quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[..]
Om de OP op leuken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[..]
Om de OP op leuken:
[ afbeelding ]
Ghosthuntersquote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen naar oude kastelen etc en daar waren dan geesten enzo. .
Ah beetje zoals die Ghost Hunters of whatever de neuk wat je de afgelopen jaren hebt gehad?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen naar oude kastelen etc en daar waren dan geesten enzo. .
Tosti's uit de contactgrill!quote:
quote:
Geen idee meer. Long time ago.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beetje zoals die Ghost Hunters of whatever de neuk wat je de afgelopen jaren hebt gehad?
Ja zelfs als je de ingrediënt die je haat er van af plukt blijft de smaak er gewoon in zitten.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Okidoki, Pizza pulled chicken van de Jumbo has left the building... Kliko that is. Wat een gedrocht van een pizza
Ik haat niet op ananas, maar hoort niet op een pizza.. En zeker niet met bbq saus eroverheenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zelfs als je de ingrediënt die je haat er van af plukt blijft de smaak er gewoon in zitten.
Het is wel een bekende combinatie....quote:Op zondag 3 maart 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik haat niet op ananas, maar hoort niet op een pizza.. En zeker niet met bbq saus eroverheen
Paprika is godenvoer! Heerlijk, rauw, meegebakken of gegrilled. Paprika hoort overal bij.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
Heb ooit een collega gehad die paprika verschrikkelijk haatte. Elke keer kon hij het weer van pizza's af plukken nadat hij in de pizzeria duidelijk had aangegeven het er niet op te willen hebben, en elke keer nam hij er maar een paar happen van omdat hij het niet weg kon krijgen.
Maar hoe kun je nou een hekel hebben aan paprika???
Bijzonder, wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:10 schreef aloa het volgende:
Ik maak de Pizza vaak zelf. Met als bodem een doormidden gesneden Turks brood.
Echt wel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paprika is godenvoer! Heerlijk, rauw, meegebakken of gegrilled. Paprika hoort overal bij.
Ik maak tosti's met turks brood heerlijk! Contactgrill, turks brood met pesto, salami kaas, paprika en uit en ketchup.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:10 schreef aloa het volgende:
Ik maak de Pizza vaak zelf. Met als bodem een doormidden gesneden Turks brood.
Pesto heb ik echt te vaak te veel van gegeten en dat staat me nu echt tegen.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak tosti's met turks brood heerlijk! Contactgrill, turks brood met pesto, salami kaas, paprika en uit en ketchup.
Joh, ik eet alles behalve ananas op een pizza en olijvenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Pesto heb ik echt te vaak te veel van gegeten en dat staat me nu echt tegen.
Hoewel ik laatst wel in een luxe restaurant een huisgemaakte mayonaise met ook huisgemaakte pesto er doorheen heb gehad bij de patat, en dat was echt fucking LEKKER!!!!![]()
![]()
Is wel handig idd zo'n contactgrill. En je tosti is veel beter dan uit de oven.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak tosti's met turks brood heerlijk! Contactgrill, turks brood met pesto, salami kaas, paprika en uit en ketchup.
Geen olijven?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, ik eet alles behalve ananas op een pizza en olijven
Absoluut!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Is wel handig idd zo'n contactgrill. En je tosti is veel beter dan uit de oven.
Oven's zijn wel beetje overrated tegenwoordig, al helemaal als je een pizza wil bakken en er ananas op ligt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Is wel handig idd zo'n contactgrill. En je tosti is veel beter dan uit de oven.
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen olijven?Srsly?
Ansjovis, kappertjes en olijven zijn een godencombi!!!![]()
![]()
Ik gebruik de oven vrij weinig. De airfryer is een prima alternatief in veel gevallen.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oven's zijn wel beetje overrated tegenwoordig, al helemaal als je een pizza wil bakken en er ananas op ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |