Ja ik heb hier nog 2 Hertog Jan in de kast staan, maar ik ben meer van de likeuren en sowieso whisky.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oeh bier en spoken... Heb nog wel bier geloof ik, spoken moet ik later zoeken dan.
Ik ook al jaren niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Ik post hier normaal nooit eerlijk gezegd.
Ik was er vroeger wel wat mee bezig, maar al tijden niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
Dat vage topic hier heeft de boel ff lekker aan het rollen gekregen.
Lekker filosoferen over energieën, entiteiten, demonen, paragnosten, beschermengelen enz.
Ow, waar was jij dan in geïnteresseerd?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was er vroeger wel wat mee bezig, maar al tijden niet meer.
Je had vroeger zo'n programma op de radio. Geen idee hoe het heette, maar dat ging over geesten etc.quote:
Ik heb niet per sé een aversie tegen ananas op pizza, maar het is wel 1 van de laatste dingen die ik zou kiezen als er hongersnood in Nederland zou zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut Jumbo met hun kut verse pizza met ananas erop!! (niet gezien toen ik kocht, anders niet gedaan)
Na het lezen van de eerste zin wist ik gewoon dat het om Veronica moest gaan, ook al heb ik geen idee welk programma je bedoelt!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n programma op de radio. Geen idee hoe het heette, maar dat ging over geesten etc.
Was volgens mij bij Veronica. Zal jaren 80 geweest zijn.
Ananasquote:Op zondag 3 maart 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet per sé een aversie tegen ananas op pizza, maar het is wel 1 van de laatste dingen die ik zou kiezen als er hongersnood in Nederland zou zijn.
Pizza pulled chicken en ze hebben er ananas op geflikkerd?????? Shame on you Jumbo! Met BBQ saus ook nog... Wie bedenkt zoiets?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet per sé een aversie tegen ananas op pizza, maar het is wel 1 van de laatste dingen die ik zou kiezen als er hongersnood in Nederland zou zijn.
Maar op pizza? Mja....zoals ik al zei heb ik er niet direct iets op tegen, maar een hartige pizza vind ik gewoon veel lekkerder.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
Welkom bij het eerste deeltje van de SC hier!
Hier kun je leuk kletsen over paranormale zaken, maar je kunt ook lekker ouwehoeren terwijl je een offer aan Bacchus brengt!
Om de OP op leuken:quote:Over spookjes, energieën, heksen, goden en bier!
Ze gingen naar oude kastelen etc en daar waren dan geesten enzo. .quote:Op zondag 3 maart 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Na het lezen van de eerste zin wist ik gewoon dat het om Veronica moest gaan, ook al heb ik geen idee welk programma je bedoelt!
Pizza, tostiquote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar op pizza? Mja....zoals ik al zei heb ik er niet direct iets op tegen, maar een hartige pizza vind ik gewoon veel lekkerder.
Afgetrokken kip en fruit......is wat anders dan kut met peren.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pizza pulled chicken en ze hebben er ananas op geflikkerd?????? Shame on you Jumbo! Met BBQ saus ook nog... Wie bedenkt zoiets?
Oeh hebben we nog weer spookjes gezien?
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[..]
Om de OP op leuken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[..]
Om de OP op leuken:
[ afbeelding ]
Ghosthuntersquote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen naar oude kastelen etc en daar waren dan geesten enzo. .
Ah beetje zoals die Ghost Hunters of whatever de neuk wat je de afgelopen jaren hebt gehad?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen naar oude kastelen etc en daar waren dan geesten enzo. .
Tosti's uit de contactgrill!quote:
quote:
Geen idee meer. Long time ago.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beetje zoals die Ghost Hunters of whatever de neuk wat je de afgelopen jaren hebt gehad?
Ja zelfs als je de ingrediënt die je haat er van af plukt blijft de smaak er gewoon in zitten.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Okidoki, Pizza pulled chicken van de Jumbo has left the building... Kliko that is. Wat een gedrocht van een pizza
Ik haat niet op ananas, maar hoort niet op een pizza.. En zeker niet met bbq saus eroverheenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zelfs als je de ingrediënt die je haat er van af plukt blijft de smaak er gewoon in zitten.
Het is wel een bekende combinatie....quote:Op zondag 3 maart 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik haat niet op ananas, maar hoort niet op een pizza.. En zeker niet met bbq saus eroverheen
Paprika is godenvoer! Heerlijk, rauw, meegebakken of gegrilled. Paprika hoort overal bij.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
Heb ooit een collega gehad die paprika verschrikkelijk haatte. Elke keer kon hij het weer van pizza's af plukken nadat hij in de pizzeria duidelijk had aangegeven het er niet op te willen hebben, en elke keer nam hij er maar een paar happen van omdat hij het niet weg kon krijgen.
Maar hoe kun je nou een hekel hebben aan paprika???
Bijzonder, wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:10 schreef aloa het volgende:
Ik maak de Pizza vaak zelf. Met als bodem een doormidden gesneden Turks brood.
Echt wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paprika is godenvoer! Heerlijk, rauw, meegebakken of gegrilled. Paprika hoort overal bij.
Ik maak tosti's met turks brood heerlijk! Contactgrill, turks brood met pesto, salami kaas, paprika en uit en ketchup.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:10 schreef aloa het volgende:
Ik maak de Pizza vaak zelf. Met als bodem een doormidden gesneden Turks brood.
Pesto heb ik echt te vaak te veel van gegeten en dat staat me nu echt tegen.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak tosti's met turks brood heerlijk! Contactgrill, turks brood met pesto, salami kaas, paprika en uit en ketchup.
Joh, ik eet alles behalve ananas op een pizza en olijvenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Pesto heb ik echt te vaak te veel van gegeten en dat staat me nu echt tegen.
Hoewel ik laatst wel in een luxe restaurant een huisgemaakte mayonaise met ook huisgemaakte pesto er doorheen heb gehad bij de patat, en dat was echt fucking LEKKER!!!!![]()
![]()
Is wel handig idd zo'n contactgrill. En je tosti is veel beter dan uit de oven.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak tosti's met turks brood heerlijk! Contactgrill, turks brood met pesto, salami kaas, paprika en uit en ketchup.
Geen olijven?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, ik eet alles behalve ananas op een pizza en olijven
Absoluut!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Is wel handig idd zo'n contactgrill. En je tosti is veel beter dan uit de oven.
Oven's zijn wel beetje overrated tegenwoordig, al helemaal als je een pizza wil bakken en er ananas op ligt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Is wel handig idd zo'n contactgrill. En je tosti is veel beter dan uit de oven.
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen olijven?Srsly?
Ansjovis, kappertjes en olijven zijn een godencombi!!!![]()
![]()
Ik gebruik de oven vrij weinig. De airfryer is een prima alternatief in veel gevallen.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oven's zijn wel beetje overrated tegenwoordig, al helemaal als je een pizza wil bakken en er ananas op ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |