abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:11:45 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212738457
Ik ben zo trots op mezelf. Ben er gewoon een beetje emotioneel van.

Ik was zo lang ziek, wat ook de reden van het overgewicht was. Ik heb zo lang gevochten tegen mijn lijf. Niet eens tegen het gewicht want daar had ik niet ook nog de puf voor. Na het vechten kwam acceptatie. Toch zeker een jaar of 6-8. En door een traject in een revalidatiecentrum ben ik toch nog fit (ish) geworden. Zelfs zo fit dat ik niet meer hoef te vechten, dat mijn kwaliteit van leven met sprongen vooruit is gegaan en dat ik zelfs kan en wil sporten. Daarbij is er ruimte in mijn hoofd gekomen voor aandacht voor eten.

Fuck een beetje emotioneel. Ik zit gewoon een potje te janken O+
Spoilers!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:13:41 #27
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212738485
Overigens is mijn doel eigenlijk niet eens afvallen. Ik wil gezonder oud worden en dat doen door meer bewegen en gezonder eten. Maar gewicht en bmi zijn zo lekker kwantitatief dus dat is toch wel meer voor me gaan betekenen dan ik dacht.
Spoilers!
pi_212738529
Goed bezig! Wat een mooie mijlpaal
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:21:57 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_212738562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Bottoms_up het volgende:
Kan een garmin zoveel meer dan een fitbit?
Het is meer dat fitbit kwalitatief nogal hard achteruit is gegaan de afgelopen paar jaar. En is opgeslokt door google, dat ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 10:40:10 #30
5428 crew  miss_sly
pi_212738707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben meer dan 10 kilo kwijt *O* En mijn bmi is nu onder de 30 *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wat fijn en goed *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2024 @ 10:41:52 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212738728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben meer dan 10 kilo kwijt *O* En mijn bmi is nu onder de 30 *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Respect _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 10:47:34 #32
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212738782
Begin maart, dus hoog tijd voor de goede voornemens!

Tikte van de week 95 kg aan. Dat was toch even schrikken. Dus gelijk een paar uur onderhoud aan mijn racefiets gepleegd en daarna een uurtje gaan fietsen.
Meteen ook een doel gesteld om in juni weer een tocht van 80-100km te gaan fietsen en daarvoor moet ik toch elke week echt wel trainingskilometers maken.
Mijn dagelijkse woon-werkverkeer is in totaal 7 km en dat doe ik weer op de fiets of lopend. In de wintermaanden wilde ik nog wel eens de tram pakken, maar dat is nu ook voorbij.
En ik ben begonnen met maar weer eens mijn suikerinname drastisch te verminderen. Moet maar weer eens gedaan zijn met al die lekkere koeken en zo.

Vanmorgen overigens 94,5 kg. Lichte verbetering maar nog steeds ruim 10 kg te veel. Vijf jaar geleden nog maar was het nog 82,5 kg. Kan nu toch niet meer de corona-periode de schuld blijven geven van het teveel aan gewicht dat ik mee loop te zeulen. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212738852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik was zo lang ziek, wat ook de reden van het overgewicht was. Ik heb zo lang gevochten tegen mijn lijf. Niet eens tegen het gewicht want daar had ik niet ook nog de puf voor. Na het vechten kwam acceptatie. Toch zeker een jaar of 6-8. En door een traject in een revalidatiecentrum ben ik toch nog fit (ish) geworden. Zelfs zo fit dat ik niet meer hoef te vechten, dat mijn kwaliteit van leven met sprongen vooruit is gegaan en dat ik zelfs kan en wil sporten. Daarbij is er ruimte in mijn hoofd gekomen voor aandacht voor eten.

O+

*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212738856
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Begin maart, dus hoog tijd voor de goede voornemens!

Tikte van de week 95 kg aan. Dat was toch even schrikken. Dus gelijk een paar uur onderhoud aan mijn racefiets gepleegd en daarna een uurtje gaan fietsen.
Meteen ook een doel gesteld om in juni weer een tocht van 80-100km te gaan fietsen en daarvoor moet ik toch elke week echt wel trainingskilometers maken.
Mijn dagelijkse woon-werkverkeer is in totaal 7 km en dat doe ik weer op de fiets of lopend. In de wintermaanden wilde ik nog wel eens de tram pakken, maar dat is nu ook voorbij.
En ik ben begonnen met maar weer eens mijn suikerinname drastisch te verminderen. Moet maar weer eens gedaan zijn met al die lekkere koeken en zo.

Vanmorgen overigens 94,5 kg. Lichte verbetering maar nog steeds ruim 10 kg te veel. Vijf jaar geleden nog maar was het nog 82,5 kg. Kan nu toch niet meer de corona-periode de schuld blijven geven van het teveel aan gewicht dat ik mee loop te zeulen. :').
Die 80 km zou je toch wel binnen 6 weken moeten lukken of vind je dat echt zo ver? :@
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 11:14:22 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212739042
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:56 schreef Jeroboam het volgende:
Die 80 km zou je toch wel binnen 6 weken moeten lukken of vind je dat echt zo ver? :@
Ik heb een spierziekte, waardoor ik dat langzaam zou moeten opbouwen. Vorig jaar heb ik het ongetraind gedaan (met een fietsende neef van zijn huis in Den Haag naar ons voorouderlijk huis in Velsen Noord op en af door de duinen) en dat lukte wel, maar vervolgens heb ik zeer lang met spierpijn rondgelopen. Dat weerhield mij ervan om daarna weer op de racefiets te stappen. Het idee is in elk geval om dit jaar met een collega van ons kantoor in Amsterdam naar onze oude, inmiddels gepensioneerde, manager in Deventer te fietsen. Dat is zo'n 100 km.

Dus nu wat verstandiger aanpakken met meer lange termijn doelen voor ogen houden. Als ik voel dat het me eerder zal lukken zonder daarmee die lange termijn doelen te vernachelen, zal ik het wel eerder doen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212739332
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Ik heb een spierziekte, waardoor ik dat langzaam zou moeten opbouwen. Vorig jaar heb ik het ongetraind gedaan (met een fietsende neef van zijn huis in Den Haag naar ons voorouderlijk huis in Velsen Noord op en af door de duinen) en dat lukte wel, maar vervolgens heb ik zeer lang met spierpijn rondgelopen. Dat weerhield mij ervan om daarna weer op de racefiets te stappen. Het idee is in elk geval om dit jaar met een collega van ons kantoor in Amsterdam naar onze oude, inmiddels gepensioneerde, manager in Deventer te fietsen. Dat is zo'n 100 km.

Dus nu wat verstandiger aanpakken met meer lange termijn doelen voor ogen houden. Als ik voel dat het me eerder zal lukken zonder daarmee die lange termijn doelen te vernachelen, zal ik het wel eerder doen.
Ah ja, dat pad door de duinen gaat ook nog een beetje op en af. Dat is voor een ongetrainde rit net iets anders natuurlijk. Succes met het opbouwen en focus je niet teveel op de afstand!
pi_212739900
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

O+ Fijn dat het nu zo veel beter voelt!
pi_212740174
Wat goed Lucky!

Ik herken het heel erg, de nummers die naar beneden gaan op de weegschaal zijn een hard bewijs dat het werkt. Ik merk zelf dat ik zoveel fitter ben dan ik jaren ben geweest. Sinds deze week de weerstand omhoog gegooid op de cardio apparaten en dat ging zo goed. :)

Wat ik wel heb, is dat mijn lichaam de opbouw van kracht niet altijd waardeert. Zo heb ik sinds woensdag last van mijn elleboog, ik heb voornamelijk schouders en armen getraind woensdag. Toch iets tever gegaan of net verkeerd uitgevoerd.
Vandaag in de sportschool dus vooral benen getraind, heerlijk, dat ga ik morgen wel voelen.
pi_212751942
Oké, dat krachttraining plan stel ik nog even uit voor na het volleybalseizoen. Heb 2 dagen met mega spierpijn mijn volleybaltrainingen moeten doen, dus geen succes, dinsdag krachttraining gedaan en vandaag de eerste dag dat ik me weer oké voel. En ik weet dat het inde loop van de tijd minder wordt, maar gezien het seizoen nog maar 6 weken is pak ik het daarna wel op.
Met dit lenteweer krijg ik wel meteen weer tshirtjes stress. Is alles toch wat zichtbaarder dan in een trui…

O: kwark
L: pistolet parmaham
T: ananas
D: zelfgemaakte pokebowl met zalm
pi_212756323
Vandaag weer lekker gelopen *O* gisteren niet. Kwam niet lekker uit met de rest van de dag en ik had een beginnend blaartje, dus ook niet echt mn best gedaan het er tussen te krijgen. Vanmorgen blaartje geprikt en toch gelopen *O*

Gisteren en vandaag normaal gegeten. Niks geks, maar wel lekkere - net te grote :( - maaltijden en snackies. Morgen weer op de calorie-inname letten en hopelijk ook weer een rondje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 17:34:34 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212756676
wat een heerlijke positieve sfeer is het hier O+ en goede resultaten..
hier is gezond leven en fitter wrden ook het doel.. de kracht training is ook echt wel zodat ik hopelijk na de zomer weer kan gaan hardlopen en volley spelen.. afgelopen half jaar deed mn knie teveel zeer, en dat lijkt nu ook vooral in krachtverlies in de benen te zitten.. hier zijn de kilos niet perse een doel, maar vooral kleding maat.. ik wil vooral graag de kleding aan doen die bij mijn nieuw ( echte) persoonlijkheid past.. lekker uitbundig *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212756697
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:34 schreef Barreltje het volgende:
wat een heerlijke positieve sfeer is het hier O+ en goede resultaten..
hier is gezond leven en fitter wrden ook het doel.. de kracht training is ook echt wel zodat ik hopelijk na de zomer weer kan gaan hardlopen en volley spelen.. afgelopen half jaar deed mn knie teveel zeer, en dat lijkt nu ook vooral in krachtverlies in de benen te zitten.. hier zijn de kilos niet perse een doel, maar vooral kleding maat.. ik wil vooral graag de kleding aan doen die bij mijn nieuw ( echte) persoonlijkheid past.. lekker uitbundig *O*
Ben wel benieuwd naar de stijl waar je op doelt? Heb je een voorbeeld?

En wat is de stijl die je nu gewend bent?
  zaterdag 9 maart 2024 @ 17:42:12 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212756732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd naar de stijl waar je op doelt? Heb je een voorbeeld?

En wat is de stijl die je nu gewend bent?
ohh "vroeger" vooral rustige kleuren, nu mogen ze wel wat feller
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212757774
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ohh "vroeger" vooral rustige kleuren, nu mogen ze wel wat feller
Kan ook in wat grotere maten toch? Zonde om shit te kopen als je in een afvalstreak zit, maar zou me door je maat niet tegen laten houden wat dingen uit te proberen die je aanspreken.

Hoe is de kringloopmarkt daar? Ik hoop echt nog wel meer af te vallen, dus ben nu wel echt afhankelijk van ze. Zit gelukkig in een hele goede kringloopstreak op het moment *O* vind kringlopen ook gewoon echt het enige leuke shoppen :D
pi_212757806
Maak me wel een beetje zorgen om mn veel te dure superbra bikini die ik maar 1 vakantie aan heb gehad :')
pi_212766314
Ja hoi, ik doe ook weer eens een poging. Mijn getallen ging toch echt een kant op die ik niet zo leuk vind.
Eerste week ontwennen van eten zit er al weer op, nu volhouden terwijl ik ongesteld ben. :P

Ik loop 3x per week hard, probeer daartussen nu wat krachttraining in te passen en eet rond de 1500 kcal.
En voordat mensen beginnen te gillen: ik ben 1m65, ik heb een zittende baan met naast hardlopen en zomers moestuinen dus geen reet aan beweging. Als het uiteindelijk wat meer moet zijn zal ik dat heus bijstellen.

Go, go. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanuke op 10-03-2024 09:28:47 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212766824
Ik heb hier mentaal weer een aantal moeilijke dagen achter de rug. Maar moet mezelf nu echt een schop onder mijn kont geven want over 6 weken ga ik op vakantie en dan wil ik me gewoon chill voelen. Voel me ook altijd zo dik na een ‘vreetdag’ terwijl ik eigenlijk gewoon onder mijn oude streefgewicht zit. En als ik nu weer even 6 weken mijn best doe kan ik met een beetje geluk met een all time low op vakantie.
Toch bijzonder, als ik 2 dagen te veel eet voel ik me ‘dik’. Als ik 2 dagen gezond eet voel ik me helemaal gezond.
pi_212766886
Go go Nanuke!

Ik geloof dat ik iets te zwaar heb getraind de afgelopen tijd. Mijn rechterschouder en rechter elleboog doen pijn. Scherpe pijn als ik beweeg. Dus schouders en armen komende week maar even rust geven. Hopelijk helpt het.
pi_212767449
Oei exode, dat klinkt niet lekker. :*

@Pinuts, ik herken het gevoel van niet fijn in je vel zitten wel in periodes ongezond(er) eten. Het gaat mij dan allemaal tegenstaan. Helaas heb ik dat niet bij gewoon te veel eten. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212770503
Zo even gegarandeerd dat ik geen gram meer af ga vallen :')

Jurkje op de krimp gekocht -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')