SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randy en Tyron hadden de homp kaas gekocht.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij moest bij jimmy zitten vanwege de gezamelijk gekochte kaas
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
iets is sterk en kietelt de hersens van randy?
zei hij dat nou echt
quote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Arme Sabeau die mist dit nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Saus telefoon wijzigt af en toe automatisch is zo waardeloosquote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Randy en Tyron hadden de homp kaas gekocht.
Jimmy en Dilano ook?
Zijn er mensen die met een 'rauwe kip', vork 'rauw vlees' vork en een 'overig vork' gourmetten?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:03 schreef lojanda het volgende:
Ohh Jimmy prikt de hele tijd met zijn vork een rauw stuk en legt het op de plaat en vervolgens gaat hij met die vork gewoon eten.. lijkt me niet echt gezond
Hier idemquote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die met een 'rauwe kip', vork 'rauw vlees' vork en een 'overig vork' gourmetten?
Ik doe het niet heel veel, maar al die jaren heb ik het gewoon met 1 vork gedaan en leef nog en nooit ziek geweest van gourmetten. Dus bespaar je veel gedoe en afwas
En iedereen prikt met eigen vork in het vlees van een anderquote:
Dat is mooi maar mij niet bellenquote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die met een 'rauwe kip', vork 'rauw vlees' vork en een 'overig vork' gourmetten?
Ik doe het niet heel veel, maar al die jaren heb ik het gewoon met 1 vork gedaan en leef nog en nooit ziek geweest van gourmetten. Dus bespaar je veel gedoe en afwas
Goed voor de weerstandquote:Op zondag 3 maart 2024 18:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
En iedereen prikt met eigen vork in het vlees van een ander
Ik gourmet wel een paar keer per jaar. Heb altijd 1 vork voor het rauwe vlees en de rest doe ik met zo'n knijpertje.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd een kleine vork (dessertvork) om vlees op en af de plaat te doen. Dit vorkje wordt dus niet gebruikt om mee te eten.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd, vlees bovenop en in het pannetje ui, paprika, champignon of garnaaltjes en daaroverheen ei, lekker hoor. tipje van een lekker sausje er ook nog bij en pruttelen maar.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jaa Tom goed plan
alles in pannetje en daar ei overheen
en dan nog wat kaas om het af te maken
Zolang een ander niet met z'n snaaivork in mijn vlees zit te porren zit ik er ook niet meequote:Op zondag 3 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dus vork voor rauw vlees, knijpertje EN vork en mes bij je bord?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik gourmet wel een paar keer per jaar. Heb altijd 1 vork voor het rauwe vlees en de rest doe ik met zo'n knijpertje.
Kan ook prima. Tussendoor even op de plaat houden zijn alle bacterie doodquote:Op zondag 3 maart 2024 18:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hier wordt ook gewoon alles met 1 vork gedaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |