Ik ken hem niet. Maar het beloofde wel wat de introductie filmpjes dus wilde het kijken. Van koninsbrugge is er ook weer op.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, met Ray Klaassens, onze ex-commando.
Twee nog wel. Nog even en er vliegt een heel squadron overquote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
2 vliegtuigjes met 2 boodschappen laten vliegen over het Big Brother huis
Dag allemaal 🤍
Met liefde en steun van familie, vrienden en fans van Karen, willen we haar een hart onder de riem steken tijdens haar verblijf in het huis!
Om net iets origineler te zijn dan anderen, willen we niet slechts één, maar twee vliegtuigjes met boodschappen laten overvliegen voor Karen 🫶
Deze inzamelingsactie is bedoeld om dit mogelijk te maken! Elke kleine bijdrage wordt oprecht gewaardeerd en we danken jullie bij voorbaat!!
Na het verzamelen van dit bedrag, zullen we uiteraard jullie op de hoogte houden op de social media platformen wanneer de vliegtuigjes zullen opstijgen na overleg met Big Brother.
Veel liefs,
#teamKaren
[ link | afbeelding ]foto's delen op internet
Ray doet van Koningsbrugge al jaren, daar pakt ie de recruten stevig aan. Bij NWB hoeft ie geen commando's op te leiden en is ie wat aardigerquote:Op zondag 3 maart 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Maar het beloofde wel wat de introductie filmpjes dus wilde het kijken. Van koninsbrugge is er ook weer op.
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
Dag allemaal 🤍
Met liefde en steun van familie, vrienden en fans van Karen, willen we haar een hart onder de riem steken tijdens haar verblijf in het huis!
Om net iets origineler te zijn dan anderen, willen we niet slechts één, maar twee vliegtuigjes met boodschappen laten overvliegen voor Karen 🫶
Deze inzamelingsactie is bedoeld om dit mogelijk te maken! Elke kleine bijdrage wordt oprecht gewaardeerd en we danken jullie bij voorbaat!!
Na het verzamelen van dit bedrag, zullen we uiteraard jullie op de hoogte houden op de social media platformen wanneer de vliegtuigjes zullen opstijgen na overleg met Big Brother.
Veel liefs,
#teamKaren
A op die manier.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ray doet van Koningsbrugge al jaren, daar pakt ie de recruten stevig aan. Bij NWB hoeft ie geen commando's op te leiden en is ie wat aardiger
Ik ben Fan van de rolling stones en heb een tong op mn arm, had ook in een kladblokje gekunt inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij dat vinden, net zoals degene die dat wil tattooeren dat mag tatoeëren
zo denk ik er ook overquote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef GayGuy het volgende:
quote:
Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat zo belangrijk is schrijf je het in een boekje en stop je dat in een kluis, maar alles spandoeken op je lichaam blijf ik een bizarre uiting vinden
Tattoes zijn er, om jezelf uit te drukken, sommigen doen de naam van hun kind, anderen doen belangrijke jaargetijden, en ik een afbeelding van mijn twee overleden poezen
??? Heb een tong in mijn mond.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben Fan van de rolling stones en heb een tong op mn arm, had ook in een kladblokje gekunt inderdaad
er was een bewoner met een nummer op been tatoo en dat vond men raar, toen zei ik dat ik een tong op mn arm hadquote:
The rolling stones zijn natuurlijk een statement. Ik heb bijv. nix met de beatles.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben Fan van de rolling stones en heb een tong op mn arm, had ook in een kladblokje gekunt inderdaad
er is in Groningen al heel lang een tentoonstelling van de stones in het Groninger museum, ben er al 3 x geweest, zo gaafquote:Op zondag 3 maart 2024 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
The rolling stones zijn natuurlijk een statement. Ik heb bijv. nix met de beatles.
Ook gaafquote:Op zondag 3 maart 2024 22:26 schreef Jockari het volgende:
Dit is bij mij de max. Wil ze nog eens ergens live zien.
Heb hem weer verwijderd hoor, maar dacht ff jou laten zienquote:
Sjips, net gemist.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb hem weer verwijderd hoor, maar dacht ff jou laten zien
quote:
Ik had er net twee in mijn mondquote:
Loopt beter dan die voor Glennquote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
Dag allemaal 🤍
Veel liefs,
#teamKaren
Dan is ie goed bezigquote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heerlijk!
Kreeg er een natte poes van @:gayguy
Ja MrMickytjuh kan goed zoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |