quote:
Hou op zeg, ik zit te etenquote:
Ik vind het ook wat laag ingeschat ja.quote:
Tokkieclub.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat blijft dat Feyenoord toch een domme schopploeg.
Zit ook niet echt een slimme speler tussen😅quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sinds wanneer speelt Teze bij Feyenoordquote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En tijdens het landen na een halve elleboog nog even de noppen in de rug planten kan ook gewoon.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:23 schreef VEM2012 het volgende:
Minteh had dus rood moeten krijgen. Poging tot kopstoot is net zo goed rood.
Maar goed, Polleke van Boekel is VAR, dus daar hoef je het sowieso niet van te hebben.
Als Feyenoord niet zoveel mazzel had gehad, dan was de wedstrijd al gespeeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv stelt op die Tielman na niet zoveel voor gelukkig.
Ook dat. Al leek hij op het laatst nog zijn been in te trekken. Maar inderdaad had dat ook rood kunnen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In tijdens het landen na een halve elleboog nog even de noppen in de rug planten kan ook gewoon.
Fouls committedquote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach nee op die Tilman na kunnen ze er bij psv niks van.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet zoveel mazzel had gehad, dan was de wedstrijd al gespeeld.
Het is wel duidelijk dat jij bijna geen voetbal meer kijkt.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fouls committed
Feyenoord - 201
PSV - 205
Bekerwedstrijd gemist? En was het niet Serdar die twee jaar terug PSV naaide tegen Feyenoord?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Kopstoot moet kunnenze verbegen het niet eens meer
@BehoorlijkKritisch zet zichzelf voor aap.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fouls committed
Feyenoord - 201
PSV - 205
Een domme schopploeg zou grossieren in gele kaarten en veelvoud aan overtredingen. De realiteit is dat PSV en Feyenoord evenveel kaarten tegen hebben gekregen. En alleen Ajax en Excelsior maken minder overtredingen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij bijna geen voetbal meer kijkt.
Nog niet getest zeker?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach nee op die Tilman na kunnen ze er bij psv niks van.
Die handsbal van Mauro/penalty ... Nog steeds schandalig.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bekerwedstrijd gemist? En was het niet Serdar die twee jaar terug PSV naaide tegen Feyenoord?
Dus moet je als PSV zodra je tegen Feyenoord of Ajax speelt daar gewoon mee dealen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die handsbal van Mauro/penalty ... Nog steeds schandalig.
Vandaag gaan we heerlijk naar Bilbao kijken toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Getafe, het klassieke voorbeeld van een schop-en-slaan-club, staat bijvoorbeeld met 462 overtredingen bovenaan in de LaLiga-stats.
Ik ga heerlijk werken.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vandaag gaan we heerlijk naar Bilbao kijken toch?
Integendeel. Ik zeg dat je er maar mee moet dealen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach de PSV'ers hangen alweer de Calimero uit.
En dat in zo'n seizoen
Heel goed van je.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Integendeel. Ik zeg dat je er maar mee moet dealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |