abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 13:37:55 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212688494
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?
Ik heb een transgender collega en we praten er bijna nooit over, hij hoort er gewoon bij net als de rest en vraagt niet meer aandacht of whatever.

Maar veel mensen dus die het anders ervaren met transgenders? Ik hoor graag ervaringen ipv de oordelen die maar voorbij blijven komen.
Als ze allemaal waren als je collega, hadden we heel deze discussie niet. Dat zijn ze dus niet, het is niet een homogene groep, zie het ook niet als zodanig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 13:38:26 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212688500
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Wat is precies de vooruitgang in dit?
Dat je niet iedereen meteen in een hokje zet
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:39:00 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212688506
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat de woke-brigade dus ook doet met mensen die hun visie niet delen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212688510
quote:

[..]
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?
Ik heb een transgender collega en we praten er bijna nooit over, hij hoort er gewoon bij net als de rest en vraagt niet meer aandacht of whatever.

Maar veel mensen dus die het anders ervaren met transgenders? Ik hoor graag ervaringen ipv de oordelen die maar voorbij blijven komen.
Het zijn ook vaak niet in dit geval de transgenders zelf die er een probleem van maken.
Een aantal maar net als met die kozp en BLM troep, je ziet heel vaak blanke mensen erbij razen en schelden tegen andere blanke mensen dat ze een racist zijn. (Apart om te zien).

In mijn geval. ..... Ik heb een hekel aan dit groepje mensen die andere mensen dingen op willen dringen, niet aan trangenders of wie dan ook.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:40:06 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688514
quote:

[..]
Dat is dus precies wat woke doet _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 13:40:23 #156
pi_212688517
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat de woke-brigade dus ook doet met mensen die hun visie niet delen.
Geen idee
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 maart 2024 @ 13:41:00 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688526
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het zijn ook vaak niet in dit geval de transgenders zelf die er een probleem van maken.
Een aantal maar net als met die kozp en BLM troep, je ziet heel vaak blanke mensen erbij razen en schelden tegen andere blanke mensen dat ze een racist zijn. (Apart om te zien).

In mijn geval. ..... Ik heb een hekel aan dit groepje mensen die andere mensen dingen op willen dringen, niet aan trangenders of wie dan ook.
Hier ook; dat hele D&I team bestaat in de top voornamelijk uit roomblanke lieden. Zo grappig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 maart 2024 @ 13:41:04 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212688527
quote:

[..]
Ah vandaar dat er dagelijks nieuwe hokjes bijkomen, van cis tot neopronouns, die gedurende de dag kunnen veranderen en je MOET respecteren.

Echt, jullie hebben echt geen idee wat voor rabbit hole er achter de genderdiscussie zit, had iemand er jaaaren geleden maar eens een topic over geopend. in BNW uiteraard want deze ongein zou nooit en te nimmer naar Nederland komen.

Well, here we are :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_212688536
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praten, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
Lijkt me zeer belangrijk om er over te blijven praten, maar dat hele woke gebeuren is wel wat doorgeslagen her en der hoor. En het probleem is ook dat het allemaal vrij selectief is.

Kijk naar LGBTQ. Moet iedereen maar begrijpen en je word enorm snel in een hokje gegooid als je er een mening over hebt met wat nuance, of die botst met de politiek correcte/woke mening; maar je hoort die lui bijna nooit als er weer eens een homo daadwerkelijk is gediscrimineerd door een moslim. Discriminatie bespreekbaar maken is fantastisch en nuttig, maar de groepen die daadwerkelijk de meeste intolerantie tonen worden een beetje ontzien. Dat moet vooral niet benoemd worden, want het is veel nuttiger om door te slaan en je vooral te richten op de mensen die LGBTQ eigenlijk best prima vinden, maar op enkele onderwerpen gewoon iets anders denken. En dat zeg ik als homo zijnde. Meeste mensen vinden het prima dat je je leven leeft; het geweld en intolerantie komt toch echt voornamelijk uit één hoek, maar daar sluiten we de ogen voor, terwijl we die groep ondertussen massaal binnen blijven halen.

Om er nog maar over te zwijgen dat racisme op huidskleur allerlei kanten op gaat. People of color die blanke mensen discrimineren of doen alsof hun huidskleur zoveel beter is doen we niet moeilijk over, maar oh wee, als het de andere kant op gebeurd. Racisme is in geen enkel geval goed te keuren; ongeacht je huidskleur en als we al praten over racisme moeten we wel het hele plaatje meenemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2024 13:44:40 ]
pi_212688556
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah vandaar dat er dagelijks nieuwe hokjes bijkomen, van cis tot neopronouns, die gedurende de dag kunnen veranderen en je MOET respecteren.

Echt, jullie hebben echt geen idee wat voor rabbit hole er achter de genderdiscussie zit, had iemand er jaaaren geleden maar eens een topic over geopend. in BNW uiteraard want deze ongein zou nooit en te nimmer naar Nederland komen.

Vooruitziende blik noemen we dat :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:43:50 #161
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212688560
Deeltje twee alweer.

Als je je hier zo druk om gaat maken hebben we het gewoon te goed en is er toch misschien weer een wereldoorlogje nodig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:44:42 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212688568
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Lijkt me zeer belangrijk om er over te blijven praten, maar dat hele woke gebeuren is wel wat doorgeslagen her en der hoor. En het probleem is ook dat het allemaal vrij selectief is.

Kijk naar LGBTQ. Moet iedereen maar begrijpen en je word enorm snel in een hokje gegooid als je er een mening over hebt met wat nuance, of die botst met de politiek correcte/woke mening; maar je hoort die lui bijna nooit als er weer eens een homo daadwerkelijk is gediscrimineerd door een moslim. Discriminatie bespreekbaar maken is fantastisch en nuttig, maar de groepen die daadwerkelijk de meeste intolerantie tonen worden een beetje ontzien. Dat moet vooral niet benoemd worden, want het is veel nuttiger om door te slaan en je vooral te richten op de mensen die LGBTQ eigenlijk best prima vinden, maar op enkele onderwerpen gewoon iets anders denken.

Om er nog maar over te zwijgen dat racisme op huidskleur allerlei kanten op gaat. People of color die blanke mensen discrimineren of doen alsof hun huidskleur zoveel beter is doen we niet moeilijk over, maar oh wee, als het de andere kant op gebeurd. Racisme is in geen enkel geval goed te keuren; ongeacht je huidskleur en als we al praten over racisme moeten we wel het hele plaatje meenemen.
Dit ja _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 13:44:45 #163
pi_212688570
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die grens mag je altijd nog gewoon zelf bepalen, maar om rekening te houden vind ik altijd nog goed. En woke gaat niet alleen om hij/zij, maar ook om goede werkomgeving
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 maart 2024 @ 13:45:09 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688576
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:43 schreef Harvest89 het volgende:
Deeltje twee alweer.

Als je je hier zo druk om gaat maken hebben we het gewoon te goed en is er toch misschien weer een wereldoorlogje nodig.
Als je je te druk maakt over pronouns?

Dit wordt interessant.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 maart 2024 @ 13:45:35 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212688583
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die grens mag je altijd nog gewoon zelf bepalen, maar om rekening te houden vind ik altijd nog goed. En woke gaat niet alleen om hij/zij, maar ook om goede werkomgeving
Nee, woke is de nieuwe invulling van een klassenmaatschappij, op basis van je kleur of wie je neukt krijg je automatisch meer of minder "rechten".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 4 maart 2024 @ 13:45:57 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688590
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
lol
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212688593
quote:

[..]
wat is er mis met hokjes? Mensen zijn sociale dieren en als zodanig werken hokjes makkelijk. het word problematisch als hokjes worden uitgesloten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_212688608
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hier ook; dat hele D&I team bestaat in de top voornamelijk uit roomblanke lieden. Zo grappig.
Het is heel veel stoken en onrust veroorzaken.
Ze willen dat mensen geaccepteerd worden door deze mensen in hokjes te duwen, en anderen ook in hokjes willen duwen.
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 13:48:08 #169
pi_212688619
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
lol
Leuke inhoud
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212688627
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kijk naar LGBTQ. Moet iedereen maar begrijpen en je word enorm snel in een hokje gegooid als je er een mening over hebt met wat nuance, of die botst met de politiek correcte/woke mening; maar je hoort die lui bijna nooit als er weer eens een homo daadwerkelijk is gediscrimineerd door een moslim. Discriminatie bespreekbaar maken is fantastisch en nuttig, maar de groepen die daadwerkelijk de meeste intolerantie tonen worden een beetje ontzien. Dat moet vooral niet benoemd worden, want het is veel nuttiger om door te slaan en je vooral te richten op de mensen die LGBTQ eigenlijk best prima vinden, maar op enkele onderwerpen gewoon iets anders denken. En dat zeg ik als homo zijnde. Meeste mensen vinden het prima dat je je leven leeft; het geweld en intolerantie komt toch echt voornamelijk uit één hoek, maar daar sluiten we de ogen voor, terwijl we die groep ondertussen massaal binnen blijven halen.

_O_
  maandag 4 maart 2024 @ 13:48:44 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688632
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Leuke inhoud
Ja, die heb ik al zes posts daarvoor gegeven.

Ga je niet op in.

Dan maar een lolletje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 maart 2024 @ 13:49:23 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688642
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Beste debater he.

Ooit.
Soms zit het heel hoog he Harvest?

En zelf weer nul inhoud, zoals altijd. Vandaar dat een debat met jou ook volstrekt zinloos is omdat je nooit begrijpt waar iets over gaat. Teveel lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 maart 2024 @ 13:50:21 #173
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212688655
quote:

[..]

Ik heb er ook goede ervaringen mee.
Gewoon vragen hoe de persoon aangesproken wil worden en klaar.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:51:28 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688666
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik heb er ook goede ervaringen mee.
Gewoon vragen hoe de persoon aangesproken wil worden en klaar.
Zullen we dat moeders ook vragen aleer ze gebombardeerd worden tot 'persoon die baart'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 maart 2024 @ 13:51:59 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212688672
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Soms zit het heel hoog he Harvest?

Kijk je eigen tirades in deze reeks eens terug.
Ongezonde obsessie hoor. Met je "het zit heel hoog"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')