Nee.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wereld van haat en verderf heeft woke nodig.
Hoezo, we hebben jou toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wereld van haat en verderf heeft woke nodig.
Ik ben maar een onderdeel in de strijd tegen haat en onverdraagzaamheid.quote:
Elk ding wordt aangegrepen om de eigen agenda door te drukken. In jouw post zie ik al enkele voorbeelden.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
In Amerika zijn er ook al mannen als transfoob afgeschilderd (en ik geloof zelfs aangeklaagd) omdat geen seks wilden hebben met "een vrouw met een penis".
Het is echt een glijdende schaal.
En aan de andere kant heb je weer de opmars van de islam die veel dingen al snel verwerpelijk vindt.
En dan heb je die "Queers for Palestine" die het weer voor moslims in het algemeen opnemen (niet alleen degenen in dit specifieke conflict).
Het is allemaal één grote clusterfuck.
De meeste mensen vinden het wel prima dat er transgenders zijn en weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben maar een onderdeel in de strijd tegen haat en onverdraagzaamheid.
Dan ben je al goed bezig.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben maar een onderdeel in de strijd tegen haat en onverdraagzaamheid.
Precies, daarom doe ik gewoon mijn ding en maak ik me niet druk over labels. Maar ik ben van de "oude" generatie waar je juist jezelf was en niet het labeltje. Tegenwoordig is dat juist wel het belangrijkste. Zoveel mogelijk stickertjes plakken.quote:
Op die manier zorgen ze er juist voor dat er mensen gaan haten.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het wel prima dat er transgenders zijn en weet ik veel wat nog meer.
Het zijn juist de wokies die aan cancel-culture doen als ze het niet met je eens zijn enzo.
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elk ding wordt aangegrepen om de eigen agenda door te drukken. In jouw post zie ik al enkele voorbeelden.
Go woke, go broke.
En nee, ik ga ook geen seks hebben met een "vrouw met een penis", dat is een man.
Het gaat tegenwoordig echt nergens meer over.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, daarom doe ik gewoon mijn ding en maak ik me niet druk over labels. Maar ik ben van de "oude" generatie waar je juist jezelf was en niet het labeltje. Tegenwoordig is dat juist wel het belangrijkste. Zoveel mogelijk stickertjes plakken.
Het slaat uiteindelijk allemaal nergens op idd. Maar vooral het uitwissen van termen en de newspeak stoort mij heel erg. Moeder is zo'n woord. Heeft een lading, een waarde. Nu ben je als vrouw gereduceerd tot "persoon die heeft gebaard" of iets dergelijks.
Dit dus!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op die manier zorgen ze er juist voor dat er mensen gaan haten.
Zonde, het hoeft helemaal niet.
Dat idd.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus!
How do you fight racism? Stop talking about it!
Denk dat het juist heel erg belangrijk is om er wel over in gesprek te blijven….quote:Op maandag 4 maart 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus!
How do you fight racism? Stop talking about it!
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat idd.
Ze strijden om gelijkheid die er allang is.
De woke-brigade roept dan wel heel hard dat ze tegen haat. onverdraagzaamheid e.d. zijn, maar zien zelf niet in dat ze dit ook voortbrengen. Toen dit nog onbekend was, waren er veel minder problemen dan nu. En je gaat mij niet wijsmaken dat dit al niet veel eerder bestond.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig echt nergens meer over.
Strafbaar stellen als je de verkeerde pronouns gebruikt enzo....en sommigen wisselen continu van pronouns en je moet daar in mee gaan enzo.
Morgan Freeman is het niet met je eens.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat het juist heel erg belangrijk is om er wel over in gesprek te blijven….
Want als er over wordt gezwegen bestaat het immers in de ogen van sommigen niet (meer).
En nu heb je "Ik ben Sterre de transgender".quote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De woke-brigade roept dan wel heel hard dat ze tegen haat. onverdraagzaamheid e.d. zijn, maar zien zelf niet in dat ze dit ook voortbrengen. Toen dit nog onbekend was, waren er veel minder problemen dan nu. En je gaat mij niet wijsmaken dat dit al niet veel eerder bestond.
Vroeger had je zelfs liedjes: "IK BEN EEN TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSSEKSUEEL!!!", het was zowat een carnavalshit!
"De ouder uit wie jij geboren bent is een HOER!!!!"quote:Op maandag 4 maart 2024 13:19 schreef benhorse het volgende:
Hoe moeten we nou mensen op straat uitschelden dan?
Dat bekt wel lekker.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"De ouder uit wie jij geboren bent is een HOER!!!!"
Ja rond 5 december.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook niet meer gebruikt? Noem jij mensen zwart?
Dat doe je niet door mensen al a priori weg te zetten als racist omdat ze toevallig een bepaald kleurtje hebben. De woke-methode, aldus.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat het juist heel erg belangrijk is om er wel over in gesprek te blijven….
Want als er over wordt gezwegen bestaat het immers in de ogen van sommigen niet (meer).
Jij leeft duidelijk in je eigen, denkbeeldige wereldje.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo’n stuk laat maar mooi zien dat de politiek (gelukkig) een stapje voorloopt op de bevolking.
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
In het Engels dan? "Parent out of whom you were born FUCKER!!!"
Ik ben niet van cancel maar wel van het sociaal maatschappelijke vooruitgangquote:Op maandag 4 maart 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het wel prima dat er transgenders zijn en weet ik veel wat nog meer.
Het zijn juist de wokies die aan cancel-culture doen als ze het niet met je eens zijn enzo.
Ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben niet van cancel maar wel van het sociaal maatschappelijke vooruitgang
Dat is geen mens, dat is een begrip.quote:
Wordt met een hoofdletter geschreven. En stout!quote:En soedanezen.
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praten, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doe je niet door mensen al a priori weg te zetten als racist omdat ze toevallig een bepaald kleurtje hebben. De woke-methode, aldus.
Vroeger werd je keihard uitgelachen om dat soort dingen. En terecht.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig echt nergens meer over.
Strafbaar stellen als je de verkeerde pronouns gebruikt enzo....en sommigen wisselen continu van pronouns en je moet daar in mee gaan enzo.
Die sloten ze op in een dwangbuis...quote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger werd je keihard uitgelachen om dat soort dingen. En terecht.
Wat voor sommigen vooruitgang is, is voor anderen een achteruitgang.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Praten is prima, maar piepkleine minderheidsgroepen moeten geen enorme eisen stellen aan de rest van de maatschappij.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praten, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
Wat dat is?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praat, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]Check het Youtube kanaal van Isaac Butterfield; die heeft heel veel filmpjes gemaakt over dit soort onderwerpen en hij is nou niet bepaald genuanceerd in zijn meningen!
Met erover praten is niks mis. Het is meer dat het zo geforceerd wordt door bepaalde mensen, wat niet nodig is. Zoals ik al zei: vroeger had je dit soort mensen ook en was er ook racisme. Nu leven we in een tijd waarin iedereen hard kan schreeuwen op (kots) social media als iets ze niet aanstaan. En wordt het veel meer naar de voorgrond geduwd, op een verkeerde manier.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat woke precies is. Maar zou het niet oké vinden als we niet meer over racisme of mensen die vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren mogen praten, enkel alleen om af te zeiken. Laten we vooral in gesprek blijven met elkaar.
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor sommigen vooruitgang is, is voor anderen een achteruitgang.
Drama lopen schoppen omdat een vent in een jurkje met meneer aangesproken wordt.
"IT'S MA'AM!!!"
Tijdens een vergadering: "Okay guys, please pay attention."
- "Can we please stop with this gendered language? It's PEOPLE!"
(Tot er eentje begint te blèren dat-ie zich als kat identificeert natuurlijk, maar daar heb ik nog geen serieus voorbeeld van gezien.)
Ow, ook gezien dat iemand zich gediscrimineerd voelde omdat ze een aandoening zou hebben waarbij ze geen besef van tijd had, en werkgevers enzo hadden daar maar rekening mee te houden!
ff lekker 3 uur te laat op het werk komen, 5 kwartier werken, naar huis gaan en verwachten dat je voor 8 uur betaald wordt enzo.
Idem bij ons. Goeie kerel, en werkt hard.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?
Ik heb een transgender collega en we praten er bijna nooit over, hij hoort er gewoon bij net als de rest en vraagt niet meer aandacht of whatever.
Maar veel mensen dus die het anders ervaren met transgenders? Ik hoor graag ervaringen ipv de oordelen die maar voorbij blijven komen.
Dat is de kift.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een drama maak je er zelf eigenlijk van. Hoeveel ervaring hebben mensen nu met bijvoorbeeld werken met een transgender collega en dat er dit soort problemen op het werk voorkomen met die collega?
Ik heb een transgender collega en we praten er bijna nooit over, hij hoort er gewoon bij net als de rest en vraagt niet meer aandacht of whatever.
Maar veel mensen dus die het anders ervaren met transgenders? Ik hoor graag ervaringen ipv de oordelen die maar voorbij blijven komen.
Wat is precies de vooruitgang in dit?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat woord kan ook niet meer...quote:
Zo zijn er wel meer groepen die wat roepen waar ik het niet mee eens ben.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Praten is prima, maar piepkleine minderheidsgroepen moeten geen enorme eisen stellen aan de rest van de maatschappij.
Ja zoals ik al eerder zei: volgens sommigen moet je er eerst persoonlijk hevig overlast van ondervinden voordat je er een mening over mag hebben. Dan vraag ik me dus af naar welke standpunten men van politieke partijen kijkt met stemmen. Heeft alles van die partij betrekking op jouw eigen persoonlijke wereldje? Of kijk je verder dan je neus lang is en kijkt naar hoe een trend zich in de toekomst kan voortzetten als er niet ingegrepen wordt?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat er o.a. ook op mijn werkplaats een gesubsidieerde D&I club rondhangt die mensen probeert te indoctrineren en ook nul tegengeluid duldt. Die geld en tijd opslokt voor een eigen hobby en werkelijk de hele werksfeer weet te vergifitigen met gedram, gezeik en geklaag.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer groepen die wat roepen waar ik het niet mee eens ben.
Op wat voor manier wordt je in je dagelijks leven belemmerd door bijvoorbeeld een sylvana Simons?
Volgens mij dicht je haar veel meer macht toe dan ze werkelijk heeft in deze maatschappij.
Alles wat je aandacht geeft groeit.
Ik was allang vertrokken. Mensen gaan niet bepalen hoe ik over iets moet denken in hun ogen.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er o.a. ook op mijn werkplaats een gesubsidieerde D&I club rondhangt die mensen probeert te indoctrineren en ook nul tegengeluid duldt.
Kijk, ik ken diverse moslims die prima lui zijn en waar ik heel goed mee overweg kan, maar dat betekent neit dat ik de verislamisering van Europa nou zo keihard toejuich.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer groepen die wat roepen waar ik het niet mee eens ben.
Op wat voor manier wordt je in je dagelijks leven belemmerd door bijvoorbeeld een sylvana Simons?
Volgens mij dicht je haar veel meer macht toe dan ze werkelijk heeft in deze maatschappij.
Alles wat je aandacht geeft groeit.
Ik laat me niet wegjagen. Integendeel. Ik verzamel vooral.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was allang vertrokken. Mensen gaan niet bepalen hoe ik over iets moet denken in hun ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |