Heeft Haas zowaar nog kans ook om de onderste 2 plekken bij de constructeurs te ontlopen. Al moeten we afwachten hoe zij hun banden houden in de race(s).quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Half gevolgd helaas, maar wat een deceptie voor Alpine.
En dan ook nog een 0,2 seconden gat voor max, liever een spannend seizoen.
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Haas zowaar nog kans ook om de onderste 2 plekken bij de constructeurs te ontlopen. Al moeten we afwachten hoe zij hun banden houden in de race(s).
Ze gaan niet doen wat McLaren wel voor elkaar heeft gekregen afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.
Want Frans.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan niet doen wat McLaren wel voor elkaar heeft gekregen afgelopen seizoen
schijnt een puinzooi te zijnquote:
Ze hebben echt wel wat gewonnen in het verleden maar het is al een tijd niet goed genoeg, sinds hybrid eigenlijk.quote:
Kijk even naar McLaren bij de eerste GP van vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine heeft helaas de plank enorm misgeslagen. Dit trekken ze dit seizoen niet of nauwelijks meer recht.
die chinees heeft nog nooit een opvallende move gemaakt, rijdt letterlijk rond als veldvulling.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
hamilton alonso???quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben vooral klaar met die oudgedienden die jaar in jaar uit stoeltjes bezet houden waar jong talent kan zitten. Ik hoef niet nog een seizoen Bottas en Ricciardo om plek 10 en 11 (of nog lager) te zien strijden, dan heb ik daar liever wat nieuwe gezichten die nog een hele carriere voor zich hebben.
De waarheid is soms niet leukquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grensoverschrijdende reactie mbt afkomst. Toch een plus 1 gekregen van mij.
Hij is in Groot-Brittannië opgevallen omdat hij daar vlak na de start over de baan stuiterde en achter de bandenstapel terecht kwam.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die chinees heeft nog nooit een opvallende move gemaakt, rijdt letterlijk rond als veldvulling.
#Blessedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was net een hele mooie regenboog
Nu wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Ex-F1 mod @:r-woud93 pakt een flesje Amstel.
Minpuntquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
Notebookfeitje
Alex Albon heeft een eigen app
https://apps.apple.com/nl/app/alex-albon/id6477785242?l=en-GB
alleen appeltjes app
ook met aan het einde een pot met goud?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was net een hele mooie regenboog
en ik zie dat t niet eens appeltjes ipad is. nee alleen aaifoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |