Maar wel als Wouter Klootwijk -lookalike?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:33 schreef golfer het volgende:
Stasse is niet toegevoegd aan het team als vervanger van Van de Keuken, meldt KRO-NCRV.
Je vraagt je af waarom ze zo geheimzinnig over het proces moeten doen.quote:
Ik denk dat het er heel vies uitziet, eerst al die in zuur ontbindende botten en huiden die echt niet gescheiden zijn van de hersenen en de ogen, je zag zelf hoe al dat ongesorteerde slachtafval vanuit afvalcontainers in die vrachtwagen werd ges tort. Dat ziet er in het productieproces met vier uur ontbinden en vier uur stukkoken echt niet fris uit. (Gelukkig ruik je het niet). Als je dat daarna over grote zeven uitgestort en geroerd ziet worden wil niemand dat eindproduct ooit nog in zijn voedsel terugzien. Als je bij elk snoepje en gebakje terugdenkt aan stukgekookte ogen, werkt dat beter dan het beste dieet.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom ze zo geheimzinnig over het proces moeten doen.
Dit, en arabische gom is lekkerderquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
Drop is altijd een ramp om te vinden zonder gelatine. Ik ben altijd opzoek naar harde dubbel zout drop, maar heb nog niet echt goede kunnen vinden helaas.
Lekkerder dan watquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit, en arabische gom is lekkerder
Geen herhaling.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is dat de herhaling van die aflevering waar Italianen nederpasta naar het karton van de verpakking vonden smaken?
Daarbij, iedereen weet toch dat goede pasta in een blauwe verpakking zit …🤠
Of de Italiaanse pastasaus die in Polen werd geproduceerd?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is dat de herhaling van die aflevering waar Italianen nederpasta naar het karton van de verpakking vonden smaken?
Daarbij, iedereen weet toch dat goede pasta in een blauwe verpakking zit …🤠
2005!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Seizoen 3
https://npo.nl/start/seri(...)-3/macaroni/afspelen
Macaroni
:-)
En elleboogjes macaroni is er nog steeds. Geliefd bij de boomers en hun oudersquote:Op maandag 11 maart 2024 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
2005!
Kinderen die toen nog niet geboren waren, mogen nu autorijden. Dus een nieuwe uitzending is zo gek niet![]()
Die antieke tractor.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:40 schreef NoCigar het volgende:
Ah kijk, Marijn 'oh,hu' heeft het langste strootje weer getrokken.
De pasta van De Cecco en La Molisana zijn in ieder geval met bronzen mallen gemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Stansfield het volgende:
Leuke aflevering weer. En inderdaad zeker weer wat van opgestoken. Dan blijft nog de vraag kun je in een Nederlandse supermarkt dan een paste krijgen die van harde tarwe is, met een bronzen mal en langzaam gedroogd is?
Staat gewoon op de verpakking. Meestal de wat duurdere.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:42 schreef Stansfield het volgende:
Leuke aflevering weer. En inderdaad zeker weer wat van opgestoken. Dan blijft nog de vraag kun je in een Nederlandse supermarkt dan een paste krijgen die van harde tarwe is, met een bronzen mal en langzaam gedroogd is?
Die heb ik altijd.quote:
Die staat nog in mijn voorraadkast, net even gekeken maar ik zie dat de oppervlakte een stuk ruwer isquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die heb ik altijd.
Is die goed?. Ik heb programma niet gezien.
Ik denk dat het een teflon mal is, de buitenkant is best glad. Maar vind het verder best prima voor de prijs, ik heb van zowel Rummo als Combino de bio volkorenversiequote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Even bij de Lidl gekeken en hun pasta van combino is ook van harde tarwe gemaakt. Alleen kon ik niks vinden op de verpakking over de gebruikte mal en droogtijd. Wel dat het in Italie gemaakt was.
Wel even lekker van zich afbijten, mag ook wel een keertjequote:Op maandag 18 maart 2024 21:52 schreef golfer het volgende:
Certificaten voor eigeel van een scharrelkip.
Ja,ja...
En Chinese!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |