Dankjewel! Ben hier ook dankbaar voor. Heel bijzonder is zo iets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow, wat bijzonder dat je dat mag voelen
Denk dat UFOs enzo niet fysiek kunnen waarnemen. Beetje het zelfde als (geesten zien). Of zie ik dat verkeerd. Denk dat wij in een heel anders frequentie zitten dan hun. Maar alles speelt zich hier en het nu af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:33 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Gaaf om te lezen, dank voor je reactie!
Die kant van the phenomenon ben ik nog niet zo in thuis, meer interesse voor UFO en de nuts/bolts zijde ervan. Wel interessant leesvoer is misschien dan de Skinwalker Ranch en het Hitchhiker effect daar.
Ja en nee, een raar op veel verschillende manieren manifesterend verschijnsel. Soms fysiek, soms energie/frequentie, soms allen tegelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Denk dat UFOs enzo niet fysiek kunnen waarnemen. Beetje het zelfde als (geesten zien). Of zie ik dat verkeerd. Denk dat wij in een heel anders frequentie zitten dan hun. Maar alles speelt zich hier en het nu af.
Dat is wel een goeie wat je daar zegt. Daarom wat is tijd? Denk dat tijd ook een illusie is om van het (alles) weg te houden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ja en nee, een raar op veel verschillende manieren manifesterend verschijnsel. Soms fysiek, soms energie/frequentie, soms allen tegelijk.
Misschien is er niet alleen een hier en nu, maar is alles, vanuit alle dimensies, ooit waar te nemen....
quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:49 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie wat je daar zegt. Daarom wat is tijd? Denk dat tijd ook een illusie is om van het (alles) weg te houden?
Zijn we meer dat alleen dit? Dat denk ik welquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ja en nee, een raar op veel verschillende manieren manifesterend verschijnsel. Soms fysiek, soms energie/frequentie, soms allen tegelijk.
Misschien is er niet alleen een hier en nu, maar is alles, vanuit alle dimensies, ooit waar te nemen....
Bijzonder!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.
Qua buitenaardse lijkt mij ook meer interessant. Want ze zeggen dat ze mee kunnen liften hier. Heb je dan ook een hogere frequentie nodig om dit te zien? Wat willen ze dan enzo. Lijken mij ook niet allemaal goed.
Dat is het zeker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:08 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ben hier ook dankbaar voor. Heel bijzonder is zo iets.
Je zou inderdaad zeggen als er iets van magneet in de buurt is dat de kompas niet werkt. Maar dit is idd vreemd. Voelt het voor jou wel goed? Misschien probeert iemand iets te zeggen? Als het niet goed aan voelt. Dat je angstig of niet op je gemak voelt of het gevoel dat je een druk voelt enzo dan zou ik misschien even je kamer en of je huis reinigen. Of zeggen dat het weg moet gaan.quote:Op zondag 1 september 2024 20:06 schreef Vincent_student het volgende:
Iets raars meegemaakt. Voor mijn sterrenkundehobby heb ik een sterrenhemel-app op mijn smartphone. Kort uitgelegd: Je richt je telefoon op een stuk hemel en de app laat zien welke sterren daar staan. Geen sterrenkaart meer nodig (behalve bij telescoopgebruik dan), wat is het leven toch gemakkelijk geworden. Daarvoor maakt de telefoon gebruik van het ingebouwde kompas en gps. Nu was ik afgelopen nacht even aan het slapen en wilde daarna opstaan om te kijken of het helder was. In mijn slaapkamer bekeek ik de app en ik merkte dat de sterrenhemel die de app liet zien totaal niet klopte met de werkelijkheid. De oorzaak: het kompas was totaal uit het lood. Het wees een hele verkeerde richting uit. En draaide zelfs nog heen en weer naar andere richtingen. Ik stond op, liep naar een andere kamer en het kompas herstelde zich. Terug in de slaapkamer, weer mis. Het ding draaide zelfs onverklaarbaar.
Ik heb vandaag weer gecontroleerd, en nu was er helemaal niets aan de hand. In de slaapkamer was het kompas goed. Alsof er niks was gebeurd. Nu gebeuren er in de slaapkamer vaker vreemde dingen, zoals het licht dat aan- en uit flikkert en soms onverklaarbare geluiden. In de nacht dat het gebeurde zag de kompas voor een plek naast de fan voor het noorden aan, terwijl dat het zuidwesten is vanuit de plek waar ik stond. Hij bleef daar hardnekkig staan en soms daarna bewoog hij iets.....
Zou het soms misschien...
Ik heb gecheckt of er iets was veranderd. Er staat tijdens de hete dagen die fan, die aanstaat. Ik kan me voorstellen dat daar een flinke magneet in zit. Ik heb het getest. Met aan en uitzetten, andere snelheden. Had totaal geen invloed op het kompas, hij deed het overdag gewoon goed. De radiowekker, hetzelfde verhaal. Raar.
Ik voel me wel eens niet op mijn gemak in die kamer. Het punt is ook dat mijn vriendin bidt naar haar grootmoeder. Dus die wordt aangeroepen. De rare gebeurtenissen kunnen natuurlijk verklaard worden. Het huis is uit de jaren 70 en de bedrading ook uit die tijd. Dus knipperend licht kan verklaard worden. Ook rare geluiden, kan van alles zijn. Ik heb wel soms het gevoel dat er in de kamer iemand staat te kijken.quote:Op zondag 1 september 2024 21:53 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Je zou inderdaad zeggen als er iets van magneet in de buurt is dat de kompas niet werkt. Maar dit is idd vreemd. Voelt het voor jou wel goed? Misschien probeert iemand iets te zeggen? Als het niet goed aan voelt. Dat je angstig of niet op je gemak voelt of het gevoel dat je een druk voelt enzo dan zou ik misschien even je kamer en of je huis reinigen. Of zeggen dat het weg moet gaan.
Je weet niet wie er gewoond heeft. Weet je vriendin ook dat deze dingen gebeuren? Als je het niet prettig vind kan je altind zeggen dat het weg moet gaan. Anders een keer met salie of waar ze ook mee huizen doen reinigen door je huis heen gaan. Of misschien heb je ook iemand bij je? Zelf heb ik ook 2 keer gehad dst het gwn echt niet goed aanvoelen. Het verstikte mij gewoon. Hier kan je ook voor beschermen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:02 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik voel me wel eens niet op mijn gemak in die kamer. Het punt is ook dat mijn vriendin bidt naar haar grootmoeder. Dus die wordt aangeroepen. De rare gebeurtenissen kunnen natuurlijk verklaard worden. Het huis is uit de jaren 70 en de bedrading ook uit die tijd. Dus knipperend licht kan verklaard worden. Ook rare geluiden, kan van alles zijn. Ik heb wel soms het gevoel dat er in de kamer iemand staat te kijken.
Ik weet dat er iemand in is overleden. Daarbij saillant detail: ik trof een keer oude kaarten van de wijk in een boekhandel. Voordat er gebouwd werd, was daar een kerkhof.quote:Op zondag 1 september 2024 22:07 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Je weet niet wie er gewoond heeft. Weet je vriendin ook dat deze dingen gebeuren? Als je het niet prettig vind kan je altind zeggen dat het weg moet gaan. Anders een keer met salie of waar ze ook mee huizen doen reinigen door je huis heen gaan. Of misschien heb je ook iemand bij je? Zelf heb ik ook 2 keer gehad dst het gwn echt niet goed aanvoelen. Het verstikte mij gewoon. Hier kan je ook voor beschermen.
Ja, mijn vriendin maakt die dingen ook mee. Maar we zijn vrij nuchter in die dingen. Ik heb wel eens gezegd: Bid gewoon naar God of Jezus, en laat je oma gewoon met rust.quote:Op zondag 1 september 2024 22:07 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Je weet niet wie er gewoond heeft. Weet je vriendin ook dat deze dingen gebeuren? Als je het niet prettig vind kan je altind zeggen dat het weg moet gaan. Anders een keer met salie of waar ze ook mee huizen doen reinigen door je huis heen gaan. Of misschien heb je ook iemand bij je? Zelf heb ik ook 2 keer gehad dst het gwn echt niet goed aanvoelen. Het verstikte mij gewoon. Hier kan je ook voor beschermen.
Dat verklaard ook een hoop. Misschien dan helemaal goed om ff alles te laten reinigenquote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik weet dat er iemand in is overleden. Daarbij saillant detail: ik trof een keer oude kaarten van de wijk in een boekhandel. Voordat er gebouwd werd, was daar een kerkhof.
Idd. Dat dacht ik ook meteen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie ervaring die je dan steeds hebt persoonlijk. Dat je voelt dat er een overgang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |