Thnx!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
wow randy in de kalkoen met soebaroe
lekker rocken manquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
wow randy in de kalkoen met soebaroe
randy mag geen kijkje nemenquote:
die is ook gegaan en heeft gewonnen van hemquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:15 schreef Snoozey het volgende:
je weet dat hij hoopte dat noeska naar de solo huis zou komen?
zat ik ook net naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
randy mag geen kijkje nemen
de lange pyama broek is aan
En ondertussen Dilano tegen Jimmy opstoken. Jimmy zou onbetrouwbaar zijn en Dilano moest oppassen voor hem want hij zou hem onder de bus gaan gooien. En dan zelf Dilano nominerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:14 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb de uitzending gekeken. Randy is af voor mij, eerst zijn vriend Ty naar solo huis laten komen, en nu weer een mes in de rug van Dilano. van mij nooit meer een stem
uitzendingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:18 schreef Snoozey het volgende:
nog gezocht naar dat glenn sabo beu was geworden, maar helaas niet kunnen vinden.
dat was in de uitzending vanavond, maar dat was een grapje onderlingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:18 schreef Snoozey het volgende:
nog gezocht naar dat glenn sabo beu was geworden, maar helaas niet kunnen vinden.
Zo heb ik het nog niet echt gezienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat zit ik net te denken. hoe oud zijn ze dat ze al op bed liggen
Ach natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
die zullen wel douchen zijn, na die hottub
Klopt ook beter want net in de douche spraken ze af om morgen te gaan lopen en merkte helemaal geen afwijziging bij Glennquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat was in de uitzending vanavond, maar dat was een grapje onderling
Hij nomineerde haar hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:21 schreef odie22 het volgende:
glenn heeft een paar kaarten verstopt onder zijn tattoos op zijn arm
was in de DBKquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook beter want net in de douche spraken ze af om morgen te gaan lopen en merkte helemaal geen afwijziging bij Glenn
het stond hier ergens in de cosquote:
hij nomineerde haar inderdaad, maar dat was omdat hij wist dat ze al op de bank zou staan. dat hij haar beu zou zijn was een grapje onderling, en dat hoor je ook terug in de uitzending wanneer hij zegt tegen ty: ik zei dat ik jullie beu wasquote:
Nee dat was in de dbk BB vroeg aan Glenn wie nomineer je, en toen zei glen Sabeau, ik heb genoeg van haarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nogmaals: dat zei hij als een grapje...ze knippen en plakken in de uitzendingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee dat was in de dbk BB vroeg aan Glenn wie nomineer je, en toen zei glen Sabeau, ik heb genoeg van haar
de letterlijke woorden waren trouwens : Ik kan sabeau niet meer aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee dat was in de dbk BB vroeg aan Glenn wie nomineer je, en toen zei glen Sabeau, ik heb genoeg van haar
Klink toch aangenamer dan dat hij zegt "Ik heb genoeg van haar."quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de letterlijke woorden waren trouwens : Ik kan sabeau niet meer aan.
Ja is wel belangrijk. Stukje zelf liefde. Ik wil ook meegeven dat geluk iets compleet relatiefs is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:35 schreef Puzzie het volgende:
van jezelf houden in alle facetten snap je
Snap jequote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel belangrijk. Stukje zelf liefde. Ik wil ook meegeven dat geluk iets compleet relatiefs is.
Randy beweegt sowieso niet veel manquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:38 schreef Puzzie het volgende:
Mensen durven niet te bewegen zoals ze zelf zijn
[ afbeelding ]
Is ook zo , en ze heeft ook mooie dingen, als ik haar nu hoor praten geloof ik het niet maar ik zie wel dat ze probeert haar best te doen om zichzelf te begrijpen. Voor anderen heeft ze (in het spel) weinig oogquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:38 schreef engine het volgende:
Ik weet ook wel dat Sabeau in allerlei vaagheden lult maar gevaarlijk. Niemand is daar gevaarlijk. Het zijn een paar mensen.
Ja want slapende mensen is leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:40 schreef kater1 het volgende:
Sabeau is weer heel dicht uit haarzelf aan het praten. Oh deze zin klinkt ook heel Sabeau's...
Dat we dit na morgenavond moeten missenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:35 schreef Puzzie het volgende:
van jezelf houden in alle facetten snap je
Vind ik jammerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat we dit na morgenavond moeten missen![]()
Ben jij dat ook ?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:43 schreef engine het volgende:
Ik vind dit wel een bijzonder gesprek. Luister naar je gevoel. Luister naar jezelf. Eerlijk zijn naar jezelf.
quote:
De expert heeft gesproken!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: je kunt fouten maken door te leren.. dus maak gewoon fouten.
En ik kom mezelf wel eens tegen. Vanmorgen nog bij de Jumbo. Zeg ik tegen mezelf:"Verrek kerel, jij ook hier?"quote:
ja of je gaat gewoon slapen omdat je het beter als Big Brother weetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:45 schreef Tascha071 het volgende:
Niet bang zijn om fouten maken!! Luister naar sabau
Mensen willen haar 'houden' om zich aan te ergeren , dat heb ik dan nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat we dit na morgenavond moeten missen![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
randy in de rol van stagebegeleider he
Ja en dat doet hij goed. Dit zie ik ook in hemquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
randy in de rol van stagebegeleider he
Ja nu zie je dat je zo door die bullshit priktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:51 schreef Soury het volgende:
Sabo raakt verstrikt in haar eigen onzin zinnen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:51 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: mindgame games alles kan alles zijn
Sabo: voor mij zijn het meerdere facetten maar voornamelijk die groei die je zelf meemaakt.
Ze voelt een sterke behoefte in zichzelf om , positieve draai , eigenlijk, kan het slecht uitleggen zegt ze nu
Ze heeft nog niet alle boekjes goed uit het hoofd geleerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:51 schreef Soury het volgende:
Sabo raakt verstrikt in haar eigen onzin zinnen
Google Translate herkent het nietquote:
Sabeauquote:
Het is een een luxe kindje. Ze hebben het niet krap thuisquote:
Ik denk dat ze op proefverlof is uit de GGZquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ben wel heel benieuwd wat er dan gebeurd is, want nu heeft ze weer topjeugd gehad
dat was nogal tegenstrijdigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ben wel heel benieuwd wat er dan gebeurd is, want nu heeft ze weer topjeugd gehad
Hij praat ook totaal anders nu . geen straattaal goed formuleren , zorgvuldig maar ook op een bepaalde manier direct naar saboquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij luistert wel aandachtig... voor hem ook nieuwe woordenschat
Een aantal dingen snap ik totaal niet in haar verhaal . Tegenstrijdig iddquote:
waarschijnlijk omdat het niet spontaan is maar wat gemaakt overkomtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij praat ook totaal anders nu . geen straattaal goed formuleren , zorgvuldig maar ook op een bepaalde manier direct naar sabo
mooi om te zien maar ergens kan ik het niet met elkaar rijmen
Wat ik hierboven al ergens zei: Ze voerde een act op , flirten , aanwezig ,makkelijke babbel en een 'leuk' koppiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het niet spontaan is maar wat gemaakt overkomt
Alice is ook gevraagd toch? En Ty ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:08 schreef Tascha071 het volgende:
Heb toch sterk t gevoel dat de vermoedens van ach waar zijn. Sabou is gevraagd door big brother. Geen auditie gedaan. En nu toneel haak omdat dit ff geen theater was
Dylano ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
mss leert ze hier van als ze de beelden terug ziet,maar helaas de jeugd van deze tijd neemt weinig aan. staan snel op hun achterpoten en voelen zich aangevallen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al ergens zei: Ze voerde een act op , flirten , aanwezig ,makkelijke babbel en een 'leuk' koppie
Maar het was zo overdreven .tegenstrijdig en ze dacht dat ze boel makkelijk naar haar hand kon zetten.
dat manipuleren , gaslighten slachtofferen en dat zogenaamde diepzinnige geneuzel hebben mensen snel door
Zou me niks verbazen als ze iets Indonesisch isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:22 schreef Snoozey het volgende:
ik vind karen soms een beetje aziatisch lijken
maar ze zijn er nog...ander lag iedereen al op een oorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Echt 'de dood' aan spelletjes spelende deelnemers buiten de officiële spelen bij RLS's! Echt een no go!
Dan dat maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze zijn er nog...ander lag iedereen al op een oor
buiten dit,maar Randy benoemde de 2 teams als hun team met surinaams hij en ty turks bas en Ro marokkaans sabo tegen de rest Do zij toen dat ze altijd al met medelanders omgingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze iets Indonesisch is
Ik snap em nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
buiten dit,maar Randy benoemde de 2 teams als hun team met surinaams hij en ty turks bas en Ro marokkaans sabo tegen de rest Do zij toen dat ze altijd al met medelanders omging
ik ben gek op chineesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:22 schreef Snoozey het volgende:
ik vind karen soms een beetje aziatisch lijken
die stonden ertussenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:35 schreef Snoozey het volgende:
dat dilan en alice niet tot dat groepje behoorden
ik heb niet echt veel het geluid aan gehad vanavondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:37 schreef Snoozey het volgende:
hij zingt al zowat de hele avond liedjes van marco
kijk het waren zijn woorden! ik quote ze alleen maarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:38 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat zijn echte blanke nederlanders. dus dan klopt t weer niet
Jimmyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:54 schreef odie22 het volgende:
kan mooi zo , belg man, belg vrouw , nl vrouw en welke man dan ?
heb de laatste lijsten niet gezien,maar jimmy, ty en sabo als laatste ...heb ik nog gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:55 schreef Puzzie het volgende:
Ka denkt dat sabo sterk staat
Jimmy :'ja maar zij heeft iets over zich'
Leniequote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:57 schreef odie22 het volgende:
over wie heeft tom het nu ?, die er als 2e uit was gegaan
Jimmy rond de 70 %quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb de laatste lijsten niet gezien,maar jimmy, ty en sabo als laatste ...heb ik nog gezien
ty 13 % dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy rond de 70 %
Sabeau 6 %
Ty de rest
Dit dus, weet Dilano ondertussen dat Randy 'm genaaid heeft?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ondertussen Dilano tegen Jimmy opstoken. Jimmy zou onbetrouwbaar zijn en Dilano moest oppassen voor hem want hij zou hem onder de bus gaan gooien. En dan zelf Dilano nomineren
Zullen ze morgen nog niet doen een dubbele exit, hebben ze ook nog alle tijd voor...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke hij blijft ..gaat er 1 dan is het sabo... zijn het er 2 dan gaat ty ook
zo leuk,maar hij heeft wel gelijk..zoals hij door sommige wordt neergezet. zo is hij nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:30 schreef greysbones het volgende:
Ontzettend leuk gesprek
Waarbij Tom heel veel verteld over zichzelf
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:30 schreef greysbones het volgende:
Ontzettend leuk gesprek
Waarbij Tom heel veel verteld over zichzelf
Ja , maar ik vond het juist zo leukquote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:40 schreef greysbones het volgende:
En als we weer beeld hebben
Liggen ze zeker in eens in bed
mss wordt het wat tussen hun buiten bb om...als Karen een beetje socialer kan denken en hem meer gaat begrijpen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:40 schreef greysbones het volgende:
En als we weer beeld hebben
Liggen ze zeker in eens in bed
Karen heeft heel weinig zelfreflectiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss wordt het wat tussen hun buiten bb om...als Karen een beetje socialer kan denken en hem meer gaat begrijpen!
Ik heb bij Ka het gevoel dat ze haar verleden nog niet goed heeft verwerkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen heeft heel weinig zelfreflectie
Vindt ze soms heel lief samen
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:56 schreef Thorelf het volgende:
ik wil geen oude koeien uit de sloot halen ,maar ronahi heeft veel verpest voor hem. daarom kan ik weinig positief aan haar zien.
Ik eb haar idd nooit met Sabo gesprekken zien hebben , en ik denk dat dat heel verstandig van haar was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:04 schreef greysbones het volgende:
Mooi zeggen
Ik heb met Sabeau nog nooit een deftig gesprek gehad
Karen
terwijl ze normaal alles door verteltquote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:07 schreef greysbones het volgende:
Karen gaat niet zeggen wat het was met Ariana
Niet aan mij om te zeggen
Dat gaat ge wel terug zien
zou gezelliger zijn ,maar is mooi geweest slaap lekker allemaal ! morgen nieuwe dag .... en de nacht zonder sabeauquote:
Slaap welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou gezelliger zijn ,maar is mooi geweest slaap lekker allemaal ! morgen nieuwe dag .... en de nacht zonder sabeau
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef Puzzie het volgende:
Is Danny altijd zo vroeg wakker?
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij was denkt dat het aan het eten van vandaag ligt
Goed streamverslag.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 04:17 schreef lojanda het volgende:
Ik zet om 3.50 de stream aan om te kijken of ze niet één of andere opdracht hebben gekregen zie ik Danny en Tom nog kaarten![]()
Die hebben na het brood maken en afwassen nog maar even de kaarten erbij gepakt.. ze gaan nu toch maar naar bed.
Tyron, Alice,sabeau en dilano vertelde ze zelf op de bank gisteravond. Niet dat ze gevraagd waren maar dat ze op dezelfde manier daar zaten.quote:
Twitter is Ashley en Tom land. Bij Salar is Jimmy 66% Ty 29% Sabeau 5%. Jimmy pakt gewoon de Tom en Ashley stemmers op. Had Ashley er op de bank bij gezeten dan denk ik dat hij nog lager in de procenten zou staan dan Ty.quote:
Mij lijkt het niks, ik heb katoen-satijnen overtrekken. slaapt veel behagelijker en zacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:05 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn geluid stond te hard. Klereherrie die lakens en hoezen met stijfsel. Zou dat nu lekker slapen?
Je schat haar acteer talent wel heel erg hoog in.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:37 schreef basicsaint het volgende:
Verwachting voor vandaag: in de studio blijkt dat Sabeau volledige coherente zinnen kan formuleren en dat ze in het BB-huis de rol van haar leven speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |