abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2024 @ 19:33:36 #51
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680265
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja maar kolere! _O-
Wel goed topic dit hoor :)
Lach met een schone bips
pi_212680272
quote:

[..]
Ja maar kolere! _O-
?
Trust nobody
pi_212680278
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wel goed topic dit hoor :)
Zeer zeker mee eens! :Y Ik hoop dat TS wel actief blijft meeposten. :)
pi_212680285
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:34 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
?
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom ga ik er ook serieus op in, in mijn broers oude huis heeft een kind van een jaar of 15 zich opgehangen voor hij het kocht. Ik heb daar een paar nachten gelogeerd i.v.m. een feestje en ik zei direct tegen hem dat ik de aanwezigheid van iets voelde. Hij zei zelf ook dat ie wat rare schimmen soms zag.. Hij heeft later bij alle buren geinformeerd naar die woning en toen kwam dus naar buiten dat een kind zich in dat huis opgehangen heeft. Dus tja, hoe kun je dan nog iets ontkennen?
Was dit niet waar je op reageerde?
pi_212680293
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:34 schreef ToT het volgende:

[..]
[..]
Was dit niet waar je op reageerde?
Op alles
Dat ik ging omdat t eng is
Niet om de vibe te verpesten O+
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 19:35:59 #56
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680298
quote:
Maar hoe macaber het ook is, interessant is het wel....als je puur naar het onderwerp kijkt natuurlijk.
Nou ja weet je, alle mogelijkheden open houden.. Er is echt wel meer dan dat we weten. En je kan je ogen ervoor sluiten maar er komt voor heel veel mensen wel een keer dat besef dat er meer is.

Na het overlijden van een dierbare ineens lampen die knipperen etc. Ik denk ook niet dat je moet weglopen voor zulke dingen.
Lach met een schone bips
pi_212680301
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij er last van heeft. Ik zal het eens vragen.

Maar mams is natuurlijk bang dat iemand haar echt komt halen en dat ze dood gaat.

Ik weet wel dat hij een keer eerder heeft gezegd dat er iemand in de hoek van de kamer staat. En daar is hij niet bang voor.

Maar die gevechten in de nacht vind hij wel eng.
pi_212680323
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:36 schreef Mazikeen het volgende:

Maar mams is natuurlijk bang dat iemand haar echt komt halen en dat ze dood gaat.

Ik weet wel dat hij een keer eerder heeft gezegd dat er iemand in de hoek van de kamer staat. En daar is hij niet bang voor.

Ken je goede paragnosten?
Trust nobody
pi_212680330
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Op alles
Dat ik ging omdat t eng is
Niet om de vibe te verpesten O+
Ow nee jij verpest het niet! :D
pi_212680337
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mijn reactie was ook serieus hoor. :?
Ja ik had het niet over jou.
pi_212680339
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja weet je, alle mogelijkheden open houden.. Er is echt wel meer dan dat we weten. En je kan je ogen ervoor sluiten maar er komt voor heel veel mensen wel een keer dat besef dat er meer is.

Na het overlijden van een dierbare ineens lampen die knipperen etc. Ik denk ook niet dat je moet weglopen voor zulke dingen.
Ik probeer altijd dingen eerst rationeel te verklaren, maar soms kan het gewoon echt niet. Dan is de rationele verklaring veel meer vergezocht dan te geloven dat er meer is tussen hemel en aarde.
pi_212680368
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:37 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ken je goede paragnosten?
Nee eigenlijk niet.

Maar wat ik ook vaag vind. Ik weet 200% zeker dat er een man is op zolder.

Maar mijn vader slaapt niet op zolder
pi_212680383
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:36 schreef Mazikeen het volgende:

Hmmm ik denk niet dat ze daar zo bang voor hoeven te zijn. Ik geloof echt niet dat zulke entiteiten daar krachtig genoeg voor zijn.
Begin eerst maar met darshan wierook enzo zoals ik al zei, hopelijk helpt dat een beetje. Eventueel wat religieuze symbolen erbij, of persoonlijke voorwerpen van personen die hen kunnen bijstaan. (Van eventuele overleden ouders of zo.). Alle hulp werkt wel wat mee. :)
Gewoon volhouden; uitroken, ramen open, repeat. En ondertussen naar een professional zoeken.
  zondag 3 maart 2024 @ 19:41:48 #64
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680390
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Nee eigenlijk niet.

Kan een energie zijn van een overledene of ook een demoon.. Hoe die zich manifesteert is dus als die man die jullie zien. Een energie beperkt zich niet tot 1 plek in het huis.
Lach met een schone bips
pi_212680394
quote:

[..]
Nee eigenlijk niet.

Is er wel een zolderraam? Dan zou ik sowieso daar ook de boel stevig gaan uitroken. :Y
pi_212680406
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan een energie zijn van een overledene of ook een demoon.. Hoe die zich manifesteert is dus als die man die jullie zien. Een energie beperkt zich niet tot 1 plek in het huis.
Klopt, het komt blijkbaar ook de slaapkamer in.

Misschien een lijntje zout bij de ingang van de slaapkamer leggen als tijdelijke blokkade.
pi_212680408
quote:

[..]
Nee eigenlijk niet.

Misschien kun je er 1 zoeken?
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 19:43:53 #68
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680421
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:43 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Je vindt het toch te spannend om weg te gaan he? :D
Lach met een schone bips
pi_212680438
Wat me overigens wel veel opvalt met verhalen die je over dit soort dingen hoort is dat entiteiten zich wel laten stoppen door fysieke zaken zoals muren, gesloten ramen en deuren, zout en de rook van wierook.
Dat ze echt dwars door een deur komen zetten hoor je bijna alleen over zeer oude gebouwen waar in de tijd dat de overleden persoon nog leefde, toen nog geen deur op die plek was.
  zondag 3 maart 2024 @ 19:46:51 #70
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680459
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Wat me overigens wel veel opvalt met verhalen die je over dit soort dingen hoort is dat entiteiten zich wel laten stoppen door fysieke zaken zoals muren, gesloten ramen en deuren, zout en de rook van wierook.
Dat ze echt dwars door een deur komen zetten hoor je bijna alleen over zeer oude gebouwen waar in de tijd dat de overleden persoon nog leefde, toen nog geen deur op die plek was.
Is inderdaad het geval met die spook kastelen enzo.. Maar denk dat een energie misschien nog op zoek is naar zijn eigen plekkie? Ook dat kan.
Lach met een schone bips
pi_212680504
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is inderdaad het geval met die spook kastelen enzo.. Maar denk dat een energie misschien nog op zoek is naar zijn eigen plekkie? Ook dat kan.
Ja het moet zich wel thuis voelen om zich ergens te settlen.
Als je puur en alleen opgescheept zit met de geest van een vorige bewoner van een huis helpt het herinrichten van de woning vaak al goed, of stevig stofzuigen enz; alles wat de geest maar kan verstoren in het settlen.
Bij externe energieën werkt dat uiteraard niet, want die kennen het huis sowieso niet en hebben er nog geen band mee. Die merken wel of iets hen aanstaat of niet.

Ow verrek, ineens schiet me te binnen dat hier vlak bij m'n huis ook iemand een huisspook heeft! _O- Ze waren er eerst bang voor, maar een paragnost had hen verteld dat het de geest van een klein, krom oud vrouwtje was, een heel vriendelijk mensje.
Sindsdien hebben die mensen er vrede mee dat er soms rare dingen in huis gebeuren, want die geest heeft geen kwaad in de zin. :) Wel zeiden ze tegen me dat als het toch te ver gaat, dat ze gewoon ff flink duidelijk moesten zeggen dat ze moest opbokken omdat dit niet haar huis was.
pi_212680530
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]
Is er wel een zolderraam? Dan zou ik sowieso daar ook de boel stevig gaan uitroken. :Y
Yes wel een zolderraam.
Afgelopen zomer zaten we in de tuin. En ik en mijn broer zagen iemand uit het raam kijken.
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die man in de hoek van de kamer is zijn vader denkt hij.

Maar diegene met wie hij vecht niet.
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:43 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ja zal het eens voorstellen. Maar altijd lastig een betrouwbare te vinden denk ik.
pi_212680546
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Hmmm ik denk niet dat ze daar zo bang voor hoeven te zijn. Ik geloof echt niet dat zulke entiteiten daar krachtig genoeg voor zijn.
Begin eerst maar met darshan wierook enzo zoals ik al zei, hopelijk helpt dat een beetje. Eventueel wat religieuze symbolen erbij, of persoonlijke voorwerpen van personen die hen kunnen bijstaan. (Van eventuele overleden ouders of zo.). Alle hulp werkt wel wat mee. :)
Gewoon volhouden; uitroken, ramen open, repeat. En ondertussen naar een professional zoeken.
Ja weet alleen niet of mijn ouders daar voor open staan :@
pi_212680555
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Yes wel een zolderraam.
Afgelopen zomer zaten we in de tuin. En ik en mijn broer zagen iemand uit het raam kijken.
[..]

Maar diegene met wie hij vecht niet.
[..]
Ja zal het eens voorstellen. Maar altijd lastig een betrouwbare te vinden denk ik.
Dat zolderraam kan wel de sleutel zijn voor de oplossing van het probleem. :)

En zijn vader is overleden en is daar bij hem in de hoek? Misschien om over hen te waken, Misschien kan hij ook een rol spelen in de oplossing van dit probleem. Vraag hem om hulp, of om hulp te gaan halen.
pi_212680563
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Ja weet alleen niet of mijn ouders daar voor open staan :@
Hij worstelt 's nachts met een geest en vraagt jou of je misschien ook dingen opmerkt, maar vindt wat stokjes wierook in de fik steken te ver gaan als oplossing?
  zondag 3 maart 2024 @ 19:58:37 #76
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680612
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij worstelt 's nachts met een geest en vraagt jou of je misschien ook dingen opmerkt, maar vindt wat stokjes wierook in de fik steken te ver gaan als oplossing?
Beter wierook dan gaan glaasje draaien in die woning nu :X
Lach met een schone bips
  zondag 3 maart 2024 @ 20:00:15 #77
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680634
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
Kan dus inderdaad wat ToT hierboven al zei soort van zijn beschermengel zijn, die over je vader waakt.
Lach met een schone bips
pi_212680880
Probeer uit te zoeken waar je ouders voor open staan en waar niet voor. :)
Desnoods beginnen ze met wat kleins, een kruisje ophangen, of een Boeddha-beeldje plaatsen of wat dan ook. Zal niet genoeg zijn, maar het is een eerste stap.

Misschien is een stap naar een paragnost voor hen juist kleiner dan zelf aan de slag gaan?
Of misschien kan je vader een keer flink door het lint gaan op zolder (als het dak genoeg geluidsisolatie heeft zodat de buren niet meegenieten ;) ) om de entiteit weg te jagen?
Het kan zich met negativiteit voeden, maar een vlaag gerichte woede kan hem afschrikken.
En het lijkt er op dat deze zich niet op negativiteit richt, maar op je moeder. Dan moet die entiteit dus ff flink duidelijk gemaakt worden dat dat dus nou niet bepaald een optie is. :)
pi_212680956
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je vindt het toch te spannend om weg te gaan he? :D
Ik wil vooral mazi overtuigen een paragnost te zoeken :@
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 20:19:33 #80
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212681030
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Snap ik, maar dan moeten zijn ouders er wel voor open staan die paragnost het huis in te laten. Tuurlijk is een echte paragnost de beste oplossing :)
Lach met een schone bips
pi_212681035
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Maar goed, dan nog moeten de ouders er mee akkoord gaan dat zo iemand bij hen op zolder en eventueel in de slaapkamer bezig gaat.

Sowieso moet je ook erg oppassen met deze mensen: sommigen hebben absoluut een zeer sterke gave, maar dat betekent niet dat ze geen misbruik van je situatie maken. Mijn ouders, en met name mijn moeder na het overlijden van mijn vader zijn ongelooflijk bedonderd door iemand die ons eerst juist enorm goed geholpen had.
Ze moest iets voor 1000 euro kopen dat tegen aardstralen zou werken, maar het was een blok beton met wat koperen buisjes die met purschuim waren vast gemaakt.
  zondag 3 maart 2024 @ 20:20:56 #82
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212681064
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Maar goed, dan nog moeten de ouders er mee akkoord gaan dat zo iemand bij hen op zolder en eventueel in de slaapkamer bezig gaat.

Sowieso moet je ook erg oppassen met deze mensen: sommigen hebben absoluut een zeer sterke gave, maar dat betekent niet dat ze geen misbruik van je situatie maken. Mijn ouders, en met name mijn moeder na het overlijden van mijn vader zijn ongelooflijk bedonderd door iemand die ons eerst juist enorm goed geholpen had.
Geloof dat ik zelfs dat al eerder aangekaart heb in een ander topic, teveel charlatans die zo de boel bedonderen.
Lach met een schone bips
pi_212681078
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Snap ik, maar dan moeten zijn ouders er wel voor open staan die paragnost het huis in te laten. Tuurlijk is een echte paragnost de beste oplossing :)
Uiteraard..
Maar als ik hoor hoe eng ze t vinden staan ze er miss wel v open..

Weinig andere opties ook
Trust nobody
pi_212681090
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze moest iets voor 1000 euro kopen dat tegen aardstralen zou werken, maar het was een blok beton met wat koperen buisjes die met purschuim waren vast gemaakt.
Vandaar dat ik ook de nadruk op goed en betrouwbaar legde..
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 20:23:24 #85
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212681131
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:38 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Ja ik had het niet over jou.
Ja my bad, ik kwam hier net na er wat geveegd was volgens mij. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212681140
Reiki masters hebben meestal een vaste prijs voor dit soort dingen, geen poespas. Zeker met Tera Mai zit je goed; er zijn een aantal specifieke symbolen die voor dit doeleinde gebruikt kunnen worden, en het is een voorwaarde dat je je aan de standaard prijzen moet houden, anders mag je het geen Tera Mai meer noemen wat je doet.
  zondag 3 maart 2024 @ 20:24:07 #87
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212681148
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Klopt, maar jouw posts zijn gewoon blijven staan. Zag er denk ik beetje raar uit.
Lach met een schone bips
pi_212681155
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja was ff een rapporteer-kanonnade van mijn kant! ;) Waren geen leuke opmerkingen! :N
Ik kan me goed voorstellen dat [TRU] door continu dat soort ongein uiteindelijk leeggelopen is.

Maar topics zoals deze kunnen de boel weer nieuw leven inblazen! ^O^
  zondag 3 maart 2024 @ 20:27:17 #89
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212681242
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja was ff een rapporteer-kanonnade van mijn kant! ;) Waren geen leuke opmerkingen! :N
Ik kan me goed voorstellen dat [TRU] door continu dat soort ongein uiteindelijk leeggelopen is.

Maar topics zoals deze kunnen de boel weer nieuw leven inblazen! ^O^
TRU
Lach met een schone bips
pi_212681282
Maar ik ben benieuwd wat de connectie tussen die entiteit en de moeder van TS is.
Zou het puur zijn omdat het om een vrouw gaat, of is er iets specifieks met haar? Misschien juist iets waardoor deze entiteit juist naar dat huis toe gekomen is?

@Mazikeen Heeft je moeder zelf in haar verleden wel eens rare dingen meegemaakt op dit gebied?

Andere vraag: hebben je ouders huisdieren, en merken die er wat van op?
pi_212681304
Godver, ik voel Reiki stromen nu! :')
pi_212681642
Reiki werkt, net als paranormale behandelingen, ook op afstand.
Ik geloofde het absoluut niet bij beide zaken tot ik het zelf ervaren mocht! _O-

Het kan ook naar situaties stromen, zoals in dit geval dit huis. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook, maar een link kan zo gelegd worden, zelfs met een gebrek aan informatie. Hoe specifieker de informatie is hoe beter, maar zonder toestemming mag je het eigenlijk niet zomaar sturen. Alleen kun je niet altijd voorkomen dat het spontaan op gang komt als je er zo intensief mee bezig bent zoals in dit gesprek! _O-
Persoonlijk kan ik alleen vrij weinig betekenen omdat het voor mij te lang geleden is dat ik echt actief er mee bezig ben geweest en ik ben een aantal belangrijke symbolen inmiddels ook wel vergeten.
Ik heb laatst echter wel een bekende FOK!ster geholpen op afstand en die merkte het allemaal wel! _O-
  zondag 3 maart 2024 @ 21:00:03 #93
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212681821
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
Reiki werkt, net als paranormale behandelingen, ook op afstand.
Ik geloofde het absoluut niet bij beide zaken tot ik het zelf ervaren mocht! _O-

Het kan ook naar situaties stromen, zoals in dit geval dit huis. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook, maar een link kan zo gelegd worden, zelfs met een gebrek aan informatie. Hoe specifieker de informatie is hoe beter, maar zonder toestemming mag je het eigenlijk niet zomaar sturen. Alleen kun je niet altijd voorkomen dat het spontaan op gang komt als je er zo intensief mee bezig bent zoals in dit gesprek! _O-
Persoonlijk kan ik alleen vrij weinig betekenen omdat het voor mij te lang geleden is dat ik echt actief er mee bezig ben geweest en ik ben een aantal belangrijke symbolen inmiddels ook wel vergeten.
Ik heb laatst echter wel een bekende FOK!ster geholpen op afstand en die merkte het allemaal wel! _O-
Ow, maar dit geloof ik ook zeker wel. We zijn allemaal energie, en die energie verbind ons ook..

Maar was ff beetje busy in BNW
Lach met een schone bips
pi_212685347
Gevraagd aan mijn vader hoe vaak het gebeurd is.
4 keer. Dus hij heeft er nog niet zo heel erg lang last van.
Denk 3 of 4 maanden.
pi_212686641
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2024 09:16 schreef Mazikeen het volgende:
Gevraagd aan mijn vader hoe vaak het gebeurd is.
4 keer. Dus hij heeft er nog niet zo heel erg lang last van.
Denk 3 of 4 maanden.
Ahhh okee dan. :)
Dan lijkt het dus sowieso niet iets plaatsgebondens te zijn maar idd een lifter of demoon.
Klinkt wel alsof het een sterke is, met dat nachtelijk geworstel.
Maar hij heeft zelf ook het gevoel dus dat die entiteit zich op de zolder heeft gevestigd en 's nachts naar de slaapkamer toe komt?
pi_212687676
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Ahhh okee dan. :)
Dan lijkt het dus sowieso niet iets plaatsgebondens te zijn maar idd een lifter of demoon.
Klinkt wel alsof het een sterke is, met dat nachtelijk geworstel.
Maar hij heeft zelf ook het gevoel dus dat die entiteit zich op de zolder heeft gevestigd en 's nachts naar de slaapkamer toe komt?
ja weet ik eigenlijk niet.
Want die op zolder voel ik al sinds ik 14 ben.... Ik ben nu 45 :@
pi_212687934
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
ja weet ik eigenlijk niet.
Want die op zolder voel ik al sinds ik 14 ben.... Ik ben nu 45 :@
En je vader heeft er waarschijnlijk pas sinds enkele maanden last van?
Hmmm....is er iets voorgevallen of veranderd rond de tijd dat je vader er last van begon te krijgen?
pi_212688065
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:49 schreef ToT het volgende:

[..]
En je vader heeft er waarschijnlijk pas sinds enkele maanden last van?
Hmmm....is er iets voorgevallen of veranderd rond de tijd dat je vader er last van begon te krijgen?
niet dat ik weet.
Hij is wel al 82, misschien beetje bang voor de dood? Geen idee?

Zijn zus is in december overleden. Dat is het enige wat veranderd is.
pi_212688085
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:04 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
niet dat ik weet.
Hij is wel al 82, misschien beetje bang voor de dood? Geen idee?

Zijn zus is in december overleden. Dat is het enige wat veranderd is.
Kan ook iets persoonlijks met die entiteit te maken hebben. Misschien dat je moeder een leeftijd heeft waarop de moeder van die entiteit overleden is en dat hij nu die link legt of zo.
Blijft gissen uiteraard.
Maar pffff 82, en dan dit soort dingen moeten meemaken? Echt geen pretje....
pi_212688103
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Kan ook iets persoonlijks met die entiteit te maken hebben. Misschien dat je moeder een leeftijd heeft waarop de moeder van die entiteit overleden is en dat hij nu die link legt of zo.
Blijft gissen uiteraard.
Maar pffff 82, en dan dit soort dingen moeten meemaken? Echt geen pretje....
ja 82 al weer. mijn moeder 66.
Ja vroeger kon dat nog als 16 jarige met een 32 jarige man verkering hebben _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')