Die laten we het presenteren volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar sturen we het trio Donnie, Mart Hoogkamer en Marco Schuitemaker.
Ik vind het zo'n schat!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]heerlijk dit
Ik zou dr best boeken voor feestjes tijdens Koningsdag
Zo zie je maar, waar een Klein (land) groot in kan zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Gaaf (en onwerkelijk) dat een Nederlandstalig lied in de Global Top staaten ook nog op plek 2
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef HiZ het volgende:
Eerste reactie : oh God, een of andere Jostie die denkt dat ie lollig moet doen. Avrotros zet in op een vernederde 0 punten.
Drie minuten 22 seconden later : waarom heb ik een brok in mijn keel? Wat heb ik gemist dat ik dit niet zag aankomen?
Weer een minuut later, die hook, OMG dit is geniaal. We gaan winnen dit jaar!!!!
Ik als songfestival leek (vergeleken bij jullie toch) heb geen idee of dat nu echt heel veel is voor songfestival begrippenquote:
Voor Nederland is dat zeker veel. Alleen een Arcade werd zoveel gedraaid dacht ik. Maar cijfers zijn ook weer niet helemaal te vergelijken, op andere uploads op andere kanalen op YouTube hebben Oekraïne en Italië 20+ miljoen views. En bijvoorbeeld Kroatië heeft 4 uploads met allemaal 1+ miljoen views.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik als songfestival leek (vergeleken bij jullie toch) heb geen idee of dat nu echt heel veel is voor songfestival begrippen![]()
Maar ik zie dat het immens veel is! Kroatië heeft tot nu 1.3 miljoen en UK rond de 425.000.
Zouden we gewoon gaan winnen? Wie zet alvast de champi koud?
Ik heb er geen verstand van, maar als ik België en Zwitserland zo zag gaan die denk ik wel erg hoog eindigen. De appael van Kroatië zag ik niet zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik als songfestival leek (vergeleken bij jullie toch) heb geen idee of dat nu echt heel veel is voor songfestival begrippen![]()
Maar ik zie dat het immens veel is! Kroatië heeft tot nu 1.3 miljoen en UK rond de 425.000.
Zouden we gewoon gaan winnen? Wie zet alvast de champi koud?
Daar moet wel bij worden aangetekend dat Italië en Oekraïne altijd miljoenen views hebben op Youtube, vooral uit eigen land.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor Nederland is dat zeker veel. Alleen een Arcade werd zoveel gedraaid dacht ik. Maar cijfers zijn ook weer niet helemaal te vergelijken, op andere uploads op andere kanalen op YouTube hebben Oekraïne en Italië 20+ miljoen views. En bijvoorbeeld Kroatië heeft 4 uploads met allemaal 1+ miljoen views.
Ook Spotify cijfers van landen zijn niet altijd te vergelijken. In sommige landen zijn andere streaming diensten populair.
lekker hakkûhnd met de kar door de appiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen Mia en Dion vanmorgen in AH én Duncan. Ik gok dat Joost een een beetje te ruig gaat zijn om in de supermarkt te draaien
Dat zou toch ontzettend vet zijn?!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekker hakkûhnd met de kar door de appie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |