ja (vrouw zeker?) niet dat dat relevant is als het gaat om totaal onwerkbare systemen die bij elk product een rode lamp geven zodat er zo'n huppelkutje langs moet komen waardoor je sneller bent als je gewoon in een rij van twaalf met muntjes betalende bejaarden gaat staan die louter producten hebben waar de barcode niet van werkt.quote:
'Miep'. Wat denigrerend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef Danny het volgende:
Als het druk is ook:
Miep: "Meneer u kunt ook terecht bij de zelfscan..."
Ik: "nee hoor, dat weegschaalding werkt totaal kut"
Miep: "...."
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje'quote:
Ziet er heel simpel uit. Je pakt een product rechts -> bliep -> Je stopt het product in de lege tas links.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:25 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet dat eruit. Moet nog van rechts naar links werken ook. Werk liever van links naar rechts omdat ik geen chinees ben.
En de weegschaal werkt kutquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje'![]()
![]()
En besef jij wel dat jij door jouw asociale benadering mensen het plezier af neemt in hun werk? Ik ken mensen die na jaren dienst er de brui aan hebben gegeven puur vanwege klanten zoals jij. Zo ontzettend zonde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje'![]()
![]()
Als het allemaal perfect gekalibreerd is zou het niet veel tijd moeten kosten inderdaad. Maar in de praktijk zal je zien dat zo’n weegschaal net niet helemaal lekker is ingesteld. Of dat Calvé ineens een andere plastic dop is gaan gebruiken, waardoor het product 50 gram minder weegt en er een foutmelding komt. Of gooi iets met een beetje gewicht op een weegschaal en hij heeft 2 a 3 seconden nodig om het goede gewicht weer te geven (keer 20 producten).quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ziet er heel simpel uit. Je pakt een product rechts -> bliep -> Je stopt het product in de lege tas links.
Hoe moeilijk kan het zijn
Carrefour in frankrijk heeft dit ook. Na 2x gebruikt afgelopen vakantie ben ik weer in de rij gaan staan. Foutmeldingen bij de vleet en werkt gewoonweg tyfustraag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:10 schreef Danny het volgende:
Lidl in Zwolle (AA-Landen, de Dobbe) heeft tegenwoordig een nieuw zelfscansysteem. Moet je je tas in een weegschaal zetten, dan iets scannen, dat in je tas doen en wachten tot het systeem vindt dat het gewicht overeen komt. Letterlijk één keer gebruikt. Had 6 producten en zes keer moest er zo'n miep bijkomen omdat dat ding verkeerd weegt ofzo, geen idee.
Wat een idioot systeem.
Hebben nu ipv 5 geloof ik 12 zelfscandingen ofzo, maar het is bijna altijd leeg en de rijen aan de kassa zijn veel langer geworden. Zie nog maar weinig mensen zelfscan gebruiken daar.
quote:
Aj... je was me al voorquote:
Moet zo'n supermarkt maar werkende spullen neerzetten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En besef jij wel dat jij door jouw asociale benadering mensen het plezier af neemt in hun werk? Ik ken mensen die na jaren dienst er de brui aan hebben gegeven puur vanwege klanten zoals jij. Zo ontzettend zonde.
En daar kunnen de kassamedewerkers wat aan doen denk je? Ga klagen bij het hoofdkantoor zou ik zeggen. Maar ik vermoed dat dat te lastig wordt? Het is zo makkelijk om tegen een winkelmedewerker tekeer te gaan omdat mensen weten dat ze geen grote mond terug kunnen geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet zo'n supermarkt maar werkende spullen neerzetten.
Niet en kutzelfscankassas en snijden in de cassièreplanning.
Dan komen ze er vanzelf wel achter dat volk ergens anders naartoe gaat
Klachten bij balies of hoofdkantoren zijn verspilde tijd. Betalen en je bek houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En daar kunnen de kassamedewerkers wat aan doen denk je? Ga klagen bij het hoofdkantoor zou ik zeggen. Maar ik vermoed dat dat te lastig wordt? Het is zo makkelijk om tegen een winkelmedewerker tekeer te gaan omdat mensen weten dat ze geen grote mond terug kunnen geven.
Het zijn geen mensvriendelijke klanten die tegen het personeel tekeer gaan in winkels, supermarkten en dergelijke andere gelegenheden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En daar kunnen de kassamedewerkers wat aan doen denk je? Ga klagen bij het hoofdkantoor zou ik zeggen. Maar ik vermoed dat dat te lastig wordt? Het is zo makkelijk om tegen een winkelmedewerker tekeer te gaan omdat mensen weten dat ze geen grote mond terug kunnen geven.
Uithuilen bij een kassamiep gaat je echt niet helpen. De klant is koning? Zolang de koning zich als een klant gedraagt. Ander opbokken de winkel uit. Met of zonder hulp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klachten bij balies of hoofdkantoren zijn verspilde tijd. Betalen en je bek houden.
Het directe personeel laten blijken dat het kut is, en lekker je omzet ergens anders naartoe brengen. Alleen op geld reageren ze en dan wordt vanzelf de aangewezen reden opgelost. Die is immers bekend. Klagen en toch je geld er naar toe brengen? Waarom zouden ze dan een investering doen?
Klagen bij de balie en hoofdkantoor is verspilde tijd, maar een grote muil hebben tegen het directe personeel niet zekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klachten bij balies of hoofdkantoren zijn verspilde tijd. Betalen en je bek houden.
Het directe personeel laten blijken dat het kut is, en lekker je omzet ergens anders naartoe brengen. Alleen op geld reageren ze en dan wordt vanzelf de aangewezen reden opgelost. Die is immers bekend. Klagen en toch je geld er naar toe brengen? Waarom zouden ze dan een investering doen?
Je mag toch best aangeven op een chaggerijnige doch beschaafde manier dat die kutweegschaalkassas kut zijn? Je hoeft zo'n 17 jarige echt niet direct de grond in te trappen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:52 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Uithuilen bij een kassamiep gaat je echt niet helpen. De klant is koning? Zolang de koning zich als een klant gedraagt. Ander opbokken de winkel uit. Met of zonder hulp.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:25 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet dat eruit. Moet nog van rechts naar links werken ook. Werk liever van links naar rechts omdat ik geen chinees ben.
quote:Vergeet uw bon niet.
U heeft uw bon nodig om de wi...
Wat ga jij doen dan? In de rij staan bij de balie, formuliertje invullen en morgen weer terugkomen omzet brengen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klagen bij de balie en hoofdkantoor is verspilde tijd, maar een grote muil hebben tegen het directe personeel niet zekerEcht, dit raakt kant noch wal. Direct personeel kan echt heel weinig aan het snijden in de planningen, dat komt echt allemaal van het hoofdkantoor af. Daar worden alle berekeningen gemaakt. Sterker nog, caissières vinden het ook vervelend als ze met te weinig staan.
Kunt ook gewoon medewerker gebruiken in plaats van een bewust denigrerende benadering. Het is niet hun schuld dat het systeem niet goed werkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Danny het volgende:
[..]
![]()
Onze Lidl heeft dat ook ja. Levende nachtmerrie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:10 schreef Danny het volgende:
Lidl in Zwolle (AA-Landen, de Dobbe) heeft tegenwoordig een nieuw zelfscansysteem. Moet je je tas in een weegschaal zetten, dan iets scannen, dat in je tas doen en wachten tot het systeem vindt dat het gewicht overeen komt. Letterlijk één keer gebruikt. Had 6 producten en zes keer moest er zo'n miep bijkomen omdat dat ding verkeerd weegt ofzo, geen idee.
Wat een idioot systeem.
Hebben nu ipv 5 geloof ik 12 zelfscandingen ofzo, maar het is bijna altijd leeg en de rijen aan de kassa zijn veel langer geworden. Zie nog maar weinig mensen zelfscan gebruiken daar.
Grote jongen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:13 schreef sp3c het volgende:
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |