Da's ook onzin, het blijft een kijkwaardige Show, je kan het de Regie niet kwalijk nemen dat ze de Dikke Tieten en Lekkerbekjes Kijkcijferkanonnetjes willen binnenhouden.. dat "stemmen" is al sinds jaar en dag dankbare markinformatie voor de programmamakersquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan de kijker alleen maar stemmen op de mensen die bewoners zelf op de bank hebben gezet. maar zo gaat het al vanaf het begin . Dus in die zin weet je dat dat als je gaat kijken.
Ik weet ook dat BB ( en andere reality programma's het spel manipuleren , maar ik denk wel dat zoals de opzet nu is kijkers in beperkte zin wel degelijk bepalend kunnen zijn
En ik denk dat dat ook aardig klopt met wat je op de streams ziet.
Mocht Sabo morgen blijven dan neem ik mijn woorden terug maar dan weet ik ook dat niet meer hoef te kijken.![]()
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Gezellig iedereen van tafel terwijl Tom nog zit te eten
Ik zeg dit heel voorzichtig maar zonder haar valse zuster is ze al een stukje leuker.quote:
Oh nou dat is ook fraai dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg dit heel voorzichtig maar zonder haar valse zuster is ze al een stukje leuker.
Hoi Doraina.
Echt tafelmanieren beneden peil... wat een volk...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..
Ze is lekker bezig.quote:
Ty gaat eerder schuiven zonder Randy. Ty zal dan meer richting Alice gaan. Dus meer naar het midden en neemt daar Ro in mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Joyce-43 het volgende: Randy zonder Ty is best te doen volgens mijn hoor,Ty houd groep ook instand volgens mijn
Een plaat met ingrediënten voor de pizza.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft het over dat iedereen iets meeneemt
en vorige keer mocht het ook niet
en nu wel??
ja beetje lulligquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft het over dat iedereen iets meeneemt
en vorige keer mocht het ook niet
en nu wel??
nou zou ik ook niet leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely aan het klagen vind ik dan.
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely aan het klagen vind ik dan.
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten (in die aparte kamer) had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Wat moet je er ook mee? Thuis een wall of fame mee maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Danny en Alice hebben ook geen één. Hebben ook in de pizza hut gestaan.
Denk het niet hoor,,,,als ze het niet van BB krijgt dan wel van een van de mannen.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijn
nu heeft ze een keer pech
Is dus al geregeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet hoor,,,,als ze het niet van BB krijgt dan wel van een van de mannen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |