Ik heb een keer op een trauma dump gehad op een eerste date. Laat ik het zo zeggen, het was niet bevorderlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij hebben mensen alleen tijdens dit programma het over allemaal ellende. In 't echt ga je toch nooit meteen over al je ziektes en overlijden van familieleden hebben.
begrijp er ook niets van. Praat gewoon over huisdieren, reizen, werk, studie, wonen, eten, drinken, festivals, bier, sport, gym, creatine, wasmiddel, first dates, boeken, seriesquote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij hebben mensen alleen tijdens dit programma het over allemaal ellende. In 't echt ga je toch nooit meteen over al je ziektes en overlijden van familieleden hebben.
Voor de mensen die het zich afvragen staat het m.i. voor: Ik ben beter dan mijn highs en lows.quote:
Welk wasmiddel raad jij aan?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
begrijp er ook niets van. Praat gewoon over huisdieren, reizen, werk, studie, wonen, eten, drinken, festivals, bier, sport, gym, creatine, wasmiddel, first dates, boeken, series
doe tegenwoordig AH huismerk. Deed eerst altijd wat in de bonus was maar dan ben je nog steeds duurder uitquote:
Beter alles halen in Duitsland als je toch goedkoop wil.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe tegenwoordig AH huismerk. Deed eerst altijd wat in de bonus was maar dan ben je nog steeds duurder uit
dan ben ik 6 uur onderwegquote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter alles halen in Duitsland als je toch goedkoop wil.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag je lang zoeken want ik heb t nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |