Toen zag ze er nog wat frisser uitquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is denk ik ook een lief meisje, maar ze kwam gewoon wat vreemd over
Ze lult als iemand van in de 40 met haar 'wijsheden'.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Daarom en Vreemd wil nog niet zeggen dat je slecht bent
Ik denk dat ze echt nog op zoek is naar haar zelf
Ze is ook nog maar 20
En dit gaat Glenn ook helpen. Dit scoorde ook geen punten...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano moet het allemaal nog even verwerken. Hij moest eens weten hoe positief het voor hemzelf is dat dat meisje geen (negatieve) invloed meer op hem kan uitoefenen.
Had ik nou toch maar die move gemaakt ....quote:
Ik hoop oprecht dat ze zichzelf mag vinden. Ze lijkt me ergens ook wat kwetsbaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Daarom en Vreemd wil nog niet zeggen dat je slecht bent
Ik denk dat ze echt nog op zoek is naar haar zelf
Ze is ook nog maar 20
Hij is helemaal suf gelult door dat wichtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano moet het allemaal nog even verwerken. Hij moest eens weten hoe positief het voor hemzelf is dat dat meisje geen (negatieve) invloed meer op hem kan uitoefenen.
Het is maar beter ook dat Sabeau weg is want nu kan Dilano afkicken. Geen chemische stofjes meer die hem in de war brengen.quote:
En gooi er ff wat pretsigaretjes naar binnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
straks lekker aan de baco meid![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dit gaat Glenn ook helpen. Dit scoorde ook geen punten...
Dat was ook pijnlijk duidelijk toen er in de live een toespeling gedaan werd over haar en Dilano, ze wilde daar niet over uit wijden. Ze draaide er aardig omheen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is maar beter ook dat Sabeau weg is want nu kan Dilano afkicken. Geen chemische stofjes meer die hem in de war brengen.
De verliefdheid was niet wederzijds.
Het negatieve zit in Dilano zelf dat meisje had enigszins invloed maar Dilano zit zelf zo in elkaatquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Zeg, dit is niet DGK hè!?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En gooi er ff wat pretsigaretjes naar binnen [ afbeelding ]
of juist welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goed nadenken over de duo's.
Geen 2 sterke bij elkaar.
Gewoon onbeperkt drank straks! Sabeau is weg dus volgens mij is het enige 'risico' daarmee weg. Als je Karen solo even niet meerekentquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Pins inleveren, muntjes verdelen en losslaan in The Wall tijdens het feestje straks!
ikk dacht haar lippen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:34 schreef Harry het volgende:
Zei Ashley nou, dat grote neptieten niet handig zijn??
Cockblockerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
Karen weer naar dilano toe terwijl jimmy.even wilde praten
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Wat ik met Sabeau had, was meer dan spel...
Onze meesterstrateeg.
Wat een gast...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Wat ik met Sabeau had, was meer dan spel...
Onze meesterstrateeg.
Met zwakkere partner zit je zelf altijd goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
of juist wel
makkelijk een duo naar huis spelen
* DGK-Eric schenkt zichzelf alvast een bacootje inquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gewoon onbeperkt drank straks! Sabeau is weg dus volgens mij is het enige 'risico' daarmee weg. Als je Karen solo even niet meerekent
hopelijk verteld ty zo heel enthousiast verteld dat hij een briefje heeftquote:
Dat zegt genoeg over die meid, dit is haar ware aard. Hopelijk realiseert Dilano zich dit ook snel.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
* DGK-Eric schenkt zichzelf alvast een bacootje in![]()
Ja zegt ook veelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef humpty het volgende:
Ronahi gelijk vragen of ze ook chocolade mag van jimmy
zelf te zuinig om wat te kopen
het thema is niet nieuwjaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind het maar een vreemd thema
Nieuwjaar in maart.. wanneer begint de chinese astrologie/jaar??
Thema : Funweek...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef b_engeltje het volgende:
inderdaad, ook kerst en halloween werden vernoemdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
het thema is niet nieuwjaar
maar feest
en feestdagen
Ook dat is vreemd ..in maartquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar feest
en feestdagen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar feest
en feestdagen
Als er nou een ballon (of meer) klapt kun je lachen...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Thema : Funweek...
Alle feestdagen komen voorbij, Kerst, nieuwjaar... De Gameroom is omgebouwd om oud en nieuw te vieren 😛 🥳🥳🥳
Het thema is funweek. Ze gaan een aantal feestjes vieren die al geweest zijn, zoals Oud & Nieuw en Halloween.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef b_engeltje het volgende:
Dat is karin, die eet zo smerigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dit gesmak in het huis is niet goed voor mijn misofonie.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen heeft niets met Dilano toch? dus die zit er voor de chocolade![]()
Nee zijn dilano aan het binnenhalen voor het legerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
die is zich weer aan het mengenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
hij doet maarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano wil graag met Karen in een duo.
Ty heeft niet alleen tegen Jimmy gestaan maar ook tegen Tom en Ashley. Waarvan het merendeel van de aanhang op Jimmy heeft gestemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Nu heb ik meer stemmen dan Ty .. dat is gek zeg.
Tactisch misschien wel beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Takketiekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou prima zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook, maar ik gok dat jimmy van zichzelf ook een behoorlijke fanclub heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft niet alleen tegen Jimmy gestaan maar ook tegen Tom en Ashley. Waarvan het merendeel van de aanhang op Jimmy heeft gestemd.
Ik typ alleen wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft niet alleen tegen Jimmy gestaan maar ook tegen Tom en Ashley. Waarvan het merendeel van de aanhang op Jimmy heeft gestemd.
Ziet er zeker goed uit....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Voor de verandering vind ik Ronahi er echt fantastisch goed uitzien vandaag!
ik mis de schermpjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
En weer terug in de wachtkamer bij de tandarts.
takketiekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:52 schreef odie22 het volgende:
het is tijd om te beginnen met spelen, dat is het al 2 maanden lullo
Nee ze wilde eigenlijk jou er uit hebben dus plan B was Sabeau maar liever Ty nog...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Doel is bereikt Sabeau is naar huis, dat is wat ze wouden. Aldus Ronahi
Kut zooi
Maar ja nu zijn wij aan de beurt
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi gelooft in de kijkers en denkt dat er echt veel mensen achter hun staan.
Wil die positiviteit ook behouden
Ja ik dacht het wel hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen
door @:Lionheart
nee ro heeft niet op dilano gestemd wel op sabeauquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen
ik dacht dat alleen randy op dilano was gegaan van dat groepjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen
kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen randy op dilano was gegaan van dat groepje
kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ro heeft Karen, Sabeau en Danny genomineerd volgens mij.
Kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ro heeft Karen, Sabeau en Danny genomineerd volgens mij.
Precies, weer 6 stappen vooruit denken en alsnog de mist in gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Dilano dat down doen is wel klaar.
Hop strijden met je meesterbrein
Oprecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:01 schreef humpty het volgende:
Hoe vaak ik Ronahi wel niet heb horen zeggen dat de kijkers alles zien
en dus ook dat ze zien hoe eerlijk en oprecht ze is.
En dat is ze dus niet die heeft in het begin al haar glazen al in gegooid
met al haar leugens roddels en gestook
ja joh, dat deed bart al in 1999quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jim is de 1e die in de dbk champagne heeft gedronken..dat is toch al vaker geweest
Ben de confetti snippers nog aan het opruimenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:01 schreef zodeju het volgende:
Wat is het rustig hier.....geen polonaise?? geen feestje.
smak smak asmrquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley eet nog een brokje chocolade en kreunt wat erbij
Ook al had ik niks gezien, mensen die steeds hun goede eigenschappen moeten benoemen is geen goed teken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:01 schreef humpty het volgende:
Hoe vaak ik Ronahi wel niet heb horen zeggen dat de kijkers alles zien
en dus ook dat ze zien hoe eerlijk en oprecht ze is.
En dat is ze dus niet die heeft in het begin al haar glazen al in gegooid
met al haar leugens roddels en gestook
Vind haar irritant worden met haar ' mensen meelokken naar het groene bankje'quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:03 schreef Koos1958 het volgende:
Geloof dat ashley Zei zullen we.weer op het groene.bankje.gaan zitten
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Vind haar irritant worden met haar ' mensen meelokken naar het groene bankje'
waar is dat bankje?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
nu pasquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ging afgelopen week al zo lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is zich mentaal aan het voorbereiden om volgende week te gaan vlammen![]()
Nu al ...
Heb Jimmy niet door dat het zo niet door kan gaan.......quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano zegt we kloppen er iedereen op. Wil jimmy niet die zegt je moet naar ashley en karen dan ben je safe.
Hij is toch de 'tacticus'quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb Jimmy niet door dat het zo niet door kan gaan.......
Dilano maakt zich voortdurend belachelijk met zijn stoere praat, veel blablablabla maar weinig getoond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef juul. het volgende:
Jimmy moet ook alles voorkauwen aan meneer taktiek
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano wil kapot gaan
hij wil leven
en pijn voelen
ik hoop het niet, ik hoop dat ze morgen weer duo;s zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou oud en nieuw misschien ook beteken weg met de duo's ?
Het is totaal geen groep, ff voor de tv huggie huggie daar en gelijk is het weer konkel konkelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef marky het volgende:
Ah we konkelen alweer. Dit jaar is het echt zoveel erger dan andere jaren.
*kuch* sauna *kuch*quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef marky het volgende:
Ah we konkelen alweer. Dit jaar is het echt zoveel erger dan andere jaren.
Ja heel erg dit jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is totaal geen groep, ff voor de tv huggie huggie daar en gelijk is het weer konkel konkel
Dat is elk jaar, dat is BB en hoort bij dit format.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is totaal geen groep, ff voor de tv huggie huggie daar en gelijk is het weer konkel konkel
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook echt niet even voor de shots dit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |