dochtertje heeft hem nog maar 4x in de bioscoop gezien
Gelukkig loop ik niet in een Red Bull Racing jas.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet soms lachen om die figuren in Redbull Red Bull racing jassen. Vroeger keken ze nooit Formule 1 en tegenwoordig moeten ze dan zo geforceerd fan zijn. mis die tijd waar het ergens verstopt op rtl5 of 7 zat voor de vrachtwagenchauffeurs en automonteurs.
Succesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Oh, ik moet zo 15 minuten een trucje gaan doen.
Zeg dat effe aan @Dr.Mikeyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met Sally? Neuh joh nergens voor nodig tenzij ze gaat strooien met feitelijke meningen. Wat niet kan, want een mening kan niet feitelijk zijn wel door feiten onderbouwd.
Groene zeep op je rug een optie?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik niet in een Red Bull Racing jas.
En ben ik niet pas fan toen een Nederlander in de Formule 1 won (of uberhaupt meedeed).
En oh ja, had ik al gezegd: DAT IS BIJ MIJ NIET HET GEVAL.
Moet ik het nog op een andere manier aan JOUW verstand peuteren?
.
Eh. Zo. Sorry aan de rest.![]()
Oh wacht. IK ben niet iemand die fan is voordat 'die Nederlander' mee reed.
Ik hoef me in dit geval dus *eigenlijk* niets van je post aan te trekken.
Poeh - kan het toch niet van me af laten glijden.
[c/p van elders]
Als je vroeger al keek ben je wel een echte hou je ook van auto tuning?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik niet in een Red Bull Racing jas.
En ben ik niet pas fan toen een Nederlander in de Formule 1 won (of uberhaupt meedeed).
En oh ja, had ik al gezegd: DAT IS BIJ MIJ NIET HET GEVAL.
Moet ik het nog op een andere manier aan JOUW verstand peuteren?
.
Eh. Zo. Sorry aan de rest.![]()
Oh wacht. IK ben niet iemand die fan is voordat 'die Nederlander' mee reed.
Ik hoef me in dit geval dus *eigenlijk* niets van je post aan te trekken.
Poeh - kan het toch niet van me af laten glijden.
[c/p van elders]
Oeh.quote:
Nee, want ik ben geen WRC fan. Keek ook geen karts.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je vroeger al keek ben je wel een echte hou je ook van auto tuning?
Bij voetbalclubs houden we niet van succes supporters die pas fan worden als de club het goed doet. Hoe zie jij die formule 1 “supporters” die pas zijn gaan volgen sinds Max? Vind je die ook een beetje nep ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen WRC fan.
Formule 1.
Contradictio in adjecto is een stijlfiguur wat hij gebruikt met zijn "feitelijke meningen". Heel slecht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg dat effe aan @:Dr.Mikey
Meningen zijn subjectief - nooit objectief.
Maar dat kregen we gisteren ook niet aan het verstand gepeuterd. In de SEX-SC, waar hij nooit komt...
Nee. Alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij voetbalclubs houden we niet van succes supporters die pas fan worden als de club het goed doet. Hoe zie jij die formule 1 “supporters” die pas zijn gaan volgen sinds Max? Vind je die ook een beetje nep ?
Ik ben ook nog aan het werk, ergens tussendoor.quote:
En als ze een mening geven?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar leuk.
Ook goed voor de sport in Nederland.
En jij hebt WEL verstand van voetbal dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En als ze een mening geven?
Tijdens wk en ek heb je dat ook bij voetbal mensen die nooit kijken die opeens gaan uitleggen wie er wel of niet in de spits moet dan zijn Nederlanders opeens zo een klein volkje.
ook ALLEEN MAAR LEUK.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat nu met Max en Formule 1 gebeurd had je vroeger met Darts keek jarenlang geen hond na toen won Van Barneveld kocht opeens heel Nederland een dartbord
Is altijd grappig om te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG wat ergmensen kijken ineens een sport als er een Nederlander er wat beter is en het wat meer op tv komt. Wat erg
Ik kijk al jaren naar voetbalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij hebt WEL verstand van voetbal dan?![]()
Er zitten toch altijd 10 miljoen bondscoaches op de bank thuis, als een Nederlands elftal moet spelen?
Ga toch heen man.
En hou eens op met dat ongelofelijke IRRITANTE gestook elke keer. Ik walg ervan.
Plus nog eens dat foute Nederlands van je. Kut voor je dat het huis niet door is gegaan.
Maar kom ons niet vervelen met je frustraties?!
Dank.
geweldigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren naar voetbal
In goede en slechte tijden.
Dat snap ik ook nooit hoor, ben ook geen fan geworden van Max Verstappen omdat hij toevallig een Nederlander is Ben gebleven bij degene waar ik altijd fan van wasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG wat ergmensen kijken ineens een sport als er een Nederlander er wat beter is en het wat meer op tv komt. Wat erg
En lekker sigaretjes roken maar dat maken ze steeds lastiger dat is erg vervelend en daar ervaar ik wel veel stress van. Net alsof je er niet toe doet voor de Nederlandse regering omdat je wel eens lekker geniet van een sigaretje.quote:
Terras tour?quote:
Nou en? Toch niets mis mee als een sport (even) populairder wordt als iemand internationaal succes heeft?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat nu met Max en Formule 1 gebeurd had je vroeger met Darts keek jarenlang geen hond na toen won Van Barneveld kocht opeens heel Nederland een dartbord
Ja nou veel mensen gaan last krijgen van die nieuwe wetgeving omtrent roken op Schiermonnikoog kan je bijvoorbeeld helemaal geen sigaretten meer kopen kleine plaatsen op het platteland zoals een Dalfsen Heino of Raalte etc zullen ook wel de lul zijn je zou je hele leven al lekker genieten van een sigaretje en daar wonen.quote:
Ja natuurlijk, want ik ga zo ook naar huisquote:
Dit was geen uitnodiging tot dialoog.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nou veel mensen gaan last krijgen van die nieuwe wetgeving omtrent roken op Schiermonnikoog kan je bijvoorbeeld helemaal geen sigaretten meer kopen kleine plaatsen op het platteland zoals een Dalfsen Heino of Raalte etc zullen ook wel de lul zijn je zou je hele leven al lekker genieten van een sigaretje en daar wonen.
Keek tot voor kort alleen de F1quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee verder echt totaal geen interesse in sport en aanverwanten
Hier kan ik niet eens meer inloggenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
Vraagje; zijn er meer mensen op Facebook uitgelogd ineens?
Het wordt tijd dat punctuatie weer wordt opgenomen in het curriculum van de middelbare scholen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nou veel mensen gaan last krijgen van die nieuwe wetgeving omtrent roken op Schiermonnikoog kan je bijvoorbeeld helemaal geen sigaretten meer kopen kleine plaatsen op het platteland zoals een Dalfsen Heino of Raalte etc zullen ook wel de lul zijn je zou je hele leven al lekker genieten van een sigaretje en daar wonen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging tot dialoog.
Maar daar zijn dan geen demonstraties voor maar voor onzinnige dingen komen ze allemaal wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging tot dialoog.
Ja dit dus idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kan ik niet eens meer inloggen
Storing dus. Overal ellende vandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kan ik niet eens meer inloggen
Wat onaardig je kan ook gewoon het gesprek aangaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort maar een demonstratie beginnen tegen het posten door ene Mikey
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:54 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)acebook-en-instagram
"OH NEE! FEESBOEK IS DOWN!!! NU MOET IK ECHT SOCIAAL DOEN!!!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |