Zelfs als ze bijvoorbeeld met de radio meefluiten?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou niet naast jou kunnen werken(ik trek fluitende mensen dus heel slecht)
Zet je dat nieuwe nummer van Racoon ook uit als ze het draaien?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou niet naast jou kunnen werken(ik trek fluitende mensen dus heel slecht)
Ik ben sowieso geen fan van menselijk fluiten in muziek. Ook niet van een duet waarin een man en vrouw constant tegelijk en dezelfde tekst zingenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zet je dat nieuwe nummer van Racoon ook uit als ze het draaien?
Racoon zet ik sowieso uitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zet je dat nieuwe nummer van Racoon ook uit als ze het draaien?
Nee nee, de weg naar morgen is een reis die duurt je leven lang. Het lijkt namelijk steeds dichterbijcte komen, maar als het moment daar is is het vandaag en niet morgen. Je bent dus eigenlijk voortdurend onderweg... naar morgenquote:
Ruth, dit is niet Ahoy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee nee, de weg naar morgen is een reis die duurt je leven lang. Het lijkt namelijk steeds dichterbijcte komen, maar als het moment daar is is het vandaag en niet morgen. Je bent dus eigenlijk voortdurend onderweg... naar morgen
Proost!quote:
Ik bied nog steeds weerstand tegen jouw regel en heb dus nog geen avondeten gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb toch helemaal geen geduld om hier de hele nacht rond te hangen.
Ik heb dat ook wel, maar het hangt voor mij nog wel een beetje van de situatie af.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs als ze bijvoorbeeld met de radio meefluiten?
https://www.bol.com/nl/nl(...)90/44523/?rating=allquote:Op woensdag 6 maart 2024 04:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een fluitketel voor water te koken vind ik dan wel weer charmant, maar die oude van mij doet het helaas niet op inductie.
Ik word van binnen al woest als iemand steeds aan het fluiten is in de supermarkt, laat staan dat zoiets gebeurd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel, maar het hangt voor mij nog wel een beetje van de situatie af.
Iemand die een beetje op straat loopt te fluiten, prima (mits die niet naast me loopt de hele tijd)
Maar fluiten kan wel echt heel erg vervelend zijn als je ergens mee bezig bent. Laatst in een van die kook/bak programma's was er een kandidaat die steeds liep te fluiten tijdens de opdrachten, dus terwijl je allemaal met bezig bent en je probeert je te concentreren. Daar zou ik echt heel slecht tegen kunnen.
Zullen wij een keer samen naar de Burger King? En dan gezellig samen niet neuriën en niet fluiten?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook echt niet tegen, dus bij deze zeg ik de Burger King vast af
Oooh thanks voor de tip! Ik ben echt totaal nog niet in de sokken gedoken, dus fijn dit even mee te krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wandel vrij veel en ik vind de sokken van Falke met merinowol erin het fijnst. Nooit te warme voeten, nooit te koude voeten en nooit natte (zweet-)voeten
Ah vandaar al die nieuwsberichten uit jouw regio over vechtpartijen in de supermarktquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word van binnen al woest als iemand steeds aan het fluiten is in de supermarkt, laat staan dat zoiets gebeurd.
Gezellig!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen naar de Burger King? En dan gezellig samen niet neuriën en niet fluiten?
Klopt ik sla meteen de hele supermarkt kort en klein, maar gek genoeg wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar al die nieuwsberichten uit jouw regio over vechtpartijen in de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |