Vandaar dat ik zeg: een reactie van.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Het onderdrukt niet je immuunsysteem, maar het vrijkomen van de histamine (de stof die de cascade van het immuunsysteem geeft, waardoor de symptomen komen).
Anti-histaminica.
Mooie besteding van de zondagquote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer zeker!Ik heb lekker gewandeld en gefietst!
Voor zover ik weet niet, maar ik slik het alleen als weet dat ik ergens ga komen in een periode waar ik er veel last van ga hebben.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er een nadeel aan die zooi regelmatig te slikken?
Dan had je net zo goed kunnen gaan zitten fappen in je mancave met het geluid op standje gehoorschadequote:Op zondag 3 maart 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, anders zat ik toch alleen thuis deze keer.
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed kunnen gaan zitten fappen in je mancave met het geluid op standje gehoorschade
Klonk als een goede alternatieve besteding?quote:
Whehehe jawel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Klonk als een goede alternatieve besteding?
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmiddag dik 3 uur in mijn mancave gezeten zonder te fappen![]()
Ben wel veel te lang bezig geweest om mods goed te installeren en de juiste liveries voor auto's voor een spelletje te krijgenquote:
Wij kijken nu een film op hbo eerder vanavond pizzarette avondje gehad.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, anders zat ik toch alleen thuis deze keer.
Jepquote:Op maandag 4 maart 2024 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is weer een nieuwe werkdag aangebroken...
Oh. Ow. Sowwy.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Een terrasje? Het gaat vandaag weer eens licht regenen...
Ik had kwartetquote:
Zal jou eens kwartettenquote:
Oh, mijn app geeft geen regen aan hier. Óók niet later op de dag?quote:Op maandag 4 maart 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Een terrasje? Het gaat vandaag weer eens licht regenen...
Woeiiiiiiquote:
O, dat kan. Ik heb mijn info van de frontpage.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, mijn app geeft geen regen aan hier. Óók niet later op de dag?
Oh. Daar kom ik nooit (meer, en eerder ook alleen op FOK!Sport - wat niet meer bestaatquote:Op maandag 4 maart 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat kan. Ik heb mijn info van de frontpage.
FOK! Wat een weer: plaatselijk lichte regen
Earl Greyskequote:
Hoi - niet al te vrolijk hier...quote:
Iets met mn BFF. Hoop dat ze ok is.quote:
Wij hopen met je meequote:
ToTquote:
Ja hoor, lekker aan het eten nuquote:
Ontzettend kut en goed tegelijkertijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker aan het eten nu
En daar?
Heeft ie van papaquote:Op maandag 4 maart 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontzettend kut en goed tegelijkertijd.Mannetje hier is weer heerlijk druk en speels bezig!
Dus, eigenlijk, eigen schuld dikke bult?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus, eigenlijk, eigen schuld dikke bult?
quote:
Klinkt als een goede vaderquote:
Whehe dat krijg ik gelukkig echt overal te horen, ook van therapeuten e.d.!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een goede vader
Mailykequote:
Ook goedquote:
quote:
quote:
Lekker dingquote:Op maandag 4 maart 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is vandaag op een boerderij geweest!
Hij heeft geweldig genoten van de kalfjes en lammetjes daar!![]()
"Papa? 1 babyschaap is ONT-SNAPT! Is naar buiten gelopen. Maar hij is ook zelf weer terug naar binnen gegaan, en toen heeft die meneer het hek dicht gedaan!"
quote:
Je was me voorquote:
Ik gun jou ook wat hoor schatjequote:
true lovequote:Op maandag 4 maart 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wat hoor schatje
Captain Slowquote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
1 langzaam oud mannetje voor The Stig!
ik doe niet aan komma's en puntenquote:
Ja maar ook "men".quote:Op maandag 4 maart 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe niet aan komma's en punten
tis fok
niet het taal... forum
Kijk eens naar haar ondertitelquote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ook "men".Dat is geen interpunctie!
zal me de punt komma;s roestenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ook "men".Dat is geen interpunctie!
* TheStigsDutchCousin met benen over elkaar gaat zittenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan stamp ik het paaltje in de grond
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin met benen over elkaar gaat zitten
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin met benen over elkaar gaat zitten
Mannengriepquote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, die verkoudheid waar mini-ToT me mee heeft aangestoken is niet fijn...
Of een vrouw?quote:
Maantje!quote:
mopperdepopquote:
Met mij gaat het echt goed!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
mopperdepop
hoe is het![]()
![]()
en wat had je een mooie foto met een mooie hond![]()
![]()
Sowquote:
naar het plekkie wat je wilde?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Met mij gaat het echt goed!![]()
bijna verhuizen![]()
Jaa wat een mooie hond he, Lev heet dieniet mijn hond hoor
Marley altijd #1
![]()
Hoeissie met jou??
Ja dat weet ikquote:
Wil ik ook wel even doenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
ff hier een koter met een rotgang z'n nest in flikkeren hier.
Jaaa zo'n zin in, spannend maar heb er echt onwijs zin in!!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar het plekkie wat je wilde?
ja echt een mooierd
maar dat is marley ook![]()
hier alles
Verhuizenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Met mij gaat het echt goed!![]()
bijna verhuizen![]()
Jaa wat een mooie hond he, Lev heet dieniet mijn hond hoor
Marley altijd #1
![]()
Hoeissie met jou??
fijn moonquote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa zo'n zin in, spannend maar heb er echt onwijs zin in!!![]()
aaah
Gelukkig alles goed grijs
Ohwquote:
quote:
In het donkerquote:Op maandag 4 maart 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaan we housewarming doen bij Maantje?
Miniiiquote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
Heb godverdomme echt geen energie meer om een verhaaltje voor te lezen, en ik doe het zo graag....
Maar oh wat was hij weer lief!
quote:
quote:
eerst op previewquote:Op maandag 4 maart 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
Ik haat het hoe FOK! met quotes werkt na het plaatsen van een Youtube filmpje....
bel @Dannyquote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou anno 2024 toch niet meer nodig moeten zijn?
Klinkt als een sirene.quote:
@3:30quote:Op maandag 4 maart 2024 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een sirene.
"DAAAAAAA NNYYYYYYYYY, DAAAAAAA NNYYYYYYYYY, DAAAAAAA NNYYYYYYYYY!!!"
niet danny onder speed dail hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een sirene.
"DAAAAAAA NNYYYYYYYYY, DAAAAAAA NNYYYYYYYYY, DAAAAAAA NNYYYYYYYYY!!!"
Nooit nodigquote:Op maandag 4 maart 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet danny onder speed dail hebben
je bent natuurlijk ook een enorm braaf usertjequote:
Jambers: Overdag is hij een enorm braaf usertje, maar 's nachts achter die KLEP speelt zich vanalles afquote:Op maandag 4 maart 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent natuurlijk ook een enorm braaf usertje![]()
![]()
Hij valt alleen wel een beetje op in de crowd....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Enormquote:Op maandag 4 maart 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij valt alleen wel een beetje op in de crowd....
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
Ik haat het hoe FOK! met quotes werkt na het plaatsen van een Youtube filmpje....
quote:
ToT!quote:
ok, ik snap niet precies wat je bedoelt. Je plaatst een youtube linkje en drukt daadwerkelijk op invoeren en dan quote je daarna iemand en dan komt de youtubelink terug? Desktop of mobiel?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]Hee hoi!
Telkens als ik een Youtube filmpje plaats (ongeacht welke browser ik gebruik) en ik wil daarna iemand quoten, blijft een deel van de oude post in het invoerscherm hangen en wordt de quote verneukt.
Desktop, ik zal proberen het te repliceren nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik snap niet precies wat je bedoelt. Je plaatst een youtube linkje en drukt daadwerkelijk op invoeren en dan quote je daarna iemand en dan komt de youtubelink terug? Desktop of mobiel?
Eerst zo even met een willekeurig Youtube filmpje...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik snap niet precies wat je bedoelt. Je plaatst een youtube linkje en drukt daadwerkelijk op invoeren en dan quote je daarna iemand en dan komt de youtubelink terug? Desktop of mobiel?
Nu moest ik een paar keer F5'en om überhaupt weer te kunnen posten en mijn reactie die ik gepost had is verdwenen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
En nu werkt het wel foutloos!quote:
In mobiele layout, op mn telefoon, heb ik wel na het posten (of wijzigen) van een reactie en ik kies Back, dan heb ik mijn eigen tekst weer terug in het scherm staan en moet ik opletten niet weer dezelfde tekst te plaatsen als ik nog wat type.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu werkt het wel foutloos!WTF!
Misschien omdat het 's ochtends rustiger op FOK! is dan 's avonds, en ik meestal 's avonds filmpjes plaats?
Anyway, misschien dat Danny wijs kan worden uit de edit-geschiedenis van de post precies boven mijn klacht?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:18 schreef maily het volgende:
Danny in het topic en niemand durft nog te posten
"ACROSS THE LINE!!!"quote:
Ik wist hetquote:
Linkje naar reactie van maily:quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
@:Danny ,als je dan toch ook hier meeleest, mn Likes zijn de laatste paar dagen niet meer Blauw (ook in een gewone browser niet meer dacht ik, maar zit nu alleen op mobiel).
Wel als ik m net plaats, na refresh niet meer.
Komt dus ook vaak voor dat ik een post "unlike".
Voorbeeld hier uit dit topic (link volgt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik gisteren ook last van. Ze worden wel geregistreerd. Nu werkt het wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
@:Danny ,als je dan toch ook hier meeleest, mn Likes zijn de laatste paar dagen niet meer Blauw (ook in een gewone browser niet meer dacht ik, maar zit nu alleen op mobiel).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, heb ik ook. Ik dacht dat het geen bug maar een feature was!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik haat hetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, heb ik ook. Ik dacht dat het geen bug maar een feature was!
F5 eens?quote:
Yup. Werkt.quote:
Hier niet.quote:
quote:
Oeh, vriendjesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:32 schreef Sally het volgende:
Liken 1e keer:
[ afbeelding ]
Na refresh vd pagina:
[ afbeelding ]
Mobiel, Chrome Browser, mobiele layout.
Mss gebruik jij andere layout, @:TheStigsDutchCousin ?
[Blauwe kleur komt omdat jij als Friend staat aangemerkt]
@Dannyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:32 schreef Sally het volgende:
Liken 1e keer:
[ afbeelding ]
Na refresh vd pagina:
[ afbeelding ]
Mobiel, Chrome Browser, mobiele layout.
Mss gebruik jij andere layout, @:TheStigsDutchCousin ?
[Blauwe kleur komt omdat jij als Friend staat aangemerkt]
Geen kwootverklootquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst zo even met een willekeurig Youtube filmpje...
Mailykequote:
Volgens mij ging het mis met qouten, en dán YT linkje plaatsen.quote:
En daarna reageren op iemand.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij ging het mis met qouten, en dán YT linkje plaatsen.
Muiskequote:
Is een bekend probleem check maar FB / Geliked bericht niet meer blauwquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dus tóch in FB moeten posten, haha!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een bekend probleem check maar FB / Geliked bericht niet meer blauw
Soms wel beter om daar dingen te melden als FOK! ergens last van heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dus tóch in FB moeten posten, haha!
Dank je, ik ga ff lezen!!
Correct en tevens juist. Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
Fok heeft ook last van dat post berichten pas door komen na een refresh
Las dat meer mensen daar ook last van haddenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Ik dacht al dat het aan mij lag
Lovkequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een bekend probleem check maar FB / Geliked bericht niet meer blauw
Ow dat soort dingen ben ik allang aan gewend!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
Fok heeft ook last van dat post berichten pas door komen na een refresh
Snel, koop iets!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Er staat al een week 200 euro extra op mijn rekening en ik heb het gewoon niet uitgegeven
nog beterquote:
Ik vind dat irritant, nu heb ik wel een abo en is dit een probleem wat meer mensen hebben dus ligt aan FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat soort dingen ben ik allang aan gewend!Ook dat ik na F5'en steeds naar beneden moet scrollen.
Ik wacht wel op de nieuwe collectie die over een paar weekjes uitkom van jurkjes. En ik zou nog wat spulletjes bij IKEA kunnen bestellen voor mijn huisquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog beter
Koop iets leuks dat je niet nodig hebt
Goed zoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Er staat al een week 200 euro extra op mijn rekening en ik heb het gewoon niet uitgegeven
Kartonnen doosquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu doorzichtige opbergbakken, maar daar kan ik niet bepaalde dingen in bewaren omdat ze onderhevig zijn aan licht. Dus wil ik bakken bestellen waar het licht niet doorheen gaat.
Stapelt niet zo lekker met zware dingen en daar kruipen beestjes inquote:
Die zijn hopelijk geen 200 euroquote:
Wilde het al doen, daarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel beter om daar dingen te melden als FOK! ergens last van heeft
Ow zelfs met abo heb je dat probleem?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind dat irritant, nu heb ik wel een abo en is dit een probleem wat meer mensen hebben dus ligt aan FOK!
Maar wel raar dat je zonder abo gewoon de post berichten veel later ziet etc
en *Poef*quote:
Waarschijnlijk, want ik wil ergens ook een nieuwe kastquote:
Wat is een post bericht dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind dat irritant, nu heb ik wel een abo en is dit een probleem wat meer mensen hebben dus ligt aan FOK!
Maar wel raar dat je zonder abo gewoon de post berichten veel later ziet etc
Dus eigenlijk is het geld al wegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja ik zag ook een jurk die ik wel wilde hebben
200 euro is al 4x uitgegevenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja ik zag ook een jurk die ik wel wilde hebben
je mag de mijne wel lenenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ontken alles!
Oh en ik moet nog een kofferset aanschaffen, maar ik kan de koffer op dit moment nog niet kwijt. Daarvoor moet ik eerst wat opruimen enzo
Nee nee.quote:
Zoek je nog collega's?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee.
We kregen vorige week een welkomstpakketje van fruitopjewerk gedoe, maar er zaten alleen appels in. Dus ik heb een appeltaart gemaakt, want ik ben van afdeling taartopjewerk
Volgens mij zoeken ze nog mensen ja. Alleen niet specifiek voor mijn afdelingquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken ze nog mensen ja. Alleen niet specifiek voor mijn afdeling
Ahquote:
Earl Greyskequote:
DOTquote:
Hety Stigquote:
Lovke, lekker ding!quote:
Maantjequote:
In een keer druk hierquote:
Zeg dat.quote:
Ja, plezierquote:
Komt omdat Fok! even niet goed werkt hij refrehst niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg dat.
ik mis gewoon de hallo van Sally, Aloa en devzero
Jep - nu lunspause hiero!quote:
De auto refresh is stoek. Men weet ervanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg dat.
ik mis gewoon de hallo van Sally, Aloa en devzero
O een late pauze? Of heb je altijd zo laat pauze?quote:
Sie machen hier alles Kaputt!!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
De auto refresh is stoek. Men weet ervan
Horeca. de meeste medewerkers eten ná de gasten, keukenpersoneel vóór de gasten lunchpauze hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een late pauze? Of heb je altijd zo laat pauze?
O ja dat herken ik welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Horeca. de meeste medewerkers eten ná de gasten, keukenpersoneel vóór de gasten lunchpauze hebben.
Ik wilde hier een gifje onder plaatsen van een hele boze Duitse meneer, maar deed het toch maar nietquote:
Ich habe es nicht gewusst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeeeen actieve herinneringen aan.
Maar nee, ik was het niet. Het was al gaande toen ik wakker werd![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Flammenwerfer!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wilde hier een gifje onder plaatsen van een hele boze Duitse meneer, maar deed het toch maar niet
Oh ja, die had ook nog gekundquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gewusst.Als je dat al bedelen noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeeeen actieve herinneringen aan.
Maar nee, ik was het niet. Het was al gaande toen ik wakker werd![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Tsk.quote:
verkeerde SCquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
Nee dan, je vroeg er openlijk om - dat klopt![]()
Maar vond het niet helemaal mijn plek om je een antwoord te geven![]()
Maar wil je een knuffel dan?
Kan geregeld worden hoor!![]()
Oh maakt het uit?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkeerde SC
En je kunt CotS niet dwingen
Als hij nu niet blij isquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maakt het uit?
Kom hier!![]()
*kroelt Gianni even lekker op z'n koppie, en een stevige omhelzing erbij.
![]()
![]()
![]()
En een dikke kus om af te sluiten![]()
![]()
![]()
Nou eh... blijkbaar niet want "verkeerde topic" ????quote:
O jee,quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh... blijkbaar niet want "verkeerde topic" ????
wat is het juiste dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh... blijkbaar niet want "verkeerde topic" ????
Zie onze beider PoHi'squote:
quote:
Nee?quote:
ach, even een workaround doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
wordt helemaal kriegel van FOK momenteel
Er wordt aan gewerkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
wordt helemaal kriegel van FOK momenteel
Wij hebben vandaag een grote organisatie meeting, maar uiteindelijk had de baas besloten geen luch te bestellenquote:
En nu? Zijn jullie verhongerd en is er helemaal niemand meer om te werken over bij jullie bedrijf...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een grote organisatie meeting, maar uiteindelijk had de baas besloten geen luch te bestellen
Wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een grote organisatie meeting, maar uiteindelijk had de baas besloten geen luch te bestellen
Ja sorry? Ik heb nu eenmaal veel te vertellenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:41 schreef ToT het volgende:
Godskanonne, ben ik ook ff uit het topic weg, zitten we zowat al weer in het volgende deeltje als ik terug kom!
hier nu ook, maar het kan zo weer voorbij zijnquote:
Paar druppeltjes verder niksquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nu ook, maar het kan zo weer voorbij zijn
Ik had een rekening van 588 deze maand en krijg maar 298,06 vergoedquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We hadden het over die 200 euro he vanochtend? Nou donderdag naar de fysio dus daar gaat wel weer een deel
Ow. Tja... da's altijd minder ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We hadden het over die 200 euro he vanochtend? Nou donderdag naar de fysio dus daar gaat wel weer een deel
Ik krijg niets vergoed, dus dat wordt gezelligquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een rekening van 588 deze maand en krijg maar 298,06 vergoed
O hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg niets vergoed, dus dat wordt gezellig
O Je hebt toch alijd 6 in de basis zitten of is dat niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |