quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Yes dear maar het ging me om die twitterreactie daaronder (en als ik die hier linkte nam hij automatisch de tweet erboven mee) dat ie op 1 staat in de iTunes in 2 landen. Of dat echt zo is vroeg ik me af.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat mensen na 10+ jaar nog STEEDS niet snappen: met 500euro kan je een joost bijv. al laten stijgen van 22 naar 10 momenteel. er zit GEEN geld in de markt. Pas paar weken voor eurovisie gaan odds echt fluctueren en komt er flink wat geld in de markt. Pas dan kan je er serieuze conclusies uit trekken. Op betfair bijv. is er pas 300k gematched. Met paar honderd euro kan ik 'm zo paar plaatsen omhoog laten stijgen. Stelt op dit moment dus allemaal niet veel voor.
Ah dank je!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:35 schreef hole1988 het volgende:
Trending op YT
#1 Belgium
#1 Netherlands
#26 Estonia
#31 Spain
https://kworb.net/youtube/trending/video/gT2wY0DjYGo.html
Ja, sorry was niet richting jou gericht maar naar de mensen die hier elke keer panikeren als die 1/2 omhoog of omlaag gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes dear maar het ging me om die twitterreactie daaronder (en als ik die hier linkte nam hij automatisch de tweet erboven mee) dat ie op 1 staat in de iTunes in 2 landen. Of dat echt zo is vroeg ik me af.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:51 schreef Dave het volgende:
Ik wacht nog op op de reactie van die Oost-europese dame die voor haar kleding kast een hele uitleg geeft over het nummer en dan een beetje staat te dansen.
Oh, en van die andere Oost-europese dame met chagrijnig gezicht, waarbij je bij voorbaat al denkt dat ze het niets vindt.
Dit is haar Youtube-kanaal, ze is nog bijna dagelijks actiefquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:54 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
ja, Danijela uit Slovenië is de dame die voor haar kledingkast staat. Maar helaas geen spoor van haar te vinden op youtube.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zit in die auto in het hardcore-gedeelte.
Oh verrek jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ie niet in die auto met het raampje open bij het hardcore stukkie?
Er zijn tig reacties van over de wereld op het nummer...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:09 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Dit is haar Youtube-kanaal, ze is nog bijna dagelijks actief![]()
Daniela ESCfan heet haar kanaal (en ja ik weet het, die @ is wel heel bijzonder)
https://youtube.com/@:blondesexyprincess?si=CiuHvOmt9HrKr8Bh
En dit is het kanaal van die boze vrouw uit Letland. Helaas is ze niet meer actief https://youtube.com/@:arita2002?si=quNlKyamWtkjjXih
Uhm ja, maar dit was een reactie op de onderstaande comments van Dave en Grazz die verwezen naar die twee specifieke youtubekanalen die ik linkte (eentje waarvan Grazz niet meer konden vinden)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn tig reacties van over de wereld op het nummer...
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:51 schreef Dave het volgende:
Ik wacht nog op op de reactie van die Oost-europese dame die voor haar kleding kast een hele uitleg geeft over het nummer en dan een beetje staat te dansen.
Oh, en van die andere Oost-europese dame met chagrijnig gezicht, waarbij je bij voorbaat al denkt dat ze het niets vindt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:54 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
ja, Danijela uit Slovenië is de dame die voor haar kledingkast staat. Maar helaas geen spoor van haar te vinden op youtube.
ben je florida 2009 ook tegengekomen in je zoektocht? Dit nummer gaat over het verlies. Vooral deze versie komt echt binnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:09 schreef Shii het volgende:
En ben even aan het googlen en zie dat hij al heel jong zijn beide ouders heeft verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |