abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:02:02 #276
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215308170
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Rotterdammer zeker?
ja (vrouw zeker?) niet dat dat relevant is als het gaat om totaal onwerkbare systemen die bij elk product een rode lamp geven zodat er zo'n huppelkutje langs moet komen waardoor je sneller bent als je gewoon in een rij van twaalf met muntjes betalende bejaarden gaat staan die louter producten hebben waar de barcode niet van werkt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_215308177
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef Danny het volgende:
Als het druk is ook:
Miep: "Meneer u kunt ook terecht bij de zelfscan..."
Ik: "nee hoor, dat weegschaalding werkt totaal kut"
Miep: "...."
'Miep'. Wat denigrerend.
  Admin zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:05:06 #278
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215308189
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
'Miep'. Wat denigrerend.
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje' :o :o :o
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:06:29 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215308204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:25 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet dat eruit. Moet nog van rechts naar links werken ook. Werk liever van links naar rechts omdat ik geen chinees ben.
Ziet er heel simpel uit. Je pakt een product rechts -> bliep -> Je stopt het product in de lege tas links.

Hoe moeilijk kan het zijn _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215308214
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje' :o :o :o
En de weegschaal werkt kut :') Als jij voor me zou staan als klant zou ik snel klaar zijn. Beetje normale communicatie is te moeilijk zeker?
pi_215308326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje' :o :o :o
En besef jij wel dat jij door jouw asociale benadering mensen het plezier af neemt in hun werk? Ik ken mensen die na jaren dienst er de brui aan hebben gegeven puur vanwege klanten zoals jij. Zo ontzettend zonde.
pi_215308404
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ziet er heel simpel uit. Je pakt een product rechts -> bliep -> Je stopt het product in de lege tas links.

Hoe moeilijk kan het zijn _O-
Als het allemaal perfect gekalibreerd is zou het niet veel tijd moeten kosten inderdaad. Maar in de praktijk zal je zien dat zo’n weegschaal net niet helemaal lekker is ingesteld. Of dat Calvé ineens een andere plastic dop is gaan gebruiken, waardoor het product 50 gram minder weegt en er een foutmelding komt. Of gooi iets met een beetje gewicht op een weegschaal en hij heeft 2 a 3 seconden nodig om het goede gewicht weer te geven (keer 20 producten).

Op de tekentafel werkt het vast prima, in de praktijk zal het al snel de hel zijn.
pi_215309292
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:10 schreef Danny het volgende:
Lidl in Zwolle (AA-Landen, de Dobbe) heeft tegenwoordig een nieuw zelfscansysteem. Moet je je tas in een weegschaal zetten, dan iets scannen, dat in je tas doen en wachten tot het systeem vindt dat het gewicht overeen komt. Letterlijk één keer gebruikt. Had 6 producten en zes keer moest er zo'n miep bijkomen omdat dat ding verkeerd weegt ofzo, geen idee.
Wat een idioot systeem.
Hebben nu ipv 5 geloof ik 12 zelfscandingen ofzo, maar het is bijna altijd leeg en de rijen aan de kassa zijn veel langer geworden. Zie nog maar weinig mensen zelfscan gebruiken daar.
Carrefour in frankrijk heeft dit ook. Na 2x gebruikt afgelopen vakantie ben ik weer in de rij gaan staan. Foutmeldingen bij de vleet en werkt gewoonweg tyfustraag.

Voorbeeld van doorslaan. Leuk bedacht achter een bureautje, niet uitgevogeld in de praktijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215309316
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Rotterdammert zeker?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215309318
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
FTFY.
Aj... je was me al voor
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215309332
Het meest ideale zou wat mij betreft de kassaloze winkel zijn, maar helaas is de technologie nog niet ver genoeg. De experimenten zijn weinig succesvol en die fantastisch geautomatiseerde winkels van Amazon bleken bij nader inzien hoofdzakelijk een blik Indiërs te zijn die op basis van camerabeelden als nog met het handje aankopen moesten registreren. Verantwoordelijkheid weer bij de winkel en controle bij de klant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215309340
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En besef jij wel dat jij door jouw asociale benadering mensen het plezier af neemt in hun werk? Ik ken mensen die na jaren dienst er de brui aan hebben gegeven puur vanwege klanten zoals jij. Zo ontzettend zonde.
Moet zo'n supermarkt maar werkende spullen neerzetten.
Niet en kutzelfscankassas en snijden in de cassièreplanning.

Dan komen ze er vanzelf wel achter dat volk ergens anders naartoe gaat
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215309362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Moet zo'n supermarkt maar werkende spullen neerzetten.
Niet en kutzelfscankassas en snijden in de cassièreplanning.

Dan komen ze er vanzelf wel achter dat volk ergens anders naartoe gaat
En daar kunnen de kassamedewerkers wat aan doen denk je? Ga klagen bij het hoofdkantoor zou ik zeggen. Maar ik vermoed dat dat te lastig wordt? Het is zo makkelijk om tegen een winkelmedewerker tekeer te gaan omdat mensen weten dat ze geen grote mond terug kunnen geven.
pi_215309423
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En daar kunnen de kassamedewerkers wat aan doen denk je? Ga klagen bij het hoofdkantoor zou ik zeggen. Maar ik vermoed dat dat te lastig wordt? Het is zo makkelijk om tegen een winkelmedewerker tekeer te gaan omdat mensen weten dat ze geen grote mond terug kunnen geven.
Klachten bij balies of hoofdkantoren zijn verspilde tijd. Betalen en je bek houden.

Het directe personeel laten blijken dat het kut is, en lekker je omzet ergens anders naartoe brengen. Alleen op geld reageren ze en dan wordt vanzelf de aangewezen reden opgelost. Die is immers bekend. Klagen en toch je geld er naar toe brengen? Waarom zouden ze dan een investering doen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215309442
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En daar kunnen de kassamedewerkers wat aan doen denk je? Ga klagen bij het hoofdkantoor zou ik zeggen. Maar ik vermoed dat dat te lastig wordt? Het is zo makkelijk om tegen een winkelmedewerker tekeer te gaan omdat mensen weten dat ze geen grote mond terug kunnen geven.
Het zijn geen mensvriendelijke klanten die tegen het personeel tekeer gaan in winkels, supermarkten en dergelijke andere gelegenheden.
pi_215309456
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klachten bij balies of hoofdkantoren zijn verspilde tijd. Betalen en je bek houden.

Het directe personeel laten blijken dat het kut is, en lekker je omzet ergens anders naartoe brengen. Alleen op geld reageren ze en dan wordt vanzelf de aangewezen reden opgelost. Die is immers bekend. Klagen en toch je geld er naar toe brengen? Waarom zouden ze dan een investering doen?
Uithuilen bij een kassamiep gaat je echt niet helpen. De klant is koning? Zolang de koning zich als een klant gedraagt. Ander opbokken de winkel uit. Met of zonder hulp.
Heel veel sambal
pi_215309496
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klachten bij balies of hoofdkantoren zijn verspilde tijd. Betalen en je bek houden.

Het directe personeel laten blijken dat het kut is, en lekker je omzet ergens anders naartoe brengen. Alleen op geld reageren ze en dan wordt vanzelf de aangewezen reden opgelost. Die is immers bekend. Klagen en toch je geld er naar toe brengen? Waarom zouden ze dan een investering doen?
Klagen bij de balie en hoofdkantoor is verspilde tijd, maar een grote muil hebben tegen het directe personeel niet zeker :') Echt, dit raakt kant noch wal. Direct personeel kan echt heel weinig aan het snijden in de planningen, dat komt echt allemaal van het hoofdkantoor af. Daar worden alle berekeningen gemaakt. Sterker nog, caissières vinden het ook vervelend als ze met te weinig staan.
pi_215309506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:52 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Uithuilen bij een kassamiep gaat je echt niet helpen. De klant is koning? Zolang de koning zich als een klant gedraagt. Ander opbokken de winkel uit. Met of zonder hulp.
Je mag toch best aangeven op een chaggerijnige doch beschaafde manier dat die kutweegschaalkassas kut zijn? Je hoeft zo'n 17 jarige echt niet direct de grond in te trappen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 13:58:12 #294
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215309513
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:25 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet dat eruit. Moet nog van rechts naar links werken ook. Werk liever van links naar rechts omdat ik geen chinees ben.
quote:
Vergeet uw bon niet.
U heeft uw bon nodig om de wi...
pi_215309526
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klagen bij de balie en hoofdkantoor is verspilde tijd, maar een grote muil hebben tegen het directe personeel niet zeker :') Echt, dit raakt kant noch wal. Direct personeel kan echt heel weinig aan het snijden in de planningen, dat komt echt allemaal van het hoofdkantoor af. Daar worden alle berekeningen gemaakt. Sterker nog, caissières vinden het ook vervelend als ze met te weinig staan.
Wat ga jij doen dan? In de rij staan bij de balie, formuliertje invullen en morgen weer terugkomen omzet brengen?

Dat werkt nog minder.
Geld, dat is het antwoord. En als ze zien waarom er minder geld is, wordt de waarom opgelost.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215309527
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]
O jee, dan ga je nu helemaal uit je stekker, want ik gebruikte net zelfs 'huppelkutje' :o :o :o
Kunt ook gewoon medewerker gebruiken in plaats van een bewust denigrerende benadering. Het is niet hun schuld dat het systeem niet goed werkt.

Veel Japanse kledingwinkels hebben een soortgelijk systeem waarbij je de kleren in een bak gooit en alles automatisch gescand wordt. Uniqlo heeft dat hier ook. Werkt perfect
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:13:41 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215309621
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met die dingen

Al ken ik doe van de Lidl niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:13:42 #298
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215309622
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:10 schreef Danny het volgende:
Lidl in Zwolle (AA-Landen, de Dobbe) heeft tegenwoordig een nieuw zelfscansysteem. Moet je je tas in een weegschaal zetten, dan iets scannen, dat in je tas doen en wachten tot het systeem vindt dat het gewicht overeen komt. Letterlijk één keer gebruikt. Had 6 producten en zes keer moest er zo'n miep bijkomen omdat dat ding verkeerd weegt ofzo, geen idee.
Wat een idioot systeem.
Hebben nu ipv 5 geloof ik 12 zelfscandingen ofzo, maar het is bijna altijd leeg en de rijen aan de kassa zijn veel langer geworden. Zie nog maar weinig mensen zelfscan gebruiken daar.
Onze Lidl heeft dat ook ja. Levende nachtmerrie.
Inderdaad heel vaak foutmeldingen op het gewicht. Vaak zijn de scanmedewerkers het zelf al zo zat dat ze het wegen deactiveren bij je eerste foutmelding _O-
Fuck the EBU
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:24:02 #299
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215309681
quote:
88s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:13 schreef sp3c het volgende:
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met die dingen
Grote jongen!

Ze moeten net als in Engeland een camera en beeldscherm boven die dingen hangen. Dan zie je dat ze je opnemen. Dat stukje bewustzijn helpt denk ik wel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:28:50 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215309702
Camera's hangen sowieso overal en dat lijkt ze niet zoveel uit te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')