abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212668236
Mijn pa was vandaag bij mij.
Omdat ik vaak iets voel bij mijn ouders thuis. Vroeg mijn pa uit het iets aan mij ; voel Jij iets als je bij ons slaapt.

Dus ik zei direct, zonder ik wist dat er er iets was... opde zolder is er een man....

Dus mams vertelde verder. Paps wordt lastig gevallen door een man in de nacht. Een man die mams wil meenemen. Wordt vaak wakker door een gevecht..

Een man dus... geen idee wie. Best creepy toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2024 22:36:01 ]
pi_212672345
Een gevecht? Vecht hij tegen de geest die je moeder mee wil nemen? Zit hij dan in zijn slaap fysiek te vechten?
Wat zegt je moeder er van?
  zondag 3 maart 2024 @ 10:19:59 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212672391
Is het een ouder huis waar ze wonen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212672542
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
En in geval van nieuwbouw: hebben daar eerder huizen gestaan? Soms zijn geesten plaatsgebonden en niet alleen huisgebonden.

Verder: hoe lang speelt dit in dit huis, @Mazikeen ?
En ben je in dat huis opgegroeid?

_O- En ga me niet vertellen dat dit in Apeldoorn is en het een jaartje of 15 speelt en er vrij grote flats in de buurt staan! :')

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 03-03-2024 10:40:47 ]
pi_212676559
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
Een gevecht? Vecht hij tegen de geest die je moeder mee wil nemen? Zit hij dan in zijn slaap fysiek te vechten?
Wat zegt je moeder er van?
Ja fysiek vechten in z'n slaap.

Mams is bang natuurlijk.
pi_212676572
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Nope vanaf de bouw wonen ze er.
  zondag 3 maart 2024 @ 15:26:13 #7
459912 FlippingCoin
pi_212676618
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Nope vanaf de bouw wonen ze er.
Hm oke en wat stond er voor het huis?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_212676633
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:32 schreef ToT het volgende:

[..]
En in geval van nieuwbouw: hebben daar eerder huizen gestaan? Soms zijn geesten plaatsgebonden en niet alleen huisgebonden.

Verder: hoe lang speelt dit in dit huis, @:mazikeen ?
En ben je in dat huis opgegroeid?

_O- En ga me niet vertellen dat dit in Apeldoorn is en het een jaartje of 15 speelt en er vrij grote flats in de buurt staan! :')
Yes opgegroeid in dat huis. Vanaf jaartje of 14 ben ik wat gaan voelen.
pi_212676640
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hm oke en wat stond er voor het huis?
Weilanden _O-
  zondag 3 maart 2024 @ 15:30:38 #10
459912 FlippingCoin
pi_212676674
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Weilanden _O-
Oh het kan dat er eens een inboorling is vermoord voor dat het een weiland was of zo maar die kans is wel een stuk kleiner zo.

Wel een geruststellende gedachte op zich.
pi_212676860
Ik zit in tru toch?
pi_212677412
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 15:44 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zit in tru toch?
Ja dat lollige filmpje wat er in dit topic gepost is vind ik ook echt niet op z'n plaats! :N
pi_212677554
Als je geen paragnost kent of iemand die minimaal Reiki II heeft, zou je het zelf kunnen aanpakken met zout en reinigende wierook zoals darshan of blaadjes gedroogde witte salie, of anders een stukje brandende sjamaanhout.
Nag shampa kan ook, maar is iets minder krachtig.

Zout langs de muren en vooral in de hoeken strooien en er een tijdje laten liggen. Wierrook door de kamers waar het zich afspeelt heen wapperen en in iedere hoek een brandend stokje wierook plaatsen (of een schaltje met brandende salie). In dit geval dus met name op zolder en de slaapkamer. Duidelijk tegen de entiteit zeggen dat dit niet zijn huis is en dat hij hen met rust moet laten. Eventueel als je christelijk bent Maria aanroepen om deze ziel naar het licht te begeleiden.
Deuren en ramen goed gesloten houden terwijl de wierook brandt. (Zelf uiteraard de kamer verlaten als je met het ritueel klaar bent en de wierook nog brandt). De entiteit moet goed lang in een stevige wolk van reinigende wierook verblijven, voor reiniging maar ook zodat het echt sterk het gevoel weg te moeten gaan daar.
Na afloop de ramen open zetten en duidelijk vermelden dat hij WEG moet gaan, het huis uit!
Het zout kan na het ritueel gewoon met de stofzuiger opgezogen worden.

Een Reiki master zal iets soortgelijks doen, maar dan gecombineerd met energie en krachtige symbolen. Met name Tera Mai is hier een zeer geschikte stroming voor.

-------------------------------------------------------------------------

Dit is [TRU] en ik hoop dat er geen lolbroeken zullen zijn die hier de spot mee gaan drijven.
pi_212678694
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
Als je geen paragnost kent of iemand die minimaal Reiki II heeft, zou je het zelf kunnen aanpakken met zout en reinigende wierook zoals darshan of blaadjes gedroogde witte salie, of anders een stukje brandende sjamaanhout.
Nag shampa kan ook, maar is iets minder krachtig.

Zout langs de muren en vooral in de hoeken strooien en er een tijdje laten liggen. Wierrook door de kamers waar het zich afspeelt heen wapperen en in iedere hoek een brandend stokje wierook plaatsen (of een schaltje met brandende salie). In dit geval dus met name op zolder en de slaapkamer. Duidelijk tegen de entiteit zeggen dat dit niet zijn huis is en dat hij hen met rust moet laten. Eventueel als je christelijk bent Maria aanroepen om deze ziel naar het licht te begeleiden.
Deuren en ramen goed gesloten houden terwijl de wierook brandt. (Zelf uiteraard de kamer verlaten als je met het ritueel klaar bent en de wierook nog brandt). De entiteit moet goed lang in een stevige wolk van reinigende wierook verblijven, voor reiniging maar ook zodat het echt sterk het gevoel weg te moeten gaan daar.
Na afloop de ramen open zetten en duidelijk vermelden dat hij WEG moet gaan, het huis uit!
Het zout kan na het ritueel gewoon met de stofzuiger opgezogen worden.

Een Reiki master zal iets soortgelijks doen, maar dan gecombineerd met energie en krachtige symbolen. Met name Tera Mai is hier een zeer geschikte stroming voor.

-------------------------------------------------------------------------

Dit is [TRU] en ik hoop dat er geen lolbroeken zullen zijn die hier de spot mee gaan drijven.
Thx voor je serieuze reactie O+
pi_212678824
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 17:27 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Ik hoop dat je er wat aan hebt! ^O^ :Y
Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag! :)
pi_212678936
Maria aanroepen is volgens mij wel weer meer een katholiek dingetje, wat eigenlijk weer op paganisme gebaseerd is; de geest van moeder aarde is verkerstend naar Maria-verering om zo het paganisme te laten afsterven. Kerken zijn ook vaak op plaatsen gebouwd waar de oude volkeren hun rituelen hielden. Wilden ze hun rituelen nog uitvoeren, dan moesten ze dus de kerk in gaan.
En hee, jullie vereren moeder aarde? Nou eigenlijk is dat de moeder van de Zoon van God. Laat ons je maar even uitleggen hoe je haar moet aanbidden.
Feit blijft dat ze symbool blijft staan voor contact met de hogere krachten, hoe je haar ook ziet. In spirituele kringen is ze 1 van de hoogste, krachtigste entiteiten tot wie je je met dit soort dingen kunt richten.
Er zijn wel meer krachtige entiteiten, maar als je daar geen affiniteit mee hebt, zal het aanroepen er van ook niet zo krachtig werken. Beetje zoiets van: "Ik ken jou niet eens en je wil mijn hulp hebben? Pleurt op zeg!" ;)

Binnen wicca is dit echter wel een regulier gebruik; je kijkt wat voor doel je wil bereiken en welke oude godheid o.i.d. je daar mee kan helpen, en die roep je dan aan daarvoor. Vind ik persoonlijk nogal profiteren van andermans geloof, ook al hebben anderen er uiteraard geen last van dat je dat doet.

Hoe dan ook; symboliek en overtuiging zijn heel belangrijk hierin.
Als je objecten hebt waardoor je het gevoel hebt dat je dit ritueel meer kracht kunt geven, gebruik die er dan ook bij. (half)edelstenen bijvoorbeeld, zoals amethist of kwarts kunnen helpen met respectievelijk de reiniging, en extra kracht.
Mineralen / half-edelstenen kunnen energie opslaan en omzetten naar een andere "frequentie" zodat de energie een heel specifieke werking krijgt.

Ik hoop dat de semi-lollige reacties in dit topic nu ook weg blijven; dit is hoe je een subforum om zeep helpt.

[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 03-03-2024 17:54:52 ]
pi_212679123
Overigens kan de entiteit ook een "lifter" zijn geweest; een geest die zich met negativiteit voedt.
De kan zich aan je aura vastklampen en met je mee gaan, tot het ergens komt waar het zich thuis voelt of iets/iemand ziet die het wil hebben. Dan laat het zich van jou los en blijft vervolgens op die plek rondhangen en probeert te krijgen wat het wil hebben.

Kan dus heel goed zijn dat iemand een keer in een strontchagrijnige bui naar hen toe is gegaan en onderweg een "lifter" heeft opgepikt die zich met de negativiteit van die persoon gevoed heeft, waarna het zich in het huis weer losgelaten heeft.
Ik ken iemand die zo'n lifter in huis had gekregen. Ondanks dat ze een ervaren Reiki master was, had ze de grootste moeite er van af te komen.
  zondag 3 maart 2024 @ 18:11:44 #18
459912 FlippingCoin
pi_212679211
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 17:27 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Mijn reactie was ook serieus hoor. :?
pi_212679530
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mijn reactie was ook serieus hoor. :?
Er is inmiddels heel veel bagger opgeschoond. :)

En ik herkende jouw reactie wel als serieus, maar de term "inboorling".....tja dat is ook wel een beetje mijn soort taalgebruik, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat als serieus zou zien! ;)
  zondag 3 maart 2024 @ 18:42:07 #20
459912 FlippingCoin
pi_212679538
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Er is inmiddels heel veel bagger opgeschoond. :)

En ik herkende jouw reactie wel als serieus, maar de term "inboorling".....tja dat is ook wel een beetje mijn soort taalgebruik, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat als serieus zou zien! ;)
Oh daar bedoelde ik oorspronkelijke inwoners van dat gebied mee gewoon. :@
pi_212679571
quote:
16s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oh daar bedoelde ik oorspronkelijke inwoners van dat gebied mee gewoon. :@
I know, juist omdat ik soortgelijk taalgebruik heb vatte ik het ook niet als trollen op of zo, maar als er zo veel bagger-reacties komen op deze serieuze vraag, kan ik me voorstellen dat dit ook als niet serieus gezien wordt.
Maar buiten de woordkeuze van dat ene enkele woordje denk ik wel dat je een goed punt zou kunnen hebben.

Toch denk ik dat een "lifter" waar ik het net over had een plausibelere verklaring zou kunnen zijn; een geest van een lokaal boertje dat in een weiland gestorven zou zijn en daar rond blijft hangen tot er huizen gebouwd zijn en pas na verloop van tijd zich gaat manifesteren gaat mij wat te ver. :P En gezien hoe je het formuleert heb je er zelf ook zo je twijfels over.
pi_212679601
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn pa was vandaag bij mij.
Omdat ik vaak iets voel bij mijn ouders thuis. Vroeg mijn pa uit het iets aan mij ; voel Jij iets als je bij ons slaapt.

Dus ik zei direct, zonder ik wist dat er er iets was... opde zolder is er een man....

Dus mams vertelde verder. Paps wordt lastig gevallen door een man in de nacht. Een man die mams wil meenemen. Wordt vaak wakker door een gevecht..

Een man dus... geen idee wie. Best creepy toch?
Heel creepy

Zoek n goede paragnost die ervaring heeft om te helpen
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 18:50:12 #23
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212679615
Demonen kunnen ook meeliften btw... Hoeft niet perse een overleden persoon te zijn.
Lach met een schone bips
  zondag 3 maart 2024 @ 18:55:18 #24
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212679671
En heb inderdaad wat opgeschoond in dit topic, schijtlollig bedoelde opmerkingen mogen dus achterwege blijven :)
Lach met een schone bips
pi_212679761
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Demonen kunnen ook meeliften btw... Hoeft niet perse een overleden persoon te zijn.
Klopt ook idd. :)
Ja ik ben eigenlijk helemaal niet meer met spiritualiteit bezig en heb ondanks relatief veel ervaring en kennis altijd wel moeite gehad om in allerlei verschillende entiteiten te geloven, maar als zielen van overleden personen zouden bestaan, dan is het ook niet uitgesloten dat demonen zouden bestaan.

Maar wat zijn demonen dan? Waar bestaan die voor? Beïnvloeden ze mensen bewust negatief om zich vervolgens met die energie te voeden? Hoe is dit zo tot stand gekomen?
pi_212679774
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Heel creepy

Zoek n goede paragnost die ervaring heeft om te helpen
Inderdaad, dat is de meest efficiënte stap! :Y
En mocht TS katholiek zijn, dan kan de kerk misschien ook een zegening van het huis doen om het te verdrijven.
Een echte full-scale uitdrijving is vaak niet nodig en ik denk dat maar weinig geestelijken vandaag de dag dat überhaupt zouden kunnen en zo ja: er voor open staan om het te gaan doen.
  zondag 3 maart 2024 @ 19:05:08 #27
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212679781
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Klopt ook idd. :)
Ja ik ben eigenlijk helemaal niet meer met spiritualiteit bezig en heb ondanks relatief veel ervaring en kennis altijd wel moeite gehad om in allerlei verschillende entiteiten te geloven, maar als zielen van overleden personen zouden bestaan, dan is het ook niet uitgesloten dat demonen zouden bestaan.

Maar wat zijn demonen dan? Waar bestaan die voor? Beïnvloeden ze mensen bewust negatief om zich vervolgens met die energie te voeden? Hoe is dit zo tot stand gekomen?
Schaduw wereld :) Ik geloof namelijk dat er best meerdere werelden "kunnen" bestaan naast elkaar. En als er soms een opening komt kan er wel eens wat doorschieten. Dat is het rare van het universum denk ik. Ik zeg dit ook niet als absolute waarheid, maar ik hou die mogelijkheid wel open.
Lach met een schone bips
pi_212679813
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Schaduw wereld :) Ik geloof namelijk dat er best meerdere werelden "kunnen" bestaan naast elkaar. En als er soms een opening komt kan er wel eens wat doorschieten. Dat is het rare van het universum denk ik. Ik zeg dit ook niet als absolute waarheid, maar ik hou die mogelijkheid wel open.
Hmmm een schaduwwereld met z'n eigen "flora en fauna" die op ons kan parasiteren?
Zou best kunnen. Dus niet dat ze samen met ons in 1 wereld geëvolueerd zijn, maar meer parallel, maar misschien wel met bepaalde "ankers" over en weer die invloed op elkaar hebben of zo. Een soort wisselwerking waardoor er wel een mate van "compatibiliteit" bestaat.

Zit maar ff hardop te mijmeren. :)
pi_212679914
Het is een eng maar interessant onderwerp. En ik denk dat je vooral in je omgeving moet zoeken naar een paragnost. Iemand die echt goed bekend staat. Even kaf v koren scheiden. Die kan je zeggen wat je (je ouders) zelf kunt doen. Want als je die ervaring hebt kun je het misschien ook zelf oplossen. En anders kan die paragnost het doen.
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 19:13:17 #30
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212679917
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Hmmm een schaduwwereld met z'n eigen "flora en fauna" die op ons kan parasiteren?
Zou best kunnen. Dus niet dat ze samen met ons in 1 wereld geëvolueerd zijn, maar meer parallel, maar misschien wel met bepaalde "ankers" over en weer die invloed op elkaar hebben of zo. Een soort wisselwerking waardoor er wel een mate van "compatibiliteit" bestaat.

Zit maar ff hardop te mijmeren. :)
Het leven is energie, dus wanneer er een opening zich voor doet door wat voor mogelijkheid dan ook is er dan niet ook een mogelijkheid dat een energie mee kruipt in die opening? Een energie die eigenlijk niet in deze wereld hoort?

Ik sluit niks uit, maar maak me er ook niet al te druk om :)
Lach met een schone bips
pi_212679950
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
Het is een eng maar interessant onderwerp. En ik denk dat je vooral in je omgeving moet zoeken naar een paragnost. Iemand die echt goed bekend staat. Even kaf v koren scheiden. Die kan je zeggen wat je (je ouders) zelf kunt doen. Want als je die ervaring hebt kun je het misschien ook zelf oplossen. En anders kan die paragnost het doen.
Eventueel naar een spirituele beurs gaan, of ff googlen. Ik kan me voorstellen dat rondvragen niet echt een optie is om geroddel te voorkomen.
pi_212679968
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het leven is energie, dus wanneer er een opening zich voor doet door wat voor mogelijkheid dan ook is er dan niet ook een mogelijkheid dat een energie mee kruipt in die opening? Een energie die eigenlijk niet in deze wereld hoort?

Ik sluit niks uit, maar maak me er ook niet al te druk om :)
Ow ik vind het altijd interessante materie om theoretisch over te peinzen hoor! ^O^
  zondag 3 maart 2024 @ 19:16:08 #33
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212679977
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Eventueel naar een spirituele beurs gaan, of ff googlen. Ik kan me voorstellen dat rondvragen niet echt een optie is om geroddel te voorkomen.
Heel eng is het niet als je beseft dat een entiteit je fysiek niks aan kan doen. Maar het kan wel je energie slurpen en dan is een cleaning wel aan te raden.
Lach met een schone bips
  zondag 3 maart 2024 @ 19:17:32 #34
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680008
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow ik vind het altijd interessante materie om theoretisch over te peinzen hoor! ^O^
Zelfde hier hoor, ik kan niks uitsluiten :) Sta daarom ook juist open voor dit soort discussies.
Lach met een schone bips
pi_212680073
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Heel eng is het niet als je beseft dat een entiteit je fysiek niks aan kan doen. Maar het kan wel je energie slurpen en dan is een cleaning wel aan te raden.
Je 's nachts aanvallen waardoor je ligt te worstelen is sowieso geen pretje. Misschien kan het je fysiek geen pijn doen, maar het kan je duidelijk wel negatief beïnvloeden. Je humeur, je gemoedsrust, je slaap dus enz. Dat moet je echt niet willen.
pi_212680108
Goh, ik krijg ineens dit filmpje als suggestie op Youtube:

zondag 3 maart 2024 @ 19:22:43 #37
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680117
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Je 's nachts aanvallen waardoor je ligt te worstelen is sowieso geen pretje. Misschien kan het je fysiek geen pijn doen, maar het kan je duidelijk wel negatief beïnvloeden. Je humeur, je gemoedsrust, je slaap dus enz. Dat moet je echt niet willen.
True, en dan kan een cleaning van het pand wel helpen :)
Lach met een schone bips
pi_212680131
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Ik vind t eng.. :@
Trust nobody
pi_212680133
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
True, en dan kan een cleaning van het pand wel helpen :)
Als alleen de vader er last van had in z'n slaap, had ik het als nachtmerries of psychische problemen afgewimpeld, maar TS wist direct waar het over ging, dus moet er wel meer aan de hand zijn.
pi_212680147
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:23 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik vind t eng.. :@
Natuurlijk, als je er stil bij staat dat iets onzichtbaars er op uit is je kwaad te doen maar niet rechtstreeks letsel kan veroorzaken, is dat natuurlijk geen prettige gedachte. :)
Maar de vader van TS heeft er duidelijk al lang last van en dan kun je ook de conclusie trekken dat het relatief onschadelijk is, ook al heeft het wel impact op de slaap e.d.
pi_212680154
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:25 schreef ToT het volgende:

[..]
Natuurlijk, als je er stil bij staat dat iets onzichtbaars er op uit is je kwaad te doen maar niet rechtstreeks letsel kan veroorzaken, is dat natuurlijk geen prettige gedachte. :)
Maar de vader van TS heeft er duidelijk al lang last van en dan kun je ook de conclusie trekken dat het relatief onschadelijk is, ook al heeft het wel impact op de slaap e.d.
Ik betwijfel het
Trust nobody
  zondag 3 maart 2024 @ 19:26:39 #42
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680167
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Als alleen de vader er last van had in z'n slaap, had ik het als nachtmerries of psychische problemen afgewimpeld, maar TS wist direct waar het over ging, dus moet er wel meer aan de hand zijn.
Daarom ga ik er ook serieus op in, in mijn broers oude huis heeft een kind van een jaar of 15 zich opgehangen voor hij het kocht. Ik heb daar een paar nachten gelogeerd i.v.m. een feestje en ik zei direct tegen hem dat ik de aanwezigheid van iets voelde. Hij zei zelf ook dat ie wat rare schimmen soms zag.. Hij heeft later bij alle buren geinformeerd naar die woning en toen kwam dus naar buiten dat een kind zich in dat huis opgehangen heeft. Dus tja, hoe kun je dan nog iets ontkennen?
Lach met een schone bips
pi_212680171
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:25 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik betwijfel het
Wat precies? :)
pi_212680178
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom ga ik er ook serieus op in, in mijn broers oude huis heeft een kind van een jaar of 15 zich opgehangen voor hij het kocht. Ik heb daar een paar nachten gelogeerd i.v.m. een feestje en ik zei direct tegen hem dat ik de aanwezigheid van iets voelde. Hij zei zelf ook dat ie wat rare schimmen soms zag.. Hij heeft later bij alle buren geinformeerd naar die woning en toen kwam dus naar buiten dat een kind zich in dat huis opgehangen heeft. Dus tja, hoe kun je dan nog iets ontkennen?
-O- Kolere....
  zondag 3 maart 2024 @ 19:29:44 #45
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680209
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- Kolere....
Ben me eigenlijk daarna ook pas wat meer gaan inlezen hoor, daarvoor dacht ik altijd "wat een nonsens" allemaal.
Lach met een schone bips
pi_212680230
Oké ik ga weer :o
Trust nobody
pi_212680244
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ja de sfeer is ineens van een heel andere vibe! :o
  zondag 3 maart 2024 @ 19:32:34 #48
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212680253
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja de sfeer is ineens van een heel andere vibe! :o
Dat is TRU :)
Lach met een schone bips
pi_212680260
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Dat is TRU :)
Ja maar kolere! _O-
pi_212680264
Maar hoe macaber het ook is, interessant is het wel....als je puur naar het onderwerp kijkt natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')