En in geval van nieuwbouw: hebben daar eerder huizen gestaan? Soms zijn geesten plaatsgebonden en niet alleen huisgebonden.quote:
Ja fysiek vechten in z'n slaap.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
Een gevecht? Vecht hij tegen de geest die je moeder mee wil nemen? Zit hij dan in zijn slaap fysiek te vechten?
Wat zegt je moeder er van?
Hm oke en wat stond er voor het huis?quote:
Yes opgegroeid in dat huis. Vanaf jaartje of 14 ben ik wat gaan voelen.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En in geval van nieuwbouw: hebben daar eerder huizen gestaan? Soms zijn geesten plaatsgebonden en niet alleen huisgebonden.
Verder: hoe lang speelt dit in dit huis, @:mazikeen ?
En ben je in dat huis opgegroeid?En ga me niet vertellen dat dit in Apeldoorn is en het een jaartje of 15 speelt en er vrij grote flats in de buurt staan!
Weilandenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm oke en wat stond er voor het huis?
Oh het kan dat er eens een inboorling is vermoord voor dat het een weiland was of zo maar die kans is wel een stuk kleiner zo.quote:
Thx voor je serieuze reactiequote:Op zondag 3 maart 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
Als je geen paragnost kent of iemand die minimaal Reiki II heeft, zou je het zelf kunnen aanpakken met zout en reinigende wierook zoals darshan of blaadjes gedroogde witte salie, of anders een stukje brandende sjamaanhout.
Nag shampa kan ook, maar is iets minder krachtig.
Zout langs de muren en vooral in de hoeken strooien en er een tijdje laten liggen. Wierrook door de kamers waar het zich afspeelt heen wapperen en in iedere hoek een brandend stokje wierook plaatsen (of een schaltje met brandende salie). In dit geval dus met name op zolder en de slaapkamer. Duidelijk tegen de entiteit zeggen dat dit niet zijn huis is en dat hij hen met rust moet laten. Eventueel als je christelijk bent Maria aanroepen om deze ziel naar het licht te begeleiden.
Deuren en ramen goed gesloten houden terwijl de wierook brandt. (Zelf uiteraard de kamer verlaten als je met het ritueel klaar bent en de wierook nog brandt). De entiteit moet goed lang in een stevige wolk van reinigende wierook verblijven, voor reiniging maar ook zodat het echt sterk het gevoel weg te moeten gaan daar.
Na afloop de ramen open zetten en duidelijk vermelden dat hij WEG moet gaan, het huis uit!
Het zout kan na het ritueel gewoon met de stofzuiger opgezogen worden.
Een Reiki master zal iets soortgelijks doen, maar dan gecombineerd met energie en krachtige symbolen. Met name Tera Mai is hier een zeer geschikte stroming voor.
-------------------------------------------------------------------------
Dit is [TRU] en ik hoop dat er geen lolbroeken zullen zijn die hier de spot mee gaan drijven.
Mijn reactie was ook serieus hoor.quote:
Er is inmiddels heel veel bagger opgeschoond.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook serieus hoor.
Oh daar bedoelde ik oorspronkelijke inwoners van dat gebied mee gewoon.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is inmiddels heel veel bagger opgeschoond.
En ik herkende jouw reactie wel als serieus, maar de term "inboorling".....tja dat is ook wel een beetje mijn soort taalgebruik, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat als serieus zou zien!
I know, juist omdat ik soortgelijk taalgebruik heb vatte ik het ook niet als trollen op of zo, maar als er zo veel bagger-reacties komen op deze serieuze vraag, kan ik me voorstellen dat dit ook als niet serieus gezien wordt.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh daar bedoelde ik oorspronkelijke inwoners van dat gebied mee gewoon.
Heel creepyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn pa was vandaag bij mij.
Omdat ik vaak iets voel bij mijn ouders thuis. Vroeg mijn pa uit het iets aan mij ; voel Jij iets als je bij ons slaapt.
Dus ik zei direct, zonder ik wist dat er er iets was... opde zolder is er een man....
Dus mams vertelde verder. Paps wordt lastig gevallen door een man in de nacht. Een man die mams wil meenemen. Wordt vaak wakker door een gevecht..
Een man dus... geen idee wie. Best creepy toch?
Klopt ook idd.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Demonen kunnen ook meeliften btw... Hoeft niet perse een overleden persoon te zijn.
Inderdaad, dat is de meest efficiënte stap!quote:Op zondag 3 maart 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heel creepy
Zoek n goede paragnost die ervaring heeft om te helpen
Schaduw wereldquote:Op zondag 3 maart 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ook idd.
Ja ik ben eigenlijk helemaal niet meer met spiritualiteit bezig en heb ondanks relatief veel ervaring en kennis altijd wel moeite gehad om in allerlei verschillende entiteiten te geloven, maar als zielen van overleden personen zouden bestaan, dan is het ook niet uitgesloten dat demonen zouden bestaan.
Maar wat zijn demonen dan? Waar bestaan die voor? Beïnvloeden ze mensen bewust negatief om zich vervolgens met die energie te voeden? Hoe is dit zo tot stand gekomen?
Hmmm een schaduwwereld met z'n eigen "flora en fauna" die op ons kan parasiteren?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schaduw wereldIk geloof namelijk dat er best meerdere werelden "kunnen" bestaan naast elkaar. En als er soms een opening komt kan er wel eens wat doorschieten. Dat is het rare van het universum denk ik. Ik zeg dit ook niet als absolute waarheid, maar ik hou die mogelijkheid wel open.
Het leven is energie, dus wanneer er een opening zich voor doet door wat voor mogelijkheid dan ook is er dan niet ook een mogelijkheid dat een energie mee kruipt in die opening? Een energie die eigenlijk niet in deze wereld hoort?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm een schaduwwereld met z'n eigen "flora en fauna" die op ons kan parasiteren?
Zou best kunnen. Dus niet dat ze samen met ons in 1 wereld geëvolueerd zijn, maar meer parallel, maar misschien wel met bepaalde "ankers" over en weer die invloed op elkaar hebben of zo. Een soort wisselwerking waardoor er wel een mate van "compatibiliteit" bestaat.
Zit maar ff hardop te mijmeren.
Eventueel naar een spirituele beurs gaan, of ff googlen. Ik kan me voorstellen dat rondvragen niet echt een optie is om geroddel te voorkomen.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
Het is een eng maar interessant onderwerp. En ik denk dat je vooral in je omgeving moet zoeken naar een paragnost. Iemand die echt goed bekend staat. Even kaf v koren scheiden. Die kan je zeggen wat je (je ouders) zelf kunt doen. Want als je die ervaring hebt kun je het misschien ook zelf oplossen. En anders kan die paragnost het doen.
Ow ik vind het altijd interessante materie om theoretisch over te peinzen hoor!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het leven is energie, dus wanneer er een opening zich voor doet door wat voor mogelijkheid dan ook is er dan niet ook een mogelijkheid dat een energie mee kruipt in die opening? Een energie die eigenlijk niet in deze wereld hoort?
Ik sluit niks uit, maar maak me er ook niet al te druk om
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
Het is een eng maar interessant onderwerp. En ik denk dat je vooral in je omgeving moet zoeken naar een paragnost. Iemand die echt goed bekend staat. Even kaf v koren scheiden. Die kan je zeggen wat je (je ouders) zelf kunt doen. Want als je die ervaring hebt kun je het misschien ook zelf oplossen. En anders kan die paragnost het doen.
Heel eng is het niet als je beseft dat een entiteit je fysiek niks aan kan doen. Maar het kan wel je energie slurpen en dan is een cleaning wel aan te raden.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Eventueel naar een spirituele beurs gaan, of ff googlen. Ik kan me voorstellen dat rondvragen niet echt een optie is om geroddel te voorkomen.
Zelfde hier hoor, ik kan niks uitsluitenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik vind het altijd interessante materie om theoretisch over te peinzen hoor!
Je 's nachts aanvallen waardoor je ligt te worstelen is sowieso geen pretje. Misschien kan het je fysiek geen pijn doen, maar het kan je duidelijk wel negatief beïnvloeden. Je humeur, je gemoedsrust, je slaap dus enz. Dat moet je echt niet willen.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heel eng is het niet als je beseft dat een entiteit je fysiek niks aan kan doen. Maar het kan wel je energie slurpen en dan is een cleaning wel aan te raden.
True, en dan kan een cleaning van het pand wel helpenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je 's nachts aanvallen waardoor je ligt te worstelen is sowieso geen pretje. Misschien kan het je fysiek geen pijn doen, maar het kan je duidelijk wel negatief beïnvloeden. Je humeur, je gemoedsrust, je slaap dus enz. Dat moet je echt niet willen.
Ik vind t eng..quote:Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heel eng is het niet als je beseft dat een entiteit je fysiek niks aan kan doen. Maar het kan wel je energie slurpen en dan is een cleaning wel aan te raden.
Als alleen de vader er last van had in z'n slaap, had ik het als nachtmerries of psychische problemen afgewimpeld, maar TS wist direct waar het over ging, dus moet er wel meer aan de hand zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
True, en dan kan een cleaning van het pand wel helpen
Natuurlijk, als je er stil bij staat dat iets onzichtbaars er op uit is je kwaad te doen maar niet rechtstreeks letsel kan veroorzaken, is dat natuurlijk geen prettige gedachte.quote:
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 3 maart 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je er stil bij staat dat iets onzichtbaars er op uit is je kwaad te doen maar niet rechtstreeks letsel kan veroorzaken, is dat natuurlijk geen prettige gedachte.
Maar de vader van TS heeft er duidelijk al lang last van en dan kun je ook de conclusie trekken dat het relatief onschadelijk is, ook al heeft het wel impact op de slaap e.d.
Daarom ga ik er ook serieus op in, in mijn broers oude huis heeft een kind van een jaar of 15 zich opgehangen voor hij het kocht. Ik heb daar een paar nachten gelogeerd i.v.m. een feestje en ik zei direct tegen hem dat ik de aanwezigheid van iets voelde. Hij zei zelf ook dat ie wat rare schimmen soms zag.. Hij heeft later bij alle buren geinformeerd naar die woning en toen kwam dus naar buiten dat een kind zich in dat huis opgehangen heeft. Dus tja, hoe kun je dan nog iets ontkennen?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als alleen de vader er last van had in z'n slaap, had ik het als nachtmerries of psychische problemen afgewimpeld, maar TS wist direct waar het over ging, dus moet er wel meer aan de hand zijn.
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook serieus op in, in mijn broers oude huis heeft een kind van een jaar of 15 zich opgehangen voor hij het kocht. Ik heb daar een paar nachten gelogeerd i.v.m. een feestje en ik zei direct tegen hem dat ik de aanwezigheid van iets voelde. Hij zei zelf ook dat ie wat rare schimmen soms zag.. Hij heeft later bij alle buren geinformeerd naar die woning en toen kwam dus naar buiten dat een kind zich in dat huis opgehangen heeft. Dus tja, hoe kun je dan nog iets ontkennen?
Ben me eigenlijk daarna ook pas wat meer gaan inlezen hoor, daarvoor dacht ik altijd "wat een nonsens" allemaal.quote:
quote:
Dat is TRUquote:Op zondag 3 maart 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de sfeer is ineens van een heel andere vibe!
quote:
Was dit niet waar je op reageerde?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook serieus op in, in mijn broers oude huis heeft een kind van een jaar of 15 zich opgehangen voor hij het kocht. Ik heb daar een paar nachten gelogeerd i.v.m. een feestje en ik zei direct tegen hem dat ik de aanwezigheid van iets voelde. Hij zei zelf ook dat ie wat rare schimmen soms zag.. Hij heeft later bij alle buren geinformeerd naar die woning en toen kwam dus naar buiten dat een kind zich in dat huis opgehangen heeft. Dus tja, hoe kun je dan nog iets ontkennen?
Nou ja weet je, alle mogelijkheden open houden.. Er is echt wel meer dan dat we weten. En je kan je ogen ervoor sluiten maar er komt voor heel veel mensen wel een keer dat besef dat er meer is.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
Maar hoe macaber het ook is, interessant is het wel....als je puur naar het onderwerp kijkt natuurlijk.
Ken je goede paragnosten?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij er last van heeft. Ik zal het eens vragen.
Maar mams is natuurlijk bang dat iemand haar echt komt halen en dat ze dood gaat.
Ik weet wel dat hij een keer eerder heeft gezegd dat er iemand in de hoek van de kamer staat. En daar is hij niet bang voor.
Maar die gevechten in de nacht vind hij wel eng.
Ow nee jij verpest het niet!quote:Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op alles
Dat ik ging omdat t eng is
Niet om de vibe te verpesten
Ja ik had het niet over jou.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook serieus hoor.
Ik probeer altijd dingen eerst rationeel te verklaren, maar soms kan het gewoon echt niet. Dan is de rationele verklaring veel meer vergezocht dan te geloven dat er meer is tussen hemel en aarde.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja weet je, alle mogelijkheden open houden.. Er is echt wel meer dan dat we weten. En je kan je ogen ervoor sluiten maar er komt voor heel veel mensen wel een keer dat besef dat er meer is.
Na het overlijden van een dierbare ineens lampen die knipperen etc. Ik denk ook niet dat je moet weglopen voor zulke dingen.
Nee eigenlijk niet.quote:
Hmmm ik denk niet dat ze daar zo bang voor hoeven te zijn. Ik geloof echt niet dat zulke entiteiten daar krachtig genoeg voor zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij er last van heeft. Ik zal het eens vragen.
Maar mams is natuurlijk bang dat iemand haar echt komt halen en dat ze dood gaat.
Ik weet wel dat hij een keer eerder heeft gezegd dat er iemand in de hoek van de kamer staat. En daar is hij niet bang voor.
Maar die gevechten in de nacht vind hij wel eng.
Kan een energie zijn van een overledene of ook een demoon.. Hoe die zich manifesteert is dus als die man die jullie zien. Een energie beperkt zich niet tot 1 plek in het huis.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Maar wat ik ook vaag vind. Ik weet 200% zeker dat er een man is op zolder.
Maar mijn vader slaapt niet op zolder
Is er wel een zolderraam? Dan zou ik sowieso daar ook de boel stevig gaan uitroken.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Klopt, het komt blijkbaar ook de slaapkamer in.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan een energie zijn van een overledene of ook een demoon.. Hoe die zich manifesteert is dus als die man die jullie zien. Een energie beperkt zich niet tot 1 plek in het huis.
Misschien kun je er 1 zoeken?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Is inderdaad het geval met die spook kastelen enzo.. Maar denk dat een energie misschien nog op zoek is naar zijn eigen plekkie? Ook dat kan.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Wat me overigens wel veel opvalt met verhalen die je over dit soort dingen hoort is dat entiteiten zich wel laten stoppen door fysieke zaken zoals muren, gesloten ramen en deuren, zout en de rook van wierook.
Dat ze echt dwars door een deur komen zetten hoor je bijna alleen over zeer oude gebouwen waar in de tijd dat de overleden persoon nog leefde, toen nog geen deur op die plek was.
Ja het moet zich wel thuis voelen om zich ergens te settlen.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is inderdaad het geval met die spook kastelen enzo.. Maar denk dat een energie misschien nog op zoek is naar zijn eigen plekkie? Ook dat kan.
Yes wel een zolderraam.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er wel een zolderraam? Dan zou ik sowieso daar ook de boel stevig gaan uitroken.
Die man in de hoek van de kamer is zijn vader denkt hij.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan een energie zijn van een overledene of ook een demoon.. Hoe die zich manifesteert is dus als die man die jullie zien. Een energie beperkt zich niet tot 1 plek in het huis.
Ja zal het eens voorstellen. Maar altijd lastig een betrouwbare te vinden denk ik.quote:
Ja weet alleen niet of mijn ouders daar voor open staanquote:Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm ik denk niet dat ze daar zo bang voor hoeven te zijn. Ik geloof echt niet dat zulke entiteiten daar krachtig genoeg voor zijn.
Begin eerst maar met darshan wierook enzo zoals ik al zei, hopelijk helpt dat een beetje. Eventueel wat religieuze symbolen erbij, of persoonlijke voorwerpen van personen die hen kunnen bijstaan. (Van eventuele overleden ouders of zo.). Alle hulp werkt wel wat mee.
Gewoon volhouden; uitroken, ramen open, repeat. En ondertussen naar een professional zoeken.
Dat zolderraam kan wel de sleutel zijn voor de oplossing van het probleem.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes wel een zolderraam.
Afgelopen zomer zaten we in de tuin. En ik en mijn broer zagen iemand uit het raam kijken.
[..]
Die man in de hoek van de kamer is zijn vader denkt hij.
Maar diegene met wie hij vecht niet.
[..]
Ja zal het eens voorstellen. Maar altijd lastig een betrouwbare te vinden denk ik.
Hij worstelt 's nachts met een geest en vraagt jou of je misschien ook dingen opmerkt, maar vindt wat stokjes wierook in de fik steken te ver gaan als oplossing?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet of mijn ouders daar voor open staan
Beter wierook dan gaan glaasje draaien in die woning nuquote:Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij worstelt 's nachts met een geest en vraagt jou of je misschien ook dingen opmerkt, maar vindt wat stokjes wierook in de fik steken te ver gaan als oplossing?
Kan dus inderdaad wat ToT hierboven al zei soort van zijn beschermengel zijn, die over je vader waakt.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
Die man in de hoek van de kamer is zijn vader denkt hij.
Ik wil vooral mazi overtuigen een paragnost te zoekenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je vindt het toch te spannend om weg te gaan he?
Snap ik, maar dan moeten zijn ouders er wel voor open staan die paragnost het huis in te laten. Tuurlijk is een echte paragnost de beste oplossingquote:Op zondag 3 maart 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil vooral mazi overtuigen een paragnost te zoeken
Maar goed, dan nog moeten de ouders er mee akkoord gaan dat zo iemand bij hen op zolder en eventueel in de slaapkamer bezig gaat.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil vooral mazi overtuigen een paragnost te zoeken
Geloof dat ik zelfs dat al eerder aangekaart heb in een ander topic, teveel charlatans die zo de boel bedonderen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed, dan nog moeten de ouders er mee akkoord gaan dat zo iemand bij hen op zolder en eventueel in de slaapkamer bezig gaat.
Sowieso moet je ook erg oppassen met deze mensen: sommigen hebben absoluut een zeer sterke gave, maar dat betekent niet dat ze geen misbruik van je situatie maken. Mijn ouders, en met name mijn moeder na het overlijden van mijn vader zijn ongelooflijk bedonderd door iemand die ons eerst juist enorm goed geholpen had.
Uiteraard..quote:Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan moeten zijn ouders er wel voor open staan die paragnost het huis in te laten. Tuurlijk is een echte paragnost de beste oplossing
Vandaar dat ik ook de nadruk op goed en betrouwbaar legde..quote:Op zondag 3 maart 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed, dan nog moeten de ouders er mee akkoord gaan dat zo iemand bij hen op zolder en eventueel in de slaapkamer bezig gaat.
Sowieso moet je ook erg oppassen met deze mensen: sommigen hebben absoluut een zeer sterke gave, maar dat betekent niet dat ze geen misbruik van je situatie maken. Mijn ouders, en met name mijn moeder na het overlijden van mijn vader zijn ongelooflijk bedonderd door iemand die ons eerst juist enorm goed geholpen had.
Ze moest iets voor 1000 euro kopen dat tegen aardstralen zou werken, maar het was een blok beton met wat koperen buisjes die met purschuim waren vast gemaakt.
Ja my bad, ik kwam hier net na er wat geveegd was volgens mij.quote:
Klopt, maar jouw posts zijn gewoon blijven staan. Zag er denk ik beetje raar uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja my bad, ik kwam hier net na er wat geveegd was volgens mij.
Ja was ff een rapporteer-kanonnade van mijn kant!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja my bad, ik kwam hier net na er wat geveegd was volgens mij.
TRUquote:Op zondag 3 maart 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was ff een rapporteer-kanonnade van mijn kant!Waren geen leuke opmerkingen!
Ik kan me goed voorstellen dat [TRU] door continu dat soort ongein uiteindelijk leeggelopen is.
Maar topics zoals deze kunnen de boel weer nieuw leven inblazen!
Ow, maar dit geloof ik ook zeker wel. We zijn allemaal energie, en die energie verbind ons ook..quote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
Reiki werkt, net als paranormale behandelingen, ook op afstand.
Ik geloofde het absoluut niet bij beide zaken tot ik het zelf ervaren mocht!
Het kan ook naar situaties stromen, zoals in dit geval dit huis. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook, maar een link kan zo gelegd worden, zelfs met een gebrek aan informatie. Hoe specifieker de informatie is hoe beter, maar zonder toestemming mag je het eigenlijk niet zomaar sturen. Alleen kun je niet altijd voorkomen dat het spontaan op gang komt als je er zo intensief mee bezig bent zoals in dit gesprek!
Persoonlijk kan ik alleen vrij weinig betekenen omdat het voor mij te lang geleden is dat ik echt actief er mee bezig ben geweest en ik ben een aantal belangrijke symbolen inmiddels ook wel vergeten.
Ik heb laatst echter wel een bekende FOK!ster geholpen op afstand en die merkte het allemaal wel!
Ahhh okee dan.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:16 schreef Mazikeen het volgende:
Gevraagd aan mijn vader hoe vaak het gebeurd is.
4 keer. Dus hij heeft er nog niet zo heel erg lang last van.
Denk 3 of 4 maanden.
ja weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee dan.
Dan lijkt het dus sowieso niet iets plaatsgebondens te zijn maar idd een lifter of demoon.
Klinkt wel alsof het een sterke is, met dat nachtelijk geworstel.
Maar hij heeft zelf ook het gevoel dus dat die entiteit zich op de zolder heeft gevestigd en 's nachts naar de slaapkamer toe komt?
En je vader heeft er waarschijnlijk pas sinds enkele maanden last van?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja weet ik eigenlijk niet.
Want die op zolder voel ik al sinds ik 14 ben.... Ik ben nu 45
niet dat ik weet.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En je vader heeft er waarschijnlijk pas sinds enkele maanden last van?
Hmmm....is er iets voorgevallen of veranderd rond de tijd dat je vader er last van begon te krijgen?
Kan ook iets persoonlijks met die entiteit te maken hebben. Misschien dat je moeder een leeftijd heeft waarop de moeder van die entiteit overleden is en dat hij nu die link legt of zo.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
Hij is wel al 82, misschien beetje bang voor de dood? Geen idee?
Zijn zus is in december overleden. Dat is het enige wat veranderd is.
ja 82 al weer. mijn moeder 66.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook iets persoonlijks met die entiteit te maken hebben. Misschien dat je moeder een leeftijd heeft waarop de moeder van die entiteit overleden is en dat hij nu die link legt of zo.
Blijft gissen uiteraard.
Maar pffff 82, en dan dit soort dingen moeten meemaken? Echt geen pretje....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |