Blijkbaar was het de rembalans, want later in de race had hij er beduidend minder last van.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:18 schreef Tijn het volgende:
Is het ooit duidelijk geworden waarom Leclerc constant lock-ups had tijdens z'n eerste stint? Sainz leek er geen last van te hebben en Leclerc later ook niet meer? Of reed-ie er gewoon omheen?
Maar die kan de coureur toch zelf instellen?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar was het de rembalans, want later in de race had hij er beduidend minder last van.
Bij de NOS dachten ze dat het kwam doordat de auto lichter werd omdat er steeds minder benzine in zat.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar was het de rembalans, want later in de race had hij er beduidend minder last van.
Nop, hij had het gewoon onder controle, maar het was er nog steeds.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval last van een temperatuurverschil in zijn remmen van 100°.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:18 schreef Tijn het volgende:
Is het ooit duidelijk geworden waarom Leclerc constant lock-ups had tijdens z'n eerste stint? Sainz leek er geen last van te hebben en Leclerc later ook niet meer? Of reed-ie er gewoon omheen?
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval last van een temperatuurverschil in zijn remmen van 100°.
Misschien een koelingsprobleem dat tijdens de pitstops is opgelost?
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, hij had het gewoon onder controle, maar het was er nog steeds.
Beide AM's in de punten, erg netjesquote:Op zondag 3 maart 2024 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Toch knap van Stroll om in de punten te rijden na zijn start
waarover en waar?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:51 schreef potjecreme het volgende:
Ik lees vandaag pad dat Jos pittige dingen heeft gezegd
Vergeleken met de vliegende start van vorig jaar zullen ze toch een beetje teleurgesteld zijn. Net als McLaren trouwens, die hebben hun sterke positie aan het eind van vorig seizoen ook niet weten voort te zettenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beide AM's in de punten, erg netjes
Jos mag zijn grote mond ook wel eens dicht houdenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:51 schreef potjecreme het volgende:
Het kan nu de omgekeerde wereld zijn. Crap nu, sterk later.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeleken met de vliegende start van vorig jaar zullen ze toch een beetje teleurgesteld zijn. Net als McLaren trouwens, die hebben hun sterke positie aan het eind van vorig seizoen ook niet weten voort te zetten
Beetje CC, negeren en hopen dat het vanzelf weggaat is het bestequote:Op zondag 3 maart 2024 12:51 schreef potjecreme het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval last van een temperatuurverschil in zijn remmen van 100°.
Misschien een koelingsprobleem dat tijdens de pitstops is opgelost?
Sainz had hetzelfde probleem dus Ferrari heeft wellicht de koeling te extreem gehad op de voorremmen.quote:
ik lees nergens problemen met het team, slechte leiderschap of beslissingen. het is iets wat erg opgeblazen wordt door de media en Jos kan zijn kop niet houden.quote:
Die problemen zijn er wel, want Ford liet ook al van zich horen. Indien de 'gelekte' info echt is dan is het redelijk dom van Christian Horner en past het ook niet zich voor de domme te houden.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik lees nergens problemen met het team, slechte leiderschap of beslissingen. het is iets wat erg opgeblazen wordt door de media en Jos kan zijn kop niet houden.
wie zou Jos dan willen als teambaas?
Het was beslist dat er niks aan de hand was en hij mocht gewoon blijven, daarna apps gelekt, mocht ie bij de FIA komen, niks verder gehoord, Horner spreekt uit ik blijf er is niks aan de hand om natuurlijk de aandacht van zich af te sturen, gooit Jos weer olie op het vuur.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die problemen zijn er wel, want Ford liet ook al van zich horen. Indien de 'gelekte' info echt is dan is het redelijk dom van Christian Horner en past het ook niet zich voor de domme te houden.
Ja dat had op een andere manier gekund inderdaad, bespreek dat buiten zicht van anderen. Maar Jos behoort zich hier ook geheel niet mee te bemoeien daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was beslist dat er niks aan de hand was en hij mocht gewoon blijven, daarna apps gelekt, mocht ie bij de FIA komen, niks verder gehoord, Horner spreekt uit ik blijf er is niks aan de hand om natuurlijk de aandacht van zich af te sturen, gooit Jos weer olie op het vuur.
zo blijf je bezig.....
Klopt maar binnen een team kan er wel onrust zijn. Ik snap best dat hij rust wil voor Max.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was beslist dat er niks aan de hand was en hij mocht gewoon blijven, daarna apps gelekt, mocht ie bij de FIA komen, niks verder gehoord, Horner spreekt uit ik blijf er is niks aan de hand om natuurlijk de aandacht van zich af te sturen, gooit Jos weer olie op het vuur.
zo blijf je bezig.....
Dit moet Max toch ook geweten hebben dat Jos dit zou gaan zeggen. En als hij er niks van weet dan is het nog veel dommer van Jos want nu komt er nóg meer onrust. De pers zal dit rechtstreeks naar Max gaan linken en dan moet Max weer met een statement komen over de situatie.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja dat had op een andere manier gekund inderdaad, bespreek dat buiten zicht van anderen. Maar Jos behoort zich hier ook geheel niet mee te bemoeien daar heb je gelijk in.
- edit; laat maar, zat op oude pagina -quote:Op zondag 3 maart 2024 12:18 schreef Tijn het volgende:
ja, Jos heeft een wagonlading olie op het vuur gegooid en alle media springen er weer op, hopen dat het snel weer over racen gaat ipv goed tijden, slechte tijden.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:24 schreef Sally het volgende:
Aan iedereen die hier het gedoe in de media en rondom Jos V. aan het bespreken is: dit is het Nabeschouwingstopic van de race hè![]()
In het F1 Algemeen topic liep ook al een discussie
Ik geef @potjecreme de schuldquote:Op zondag 3 maart 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Die discussie heeft hier idd niets te zoeken, oprotten
het was een 3.... 2.... 1'tje.......quote:
En dat op een zaterdagquote:
scheelt dat NK dit keer wel pas op zondag gaat kijkenquote:
Wiequote:Op zondag 3 maart 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat NK dit keer wel pas op zondag gaat kijken
hij die zn eigen topic van jou heeft gekregen voor zn integraal kijkenquote:
Jamaar dit is ut nabeschouwingstopic.....quote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef WillemsJ het volgende:
Benieuwd wat Max kan doen in Saudi!Kijken of Perez wat beter in zijn element kan komen met één van de zoveel straat circuits! Maaaaaarrrr, ik zeg dat Max weer fluitend naar de overwinning gaat en de 9e op rij binnen harkt!
Zelfs een metronoom heeft meer afwijking.quote:
Ik denk nog steeds dat Ferrari er een stuk dichter bij zit dan vorig seizoen. Max had nog wel over maar Sainz en Perez waren veel meer aan elkaar gewaagd dan vorig seizoen. Het zal ook de vraag zijn in hoeverre RedBull deze wagen in de loop van het seizoen nog verder gaat ontwikkelen, of al vroeg in het seizoen de focus leggen op de bolide van volgend jaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd hoeveel andere teams daadwerkelijk zijn ingelopen op Red Bull. Verstappen reed vrij gemakkelijk weg en heeft waarschijnlijk nog bij lange na niet het maximale uit de auto hoeven halen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Ferrari er een stuk dichter bij zit dan vorig seizoen. Max had nog wel over maar Sainz en Perez waren veel meer aan elkaar gewaagd dan vorig seizoen. Het zal ook de vraag zijn in hoeverre RedBull deze wagen in de loop van het seizoen nog verder gaat ontwikkelen, of al vroeg in het seizoen de focus leggen op de bolide van volgend jaar.
Ik meende wel te horen in de voorbeschouwing van Sky, dat er al een update pakket klaar staat voor RedBull, maar wellicht hoorde ik het verkeerd? Iemand daar iets over bekend?
Voor Verstappen allicht wel, maar eerlijk gezegd hoef ik geen herhaling van 2023 te zien qua dominantie.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wordt weer een mooi seizoen dit.![]()
Max zei na 2023 dat hij nooit meer zo'n seizoen gaat meemaken. Ik denk het wel.
Ik vrees dat dat is wat het is.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor Verstappen allicht wel, maar eerlijk gezegd hoef ik geen herhaling van 2023 te zien qua dominantie.
Dit, ik vind dominantie ook niks leuker als het Verstappen is.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor Verstappen allicht wel, maar eerlijk gezegd hoef ik geen herhaling van 2023 te zien qua dominantie.
quote:
Toch gaat het gebeuren. Schrijf het voor volgend jaar ook maar alvast op. De leuke jaren van strijd liggen achter ons, ze hebben keihard gewerkt in de jaren 2016-2020 en dat betaalt zich nu uitquote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar mensen doen er wat dramatisch over want het is eerder regel dan uitzondering dat een team/rijder dominant is in F1, jaren zoals 21 zijn de uitzondering.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch gaat het gebeuren. Schrijf het voor volgend jaar ook maar alvast op. De leuke jaren van strijd liggen achter ons, ze hebben keihard gewerkt in de jaren 2016-2020 en dat betaalt zich nu uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |