quote:
Hou op zeg, ik zit te etenquote:
Ik vind het ook wat laag ingeschat ja.quote:
Tokkieclub.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat blijft dat Feyenoord toch een domme schopploeg.
Zit ook niet echt een slimme speler tussen😅quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sinds wanneer speelt Teze bij Feyenoordquote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En tijdens het landen na een halve elleboog nog even de noppen in de rug planten kan ook gewoon.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:23 schreef VEM2012 het volgende:
Minteh had dus rood moeten krijgen. Poging tot kopstoot is net zo goed rood.
Maar goed, Polleke van Boekel is VAR, dus daar hoef je het sowieso niet van te hebben.
Als Feyenoord niet zoveel mazzel had gehad, dan was de wedstrijd al gespeeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv stelt op die Tielman na niet zoveel voor gelukkig.
Ook dat. Al leek hij op het laatst nog zijn been in te trekken. Maar inderdaad had dat ook rood kunnen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In tijdens het landen na een halve elleboog nog even de noppen in de rug planten kan ook gewoon.
Fouls committedquote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach nee op die Tilman na kunnen ze er bij psv niks van.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet zoveel mazzel had gehad, dan was de wedstrijd al gespeeld.
Het is wel duidelijk dat jij bijna geen voetbal meer kijkt.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fouls committed
Feyenoord - 201
PSV - 205
Bekerwedstrijd gemist? En was het niet Serdar die twee jaar terug PSV naaide tegen Feyenoord?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Kopstoot moet kunnenze verbegen het niet eens meer
@BehoorlijkKritisch zet zichzelf voor aap.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fouls committed
Feyenoord - 201
PSV - 205
Een domme schopploeg zou grossieren in gele kaarten en veelvoud aan overtredingen. De realiteit is dat PSV en Feyenoord evenveel kaarten tegen hebben gekregen. En alleen Ajax en Excelsior maken minder overtredingen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij bijna geen voetbal meer kijkt.
Nog niet getest zeker?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach nee op die Tilman na kunnen ze er bij psv niks van.
Die handsbal van Mauro/penalty ... Nog steeds schandalig.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bekerwedstrijd gemist? En was het niet Serdar die twee jaar terug PSV naaide tegen Feyenoord?
Dus moet je als PSV zodra je tegen Feyenoord of Ajax speelt daar gewoon mee dealen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die handsbal van Mauro/penalty ... Nog steeds schandalig.
Vandaag gaan we heerlijk naar Bilbao kijken toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Getafe, het klassieke voorbeeld van een schop-en-slaan-club, staat bijvoorbeeld met 462 overtredingen bovenaan in de LaLiga-stats.
Ik ga heerlijk werken.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vandaag gaan we heerlijk naar Bilbao kijken toch?
Integendeel. Ik zeg dat je er maar mee moet dealen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach de PSV'ers hangen alweer de Calimero uit.
En dat in zo'n seizoen
Heel goed van je.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Integendeel. Ik zeg dat je er maar mee moet dealen.
Nee joh, wordt gewoon 3-1quote:Op zondag 3 maart 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vermoed dat het 1-2 gaat worden nadat PSV nog 3 100% kansen gaat missen.
Heeft hij dit echt gezegd?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
Als hij scherper is voor de goal zal hij meer goals maken
- Karim El Ahmadi
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:39 schreef KingRoland het volgende:
moet binnenkort even nieuwe afspraak maken bij mijn Aziatische kapper
Serdar heeft weer op de over 5.5 kaart gewed.quote:
Dat valt ook wel weer mee…quote:Op zondag 3 maart 2024 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat user @:GGMM niet ingaat op mijn kennelijk domme vragen.
Die zal ik gemist hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat user @:GGMM niet ingaat op mijn kennelijk domme vragen.
Ik vroeg of El Ahmadi echt zulke domme uitspraken deed in de rust.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal ik gemist hebben
Kan je ze nog een keer stellen?
Oh ja die vraag zag ik wel, maar ik dacht dat het retorisch wasquote:Op zondag 3 maart 2024 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vroeg of El Ahmadi echt zulke domme uitspraken deed in de rust.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
Om van Slot z'n oeverloze gezeur af te zijn geven ze hem maar een i-pad
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
Om van Slot z'n oeverloze gezeur af te zijn geven ze hem maar een i-pad
1-2quote:Op zondag 3 maart 2024 15:52 schreef Buitendam het volgende:
Sta je daar met je iPadje en die Downie van een de Wolf
Dit komt enigszins ziedend over.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:52 schreef Buitendam het volgende:
Sta je daar met je iPadje en die Downie van een de Wolf
Zo lastig is dat ook niet tochquote:Op zondag 3 maart 2024 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JAAA BESTE RB VAN DE EREDIVISIE
Ik vind dit echt.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat echt of laat je weer over je heen lopen?
Nou ja, bij nader inzien was dat wel minder waardeloos geweest dan Steijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
WE HADDEN BOSZ BIJ AJAX MOETEN HEBBEN
Mad bro?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
Dat downiefilmpje dat PSV uitbracht geeft perfect het niveau van dat publiek aan.
Dit komt enigszins ziedend over.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
Dat downiefilmpje dat PSV uitbracht geeft perfect het niveau van dat publiek aan.
Je kunt ook niet kijken.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in Fortuna - Excelsior om kwart voor vijf?
Nee wel in city - unitedquote:Op zondag 3 maart 2024 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die sla ik overquote:Op zondag 3 maart 2024 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Link?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
Genotquote:Op zondag 3 maart 2024 15:59 schreef Meister1984 het volgende:
Feyenoorder die ligt….man man man…tijdrekken is begonnen
Proef enige jaloeziequote:Op zondag 3 maart 2024 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel link wordt van dat filmpje ja.
Heel onlogisch inderdaad als het een speler betreft die net terug is van een zware hersenschuddingquote:Op zondag 3 maart 2024 15:59 schreef Meister1984 het volgende:
Feyenoorder die ligt….man man man…tijdrekken is begonnen
Zoals hij nu weer loopt was het helemaal niksquote:Op zondag 3 maart 2024 16:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heel onlogisch inderdaad als het een speler betreft die net terug is van een zware hersenschudding
Hij doet alweer mee.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heel onlogisch inderdaad als het een speler betreft die net terug is van een zware hersenschudding
Dan wissel je hem toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op zondag 3 maart 2024 16:02 schreef KingRoland het volgende:
1e kans na die 2 keer paal en Feyenoord staat weer gelijk wtf
Hij bedoelt dat 5-2 terechter zou zijnquote:
Dat zijn acts.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:04 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Zijn de mods hier allemaal zo achterlijk?
Ik ken geen van deze clubsquote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Slimme mensen kijken naar Heta v Littler.
Dat is ook een manier om te vertellen dat je eigenlijk de hersencellen van een baksteen hebt.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kijk niet naar Finse premier leaguequote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanwaar dit vooroordeel?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te vertellen dat je eigenlijk de hersencellen van een baksteen hebt.
Leuk voor Ricky . Hopen dat Littler en Luke elkaar ontlopen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Feestje!quote:Op zondag 3 maart 2024 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Als PSV de 3-2 maakt dan drink ik nog een kopje thee.
Russische? Mee oppassen!quote:Op zondag 3 maart 2024 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Als PSV de 3-2 maakt dan drink ik nog een kopje thee.
Heta BSCquote:Op zondag 3 maart 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken geen van deze clubs
Ik sla even over
Na de eerste sessie 125 om 119 gemiddeld. Darts from the gods.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:06 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Leuk voor Ricky . Hopen dat Littler en Luke elkaar ontlopen.
Hopelijk houdt Littler zijn hoofd erbij dit kalenderjaar. Dat wordt gigantisch schroeiwerk op het WK in december.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na de eerste sessie 125 om 119 gemiddeld. Darts from the gods.
Oh cricketquote:Op zondag 3 maart 2024 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na de eerste sessie 125 om 119 gemiddeld. Darts from the gods.
Omdat ik het geen sport vind.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zo'n nodeloos grievende mening?
Dat ik zie ik aan de personen die daar op het podium staan.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom stel je dat gelijk aan het aantal hersencellen?
Dat is toch wel een voorordeel, dan.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ik zie ik aan de personen die daar op het podium staan.
Als je je gewicht niet onder controle kan houden behoor je naar mijn mening tot het mindere volk.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je je gewicht niet onder controle kan houden behoor je naar mijn mening tot het mindere volk.
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe kan dat een vooroordeel zijn als ik het letterlijk zie, eigenlijk altijd als darts voorbij komt op de tv?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel een voorordeel, dan.
En zo is de cirkel weer rondquote:Op zondag 3 maart 2024 16:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sommige spelers hebben toch duidelijk het inschattingsvermogen van een borrelnootje.
De huidige wereldkampioen en nummer-1 van de wereld voldoet absoluut niet aan al jouw vooroordelen. Er staat ook iemand momenteel 116 gemiddeld te beuken die kerngezond is.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe kan dat een vooroordeel zijn als ik het letterlijk zie, eigenlijk altijd als darts voorbij komt op de tv?
Dat noemt men de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De huidige wereldkampioen en nummer-1 van de wereld voldoet absoluut niet aan al jouw vooroordelen. Er staat ook iemand momenteel 116 gemiddeld te beuken die kerngezond is.
Darts topic voor dartsquote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De huidige wereldkampioen en nummer-1 van de wereld voldoet absoluut niet aan al jouw vooroordelen. Er staat ook iemand momenteel 116 gemiddeld te beuken die kerngezond is.
Waarom hebben we het ineens over pijltjes gooien hier?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen penalty meer als je vastgehouden wordt binnen de 16quote:Op zondag 3 maart 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
Je krijgt voor het moedwillig verhinderen van een aanval geen geel meer
Interessant
Oh, juist een positief signaal aangezien dit een trend is.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat noemt men de uitzondering op de regel.
Dan wacht ik deze trend even af, misschien kom ik er dan op terug.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, juist een positief signaal aangezien dit een trend is.
Omdat @R-woud93 zijn onderbuik leegde en ik hem van repliek wilde voorzien.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het ineens over pijltjes gooien hier?
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat @:R-woud93 zijn onderbuik leegde en ik hem van repliek wilde voorzien.
Klopt wel hoor, als je 10+ jaar terug kijkt. Het gaat langzaam, maar het is er.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan wacht ik deze trend even af, misschien kom ik er dan op terug.
Matig gebit ookquote:Op zondag 3 maart 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
Is deze vent?
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet direct het woord 'topfit' gebruiken om hem te omschrijven
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
Is deze vent?
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet direct het woord 'topfit' gebruiken om hem te omschrijven
Ja, als je niet in staat bent je tanden te poetsen behoor je naar mijn mening tot het mindere volk.quote:
Trend is ook wat overdreven.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, juist een positief signaal aangezien dit een trend is.
Gaat Bakayoko met hem mee douchen?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:18 schreef T3hTommay het volgende:
Tokkie Hartman met een voortreffelijke partij.
Het is Feyenoordquote:
Het is klaas.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef KingRoland het volgende:
In het Feyenoordtopic schreeuwen ze om een pingel
Ik stel voor dat je je even verdiept in de mens achter Hartman. Zeer lieve jongen en welbespraakt.quote:
Eerder rood voor Gimenezquote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef KingRoland het volgende:
In het Feyenoordtopic schreeuwen ze om een pingel
Ja, Dan Hartman, je weet wel die van "Relight My Fire", maar je hebt ook nog die van Feyenoordquote:
Zeg jij dat ook niet altijd over Depay?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je even verdiept in de mens achter Hartman. Zeer lieve jongen en welbespraakt.
dus dit lolquote:Op zondag 3 maart 2024 16:23 schreef Zorro het volgende:
5 meter buitenspel, maar we laten voor de zekerheid doogaan!
Het interesseert mij geen ene reet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je even verdiept in de mens achter Hartman. Zeer lieve jongen en welbespraakt.
Jammer dat je niet bereid bent om je werkelijk in een mens te verdiepen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene reet eerlijk gezegd.
In het PSV topic geloofden ze even dat Teze niet onderdeed voor Geertruidaquote:
Dat kan zeker.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:24 schreef Coco het volgende:
We kunnen wel stellen dat dit een vermakelijke wedstrijd was.
Zekerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:24 schreef Coco het volgende:
We kunnen wel stellen dat dit een vermakelijke wedstrijd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |