Nou nee, aangezien ik mijn mening steevast ook onderbouw.quote:
Moh als iemand niet zo helder was geweest om het te zien dan was het er door gekomen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
PWOAH WEER LEKKER SCHUIMBEKKEN![]()
Oh het feestje gaat niet door nou ja maakt niet uit we gaan toch LEKKER SCHUIMBEKKEN
Heb je dit nu tegen de voor- of tegenstanders ervan?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof dat gejanksmoel over woke dit, genderidentiteit dat, diversiteit zus, en inclusiviteit zo, etc. wel iets toevoegt.
Allebei. Maar in dit topic zie ik vooral die laatste groep.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je dit nu tegen de voor- of tegenstanders ervan?
Ze voelt zich een man, dat betekent niet dat dat ook zo is. Jullie presenteren jullie mening juist als een feit.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Tegen bekrompenheid kan ik niet fact checken, maar dank voor de heads up.
Loopt er al een D&I manager bij jullie rond?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Allebei. Maar in dit topic zie ik vooral die laatste groep.
Gaat er vooral om hoe iemand zich zelf voelt, niet?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef BRAL het volgende:
[..]
Ze voelt zich een man, dat betekent niet dat dat ook zo is. Jullie presenteren jullie mening juist als een feit.
maar is dat niet gewoon puberaal gedram, wat gewoon hoort bij 16 tot 22 jarigen. E Net als dat dit in de jaren 60, 70 en 80 gebeurde. Alleen in de jaren 90,00 werden ouders ineens hip (moeders en dochters werden zogenaamd beste vrienden, vaders die hun zoons beste vriend werden, meegingen naar Lowlands, etc) En toen verzette de jeugd in de '10 en werden de ouderen weer "vreuger was al beter"?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bezoek een doorsnee campus van een universiteit aldaar en laat je verrassen.
Geen idee. Waarschijnlijk?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Loopt er al een D&I manager bij jullie rond?
Gaan we daar de wet en de taal op baseren? Gevoel?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat er vooral om hoe iemand zich zelf voelt, niet?
Alle andere meningen doen er niet zo toe. Daar gaat het allemaal ook een beetje om.
Dan neem ik aan dat je daar ook van leer trekt wanneer ze met allerlei goedbedoelde adviezen komen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk?
Ik werk wel op zo'n vieswoke bolwerk, maar in mijn vakgroep krijgen we daar weinig van mee. Hoezo?
Soms. Maar meestal houd ik me gewoon met m'n vak bezig.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je daar ook van leer trekt wanneer ze met allerlei goedbedoelde adviezen komen.
Ophef en overdreven gedoe, enzo.
Gaat er een wet aangepast worden dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan we daar de wet en de taal op baseren? Gevoel?
Links als iets gebeurt van in hun straatje past: Ophef, jongen... doe even rustig.. zo erg is het allemaal niet. Laat het gewoon toe.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je daar ook van leer trekt wanneer ze met allerlei goedbedoelde adviezen komen.
Ophef en overdreven gedoe, enzo.
Irrelevant; als gevoel het enige is wat er toe doet.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat er een wet aangepast worden dan?
Okay, ze zijn niet omgebouwd, want dan kunnen ze niet meer baren. Maar dan nog. Omdat er een klein groepje vrouwen zichzelf identificeert als man, zou de term 'moeder' moeten verdwijnen? Dus heel Nederland moet zich aanpassen aan deze mensen? Kunnen zij zich niet gewoon aanpassen aan hoe het nu eenmaal is?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat dit vooral gaat over niet-binaire vrouwen die zich niet identificeren met de term moeder. Of je daarvoor de letter van de wet moet aanpassen is een tweede maar om meteen uit te gaan van "omgebouwde vrouwen" is wel schrijnend moet ik zeggen.
Ach, de links/ rechts indeling van het hele leven komt er nu ook bij!!quote:Op maandag 4 maart 2024 11:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Links als iets gebeurt van in hun straatje past: Ophef, jongen... doe even rustig.. zo erg is het allemaal niet
Links als een puber iets rechts-edgelord post op instagram: BANHAMER HEROPVOEDINGSKAMP. WAAR GAAT HET HEEN MET HET LAND... EEN GROTE FASCISTENBENDE
Het gaat niet om acceptatie, de acceptatie is er op een paar uitzonderingen na al.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat het een groter probleem is in veel staten in de VS dat homoseksuelen niet geaccepteerd worden dan dat het op sommige plaatsen een beetje woke is, maar goed…
Progressief vs conservatief mag ook als je dat accurater vindt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, de links/ rechts indeling van het hele leven komt er nu ook bij!!
Je druk maken om gebeurtenissen die zich louter in je hoofd afspelen. Tja...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Links als iets gebeurt van in hun straatje past: Ophef, jongen... doe even rustig.. zo erg is het allemaal niet. Laat het gewoon toe.
Links als een puber iets rechts-edgelord post op instagram: BANHAMER HEROPVOEDINGSKAMP. WAAR GAAT HET HEEN MET HET LAND... EEN GROTE FASCISTENBENDE
Dat zou iedereen moeten doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms. Maar meestal houd ik me gewoon met m'n vak bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |