Bekijk het eens van de andere kant. Hoe geloofwaardig is het dat er elke dag ineens zo ontzettend veel mensen zijn die iets vergeten zijn te scannen. Dat valt erg op natuurlijk, want hoe vaak zul je in je leven echt iets vergeten te scannen, waarschijnlijk niet meer dan 1 keer (oprecht), maar als je in de supermarkt werkt valt het heus wel op dat Nederland ineens compleet vergeetachtig is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je krijgt met zulke onzin te maken als je leest zonder daar iets van te begrijpen. Het komt met regelmaat voor dat mensen tijdens scannen iets kunnen vergeten. Vergeetachtigheid is een eigenschap van de mens, iets wat doodnormaal is. Het punt is dat wanneer je ONBEWUST iets vergeet te scannen en dit tijdens de steekproef naar boven komt, wat er dan gaat gebeuren. Wordt dit gelijk als diefstal gezien? Zo niet, houden ze je naam bij? Hoe weten ze nu of iemand bewust wel of niet steelt?
Yeah right, is heel normaal dat mensen niet gewoon een voor een iets uit een mandje kunnen halen en langs de scan kunnen halen. Vergeten kan een keer gebeuren, meerdere keren in een jaar of week niet. Dan ben je dement oid.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking dit. Sinds wanneer ben jij de perfecte mens die nooit iets vergeet? Vergeetachtigheid is heel gewoon bij mensen en vooral wanneer je dagelijkse schema volstaat en je tussendoor ook nog eens vlug boodschappen moet doen. Datzelfde piepgeluidje kan zodanig vewerkt zijn dat je het op een gegeven moment niet meer hoort als je met je product langs de scanner gaat.
Ik gebruik die handscanner dus nooit omdat ik wel iemand ben die zo nu en dan zou vergeten te scannen. Ik ben namelijk al bezig met het proces van bedenken wat ik wil kopen en uitzoeken welk item het meest in aanmerking komt. Onder tussen nieuwe opties om te eten overwegen en niet vergeten ook nog een bakje yogurt voor morgen mee te nemen. Of te wel ik ben al druk zat in de winkel en heb er dan niet nog een afleidende taak bij nodig. Ik verzamel dus eerst en ga dan bij de kassa scannen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant. Hoe geloofwaardig is het dat er elke dag ineens zo ontzettend veel mensen zijn die iets vergeten zijn te scannen. Dat valt erg op natuurlijk, want hoe vaak zul je in je leven echt iets vergeten te scannen, waarschijnlijk niet meer dan 1 keer (oprecht), maar als je in de supermarkt werkt valt het heus wel op dat Nederland ineens compleet vergeetachtig is.
Iets onbewust vergeten te scannen, het moet mij na al die jaren nog een keer overkomen, maar blijkbaar is het heel moeilijk om iets te scannen.
Om verstrooit te zijn kan je ook volwassen zijn hoor. Dementie heeft daar ook niet veel mee te maken. Wel is het zo dat super intelligente mensen vrijwel altijd verstrooide mensen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:23 schreef Vis1980 het volgende:
want zogenaamd vergeten? Ben je minderjarig oid?
Het werkt idd twee kanten op, als men een fout maakt ga je ook met het bonnetje terug. Ja die handscanner kan ervoor zorgen dat je misschien iets vergeet te scannen, dat was al gevoelig voor de zelfscankassa. Maar met je mandje naar een zelfscan en alles er een voor een uithalen en scannen is echt niet zo moeilijk. Maar oké als mensen het daar echt nog vergeten en dat van zichzelf weten....(als je goed opgevoed bent) dan loop je het lijstje nog even na.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik gebruik die handscanner dus nooit omdat ik wel iemand ben die zo nu en dan zou vergeten te scannen. Ik ben namelijk al bezig met het proces van bedenken wat ik wil kopen en uitzoeken welk item het meest in aanmerking komt. Onder tussen nieuwe opties om te eten overwegen en niet vergeten ook nog een bakje yogurt voor morgen mee te nemen. Of te wel ik ben al druk zat in de winkel en heb er dan niet nog een afleidende taak bij nodig. Ik verzamel dus eerst en ga dan bij de kassa scannen.
Ook bij die kassascanner kan er wel eens iets mis gaan, niet vaak maar ik ga niet beweren dat ik foutloos ben. Een foutje kan twee kanten uitwerken dus uiteindelijk denk ik dat de super er bij mij niet op inlevert.
Als er werkelijk zoveel wordt gesjoemeld met handscanners dan moeten ze die dingen gewoon weer afschaffen.
Ik snap heus wel dat iemand wat vergeetachtig kan zijn, vooral thuis. Maar als het in een mandje zit of een kar, kun je nog zo verstrooid zijn, maar er is niets makkelijker dan een voor een iets eruit halen en langs de scanner halen., Je hebt totaal geen ruimte om daar iets anders te doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Om verstrooit te zijn kan je ook volwassen zijn hoor. Dementie heeft daar ook niet veel mee te maken. Wel is het zo dat super intelligente mensen vrijwel altijd verstrooide mensen zijn.
Ja dat is natuurlijk absoluut flauwekul wat je nu allemaal schrijft. Je verwart jezelf als bijstandstrekker die alle tijd van de wereld heeft met mensen die gewoon na keihard werken boodschappen doen en vanwege alle drukte zich niet meer 100% kunnen focussen op piepgeluidjes van de scanner. Ik werk in een bedrijf en het komt talloze keren voor dat werknemers allerlei fouten maken vanwege vergeetachtigheid. Nogmaals, iets dat zeer menselijk is en niets met dementia te maken heeft.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Yeah right, is heel normaal dat mensen niet gewoon een voor een iets uit een mandje kunnen halen en langs de scan kunnen halen. Vergeten kan een keer gebeuren, meerdere keren in een jaar of week niet. Dan ben je dement oid.
Nogmaals: je hebt een mandje of kar met spullen erin. Die kunnen nergens anders heen dan in dat mandje of kar. Die haal je een voor een er uit en meteen langs de scanner. Ben je dan echt zo ontzettend dom dat je zo iets niet gewoon kunt? Oprechte vraag, want je hebt weinig mogelijkheden om iets vergeten te scannen. Wat doe je dan, wel uit het mandje halen, maar dan niet langs de scanner, want zogenaamd vergeten? Ben je minderjarig oid?
Maak je niet zo druk johquote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat iemand wat vergeetachtig kan zijn, vooral thuis. Maar als het in een mandje zit of een kar, kun je nog zo verstrooid zijn, maar er is niets makkelijker dan een voor een iets eruit halen en langs de scanner halen., Je hebt totaal geen ruimte om daar iets anders te doen.
Ik probeer het echt te begrijpen, neem mij mee in het proces. Dus, je hebt 10 producten in een mandje en je staat voor de zelfscan. Je haalt een product uit het mandje, die haal je langs de scanner, je kijkt op het scherm en je legt het op het tafeltje. Dan haal je nog een product uit het mandje, die haal je langs de scanner, kijkt naar het scherm en legt het op het tafeltje. Nog een product en die haal je dan wel uit je mandje, maar niet langs de scanner en je kijkt ook niet op het scherm.
Waar gaat het precies mis? Waar kun je nu precies iets vergeten te scannen in die kleine handelingen? Wel uit je mandje halen, maar niet scannen? Wel scannen, maar niet uit je mand halen? Ik zie nergens de mogelijkheid om iets vergeten te scannen. Ik snap echt oprecht niet hoe iemand daar iets kan vergeten te scannen. Hoe slim of dom iemand ook is. En dan ook nog eens bij elke boodschappenbeurt? Ja, die handscanner zou dan het probleem zijn, maar die was er al voor de zelfscanner en toen werd er nog niet zoveel gestol.. eh vergeten.
En ik ben zelf super vergeetachtig, ik laat vaak mijn sleutels ergens liggen of mijn telefoon, dus ik wil ook niet stellen dat ik zo feilloos ben, maar ik snap niet waar je iets kunt vergeten tijdens het scannen. En áls het dan een keer gebeurt, dan is dat toch maar een keer in je leven? Het kan nooit dat ineens massaal mensen dagelijks dingen vergeten te scannen in de handelingen die ik zojuist beschreef, toch?
Hij heeft wel gelijk.quote:
Zo, doe jij even wat aannames, zeg. Zelfverantwoordelijkheid ho maar. Ja, mensen maken wel eens een fout, maar bij het scannen constant fouten maken, dan ben je niet eens geschikt om achter de kassa te werken, toch wel het makkelijkste beroep van Nederland.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk absoluut flauwekul wat je nu allemaal schrijft. Je verwart jezelf als bijstandstrekker die alle tijd van de wereld heeft met mensen die gewoon na keihard werken boodschappen doen en vanwege alle drukte zich niet meer 100% kunnen focussen op piepgeluidjes van de scanner. Ik werk in een bedrijf en het komt talloze keren voor dat werknemers allerlei fouten maken vanwege vergeetachtigheid. Nogmaals, iets dat zeer menselijk is en niets met dementia te maken heeft.
Daarnaast zeg je, een keer vergeten kan gebeuren. Hoe weten de controleurs tijdens de steekproef of iemand wel of niet voor de eerste keer iets vergeten is te scannen? Dat valt toch niet te controleren? En als zij zo wantrouwig zijn over hun eigen systeem, dan moeten ze het maar compleet de prullenbak ingooien en met iets anders komen.
Krijg nou wat.
Leg dan eens uit hoe dat in de praktijk te werk gaat. Heb ik al paar keer eerder gevraagd. Hoe controleren ze of nu iemand a bewust of onbewust iets vergeet, b hoevaak die persoon die fout gemaakt heeft. Wordt er een lijst bijgehouden?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo, doe jij even wat aannames, zeg. Zelfverantwoordelijkheid ho maar. Ja, mensen maken wel eens een fout, maar bij het scannen constant fouten maken, dan ben je niet eens geschikt om achter de kassa te werken, toch wel het makkelijkste beroep van Nederland.
Mensen die scannen middels hun klantenpas zijn daar zeker op bij te houden natuurlijk.quote:
Schoolvoorbeeld van hoe je in een zin veel mensen beledigd, met name alle mensen achter een kassa. En die mensen achter de kassa moeten dan wel weer het probleem gaan oplossen wat jij schetst. Goede aanpak van je.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo, doe jij even wat aannames, zeg. Zelfverantwoordelijkheid ho maar. Ja, mensen maken wel eens een fout, maar bij het scannen constant fouten maken, dan ben je niet eens geschikt om achter de kassa te werken, toch wel het makkelijkste beroep van Nederland.
Prima, lees wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:27 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van hoe je in een zin veel mensen beledigd, met name alle mensen achter een kassa. En die mensen achter de kassa moeten dan wel weer het probleem gaan oplossen wat jij schetst. Goede aanpak van je.
Wat wil je nu eigenlijk? Je kan niet controleren of iemand dat wel of niet expres heeft gedaan, dat is het punt ook niet. Bij een normale kassa had je al dat mensen wel eens iets vergaten en dan wordt er inderdaad een inschatting gemaakt. Soms wordt er wel eens aangifte gedaan. Maar nu moet je eens in de schoenen gaan staan van de supermarkten en dan bij het verhaal dat zoveel mensen ineens spontaan vergeten iets te scannen. Volwassen mensen, en ook de cijfers laten zien dat het helemaal niet zo per ongeluk gaan als mensen dan beweren. Van mij part legt zo iemand dat dan aan de politie uit, maar die heeft het vaak al druk. Vaker dan dat wordt er een boete en/of winkelverbod uitgegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Leg dan eens uit hoe dat in de praktijk te werk gaat. Heb ik al paar keer eerder gevraagd. Hoe controleren ze of nu iemand a bewust of onbewust iets vergeet, b hoevaak die persoon die fout gemaakt heeft. Wordt er een lijst bijgehouden?
Om heel eerlijk te zeggen las ik het ook zoquote:
Je hebt gelijk dat het sociale aspect het wat lastiger maakt. Zelf heb ik een aantal jaar achter de kassa gezeten en ik wil absoluut niets vervelends over mensen met zo'n baan zeggen. Het is juist erg leuk om te doen. Ja, sommige mensen zijn aso's, maar de meeste mensen zijn juist erg leuk om voor je kassa te hebben staan. Het is heerlijk om dan een snel praatje te kunnen maken en niet leuke mensen zijn ook zo weer weg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zeggen las ik het ook zo![]()
Ga zelf eens achter een kassa zitten en dan alle bagger over je heen krijgen die ze echt letterlijk over je uitstorten inc agressie.
Zelf zou ik het nog geen 2 uur uithouden voordat ik een middelvinger opsteek
wie koopt er nou van die zware kutkratten, koop gewoon blikkies johquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel jammer als je een kratje bier met 24 flesjes wilt hebben
Dan gaan we weer terug naar 'in de rij staan' als grootste irritatie in een supermarkt.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:19 schreef core2duo het volgende:
Zijn dit niet signalen dat zelfscan nog eens heroverwogen moet worden? Je kan je ook afvragen waarom de klant steeds meer zelf moet doen terwijl de medewerker met wat pech een beetje staat toe te kijken?
Even wachten is niet erg, je kan gewoon TikTok/instragram etc. kijken.
Om even de discussie over waardoor fouten gemaakt kunnen worden met scannen weer op te rakelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef Vis1980 het volgende:
Ik probeer het echt te begrijpen, neem mij mee in het proces. Dus, je hebt 10 producten in een mandje en je staat voor de zelfscan. Je haalt een product uit het mandje, die haal je langs de scanner, je kijkt op het scherm en je legt het op het tafeltje. Dan haal je nog een product uit het mandje, die haal je langs de scanner, kijkt naar het scherm en legt het op het tafeltje. Nog een product en die haal je dan wel uit je mandje, maar niet langs de scanner en je kijkt ook niet op het scherm.
ik ( 72 jaar ) verbaas me er ook steeds meer over waarom dit nodig isquote:Op maandag 11 maart 2024 09:19 schreef core2duo het volgende:
Zijn dit niet signalen dat zelfscan nog eens heroverwogen moet worden? Je kan je ook afvragen waarom de klant steeds meer zelf moet doen terwijl de medewerker met wat pech een beetje staat toe te kijken?
Even wachten is niet erg, je kan gewoon TikTok/instragram etc. kijken.
Inderdaad. Pure vernedering als het in je eigen wijk is en bekende je zo tegen kunnen komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Betere straf als dit is er niet
Bij de mijne ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:51 schreef Mylene het volgende:
Bij mijn AH nog maar 1 kassa, een groot zelfscan plein geworden inclusief 2 waar je met contant geld kunt betalen.
Betuwe.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij de mijne ook.
Toevallig ook omgeving Utrecht?
Of is het een landelijke ombouw geweest?
Dit is echt onzin. Je moet niet als een razende scannen zonder te kijken. Je scant iets, en je kijkt tegelijk op het scherm of ie 'm pakt. No way dat het apparaat dan nog een "vorig item" aan het scannen was. Dat piepje is niet leidend. Zelfscan wil zeggen dat je zelf scant, en zelf ook controleert of het product is gescand. Wie een dergelijke eenvoudige handeling niet kan overzien dient bij de normale kassa aan de sluiten.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:41 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De piepjes van de scanner hebben een 'echo' en zijn ook nog op een toonhoogte dat ik absoluut niet kan horen waar ze vandaan komen. Artikelen verschijnen ook niet altijd in volgorde van scannen op het scherm. Als er dan vier mensen aan het scannen zijn en de piepjes ook nog dubbel piepen zonder dat je richting kan horen dan helpen die dus absoluut niet. Controleren op het scherm kost dus meer moeite dan nodig is.
Landelijk, wij (oosten) gaan ook van 3 kassa's naar 1. Groter zelfscanplein en cash kassa's.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij de mijne ook.
Toevallig ook omgeving Utrecht?
Of is het een landelijke ombouw geweest?
Dank je wel dat je mijn verhaal voor onzin uitmaakt. Dingen leest die ik niet geschreven heb en me ook nog eens voor dief uitmaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:43 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Je moet niet als een razende scannen zonder te kijken. Je scant iets, en je kijkt tegelijk op het scherm of ie 'm pakt. No way dat het apparaat dan nog een "vorig item" aan het scannen was. Dat piepje is niet leidend. Zelfscan wil zeggen dat je zelf scant, en zelf ook controleert of het product is gescand. Wie een dergelijke eenvoudige handeling niet kan overzien dient bij de normale kassa aan de sluiten.
Opmerkelijk de hoeveelheid aan excuses die bedacht worden om in eigen voordeel zaken te mogen "vergeten"
Singapore lijkt me geen land waar ik graag veroordeeld zou willen worden voor het vergeten te scannen van artikel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:40 schreef Libris het volgende:
Zelfscankassa's in Nederland hebben geen weegschaal voor gescande producten? Hier in Singapore hebben we ook Zelfscankassa's, maar is het plateau waar je je gescande boodschappen neerlegt een weegschaal.
Dit heeft 3 functies:
1. Je kan je tweede artikel niet scannen (scanner is uit) voordat je eerste artikel op de weegschaal ligt
2. Je kan niet iets op de weegschaal leggen zonder te scannen
3. Het gewicht van het artikel dat je scant wordt vergeleken met hé opgeslagen gewicht (met marges en ik denk niet voor alle artikels), wat helpt voorkomen dat je artikel 1 scant en artikel 2 op de weegschaal legt.
Werkt super.
Inderdaad, maar dat is het punt niet. Het gaat om ux/ui. Maak het minder makkelijk om fouten te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:02 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Singapore lijkt me geen land waar ik graag veroordeeld zou willen worden voor het vergeten te scannen van artikel.
Ze hebben dit in meer landen en het is zo fucking vervelend. Het gaat allemaal zo ontzettend langzaam. Ook de kans op irritante errors, dingen die niet goed wegen, een product verplaatsen - heel die weegschaal weer van slag, ed. Persoonlijk haat ik zulke zelfscans.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:40 schreef Libris het volgende:
Zelfscankassa's in Nederland hebben geen weegschaal voor gescande producten? Hier in Singapore hebben we ook Zelfscankassa's, maar is het plateau waar je je gescande boodschappen neerlegt een weegschaal.
Dit heeft 3 functies:
1. Je kan je tweede artikel niet scannen (scanner is uit) voordat je eerste artikel op de weegschaal ligt
2. Je kan niet iets op de weegschaal leggen zonder te scannen
3. Het gewicht van het artikel dat je scant wordt vergeleken met hé opgeslagen gewicht (met marges en ik denk niet voor alle artikels), wat helpt voorkomen dat je artikel 1 scant en artikel 2 op de weegschaal legt.
Werkt super.
Geen problemen hier, gebruik het dagelijks. Misschien moet je er gewoon aan wennen. Af en toe inderdaad een verpakking die te licht is, en dan is er een caissière (een caissière voor 8 self checkouts) die d'r kaart scant en de transactie goedkeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze hebben dit in meer landen en het is zo fucking vervelend. Het gaat allemaal zo ontzettend langzaam. Ook de kans op irritante errors, dingen die niet goed wegen, een product verplaatsen - heel die weegschaal weer van slag, ed. Persoonlijk haat ik zulke zelfscans.
Daar zeg je wel wat. Ze mogen wel een andere piep in programeren als het niet gescand wordt.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:48 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Heel Nederland heeft ineens massaal last van geheugenverlies als ze bij de zelfscan staan![]()
"Ik heb heel de dag hard gewerkt"
"Ik was zo druk met producten uitzoeken dat ik vergat te scannen"
"Ik heb geen uren tijd om te winkelen".
Ik heb ook geen uren tijd om te winkelen. Ik flikker via de meest efficiente route alles in mijn mandje, loop naar de zelfscan en scan daar alles één voor één. Van het mandje langs de scanner en dan op het tafeltje of in een tas. Intussen het schermpje checken of hij elk product pakt. No way dat je op die manier iets "vergeet" te scannen. Dan heb je ofwel die intentie, of je bent gewoon een klapmongool.
Als je jezelf niet vertrouwt met een handscanner of zelfscankassa, dan moet je bij de normale kassa aansluiten, waar het scannen voor je wordt gedaan. Dat is namelijk nog steeds een mogelijkheid, maar dat lijkt men te vergeten.
Oh, ik heb er een hele tijd mee moeten werken (zo’n jaar) en ik blijf ze ronduit klote vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:46 schreef Libris het volgende:
Geen problemen
[..]
Geen problemen hier, gebruik het dagelijks. Misschien moet je er gewoon aan wennen. Af en toe inderdaad een verpakking die te licht is, en dan is er een caissière (een caissière voor 8 self checkouts) die d'r kaart scant en de transactie goedkeurt.
Want? Het is toch geen snelscankassa?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die met een halve kar naar de zelfscankassa gaan en daar 63 producten moeten scannen.
Kan daar ook een straf op?
Zijn er mensen die dat doen ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die met een halve kar naar de zelfscankassa gaan en daar 63 producten moeten scannen.
Kan daar ook een straf op?
Nee, maar ook niet voor luie mensen die het niet tijdens het winkelen willen doen. Leuke rijen creëert dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Het is toch geen snelscankassa?
Dit zou je idd denken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen ja?
Die mensen gebruiken dan toch de handscanner?
Ik gebruik 'm ook niet. Maar ik heb boodschappenlijst altijd in de app.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou je idd denken.![]()
Misschien durven ze niet, bang dat ze tijdens het winkelen iets vergeten te scannen.![]()
Gelukkig gebruiken de meeste mensen wel de scanner tijdens het winkelen.
Niet iedereen voelt zich prettig bij dat handscannen, ik vind het zelf ook gedoe. Scan liever op het einde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet voor luie mensen die het niet tijdens het winkelen willen doen. Leuke rijen creëert dit.
Oké, dan begrijp ik het iets beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet iedereen voelt zich prettig bij dat handscannen, ik vind het zelf ook gedoe. Scan liever op het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |