ik post hier dingen die ik niet in de cos mag typen omdat ze daar off topic zijn, wil geen waarschuwing van @Dotteke , maar wil wel antwoorden op de berichten, dus moet dat hier, snap iequote:Op maandag 4 maart 2024 15:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je nou helemaal aan het doen hier?
het was een grapjequote:Op maandag 4 maart 2024 15:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
is dat wel de tekst, niet gewoon een voorbeeld dat het 2 vliegtuigjes zijn?
Dat is een voorbeeld van andere vliegtuigjesquote:Op maandag 4 maart 2024 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Na alle vliegtuigjes die andere bewoners kregen dan verdient Karen er sowieso ook een of twee![]()
Ik kan alleen niet lezen wat er staat.
wooow ja ''de bus'' dat is lang geledenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
In Almere. En ook Jop , die daarna aan De Bus meedeed
Al tijdens de allereerste BB niet alleen bij utopiaquote:Op maandag 4 maart 2024 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vliegtuigjes zijn al heel lang een ding, al tijdens Utopia.
Eens, van mij hoeven die vliegtuigjes ook niet, denk ook niet dat het de uitslag van het spel beinvloedquote:Op maandag 4 maart 2024 15:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij hoeft het helemaal niet om dingen te doen van kijk eens hoeveel geld we er voor over hebben.....stom gedoe
Net wat je zegt de eerste was leuk....
Ah, ok. Ik heb alleen het vliegtuigje van Basili gezien dus eentje is nog steeds een raadselquote:Op maandag 4 maart 2024 15:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van andere vliegtuigjes
ja ook tijdens de gouden kooi, gewoon bij al dit soort dingen op tvquote:
ik niet ben 56 heb alles gezien toenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar was ik te jong voor om echt te volgen
ja Glenn heeft afgelopen 24 uur niet meer dan 10 euro erbij van 510 naar 520quote:Op maandag 4 maart 2024 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich apart. Voor Glenn zijn ze ook al een tijdje bezig, maar nog niet genoeg geld, terwijl Glenn hoger staat in de polls dan karen toch?
Ja en BB had daar toen die 1e big brother helemaal geen rekening mee gehouden het was toen allemaal heel amateuristischquote:Op maandag 4 maart 2024 16:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
De eerste B.B. al . Was niet de bedoeling maar alles kon naar binnen.....ze hebben toch ook toen een keer boodschappen gehad.....iets waar iemand steeds om vroeg.....
Ja je weet nooit wie er geld voor over heeftquote:Op maandag 4 maart 2024 16:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten die het grootste deel sponsort.
hahaha hoe gekker hoe mooier, die vliegtuigjes brengen wat teweegquote:Op maandag 4 maart 2024 16:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze volgende week niet gewoon een streaker laten droppen in het huis ipv de eeuwige vliegtuigjes.
Bigbrother mijn regels hahaaha dat doet hij nooit die vliegtuigjes verbieden, is een grote aantrekking voor publiek , kijkcijfersquote:Op maandag 4 maart 2024 16:03 schreef ledn81 het volgende:
Kunnen ze volgende week niet gewoon een streaker laten droppen in het huis ipv de eeuwige vliegtuigjes.
Van mij mag BB nu aangeven bij de familie dat ze de vliegtuigjes gaan afkopen met geld vanuit de pot.
Tis nu wel mooi geweest
nou ja bespottelijk zegquote:Op maandag 4 maart 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat haar Fans vinden dat 1 zo gewoon is?
[ link | afbeelding ]
Dat is dus ook wat ik denk, meer de gewone mensen zoals wij hier in Groningenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
die heeft allemaal 'doe maar gewoon dan doet u gek genoeg' fans
Voor mij is het ook wel over en sluiten met die vliegtuigjesquote:
De eerste BB. Zat ik 's nachts met een inbelmodempje te kijken hoe dieenebart de dekens liet bewegenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja en BB had daar toen die 1e big brother helemaal geen rekening mee gehouden het was toen allemaal heel amateuristisch
Bij de dikke boom links afquote:Op maandag 4 maart 2024 16:19 schreef Frummelie het volgende:
Euhhh ik was effe de weg kwijt dacht dat ik hier in de Cos zat..
quote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De eerste BB. Zat ik 's nachts met een inbelmodempje te kijken hoe dieenebart de dekens liet bewegen![]()
[ afbeelding ]Goedemiddag
IK heb hem nooit hier gezien eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 16:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dieenebart kwam hier vroeger nog wel eens. Lang niet gezien.
quote:
Met 4 schermpjes!quote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De eerste BB. Zat ik 's nachts met een inbelmodempje te kijken hoe dieenebart de dekens liet bewegen![]()
[ afbeelding ]Goedemiddag
vervelendquote:Op maandag 4 maart 2024 17:12 schreef mario390 het volgende:
alle ned.iptv
zender werken maar
de 2 bb nu niet
Je bent me voorquote:
? Jeez wat zijn mensen altijd strikt met die regeltjes. Als hij een bepaald woord zegt, en ik weet dat hij Duits is, mag ik dat toch best even vragen.quote:
nou venusheuvel in het duits? hoe link je dat met de stream?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Jeez wat zijn mensen altijd strikt met die regeltjes. Als hij een bepaald woord zegt, en ik weet dat hij Duits is, mag ik dat toch best even vragen.
Hij vroeg hoe Alice eruit zag. Ik reageer. Wat maakt het nou uit als het heel even iets naar links of rechts gaat, het is toch geen ellenlange discussie ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou venusheuvel in het duits? hoe link je dat met de stream?
Er wordt altijd flink op mario gereageerd als hij bepaalden dingen zegt.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap het hier soms echt niet hoor. Wat is daar nou weer mis mee
en omdat het altijd poep pies ongesteld venusheuvels darmen poeperij schijterij neuken isquote:Op maandag 4 maart 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt altijd flink op mario gereageerd als hij bepaalden dingen zegt.
Vooral in de COS omdat het 9 van de 10x offtopic is en ik weer met de veegwagen langs kan
Okee. Nou dit is de eerste keer ooit dat ik op hem reageer eigenlijk (niks persoonlijks, maar gewoon feit). 1 comment een klein beetje van de lijn af. Snap niet hoe ik hier dubbel op aangesproken wordt 😅quote:Op maandag 4 maart 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral in de COS omdat het 9 van de 10x offtopic is en ik weer met de veegwagen langs kan
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
en omdat het altijd poep pies ongesteld venusheuvels darmen poeperij schijterij neuken is
Dan spreek je hem toch aan, niet mij. Ik weet dat niet en reageer voor het eerst ooit 1x op hem 😅quote:Op maandag 4 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
en omdat het altijd poep pies ongesteld venusheuvels darmen poeperij schijterij neuken is
My 2 cents, maardat zou niet gebeuren als Mario ook niet de meest debiele vragen stelt met vaak dezelfde insteekquote:Op maandag 4 maart 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spreek je er niet op aan, wilde allleen je post en die van Mario hier naar toe halen maar iemand was mij al voor.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee. Nou dit is de eerste keer ooit dat ik op hem reageer eigenlijk (niks persoonlijks, maar gewoon feit). 1 comment een klein beetje van de lijn af. Snap niet hoe ik hier dubbel op aangesproken wordt 😅
Dat wordt niet gewaardeerdquote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan spreek je hem toch aan, niet mij. Ik weet dat niet en reageer voor het eerst 1x ooit op hem 😅
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:19 schreef mario390 het volgende:
betje zweet is geil
maar als en vrouwenmuschi
nach fisch ruikt dat niet
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:21 schreef mario390 het volgende:
wat is alice met deze witte
pulli mooi, komen haar möpse
voll goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |