abonnement Unibet Coolblue
pi_212657954
Een moddergooitopic. Omdat we zo leuk samenleven en samenwerken in de wereld, eens een luchtiger topic in de polarisatie. Zelfspot met eigen religie mag. De tweede komt uit een ander topic

1. "Alexamenos worships [his] God." This roman graffiti from 200 A.D. depicting Christ with the head of a donkey shows that mockery on Christianity is not something new”



2. Bepaalde Christenen die een teiltje bijgezet moet worden mbt alles met invloed wat niet Christelijk is of is geweest. (Ook nog een heel boekwerk hier met alles wat ze niet leuk vinden) Op deze bladzijdes vinden we de verkettering van:

- de figuur Pan (die met z’n panfluit, een mini kerkorgel ;) )
- Stervormen
- De EU
- Babylonië



3. Waar is die van Charlie Hebdo?

4. Kan er nog iemand een mooie over atheïsten vinden?

Etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 02-03-2024 13:39:58 ]
pi_212659842

2 vliegen in 1 klap! :T
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 14:49:47 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212659933
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212660149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:40 schreef ToT het volgende:

2 vliegen in 1 klap! :T
Darkmatter2525 *O*
Alle dingen die ik tegen religie heb, in één kanaal.
Maar als anderen er wel wat in vinden, wie ben ik dan om dat tegen te spreken?
pi_212661608
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 15:15 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Darkmatter2525 *O*
Alle dingen die ik tegen religie heb, in één kanaal.
Maar als anderen er wel wat in vinden, wie ben ik dan om dat tegen te spreken?
Haha tof!
Ik vind AronRa ook erg goed, maar ook Logicked, The Bible Reloaded, NonStampcollector, The Atheist Experience enz enz enz. :)
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212661623
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662100

Deze vind ik ook erg, erg komisch! _O- Religieuze stripverhaaltjes afzeiken! :D
Er zijn veel grovere dan deze met nog veel zwaardere onderwerpen, maar omdat Chris Ray Gun met deze meedoet en hij ontiegelijk sarcastisch doet, vind ik dit veruit de leukste! :D
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662120

Deze noemde ik hier boven ook al! :P
(Hij pakt overigens ook moslims aan. :P )
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662160

_O- In deze wordt er geen spot gedreven met religie, maar de bangmakerij is zo extreem dat het een parodie op zichzelf is! :')
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662205
Ow, deze natuurlijk niet vergeten! :D https://www.the-derafsh-k(...)lieve-it-or-else.pdf

ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662388
Ik had laatst ook een filmpje gezien dat een paar van de oudste geschriften ter wereld (gekerfd in steen) bespottingen waren van vijandelijke stammen of buurlanden.
Ik kan het alleen ff niet terug vinden.
Metatron heeft wel een stukje in een recente video over dat Romeinen de mond zouden spoelen met urine, maar dat waren de Kelten en het was wel op waarheid berust. Het was iets soortgelijks...
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662623
Goed topic met leuke filmpjes ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212662688
Ik heb nog naar die oude beledigende geschriften gezocht, maar kan het ff niet vinden.

Oh wacht! :D

ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662726
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed topic met leuke filmpjes ^O^

Heb ik een aantal jaren geleden gemaakt. :P Is wel te zien aan die oude monitor! _O-
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662770
Ik heb behoorlijk veel paintjes gemaakt met God of Jezus in de hoofdrol! _O-
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662893
Oh en South Park heeft natuurlijk over elk geloof wel wat, de leukste zijn van The church of Mormon en Scientology! :P
Maar ze hebben ook The Science Otters voor de atheïsten. :)

Oh en de duivel is op een gegeven moment de good guy die gedood wordt door klimaatverandering in de vorm van Manbearpig. :)
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212662931

ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212663124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Haha tof!
Ik vind AronRa ook erg goed, maar ook Logicked, The Bible Reloaded, NonStampcollector, The Atheist Experience enz enz enz. :)
Sommige ken ik. Andere niet.
Je komt genoeg tegen, als je doorklikt.
pi_212663796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Sommige ken ik. Andere niet.
Je komt genoeg tegen, als je doorklikt.
Zeker! :T
The Atheist Experience is o.a. van iemand die een priesteropleiding heeft gehad en net op het allerlaatste moment afhaakte voor hij ingezegend zou worden; hij merkte op dat het allemaal maar bullshit is en nu kun je hem (en diverse andere mensen) live on air bellen om hem van gedachten te laten veranderen. :P
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212664180
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:38 schreef ToT het volgende:

[..]
Zeker! :T
The Atheist Experience is o.a. van iemand die een priesteropleiding heeft gehad en net op het allerlaatste moment afhaakte voor hij ingezegend zou worden; hij merkte op dat het allemaal maar bullshit is en nu kun je hem (en diverse andere mensen) live on air bellen om hem van gedachten te laten veranderen. :P

Mijn moeder had een soortgelijke ervaring.
Ze had de bijbel gelezen en had bij zondagschool wat vragen over tegenstellingen die ze tegen was gekomen.
Degene die zondagsschool gaf, hoe noem je zo iemand. Geen idee, kon haar geen antwoorden geven.
Toen zijn ze thuis eens met haar ouders komen praten, dat ze maar niet meer naar zondagsschool moest komen, omdat ze de andere kinderen maar in de war bracht.
pi_212664283
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Mijn moeder had een soortgelijke ervaring.
Ze had de bijbel gelezen en had bij zondagschool wat vragen over tegenstellingen die ze tegen was gekomen.
Degene die zondagsschool gaf, hoe noem je zo iemand. Geen idee, kon haar geen antwoorden geven.
Toen zijn ze thuis eens met haar ouders komen praten, dat ze maar niet meer naar zondagsschool moest komen, omdat ze de andere kinderen maar in de war bracht.
Penn & Teller - Bullshit! _O_

En volgens mij heb je dit verhaal kort geleden ook al gepost! ;) Maar helder! ^O^
Toen had ik het nog over die kindernevendienst met macaroni-plakwerkstukjes enzo, en dat mijn moeder een non is geweest enz. En de schuldbelijdenis in de katholieke kerk.
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212664314


Dennis Leary had ook nog een zwak stukje over God, maar die hufter heeft al zijn materiaal van Bill Hicks gejat, dus: ^p^
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212664355
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212664585
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Penn & Teller - Bullshit! _O_

En volgens mij heb je dit verhaal kort geleden ook al gepost! ;) Maar helder! ^O^
Toen had ik het nog over die kindernevendienst met macaroni-plakwerkstukjes enzo, en dat mijn moeder een non is geweest enz. En de schuldbelijdenis in de katholieke kerk.
Mijn ouders zijn NH opgevoed.
Maar ik weet van beide grootouders niet dat ze naar de kerk gingen.
Wel altijd even bidden voor het eten.
Wij hebben er niet veel van meegekregen.
pi_212665213
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:20 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn NH opgevoed.
Maar ik weet van beide grootouders niet dat ze naar de kerk gingen.
Wel altijd even bidden voor het eten.
Wij hebben er niet veel van meegekregen.
Ondanks dat mijn moeder non is geweest, was het bidden voor het eten de pannen met het eten naar de tafel brengen terwijl er in noodtempo gepreveld werd: "Ozjvdediehimezijtunaamwddgeilligd..." enz. _O-
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212665773
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212672148
quote:
Da's ook een goeie van dat kanaal, en de 2 filmpjes over de Ark van Noach ook! :Y

AronRa heeft een hele reeks over hoe de wetenschap dat fabeltje volledig onderuit haalt; de hele atmosfeer had weg moeten branden door de intensiteit van de regenval, in Egytpe werden ononderbroken volop gebouwen gebouwd in die periode, er zijn boomclusters die al bestonden voordat de Zondvloed zogenaamd plaats zou hebben gevonden enz enz enz.
Oh en de dimensies van de Ark zijn onmogelijk om zeewaardig te zijn; een veel kleinere moderne houten boot met metalen constructies had stoompompen nodig om het continu naar binnen lekkende water er uit te krijgen en is geloof ik tijdens de eerste tocht gezonken. Maar ja: met God aan je zijde is alles mogelijk he! :Y
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212672218
Als tegenhanger van The passiod of the christ. ;)

Ow en nu moet ik weer aan Monty Python denken! _O-
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212672303
In 2015 dit domme paintje gemaakt, even de islam een hak zetten! :')


ToT in ONZ / [Paint] De avonturen van Emo.gif
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
  zondag 3 maart 2024 @ 10:22:55 #32
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_212672426
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_212673145
quote:
Net iets andere insteek.
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212682960
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212683896
quote:
Deze film _O_
pi_212683924

Deze vent lijkt dezelfde spiritualiteit als Libertarisch aan te hangen?:

@ mt. ararat:


[ Bericht 29% gewijzigd door Alarmonoff op 04-03-2024 01:32:34 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212705657
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212804241
quote:
Haha :)

Ik moest even zoeken naar eentje over atheïsten.

pi_212926168
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Da's ook een goeie van dat kanaal, en de 2 filmpjes over de Ark van Noach ook! :Y

AronRa heeft een hele reeks over hoe de wetenschap dat fabeltje volledig onderuit haalt; de hele atmosfeer had weg moeten branden door de intensiteit van de regenval, in Egytpe werden ononderbroken volop gebouwen gebouwd in die periode, er zijn boomclusters die al bestonden voordat de Zondvloed zogenaamd plaats zou hebben gevonden enz enz enz.
Oh en de dimensies van de Ark zijn onmogelijk om zeewaardig te zijn; een veel kleinere moderne houten boot met metalen constructies had stoompompen nodig om het continu naar binnen lekkende water er uit te krijgen en is geloof ik tijdens de eerste tocht gezonken. Maar ja: met God aan je zijde is alles mogelijk he! :Y
Ik was vroeger als klein knipoogje van mening dat de onderste lagen van onze aardbol ruines van gebouwen hadden moeten bevatten en daarboven pas alle fossielen bij een vloed die alles kapot maakt en mens en dier dood maakt. Maar nee, de huisjes vinden we in de bovenste laag en daaronder pas alle fossielen en steenkool van alle boompjes. Huisjes blijven volgens de jonge aarde creationisten waarschijnlijk drijven ofzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_212929848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 12:33 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik was vroeger als klein knipoogje van mening dat de onderste lagen van onze aardbol ruines van gebouwen hadden moeten bevatten en daarboven pas alle fossielen bij een vloed die alles kapot maakt en mens en dier dood maakt. Maar nee, de huisjes vinden we in de bovenste laag en daaronder pas alle fossielen en steenkool van alle boompjes. Huisjes blijven volgens de jonge aarde creationisten waarschijnlijk drijven ofzo.
:D ! ^O^
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')