Veel plezier iigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo
Ik vertrek na het avondeten weer
Nee, nooit aan beginnen.quote:
Puur zo vroeg vanwege de sfeer in Nijmegen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo
Ik vertrek na het avondeten weer
Gelukkig is het niet Ernemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puur zo vroeg vanwege de sfeer in Nijmegen?
En alle rare mensen die er 's avonds rondlopenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puur zo vroeg vanwege de sfeer in Nijmegen?
Dan zou ik snel naar binnen gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En alle rare mensen die er 's avonds rondlopen
Whehe.quote:
Heel goed.quote:
Stigs!quote:
Verstandige dame ben je ook weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, binnen gaan...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik snel naar binnen gaan
Ik toch niet....?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo raar ben jij nietquote:
Behave!quote:
Helemaal niet waar!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Er zijn deze dag al meer uren zon geweest dan in de voorbije drie maandenMaar lekker
![]()
Alleen in Nijmegen plenst het vandaag met gure wind ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Ow.quote:
Ik was wel lief.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helemaal niet waar!Jullie zijn gaan zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
Hopelijk naakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |