Waar jij ook wat van kan. Nog dank hè. Voor diequote:
het is F1 geen GGZ instellingquote:Op zondag 3 maart 2024 00:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Denk dat dat het zo uitgekookt was, maar ik denk wel dat Daniel expres voor Yuki gehouden is gezien hoe hij bij McLaren in een neerwaards spiraal kwam toen Lando elke keer voor hem finishde, en Yuki vorig jaar het zelfde deed.
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Denk dat dat het zo uitgekookt was, maar ik denk wel dat Daniel expres voor Yuki gehouden is gezien hoe hij bij McLaren in een neerwaards spiraal kwam toen Lando elke keer voor hem finishde, en Yuki vorig jaar het zelfde deed.
die 10 miljoen abonnees ging over het youtubekanaal. niet om betalende F1TV abonneesquote:Op zondag 3 maart 2024 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je krijgt F1TV gratis erbij bij Viaplay, he? Dus die aanwas zal mede komen omdat ze F1TV gratis meeleveren met andere abonnementen en niet omdat F1TV op zich zo populair is.
absoluut, alleen de heethoofd in Yuki doet na de race wel heel dom.quote:
Hij deed een Kvyatje.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut, alleen de heethoofd in Yuki doet na de race wel heel dom.
Ik ben ook zeer teleurgesteld.quote:
dan mag die uitkijken dat Liam er niet met zn vriendin vandoor gaatquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mag die uitkijken dat Liam er niet met zn vriendin vandoor gaat
Huishoudenquote:
Vroeg wakker zijn. Ik werd wakker met het idee het is maandagquote:
Kom danquote:
Ajax speeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax speeltWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Verbaal geweld.quote:
[..]
Ajax speeltTegen angstgegner Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Ajax speeltF1 kijk ik toch wel vaker met een glimlach momenteel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |