Nee joh, 10 miljoen Youtube-abonnees. Het F1-kanaal op Youtube had Buxton het over.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:22 schreef Eagles89 het volgende:
Bij de nabeschouwing op F1 TV zeiden ze dat ze dit weekend de 10 miljoenste(!) abonnee mochten verwelkomen…dat zijn er een stuk meer dan ik dacht, en is aardig wat aan euri dat er maandelijks binnenkomt. Ze hebben die hele aanbieders zoals ViaPlee in NL op deze manier niet eens meer nodig..
Dat maakt het toch des te meer een masterclass, gewoon heel goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hij er niet zoveel moeite voor heeft moeten doen, was wel een grand slam.
vind ik meer als hij van P10 had moeten starten ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt het toch des te meer een masterclass, gewoon heel goed.
Aan dit tempo kan Red Bull binnenkort alweer aan de 2025-auto gaan werken en zien de andere teams ook volgend jaar vooral de achterkant van die wagens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:18 schreef Tarado het volgende:
Dit was toch wel een masterclass van Verstappen, erg goed, dat Perez ook nog eens redelijke eenvoudig 2e werd zegt veel over de staat van de andere teams, (nog) niet goed genoeg.
je lult wel vaker dom.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind ik meer als hij van P10 had moeten starten ofzo
Waren ze al aan begonnen meen ik, 2 grote upgrades voor de zomer voor deze auto en dat moet het dan alweer zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aan dit tempo kan Red Bull binnenkort alweer aan de 2025-auto gaan werken en zien de andere teams ook volgend jaar vooral de achterkant van die wagens.
Ik begreep het wel omdat Ric op die rode band stond maar dat had iets beter gecommuniceerd moeten worden en hij had die plek terug moeten geven in de laatste ronde want het lukte hem ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Yuki wel flink genaaid. Veel beter gekwalificeerd als Ricciardo, op een paar duizendste na Q3 gemist zelfs. En dan in de race door zowel slechte strategie als ook nog eens een rare teamorder gewoon gepiepeld worden. Ik snap zijn boosheid heel goed.
Vanwaar toch die rare bromance van Horner en Ricciardo. Op een vreemde/achterbakse manier weggegaan bij Red Bull naar Renault, daar niks gepresteerd. Vervolgens op bijna dezelfde manier vertrokken naar McLaren, daar nog minder gepresteerd. Logisch gezien zouden Yuki en Lawson gewoon in die RB moeten zitten.
Ik vond het wel lachwekkend dat Ricciardo het na de race een beetje deed overkomen alsof hij Magnussen niet voorbij kon omdat hij er niet snel genoeg voorbij werd gelaten door Yuki. Hij heeft echt geen moment kans gehad om Magnussen in te halen, ook niet als hij een ronde of een halve ronde eerder er voorbij gelaten was. Sterker nog Yuki hield hem met gemak bij en moest inhouden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begreep het wel omdat Ric op die rode band stond maar dat had iets beter gecommuniceerd moeten worden en hij had die plek terug moeten geven in de laatste ronde want het lukte hem ook niet.
Het had meen ik wel een ronde eerder gekund maar dan nog was het hem waarschijnlijk niet gelukt, hij had ook op eigen initiatief die plek terug kunnen geven, dat hij die dan houdt is wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:33 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachwekkend dat Ricciardo het na de race een beetje deed overkomen alsof hij Magnussen niet voorbij kon omdat hij er niet snel genoeg voorbij werd gelaten door Yuki. Hij heeft echt geen moment kans gehad om Magnussen in te halen, ook niet als hij een ronde of een halve ronde eerder er voorbij gelaten was. Sterker nog Yuki hield hem met gemak bij en moest inhouden.
Zo lief ditquote:Op zondag 3 maart 2024 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
F1 / [Nattekat] Zondagse GP van Bahrein topic
Je krijgt F1TV gratis erbij bij Viaplay, he? Dus die aanwas zal mede komen omdat ze F1TV gratis meeleveren met andere abonnementen en niet omdat F1TV op zich zo populair is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:22 schreef Eagles89 het volgende:
Bij de nabeschouwing op F1 TV zeiden ze dat ze dit weekend de 10 miljoenste(!) abonnee mochten verwelkomen…dat zijn er een stuk meer dan ik dacht, en is aardig wat aan euri dat er maandelijks binnenkomt. Ze hebben die hele aanbieders zoals ViaPlee in NL op deze manier niet eens meer nodig..
Dat Ricciardo op soft en Yuki op hard weggestuurd werd in de laatste stint was dubieus. Sowieso hem pas zo laat naar binnen halen waardoor Magnussen, Stroll en Zhou hem konden inhalen was al een fout. En ala het al zo laat was, was de enige juiste keus om op zacht te gaan. De hele race beter zijn en dan door je team genaaid wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begreep het wel omdat Ric op die rode band stond maar dat had iets beter gecommuniceerd moeten worden en hij had die plek terug moeten geven in de laatste ronde want het lukte hem ook niet.
Zou dat allemaal opzet zijn dan? Ik denk eerder onkunde.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Ricciardo op soft en Yuki op hard weggestuurd werd in de laatste stint was dubieus. Sowieso hem pas zo laat naar binnen halen waardoor Magnussen, Stroll en Zhou hem konden inhalen was al een fout. En ala het al zo laat was, was de enige juiste keus om op zacht te gaan. De hele race beter zijn en dan door je team genaaid wordenDie boosheid was goed te begrijpen.
Ik zeg ook niet dat het opzet was. Maar wel dat het foute beslissingen waren.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou dat allemaal opzet zijn dan? Ik denk eerder onkunde.
Denk dat dat het zo uitgekookt was, maar ik denk wel dat Daniel expres voor Yuki gehouden is gezien hoe hij bij McLaren in een neerwaards spiraal kwam toen Lando elke keer voor hem finishde, en Yuki vorig jaar het zelfde deed.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou dat allemaal opzet zijn dan? Ik denk eerder onkunde.
Waar jij ook wat van kan. Nog dank hč. Voor diequote:
het is F1 geen GGZ instellingquote:Op zondag 3 maart 2024 00:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Denk dat dat het zo uitgekookt was, maar ik denk wel dat Daniel expres voor Yuki gehouden is gezien hoe hij bij McLaren in een neerwaards spiraal kwam toen Lando elke keer voor hem finishde, en Yuki vorig jaar het zelfde deed.
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Denk dat dat het zo uitgekookt was, maar ik denk wel dat Daniel expres voor Yuki gehouden is gezien hoe hij bij McLaren in een neerwaards spiraal kwam toen Lando elke keer voor hem finishde, en Yuki vorig jaar het zelfde deed.
die 10 miljoen abonnees ging over het youtubekanaal. niet om betalende F1TV abonneesquote:Op zondag 3 maart 2024 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je krijgt F1TV gratis erbij bij Viaplay, he? Dus die aanwas zal mede komen omdat ze F1TV gratis meeleveren met andere abonnementen en niet omdat F1TV op zich zo populair is.
absoluut, alleen de heethoofd in Yuki doet na de race wel heel dom.quote:
Hij deed een Kvyatje.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut, alleen de heethoofd in Yuki doet na de race wel heel dom.
Ik ben ook zeer teleurgesteld.quote:
dan mag die uitkijken dat Liam er niet met zn vriendin vandoor gaatquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mag die uitkijken dat Liam er niet met zn vriendin vandoor gaat
Huishoudenquote:
Vroeg wakker zijn. Ik werd wakker met het idee het is maandagquote:
Kom danquote:
Ajax speeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax speeltWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Verbaal geweld.quote:
[..]
Ajax speeltTegen angstgegner Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Ajax speeltF1 kijk ik toch wel vaker met een glimlach momenteel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |