abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212767597
10.15

Het is Fan Week en dus hebben de kijkers de duo’s samengesteld. Zondagochtend werden de bewoners naar de gameroom gestuurd en daar kregen ze te horen wie met wie een duo gaat vormen in de nieuwe week.

Dit zijn ze:
Dilano en Tyron – oranje
Jimmy en Alice – blauw
Ashley en Randy – roze
Karen en Tom – geel
Danny en Glenn – groen (voor de 4e week)
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  zondag 10 maart 2024 @ 10:33:06 #52
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212767834
*rinkelen van telefoon in huis*
BB: "het duo Tom en Alice, er is telefoon voor jullie...."
Iedereen: "hé??
BB: "het duo Tom en Karen, er is telefoon voor jullie..."

In de dbk is Telefoon, er mag maar 1 persoon. Karen wil niet, die kan het niet onthouden. Tom gaat.

Tom is terug, ze hebben veren in hun reet gekregen van een fan. Er mogen meer Karens zijn op de wereld. Tom heeft van Esther gehoord dat ie zijn broek niet meer zo hoog op moet trekken maar hij is goed bezig. En Karen moet meer aan haar eigen denken.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 10 maart 2024 @ 11:50:25 #53
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212768728
Bewoners, de fans kiezen niet alleen met wie jullie in een duo zitten, maar ook wat jullie eten. De nieuwe weekly basics staan in de voorraadkamer.

Spaghetti, gehakt en andijvie (waarvan Ashley ervan overtuigd was dat het sla was)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212768731
11:50

Bewoners,
In Fanweek bepalen jullie fans zelfs wat jullie eten.
Jullie vinden de weekly basics in de voorraadkamer
Andijvie
Spaghetti
Gehakt
pi_212771959
Voor het volgende spel spelen de familie en vrienden voor de bewoners in de game room
Hetzelfde spel als wat de bewoners zelf ook al gedaan hebben, een balletje tussen een bord hout geklemt houden met gestrekte armen
Het winnende duo krijgt een vrijstelling 💪
Na ongeveer 10 minuten vielen Glenn en Danny af.
Tyron en Dilano waren kort daarna ook af, De overige 6 bewoners zaten met grote spanning te kijken en uiteindelijk waren Tom en Karen ook af. Toen waren er nog 2 duo's over. waarbij de vriend van Ashley (Bart) continu de zus van Randy aan het aanmoedigen was.Het andere duo waren Jimmy en Alice Het was erg close, want de zus van Ashley en de stiefvader van Alice konden bijna niet meer . Uiteindelijk wisten de vriend van Ashley Bart en de zus van Randy ( Abony ) het te winnen .
Proficiat aan de winnaars...👌
Sterke strijders Bart en Abony 👌💪
Wie waren er
Broer van Jimmy
Zus van Randy
De vriend van Ashley
Stiefvader van Alice
Beste vriend van Danny
Beste vriend van Tyron
Vriendin van Karen
Collega van Glenn
Vriend van turnen voor Dilano
Nichtje van Tom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:10:21 ]
pi_212776029
20:16
Bewoners er is telefoon voor het duo Danny en Glenn
Slechts 1 iemand van het Duo mag naar de DBK komen
Ze doen blad steen schaar
Glenn wint

Glenn brabbelt wat
Die persoon zei
Hey Danny ik weet dat jij van de week bang was om tegen Glenn te zeggen dat mensen je zullen zien als een soort volgeling van Ashely.
Mensen in de buitenwereld zien dat ook zo.

Die van Glenn ik houd er van dat je zo bent, dat je voor je eigen opkomt enzo en ga niet mee met de rest.

Na dit bericht gaat Randy naar Tyron die al op bed ligt en zegt:
Bro Danny is net exposed

Tyron:
Laat hem maar even schrikken
Hij moet nu niet raar gaan kijken

Ashley en Randy praten ook nog even na tijdens het poetsen van de badkamer:
Ashley
God die Danny helemaal van slag
Ik zeg Den dit is een mening van iemand
Je hebt toch je eigen beslissing genomen

Randy
Hij moet niet schrikken van zoiets

20:35
Ruzie/Woordenwisseling tussen Ashley en Tyron. De aanleiding is onduidelijk
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
A : haha kun je nog een hoop van leren jongetjuh
T: moet jij van wat zeggen jij bent zo goed eslie
A: oeijoejoei ben je op je teentjes getrapt jochie
De woordenwisseling tussen Ashley en Tyron suddert nog lang na.
Tyron is helemaal klaar met Ashley. Hij gaat zelfs in de andere slaapkamer liggen, want dan hoeft hij Ashley niet meer te zien.

[ Bericht 33% gewijzigd door Kodiak100 op 10-03-2024 22:06:05 ]
pi_212782545
9:20
De dag begint met Tyron en Randy die in de badkamer aan het douchen/wassen zijn. Alice is er ook, en is met haar dagelijkse ochtend makeup routine bezig. De overige bewoners zitten aan de tafels en ontbijten samen.

Wanneer deze groep het ontbijt opruimt en gaat de andere groep aan tafel zitten om te eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ashley is inmiddels een broek aan het strijk voor Danny. Ze hebben het ook even over Tyron.

Ashley : Hij blijft me negeren he.
Danny : Ja, het is een hele rare.

[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 12-03-2024 10:12:23 ]
  maandag 11 maart 2024 @ 09:57:30 #58
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_212782931
quote:
2s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
20:16
Bewoners er is telefoon voor het duo Danny en Glenn
Slechts 1 iemand van het Duo mag naar de DBK komen
Ze doen blad steen schaar
Glenn wint

Glenn brabbelt wat
Die persoon zei
Hey Danny ik weet dat jij van de week bang was om tegen Glenn te zeggen dat mensen je zullen zien als een soort volgeling van Ashely.
Mensen in de buitenwereld zien dat ook zo.

Die van Glenn ik houd er van dat je zo bent, dat je voor je eigen opkomt enzo en ga niet mee met de rest.

Na dit bericht gaat Randy naar Tyron die al op bed ligt en zegt:
Bro Danny is net exposed

Tyron:
Laat hem maar even schrikken
Hij moet nu niet raar gaan kijken

Ashley en Randy praten ook nog even na tijdens het poetsen van de badkamer:
Ashley
God die Danny helemaal van slag
Ik zeg Den dit is een mening van iemand
Je hebt toch je eigen beslissing genomen

Randy
Hij moet niet schrikken van zoiets

20:35
Ruzie/Woordenwisseling tussen Ashley en Tyron. De aanleiding is onduidelijk
[..]
De woordenwisseling tussen Ashley en Tyron suddert nog lang na.
Tyron is helemaal klaar met Ashley. Hij gaat zelfs in de andere slaapkamer liggen, want dan hoeft hij Ashley niet meer te zien.

twitter
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_212783503
10:55
Na een lange SL is er beeld. Een aantal bewoners moet water verzamelen in een bak op hun rug, en dit richting de gameroom vervoeren, waar het andere duolid is om er iets mee te doen. Dit gaat niet zonder problemen.
SPOILER
SPOILER
De exacte bedoeling van het spel is (nog) niet duidelijk. En bij de laatste 3 minuten is er weer een SL.

11:20
Er is weer beeld, en we zien dat de bewoners warm mogen douchen. Ze melden 10 minuten per persoon, plus 2 minuten omkleden. Dus in totaal een uur warm water. Ze genieten ervan.

Uit de gesprekken blijkt dat de bewoners coins konden verdienen. Alice zegt : 'Dit alles voor 6 coins'

De bewoners krijgen trekkers en een waterstofzuiger om het water weer uit huis te krijgen.
SPOILER
(image : mazaru)

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 12-03-2024 10:12:15 ]
pi_212784474
Gewonnen met het waterspel
Danny & Glenn 12 coins
Alice & Jimmy 6 coins,
Ashley & Randy 4 coins,
Tyron & Dilano 14 coins
Tom en Karen ??

[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 11-03-2024 12:47:48 ]
pi_212785172
13:30
BB :
quote:
Bewoners, jullie weten allemaal dat overdag slapen in jullie bed niet mag. Maar jullie denken mij te slim af te zijn door te slapen op de bank, in de cocoon, in de tuin in de zon. Ik heb nieuws voor jullie. Overdag wordt er niet geslapen in mijn huis. Nergens. Niet buiten in de zon, niet in de regen, niet op het toilet, niet in de douche, niet in de wall. Nergens. Doen jullie dat wel, dan kennen jullie inmiddels de gevolgen. 500 Euro uit de pot. Zonder waarschuwing.
Ty en Alice gelijk met commentaar dat ze niet in de zon kunnen gaan staren.

14:20
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen.

quote:
Bewoners, het is fanweek, en dat hebben jullie inmiddels gemerkt. [..] Een bijzondere week voor jullie.
Jullie kunnen vanaf zometeen vragen kopen uit de wall. Die zullen door fans beantwoord worden. Ik kan me voorstellen dat dit interessante informatie kan opleveren. Wat ik daaraan nog wil toevoegen. Hoe verder in het spel, hoe zwaarder het zal worden. En dat heb ik het niet over fysiek, maar mentaal zwaarder. Het is belangrijk dat jullie dit niet vergeten. Let op, de bewoner die de vraagt koopt, krijgt hier ook als enige antwoord op. Denk dus goed na over welke vraag je zelf zou willen kopen.
De vragen kosten 2 coins per stuk. Een aantal voorbeeld vragen:
- Welke bewoner houdt informatie voor je achter?
- Welke bewoner zie je als een sterke speler?
- Welke bewoner moet jij niet onderschatten?

Tyron rent gelijk naar z'n coinbuis en gooit er, zonder overleg met z'n duopartner, 2 coins in. Daarna volgt minutenlang overleg welke vraag gekocht zal worden.

Een aantal andere bewoners (Ashley, Karen, Tom onder andere) zeggen dat ze het op geen enkele manier nuttig vinden om informatie van fans te kopen : 'Wat moet je ermee'

Ty en Dilano komen uit op de vraag : 'Welke bewoner moet je niet onderschatten'. Via instagram kunnen de 'fans' stemmen. Na zo'n 15 minuten heeft Tom de meeste stemmen wanneer de stemming sluit.

15:35
Dilano wordt naar de DBK geroepen door BB. Onderstaand verslag uit de CoS (Kissingbird)

Op 1 stond Tom maar dilano heeft niet het idee dat hij hem onderschat, of dat hij sterker staat in de buitenwereld.
Op 2 stond jimmie. Maar wat betekent dit he? BB zei dit is persoonlijk op maat voor jou.. kijkers, fans hebben dit ingevuld.
Op 3 stond Ashley, dat vindt mastermind (Dilano) logisch, want die komt dichterbij als ze hem nodig heeft.
Verder heeft ie geen info gekregen

Dilano gaat niks zeggen tegen jimmie

Ze overwegen om valse info te gaan delen met de groep. Dilano wil het eten laten zakken.
Hij weet niet goed hoe ze dat van Jimmie moeten opvatten, "hij heeft me van de bank afgehaald".
Tyron: eigenlijk heb je hier helemaal geen moer aan

17:05
Telefoon voor Randy en Ashley. Ashley mag naar de DBK.

Eerst vertelt ze over Randy als ze terug is:
"Echte topper, super leuk om naar te kijken. Maar er is een maar. Zou je wat minder onderuitgezakt kunnen zitten. Want je bent de koning van het relaxen. Ze zouden wat meer van je willen zien."

En daarna over zichzelf:
"Ik vind je echt een topper. Super leuk om naar je te kijken. Maar zou je wat minder drama willen maken en wat meer genieten."

[ Bericht 47% gewijzigd door Li0nHeart op 11-03-2024 17:12:52 ]
pi_212790231
~ 20:06 - Steam 2 - Jimmy vertelt Ashley over het telefoontje dat hij kreeg.

Jimmy: "Was een vrouw die zegt 'je bent oprecht en een kleurrijk persoon en het is zo leuk om naar jouw te kijken en je doet het zo goed daar en iedereen zou een Jimmy moeten hebben in zijn leven en je hebt enorm veel mensenkennis'.. Maar dat ik ook een blinde vlek heb"
Ashley: "Ja, eh... Dat kan"
Jimmy: "Ja"
Ashley: "Wil je, wil je daar zitten?"
Jimmy: "Ik moet zo even met 'mijn blinde vlek' gaan zitten denk ik"
Ashley: "Wi... Ooh, je heb 't over die?"
Jimmy: "D'r zit nog meer aan, er zit nog meer aan, dat vertel ik je later, het is heeeeeel juicy"
Ashley: "Oh ik wil dat weten!"
Jimmy: "Ja, nee I know, ik ga het je vertellen, het is echt heel gezellig. Ik zou het voor mezelf houden zei ik in de dagboekkamer, maar ik kom het natuurlijk meteen weer tegen iedereen vertellen, maar eh ook zo ben ik."
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212790827
Jimmy mocht naar de dagboekkamer om een telefoontje van een Fan te horen, hieronder de tekst van de Fan , ze poste het op Twitter

twitter
pi_212794417
8:20
Jimmy wordt wakker en voelt zich niet fijn. Hij heeft amper geslapen.

Ashley tegen Jimmy : Voel je je rot... ga lekker zitten. Je voelt je niet, ik kan het zien aan je
Jimmy knikt instemmend.
Ashley : Hey schat, het is een game he, onthou dat.

SPOILER
Jimmy moet een traantje laten. Ashley troost hem. Hij heeft slecht geslapen, is zelfs per ongeluk vannacht bij Alice in bed gedoken omdat het zo donker was. Ging zitten en voelde ineens de voet van Alice. En Alice zei : is er wat lieffie... kan ik iets voor je doen?

Na dit gesprek loopt Jimmy naar de slaapkamer en bekijkt hij z'n fotoboekje. Hij breekt even.
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2024 18:18:27 ]
pi_212795596
10:00
Big Brother roept de bewoners naar de woonkamer. Big Brother vertelt:
quote:
Jullie fans zijn fanatiek. Fanatiek in alles. Zeker ook over hun mening over jullie. Deze mening is soms positief, soms negatief, maar deze mening komt altijd diep uit hun hart. Spel met als inzet, een bezoek aan het BB fanhouse. Een verzamelplek waar je heel veel te weten kunt komen over hoe je fans over jullie denken. Heel belangrijk in deze fase van het spel. Het duo dat wint mag enkele uren naar het huis. Wordt gespeeld in duo's, omstebeurten in de gameroom. Sportkleding is niet nodig.
Bij een eventueel gelijkspel hebben de fans nog een rol. Dit bericht op het insta kanaal:

SPOILER
pi_212796272
~11:30 - stream 1 - Ashley komt buiten waar Tom, Karen en Jimmy zitten

Ashley: "Ik kom de gameroom uit, wie zitten er in de cocoon? Ty, Danny en Glenn. Over, van alles en nog wat te bespreken"
Karen: "Echt?"
Ashley: "Ja, is zweer het, het is echt klaar hoor, ik zei het je vanochtend al, maar het is nu ook echt zo"
Jimmy: "Maar het ding is, ik denk dat het een laatste greep is naar iets"
Ashley: "Het is een laatste stuiptrekking"

Ashley: "En die lange vindt dat natuurlijk wel mooi, want die denk, das mooi, ik heb een nieuw poppetje, snappie? Die is niet meer te vertrouwen hoor, echt niet"
Karen: "En heeft hij dat gezien dat jij dat jij dat hebt gezien"
Ashley: "Nee, want hij zat met Ty op het groene bankje om het hoekje en Glenn zat op de roze poef"
Karen: "Ben jij naar binnen gegaan dan, want hoe weet je dat dan?"
Ashley: "Nah ik hoorde ze praten en ik kwam Glenn tegen en ik vroeg weet je waar Ka is, ja die is daar en daar. Dus... Danny doet heel raar hoor, die is echt zichzelf niet meer"
Karen: "Op wie gaan zij dan stemmen?"
Ashley: "Wat ik je gisteren al zei, zij gaan op jullie, maar wel met als tegenprestatie dat ze op mij gaan voor de Nederlander als het zover is"
Karen: "Maar ze kunnen nu toch niet op jou?"
Ashley: "Nu niet, maar stel dat ze er volgende week nog zijn allebei, dat ze volgende week op mij gaan. Dat willen ze, dat weet ik zeker."

Ashley: "Ja, maar ik weet zeker dat ie over ons ook wel klapt hoor, dat weet ik zeker."
Tom: "Tegen wie? Tegen hem, tegen Ty?"
Ashley: "Ja, dat weet ik zeker"
Tom: "Hij is gewoon zichzelf aan het goedklappen daar he?"
Ashley: "Ja, en dat is gewoon over onze rug, weet je en dat is gewoon niet fair, dat is echt niet fait"
Tom: "Maar, je weet het uiteindelijk niet het, alles wat hij daar tegen die zegt weten wij niet he?"

[ Bericht 7% gewijzigd door KinKiJan op 12-03-2024 11:59:22 ]
pi_212797261
13:00
Buiten op de bank, Dilano en Ty.

Dilano : Als ik op de bank moet, wil ik het liefst tegen Danny. Dan maak ik denk ik nog wel kans.
Ty : Ja, tegen Danny maak je wel kans. Omdat hij alleen maar haatcomments heeft gehad.
Dilano : Dus laten we hopen dat dat goed uitpakt.
..
Dilano ; Dus Randy moet moet er dan wel echt voor zorgen dat hij Glenn nomineert.
Ty : En Danny... Alleen Danny sowieso...
Dilano : Maar ik zou daar niet meer beginnen, omdat ik denk dat Ashley Danny ook wil
Ty : Maar Randy is daar te zwak voor.
Dilano : Ja, kutzooi.
..
Ty : Als Randy het niet voor elkaar krijgt om 1 van ons te saven, dan vind ik dat zwak, dan vind ik dat echt zwak..

SPOILER
13:03
BB meldt in het huis dat Dilano en Tyron gewonnen hebben. Ze hebben 7 van de 10 goed. Ze hebben met ruime afstand gewonnen. De duo's hebben bewoners bij stellingen/comments moeten gokken.

13:35
Danny komt buiten bij Karen zitten.

Danny : Ik heb met Ashley zitten praten. Ze zegt, je bent in paniek.
Karen : Ja, we zien het.
Danny : Ik zeg, da's niet waar he, ik ben niet in paniek. Ik heb wel even een moment gehad van ik wil op mezelf zijn. Ik ben een schorpioen. Je weet hoe die zijn. Die willen alleen maar aanvallen. Gij zij ook zo. [..]
Karen : Wanneer hebben jullie gepraat... net?
Danny : Ja, omdat ik zag dat ze ergens mee zat. "Anders kom je ons opzoeken.. Ben je dikwijls bij ons." Ik zeg Ash, ik ben hier 9 weken. Die telefoon, heb ik daarmee bezig geweest? Ja, maar niet zo hard als dat jij denkt. Ik heb er wel van geslapen. Ik heb het niet in mijn droom gehad.
[..]
Danny : Maar anders doen tegen jullie, waarom? Ik doe toch normaal, met Glenn ook. Ja, bij jullie is dat misschien iets anders, ik kom niet zo vaak bij jullie zitten. Maar ik had de laatste week even zoiets van .... pfff.... het van mij afzetten, en proberen het positieve boven te halen.
Karen : Je kunt aan u zien dat u er mee inzit.

13:45
En we switchen naar binnen waar Tom en Jimmy aan het kaarten zijn. Ze bespreken het bericht wat Jimmy heeft gekregen. Hieronder 2 uitspraken van Jimmy hierover.

Jimmy : Ik had jou, of Glenn of Ash kunnen vertrouwen [met berichten uit het fanhosue] of er iets in staat over mij. Ik kan hem [Dilano] daar niet mee vertrouwen.
Jimmy : Er zit al wel een bepaalde twijfel he.. die zit er ook niet voor niks.
..
Jimmie: Het is oke. Ik moet niet te moeilijk doen, het is gewoon... (slaakt diepe zucht).
Tom: Laat het niet naar je hoofd stijgen nu.
..
Karen : Kom op he .. Kopje niet laten hangen ... Misschien moet je alles even goed er uit krijsen. Of een bord buiten kapot gooien op de grond. Scherven brengen geluk he.
Jimmy : Zullen we dat doen? Even goed gillen buiten.. Ik heb niet geslapen .. ik heb de hele nacht wakker gelegen. Ik ben gewoon echt helemaal van mijn dinge af. Ik vind het gewoon heftig. Vandaar dat ik er zo op reageer.

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2024 18:18:14 ]
pi_212799019
15:30
Dilano en Tyron mogen naar de fanroom. Ze zien allemaal tweets op de muren hangen. En op tv verschijnen er memes van de bewoners.

[img][img=643,355]https://i.gyazo.com/fb01e096182939108250b51feb0cdf80.png[/img][/img]

SPOILER
Ze hebben veel lol, maar zijn het met de negatieve berichten over henzelf niet eens. Die snappen ze niet.
Uiteraard praat BB met de twee en vraagt wat ze er van vinden. Ze vinden het leuk, Dilano probeert de mening van de kijker serieus te nemen en er iets mee te doen. Tyron zegt dat Dilano er niet te zwaar aan moeten tillen.

Ze krijgen een video te zien van de reacties van de freeze-fans die afgelopen zaterdag in het huis waren.

Verder hebben ze Valentijnspost mogen lezen en ging de telefoon 10x, met voor elke bewoner een voicebericht.

Dilano valt het op dat er ook een aantal negatieve berichten over Jimmy zijn, met woorden als slang en nep. Dilano weet niet zo goed wat hij er van moet denken.

Tyron zegt tegen Dilano dat ze voor de positieve berichten moeten benadrukken in het huis, de negatieve heeft toch niemand wat aan. Hij wil zelf ook positiever zijn, zoals iemand in een tweet aan hem vertelde.

Terug in het huis vertellen ze enthousiast alle positieve zaken die ze hebben gezien. Dilano kan het niet nalaten richting Jimmy toch wat steekjes te geven, en later toch ook wel wat over de negatieve berichten aan Jimmy te vertellen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 13-03-2024 18:17:53 ]
pi_212807180
~ 10:00 - Spelgeluid klinkt. Er zal een vrijstellingsgame gespeeld te worden.

Randy en Ashley spelen niet, de rest moet voor ze zich omkleden eerst een kaart trekken. Deze komen door de deur.

SPOILER
Tyron en Dilano hebben kaart 1
Jimmy en Alice kaart 2
Karen en Tom kaart 3
Glenn en Danny kaart 4

Op deze volgorde moeten ze na het opkleden de gameroom in.
BB Corrigeert zichzelf: "Excuus bewoners, jullie gaan allemaal tegelijk de gameroom in"

[ Bericht 3% gewijzigd door KinKiJan op 13-03-2024 10:17:15 ]
pi_212808612
~ 11:47 - Stream 1 - Karen en Ashley op de bank

Ashley: "Spannend allemaal"
Karen: "Ik denk dat 'm dat wel allemaal aantrekt <pingpong ellende overstemd gefluister, Ashley lijkt het ook niet te verstaan>"
Ashley: "Tom?"
Karen: "Ja"
Ashley: "Aantrekt van?"
Karen: "Telefoontje, dat wij ons afzonderde"
Ashley:" Oh dat trekt ie zich aan?"
Karen: "Ja hij is nu in een keer aan het <..> enzo"
Ashley: "Ja, maar ik snap het wel, jullie waren wel met z'n tweeën de hele tijd aan het afzonderen"
Karen: "Ja dat snap ik ook, maar ja, niks verkeerd he, niks verkeerd he. Met hem boeit dat niet als ik nog eens zo apart zou zitten he"
Ashley: "Maar dat zouden wij ook hebben als we in duo zaten en we waren alleen maar met z'n tweeën, en weg hadden wij dat ook gehad.
Karen: "Plus ook, er is minder volk, er zijn minder gesprekken, is ook logisch"
Ashley: Maar inderdaad, hij trekt zich wel heeeel veeel aan van de buitenwereld, heeeel veeeel. Is zich heeeel bewust van alles, heeeeel erg bewust van die camera's ook altijd. Zelfs op momenten dat ik er niet mee bezig ben word ik ermee geconfronteerd omdat hij er zo erg mee bezig is, snap je?"
Karen: "Ja"
pi_212809203
12:50
Tom en Karen hebben bij het spel de vrijstelling verdiend.
pi_212810456
~ 14:40 beide streams - Telefoon voor Ashley en Randy.

Randy neemt de telefoon aan, als hij terug komt en onderweg naar de keuken loopt waar hij en Ashley bezig waren willen mensen van hem weten wat er gezegd is.

Ashley: "Hey! Mag ik het eerst weten?!"
Randy: "Je hebt advies gekregen; als je in een conflict of discussie met iemand komt, mag je iets in toon dimmen zeg maar, voor de rest doe je het heel goed. En oh ja, we kregen ook nog van iemand anders dat ze het heel leuk vinden dat we bij elkaar zijn en dat ze onze gesprekken ook leuk vinden. Maar je doet het heel goed en je moet gewoon doorgaan waar je mee bezig bent."
Ashley: "Ooh leuk! Dat zei Dilano ook gisteren"

Ashley loopt weg, want ze moet nodig naar de WC

Ashley: "Waren er twee mensen of 1?
Randy: "Ja, twee, dus die ene van mij, die vind het leuk dat ik ....."
Ashley: ".... Oh er is meer?"
Randy: "Ja oh ja, die was van mij, dat ik met jou nu weer open bloei en dat ze de groei mooi vindt, ehm.. Wat was het nog meer, ja ik heb echt op die van jou gefocussed, en dat ik zo door moet gaan, gewoon eh waar ik nu mee bezig ben, maar die van jou was ook top"
Ashley: "Goed, goed, goed, goed, leuk!"

Randy gaat naar de keuken, Ashley verteld erover aan de mensen die in de groene kamer zitten

Ashley: "Wat ik ook zo leuk vind, want Dilano.. Jij zei ook gisteren he dat van de mensen mijn manier van spelen ja, respect voor hebben toch? Ja, dat dat nu ook via Randy zo bevestigd wordt, vind ik dan heel erg leuk."
Jimmy: "Is ook fantastisch, lekker. Is toch ook goed dat je weet dat je goed bezig bent"
Ashley: "Want daar in dat hok, daar zeg ik ook vaak van weet je, ik ben gewoon iemand daar moet je gewoon van houden en als je het niet leuk vindt, vind je het ook echt niet leuk. Want ik ben gewoon echt soms een hert, dat weet ik."
Tom: "Een Schaags Hert"
Jimmy: "Ja, zo zal het toch zijn? Zo zal het bij mensen ook zijn"
Tom: "Ik had al lang op rood geduwd, maar ik zet er zelf in" <van de afstandbediening>
Ashley: "Ja, dat felle gedrag, ik zeg ook altijd ik snap ook echt wel dat mensen zeggen sorry ik zap effe verder, daar is een afstandbediening voor, ja, snap je? Ik moet heel erg naar de WC"

[ Bericht 15% gewijzigd door KinKiJan op 13-03-2024 15:05:55 ]
pi_212810922
Alice is komende vrijdag jarig, ze wordt 20 jaar.
Tom en Jimmy zijn bezig met een slinger te maken van wc rolletjes karton, bij het uitknippen van de letters knipt Tom in zn vinger, het bloed behoorlijk.
Tijdens het maken van de slinger, hebben ze de coconroom gebarricadeerd zodat niemand er in kan .
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 13:58:59 ]
  woensdag 13 maart 2024 @ 16:10:20 #74
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212811135
16:10
De telefoon gaat, het is voor Dilano en Tyron.

Tyron mag gaan, aldus Tyron zelf, Dilano stelt vervolgens vast dat Tyron mag kiezen.

16:15
Tyron komt terug

Tyron had een gedicht, het was iets met
Dilano Dilano Dilano
Je bent klein
In het spel venijn (de rest weet Tyron niet meer)

Het kwam er op neer dat Dilano wat meer moest gaan genieten, dan werd het fijner en tactiek was voor later.

Voor Tyron was er iets over dat hij het goed deed. Het was niet in rijmvorm in de telefoon, maar toch weet Tyron er een gedicht van te maken.

Je bent super goed bezig, fanatiek in de spellen, maar als je ergens mee zit, wat eerder vertellen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Mickytjuh op 13-03-2024 18:39:32 ]
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212812727
17:00
Telefoon voor Alice en Jimmy (@Mickytjuh)

Alice is degene die naar de DBK gaat na een dikke knuffel van Jimmy. Ze gaat het goed proberen te onthouden.
Als ze terug gaat ze even zitten met Jimmy in de badkamer en vertelt het volgende:

"Ze heeft gezegd, we houden van je voor de persoon die je bent. De conversaties die je voert met mensen. Hoe goed je een vriend bent voor Tom. Je humor. Het enige is, probeer te luisteren naar het advies wat je fans hebben gegeven. En ik weet niet wat voor advies dat is... Ik heb geen idee. Ze vindt je heel leuk, hoe je je zelf bent.
Eigenlijk alleen maar positief.

En bij mij was het, lieve Alice, je bent supergoed bezig. Goed dat je je zo afzijdig houdt van de drama in het huis. Alleen, ik merk dat je nu veel naar 1 groepje neigt, vertrouw niemand .... En toen zei ik, dat was wel te verwachten, iedereen gooit me hier voor de bus, dus ik vertrouw niemand. Het zal wel. En ze zei dat ze het heel leuk vond om naar mij te kijken. Gewoon positief."

Hierna herhaalt Alice nog een keer het gedeelte voor Jimmy.

Jimmy : "Dus luister naar het advies van je fans.."
Alice : "En wat is het advies van je fans?"
Jimmy : "Ja, Dilano..."
Karen (die inmiddels binnen gelopen is) : "Ja, dat heb je in je vorige telefoontje ook gehad."
Alice : "Ah ok, maar zorg er wel voor dat je meer luistert naar de fans."
Karen : "Je hebt nog maar 1 berichtje gehad eigenlijk."
Jimmy : "Ja....... het enige wat ik nog maar heb gehad is, je hebt een blinde vlek."
Alice : "Maar dat weet zij toch niet.. Weet zij dat nu al?"
Karen : "Die zal dat gisteren hebben gezien.."
Alice : "En nu al ingesproken..."
Jimmy : "Ja, dat is het enige wat ik heb gehad van de fans...."

SPOILER
Hierna rende Jimmy direct naar buiten om het aan Tom te vertellen. Onderweg Dilano passerend.

[ Bericht 3% gewijzigd door Li0nHeart op 14-03-2024 11:09:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')