abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:01:46 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212688043
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wereld van haat en verderf heeft woke nodig.
Nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212688057
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wereld van haat en verderf heeft woke nodig.
Hoezo, we hebben jou toch?
pi_212688059
In Amerika zijn er ook al mannen als transfoob afgeschilderd (en ik geloof zelfs aangeklaagd) omdat geen seks wilden hebben met "een vrouw met een penis".
Het is echt een glijdende schaal.
En aan de andere kant heb je weer de opmars van de islam die veel dingen al snel verwerpelijk vindt.
En dan heb je die "Queers for Palestine" die het weer voor moslims in het algemeen opnemen (niet alleen degenen in dit specifieke conflict).

Het is allemaal één grote clusterfuck.
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 13:05:12 #104
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212688068
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Hoezo, we hebben jou toch?
Ik ben maar een onderdeel in de strijd tegen haat en onverdraagzaamheid.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:05:32 #105
Brabo Bastard
pi_212688075
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
In Amerika zijn er ook al mannen als transfoob afgeschilderd (en ik geloof zelfs aangeklaagd) omdat geen seks wilden hebben met "een vrouw met een penis".
Het is echt een glijdende schaal.
En aan de andere kant heb je weer de opmars van de islam die veel dingen al snel verwerpelijk vindt.
En dan heb je die "Queers for Palestine" die het weer voor moslims in het algemeen opnemen (niet alleen degenen in dit specifieke conflict).

Elk ding wordt aangegrepen om de eigen agenda door te drukken. In jouw post zie ik al enkele voorbeelden.

Go woke, go broke.

En nee, ik ga ook geen seks hebben met een "vrouw met een penis", dat is een man.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212688099
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De meeste mensen vinden het wel prima dat er transgenders zijn en weet ik veel wat nog meer.
Het zijn juist de wokies die aan cancel-culture doen als ze het niet met je eens zijn enzo.
pi_212688105
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dan ben je al goed bezig. :D
pi_212688114
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
Precies, daarom doe ik gewoon mijn ding en maak ik me niet druk over labels. Maar ik ben van de "oude" generatie waar je juist jezelf was en niet het labeltje. Tegenwoordig is dat juist wel het belangrijkste. Zoveel mogelijk stickertjes plakken.

Het slaat uiteindelijk allemaal nergens op idd. Maar vooral het uitwissen van termen en de newspeak stoort mij heel erg. Moeder is zo'n woord. Heeft een lading, een waarde. Nu ben je als vrouw gereduceerd tot "persoon die heeft gebaard" of iets dergelijks.
pi_212688121
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:07 schreef ToT het volgende:

[..]
De meeste mensen vinden het wel prima dat er transgenders zijn en weet ik veel wat nog meer.
Het zijn juist de wokies die aan cancel-culture doen als ze het niet met je eens zijn enzo.
Op die manier zorgen ze er juist voor dat er mensen gaan haten.
Zonde, het hoeft helemaal niet.
pi_212688122
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elk ding wordt aangegrepen om de eigen agenda door te drukken. In jouw post zie ik al enkele voorbeelden.

Go woke, go broke.

En nee, ik ga ook geen seks hebben met een "vrouw met een penis", dat is een man.
_O- Check het Youtube kanaal van Isaac Butterfield; die heeft heel veel filmpjes gemaakt over dit soort onderwerpen en hij is nou niet bepaald genuanceerd in zijn meningen! :D
pi_212688136
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Precies, daarom doe ik gewoon mijn ding en maak ik me niet druk over labels. Maar ik ben van de "oude" generatie waar je juist jezelf was en niet het labeltje. Tegenwoordig is dat juist wel het belangrijkste. Zoveel mogelijk stickertjes plakken.

Het slaat uiteindelijk allemaal nergens op idd. Maar vooral het uitwissen van termen en de newspeak stoort mij heel erg. Moeder is zo'n woord. Heeft een lading, een waarde. Nu ben je als vrouw gereduceerd tot "persoon die heeft gebaard" of iets dergelijks.
Het gaat tegenwoordig echt nergens meer over.
Strafbaar stellen als je de verkeerde pronouns gebruikt enzo....en sommigen wisselen continu van pronouns en je moet daar in mee gaan enzo.
pi_212688139
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Op die manier zorgen ze er juist voor dat er mensen gaan haten.
Zonde, het hoeft helemaal niet.
Dit dus!
How do you fight racism? Stop talking about it!
pi_212688161
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit dus!
Dat idd.

Ze strijden om gelijkheid die er allang is.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:13:52 #114
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212688167
quote:

[..]
Dit dus!
Denk dat het juist heel erg belangrijk is om er wel over in gesprek te blijven….
Want als er over wordt gezwegen bestaat het immers in de ogen van sommigen niet (meer).
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212688182
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat idd.

Ze strijden om gelijkheid die er allang is.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:16:09 #116
Brabo Bastard
pi_212688214
quote:

[..]
Strafbaar stellen als je de verkeerde pronouns gebruikt enzo....en sommigen wisselen continu van pronouns en je moet daar in mee gaan enzo.
De woke-brigade roept dan wel heel hard dat ze tegen haat. onverdraagzaamheid e.d. zijn, maar zien zelf niet in dat ze dit ook voortbrengen. Toen dit nog onbekend was, waren er veel minder problemen dan nu. En je gaat mij niet wijsmaken dat dit al niet veel eerder bestond.

Vroeger had je zelfs liedjes: "IK BEN EEN TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSSEKSUEEL!!!", het was zowat een carnavalshit!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212688233
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk dat het juist heel erg belangrijk is om er wel over in gesprek te blijven….
Want als er over wordt gezwegen bestaat het immers in de ogen van sommigen niet (meer).
Morgan Freeman is het niet met je eens. ;)

Maar uiteraard moet er wel gewaakt worden over dat dingen niet verslappen.
Aan de andere kant moet het ook weer niet doorschieten; in Engeland, maar ook Amerika en Canada maak je bij bepaalde functies al geen kans op die baan als je weinig pigment in je huid hebt zitten. Sowieso bij de BBC. Ook moet je daar duidelijk steun betuigen aan de gay community enz.
pi_212688243
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De woke-brigade roept dan wel heel hard dat ze tegen haat. onverdraagzaamheid e.d. zijn, maar zien zelf niet in dat ze dit ook voortbrengen. Toen dit nog onbekend was, waren er veel minder problemen dan nu. En je gaat mij niet wijsmaken dat dit al niet veel eerder bestond.

Vroeger had je zelfs liedjes: "IK BEN EEN TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSSEKSUEEL!!!", het was zowat een carnavalshit!
En nu heb je "Ik ben Sterre de transgender". _O-
pi_212688257
Hoe moeten we nou mensen op straat uitschelden dan?
pi_212688265
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:19 schreef benhorse het volgende:
Hoe moeten we nou mensen op straat uitschelden dan?
"De ouder uit wie jij geboren bent is een HOER!!!!"
pi_212688275
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:20 schreef ToT het volgende:

[..]
"De ouder uit wie jij geboren bent is een HOER!!!!"
Dat bekt wel lekker. _O-
pi_212688279
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat wordt toch ook niet meer gebruikt? Noem jij mensen zwart?
Ja rond 5 december.
En soedanezen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212688287
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat bekt wel lekker. _O-
In het Engels dan? "Parent out of whom you were born FUCKER!!!"
  maandag 4 maart 2024 @ 13:22:49 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688297
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat doe je niet door mensen al a priori weg te zetten als racist omdat ze toevallig een bepaald kleurtje hebben. De woke-methode, aldus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 maart 2024 @ 13:24:03 #125
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_212688317
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo’n stuk laat maar mooi zien dat de politiek (gelukkig) een stapje voorloopt op de bevolking.
Jij leeft duidelijk in je eigen, denkbeeldige wereldje. _O-

(Het gaat trouwens over MEDIA die bepaalde termen gebruiken bij politiek geladen thema's om tweedracht aan te wakkeren. Heeft helemaal niets te maken met 'de politiek').
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_212688323
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:22 schreef ToT het volgende:

[..]
In het Engels dan? "Parent out of whom you were born FUCKER!!!"
:D _O-
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 13:24:37 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212688329
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik ben niet van cancel maar wel van het sociaal maatschappelijke vooruitgang
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212688342
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik ook.
Maar helaas komt dat niet van alle kanten.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:26:08 #129
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_212688347
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Alarmonoff het volgende:

Ja rond 5 december.
Dat is geen mens, dat is een begrip.

quote:
En soedanezen.
Wordt met een hoofdletter geschreven. En stout!
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 4 maart 2024 @ 13:26:47 #130
438527 MissButterflyy
pi_212688357
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat doe je niet door mensen al a priori weg te zetten als racist omdat ze toevallig een bepaald kleurtje hebben. De woke-methode, aldus.
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praten, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 13:26:53 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212688359
quote:

[..]
Vroeger werd je keihard uitgelachen om dat soort dingen. En terecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_212688367
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vroeger werd je keihard uitgelachen om dat soort dingen. En terecht.
Die sloten ze op in een dwangbuis...
pi_212688368
quote:

[..]
Wat voor sommigen vooruitgang is, is voor anderen een achteruitgang.
Drama lopen schoppen omdat een vent in een jurkje met meneer aangesproken wordt.
"IT'S MA'AM!!!"
Tijdens een vergadering: "Okay guys, please pay attention."
- "Can we please stop with this gendered language? It's PEOPLE!"
(Tot er eentje begint te blèren dat-ie zich als kat identificeert natuurlijk, maar daar heb ik nog geen serieus voorbeeld van gezien.)
Ow, ook gezien dat iemand zich gediscrimineerd voelde omdat ze een aandoening zou hebben waarbij ze geen besef van tijd had, en werkgevers enzo hadden daar maar rekening mee te houden! _O-
ff lekker 3 uur te laat op het werk komen, 5 kwartier werken, naar huis gaan en verwachten dat je voor 8 uur betaald wordt enzo.
pi_212688379
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praten, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
Praten is prima, maar piepkleine minderheidsgroepen moeten geen enorme eisen stellen aan de rest van de maatschappij.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:29:31 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688396
quote:

[..]
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praat, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
Wat dat is?

Dat je, puur omdat je een blanke huid bent, automatisch, zij het wellicht onbewust, een superieure, racistische en koloniale visie op 'de wereld' hebt, dat je vergeven bent van privileges en hoe dan ook een soort erfschuld draagt van wat mensen die ook zo'n kleur hadden eeuwen terug hebben gedaan.

Dat geldt natuurlijk ook voor hetero's: dan heb je een, zij het weer 'onbewust', superieure en 'heteronormatieve' kijk op de maatschappij en ben je ergens intolerant dan wel ongevoelig voor andersgeaarden.

Dat is geen verzinsel, dat is klassiek woke a la Gloria Wekker en Sylvana Simons.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212688398
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Check het Youtube kanaal van Isaac Butterfield; die heeft heel veel filmpjes gemaakt over dit soort onderwerpen en hij is nou niet bepaald genuanceerd in zijn meningen! :D
_O_ Isaac Butterfield _O_
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:29:54 #137
Brabo Bastard
pi_212688400
quote:

[..]
Met erover praten is niks mis. Het is meer dat het zo geforceerd wordt door bepaalde mensen, wat niet nodig is. Zoals ik al zei: vroeger had je dit soort mensen ook en was er ook racisme. Nu leven we in een tijd waarin iedereen hard kan schreeuwen op (kots) social media als iets ze niet aanstaan. En wordt het veel meer naar de voorgrond geduwd, op een verkeerde manier.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 maart 2024 @ 13:30:34 #138
438527 MissButterflyy
pi_212688412
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Wat voor sommigen vooruitgang is, is voor anderen een achteruitgang.
Drama lopen schoppen omdat een vent in een jurkje met meneer aangesproken wordt.
"IT'S MA'AM!!!"
Tijdens een vergadering: "Okay guys, please pay attention."
- "Can we please stop with this gendered language? It's PEOPLE!"
(Tot er eentje begint te blèren dat-ie zich als kat identificeert natuurlijk, maar daar heb ik nog geen serieus voorbeeld van gezien.)
Ow, ook gezien dat iemand zich gediscrimineerd voelde omdat ze een aandoening zou hebben waarbij ze geen besef van tijd had, en werkgevers enzo hadden daar maar rekening mee te houden! _O-
ff lekker 3 uur te laat op het werk komen, 5 kwartier werken, naar huis gaan en verwachten dat je voor 8 uur betaald wordt enzo.
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?
Ik heb een transgender collega en we praten er bijna nooit over, hij hoort er gewoon bij net als de rest en vraagt niet meer aandacht of whatever.

Maar veel mensen dus die het anders ervaren met transgenders? Ik hoor graag ervaringen ipv de oordelen die maar voorbij blijven komen.
pi_212688420
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
_O_ Isaac Butterfield _O_
"It's the cock!" _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:31:53 #140
Brabo Bastard
pi_212688422
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?
Ik heb een transgender collega en we praten er bijna nooit over, hij hoort er gewoon bij net als de rest en vraagt niet meer aandacht of whatever.

Maar veel mensen dus die het anders ervaren met transgenders? Ik hoor graag ervaringen ipv de oordelen die maar voorbij blijven komen.
Idem bij ons. Goeie kerel, en werkt hard.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 maart 2024 @ 13:32:18 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688425
quote:

[..]

Dat is de kift.

Men hoeft er geen ervaringen mee te hebben.

De D&I taskforce gaat er al vanuit dat de MINDSET van hetero's verziekt is en dat die groep per definitie op cursus moet om 'minder haatdragend' te zijn naar een doelgroep waar ze wellicht niet eens mee te maken hebben, laat staan haten.

En idd, een hoop transgenders trekken die aandacht ook niet en hebben daar ook geen behoefte aan. Het is de zalige Woke Brigade die besluit dát ze die aandacht nodig hebben. En verdient er een dik belegde boterham mee ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 04-03-2024 13:39:43 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212688429
quote:

[..]
Wat is precies de vooruitgang in dit?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_212688435
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Die sloten ze op in een dwangbuis...
Dat woord kan ook niet meer...
Vrijeheidscilinder is misschien minder confronterend.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 4 maart 2024 @ 13:33:11 #144
438527 MissButterflyy
pi_212688436
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Praten is prima, maar piepkleine minderheidsgroepen moeten geen enorme eisen stellen aan de rest van de maatschappij.
Zo zijn er wel meer groepen die wat roepen waar ik het niet mee eens ben.
Op wat voor manier wordt je in je dagelijks leven belemmerd door bijvoorbeeld een sylvana Simons?

Volgens mij dicht je haar veel meer macht toe dan ze werkelijk heeft in deze maatschappij.

Alles wat je aandacht geeft groeit.
pi_212688446
quote:

[..]

Ja zoals ik al eerder zei: volgens sommigen moet je er eerst persoonlijk hevig overlast van ondervinden voordat je er een mening over mag hebben. Dan vraag ik me dus af naar welke standpunten men van politieke partijen kijkt met stemmen. Heeft alles van die partij betrekking op jouw eigen persoonlijke wereldje? Of kijk je verder dan je neus lang is en kijkt naar hoe een trend zich in de toekomst kan voortzetten als er niet ingegrepen wordt?
  maandag 4 maart 2024 @ 13:34:47 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688452
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Op wat voor manier wordt je in je dagelijks leven belemmerd door bijvoorbeeld een sylvana Simons?

Volgens mij dicht je haar veel meer macht toe dan ze werkelijk heeft in deze maatschappij.

Dat er o.a. ook op mijn werkplaats een gesubsidieerde D&I club rondhangt die mensen probeert te indoctrineren en ook nul tegengeluid duldt. Die geld en tijd opslokt voor een eigen hobby en werkelijk de hele werksfeer weet te vergifitigen met gedram, gezeik en geklaag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_212688457
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 maart 2024 @ 13:35:30 #148
Brabo Bastard
pi_212688458
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat er o.a. ook op mijn werkplaats een gesubsidieerde D&I club rondhangt die mensen probeert te indoctrineren en ook nul tegengeluid duldt.
Ik was allang vertrokken. Mensen gaan niet bepalen hoe ik over iets moet denken in hun ogen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212688464
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kijk, ik ken diverse moslims die prima lui zijn en waar ik heel goed mee overweg kan, maar dat betekent neit dat ik de verislamisering van Europa nou zo keihard toejuich.
Zeker de LGBTQIA+++ community zou daar ook wel wat zorgen over moeten hebben.
Dat je er NU nog geen problemen mee hebt persoonlijk betekent niet dat je er later geen last van gaat krijgen als iets steeds verder en verder doorgaat en je meer en meer aan hun eisen gaat voldoen.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:37:07 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212688482
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik was allang vertrokken. Mensen gaan niet bepalen hoe ik over iets moet denken in hun ogen.
Ik laat me niet wegjagen. Integendeel. Ik verzamel vooral.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')