abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2024 @ 20:20:39 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213088804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallon, ik draag een s hemdje.

Wel hema S, maar S
:o _O_
Spoilers!
pi_213093754
Vanochtend beloond voor mijn goede keuze met een drop van 0,6 *O*. Dan voelt het toch extra lekker dat ik gisteren niet gezwicht ben.

O: kwark
L: 2 boterhammen, 2 Eieren, plakje Ham, beetje 30+ kaas
T: 2 Mandarijnen
D: orzo met kipgehakt en tomatensaus
S: 75 min boksen
T: ananas
pi_213094728
O+ drops O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213094746
He he, eindelijk de dalende lijn weer ingezet, 1,5 kilo eraf.

Vanmiddag kinderfeestje van onze zoon bij een springkussen hal. Met pizza. Dus ik ga veel springen om dat te compenseren.
pi_213098676
Ennnn vandaag draag ik weer een XL jurkje :')

Theeft wat ruimte, maar valt zeker niet als een soepjurk. Van Steps.

*O* weer dik *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213100864
Maten zijn maar relatief, DP *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213101590
Vandaag met 1 uur sporten en achter 6 tieners aanrennen in een springkussen park 3400 kcal verbrand. En dan ga ik zo nog lopen. Dan is zelfs die pizza allang verbrand.

Maar wat fijn dat ik dat weer kan, rennen en springen zonder mijn tong op de enkels.
pi_213130019
Hey hey!

Jullie ook zo genoten van het zonnetje?

Ik heb door een aanhoudende/terugkerende polsblessure al 2 weken niet kunnen sporten, maar qua eten gaat het wel helemaal top!
My salvation lies in your love..
pi_213133838
Jaaaaa heerlijk weekend O+
Een druk weekend gehad met het zomerklaar maken van de overkapping en tuin. Dus lekker veel beweging en qua eten ging het ook goed. Zaterdag wel een groot stuk chocolade gehad (echt goeie witte chocolade) maar ik kwam in totaal ietsje boven onderhoud dus ik vond het prima.
De airfryer is weer stuk, nog altijd binnen garantie maar die kan ik weer een paar weken niet gebruiken :(

Maten zijn idd relatief. Zelfs binnen 1 merk wisselt het.
Mijn broek zit weer iets losser maar de weegschaal blijft even stilstaan. Helemaal normaal voor cyclusdag 29, nog een week tot de drop :)

Lijstje:
O: boterham
T: Wortels
L: salade met kip
T: Appel
T: cracker met serranoham
A: rijst met kip, wortels, bloemkool en broccoli met woksaus
pi_213134836
Die 10k stappen challenge is wel echt een goede stok achter de deur hoor. Op zondag heb ik normaal een aardige luierdag maar toch even moeite gedaan om boven de 10k stappen uit te komen.

En ik durf het bijna niet te schrijven maar als ik nu op de loopband loop op de sportschool zie ik in de spiegel contouren bij mijn armen. Ipv een grote arm van vet bedoel ik dan he >:) Dus ik ben zo'n type die in de spiegel kijkt tijdens het sporten _O- ;)
pi_213139509
Ook hier een prima weekend. Heerlijk weer om lekker te wandelen. Gisteren wel een uitglijdertje, hele dag goed gegeten, maar toen werd 1 paasei (zo’n holle) er ineens 10. Maar goed. Niks meer aan te doen. Nog 2 weken en dan vakantie dus nog even doorzetten.

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 10:58 schreef exode het volgende:
En ik durf het bijna niet te schrijven maar als ik nu op de loopband loop op de sportschool zie ik in de spiegel contouren bij mijn armen. Ipv een grote arm van vet bedoel ik dan he >:) Dus ik ben zo'n type die in de spiegel kijkt tijdens het sporten _O- ;)
Oh maar dat doe ik ook regelmatig. Of in de ochtend even in de spiegel naar mijn (inmiddels een stuk slankere) buik kijken. Ziet er toch meestal anders uit dan ‘van boven’

Lijstje vandaag:
O: kwark
L: pistolet 30+ kaas, boterham met ei, 2 mandarijnen
T: bakje mango
D: tagliatelle met kipgehakt en pompoensaus
pi_213158561
Mijn Belgische collega is vandaag op kantoor en ze heeft veeeeeel te veeeeeeel chocolade meegenomen van zo'n klein, typisch Belgisch chocoladewinkeltje....ik zet wel extra stappen vandaag :@

Maar goed, mijn sportritme is omhoog gegooid en dan die 10k stappen elke dag ernaast. Ik merk dat ik einde middag/begin avond echt honger heb. Rommelende buik honger. Ik denk dat ik al een eind kom door vooral mijn ontbijt eiwitrijker te maken.

Nu normaal gesproken op een sportdag:
O: 2 volkoren wasa crackers met kipfilet
T: 250 gram kwark met fruit
T: Nked reep of zelfgemaakte bananenbrood (onder de 200 kcal)
T: 1 sinaasappel
L: 2 eieren gekookt of als omelet. 2 volkoren boterhammen met mager beleg, los rauwkost en meestal nog 1 boterham met van die 'troepvrije' pindakaas
T: appel of banaan
T: cup a soup en eventueel zo'n pakje Lu crackertjes
D: wat we die avond eten, altijd onder de 600 kcal, zoveel mogelijk groente en altijd iets van kip,vis, vlees of eiwitvervanger
T: 250 gram kwark met fruit of met wat jam

Ik hang elke dag tussen de 1800 en 2000 kcal inname en verbrand al een paar weken tegen de 3000 kcal per dag.

Ik drink met gemak 2 liter water, op sportdagen meer. Verder 3 mokken koffie in de ochtend.

De avonden zijn uitdagend omdat ik vaak echt honger heb, geen lekkere trek, echt honger. vandaag fietsend naar mijn werk, 10 kilometer, en dan kom ik echt met honger aan. Misschien toch anders gaan ontbijten.
pi_213159241
Ik zou vooral gek worden van al die verschillende eetmomenten. Is dat bewust @exode?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_213159824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:50 schreef Nanuke het volgende:
Ik zou vooral gek worden van al die verschillende eetmomenten. Is dat bewust @:exode?
Ik combineer ze ook, dat is niet helemaal duidelijk.

Na het sporten eet ik meteen de kwark, ga douchen en pak daarna koffie en de reep/bananenbrood.

'S middags ligt ook wel aan de tijdstip van de lunch en op zondag en maandag avondeten wij vroeg vanwege zwemles en zoon die naar Freerunnen moet.

Dus mijn eetmomenten zijn niet heel vast qua tijdstip....
pi_213160077
Heel vast hoeft ook niet, dat heb ik zelf ook niet. Maar voor mij werkt het een stuk beter om minder maar grotere eetmomenten te hebben, omdat ik dan langere tijd echt geen honger heb. In plaats van steeds iets kleins waarna ik relatief snel weer trek/honger heb. Misschien is dat het uitproberen waard?
pi_213160307
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 16:14 schreef Nanuke het volgende:
Heel vast hoeft ook niet, dat heb ik zelf ook niet. Maar voor mij werkt het een stuk beter om minder maar grotere eetmomenten te hebben, omdat ik dan langere tijd echt geen honger heb. In plaats van steeds iets kleins waarna ik relatief snel weer trek/honger heb. Misschien is dat het uitproberen waard?
Ik vind het sowieso lastig om weer een goed schema te krijgen. Na het sporten, moet ik echt eten anders word ik duizelig. Maar dan is het pas half 10. Om een uur of 11 a half 12 krijg ik dan echt weer trek.

Maar ik heb zojuist tijdens mijn 10 kilometer naar huis rijden nagedacht.
Ik ga dat even laten bezinken en daarna denk ik toepassen. Kort omschreven stop ik met kcal tellen en ga wat meer proberen te voelen wat mijn lichaam nodig heeft. Ik werd vanochtend bijvoorbeeld echt met rommelende honger wakker om 7 uur. Dan zijn 2 crackers gewoon niet vullend genoeg zeker niet als ik dan de gezins ochtendspits heb en daarna 10 kilometer ga fietsen.
pi_213160716
Ik denk dat dat zeker een goed begin is. Als je al met honger wakker wordt s ochtends en dan 10km gaat fietsen op 2 crackers is het niet gek dat je daarna alweer wil eten. Mogelijk is alleen een groter ontbijt al een groot verschil. :Y
pi_213160735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:16 schreef Nanuke het volgende:
Ik denk dat dat zeker een goed begin is. Als je al met honger wakker wordt s ochtends en dan 10km gaat fietsen op 2 crackers is het niet gek dat je daarna alweer wil eten. Mogelijk is alleen een groter ontbijt al een groot verschil. :Y
2 kinderen op tijd naar school krijgen is ook al topsport ;)
pi_213162281
Niet perse een afvalvraag, maar wellicht dat jullie wel een antwoord hebben gezien iedereen hier met voeding bezig is.
Ik ben aan het trainen voor de 4 daagse en loop dus 1x per week best wel afstanden (tussen de 30 en 45 km). Nu eet ik normaal gesproken tussen tussen de 100 en 140 gram eiwitten per dag. Richtlijn die ik aanhield was altijd 1,5 tot 2x lichaamsgewicht. Voornamelijk voor spierbehoud.
Nu moet ik op deze 'cardiodagen' uiteraard meer kcal eten dan normaal, maar heeft het zin om bewust ook meer eiwitten te eten? Als in, als je veel kcal verbrand is het dan ook aan te raden om bijv. 180 gram eiwitten te eten? Of is 2x lichaamsgewicht voldoende ongeacht inspanning en kan ik beter de andere kcal aanvullen met koolhydraten (even buiten het feit dat koolhydraten natuurlijk meer energie geven). Puur even in het kader van spierbehoud.
pi_213166220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:18 schreef exode het volgende:

[..]
2 kinderen op tijd naar school krijgen is ook al topsport ;)
Maar daarvan weet ik uit ervaring dat het op 2 crackers goed te doen is. Zelfs als ze naar twee verschillende scholen gaan. :P
pi_213166517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 19:13 schreef Pinuts het volgende:
Niet perse een afvalvraag, maar wellicht dat jullie wel een antwoord hebben gezien iedereen hier met voeding bezig is.
Ik ben aan het trainen voor de 4 daagse en loop dus 1x per week best wel afstanden (tussen de 30 en 45 km). Nu eet ik normaal gesproken tussen tussen de 100 en 140 gram eiwitten per dag. Richtlijn die ik aanhield was altijd 1,5 tot 2x lichaamsgewicht. Voornamelijk voor spierbehoud.
Nu moet ik op deze 'cardiodagen' uiteraard meer kcal eten dan normaal, maar heeft het zin om bewust ook meer eiwitten te eten? Als in, als je veel kcal verbrand is het dan ook aan te raden om bijv. 180 gram eiwitten te eten? Of is 2x lichaamsgewicht voldoende ongeacht inspanning en kan ik beter de andere kcal aanvullen met koolhydraten (even buiten het feit dat koolhydraten natuurlijk meer energie geven). Puur even in het kader van spierbehoud.
Wat ik met Google kan vinden is 1.5-2g per kg voor krachtsport, 1.2-1.4g per kg bij duursport. Dus zou idd aanvullen met koolhydraten, niet eiwitten.
  donderdag 11 april 2024 @ 10:01:20 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_213167265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 19:13 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben even rond gaan neuzen en het lijkt erop dat het niet echt uitmaakt. Er zit wel een max aan hoeveel je lever per x tijd kan verwerken/omzetten, maar alles wat niet wordt omgezet naar eiwit, wordt gebruikt als energiebron (of opgeslagen als vet, maar daar zou ik me met die hoeveelheid cardio niet druk om maken). Dus dan zou ik voor een optimaal effect je eiwitinname op je bovengrens zetten en zoveel mogelijk spreiden over de dag en de rest lekker aanvullen met koolhydraten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_213176347
Vanochtend was het zo ver; de 65,0 stond op de weegschaal. *O*
1 week voor mijn 'doel'/vakantie. Nu dan ook precies 15 kg kwijt
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 april 2024 @ 07:56:27 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213176359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 07:54 schreef Pinuts het volgende:
Respect _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 08:42:55 #200
5428 crew  miss_sly
pi_213176730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 07:54 schreef Pinuts het volgende:
Wat fijn dat je je doel hebt bereikt *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')