Nou, dan ga jij straks genieten van het liedje van Numidia (als ze die überhaupt nog uitbrengt).quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Het is natuurlijk ook vooral -weer- de schuld van degene die dit liedje heeft gekozen. Vorig jaar was er een nummer, niet eens gewonnen, wat goed scoorde omdat het anders was. Dan weet je, dit vertelden wij al sinds Joost Klein bekend gemaakt werd en er bijna geen nummers bekend waren, dat veel mensen dit gaan kopieren.
Daar maak je dus geen schijn van kans meer. En nu hebben we inderdaad een slap aftreksel van iets wat afgelopen jaar niet eens gewonnen heeft maar verraste en maken we inderdaad geen schijn van kans. Wat we van tevoren al wisten, net als we het bij Mia en Dion al ver voor het songfestival wisten.
Wanneer gaat daar nu eens écht de bezem door?
Als ie dat uberhaupt al doet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Laurens Dassen zo'n zaaddodende sufkut
Zo'n gozer die met witte sportsokken aan neukt
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest ook erg lachen om dat filmpje bij Lubach, waar ze die mevrouw Onslow verkeerd hadden ondertiteld.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Naar plek 21 bij de bookies, het altijd lastige en onbetrouwbare Azerbaijan voorbij
Ik vind hem aantrekkelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zit in die auto in het hardcore-gedeelte.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:37 schreef moemoe het volgende:
DJ Paul Elstak is niet te zien in de clip toch?
Heb nu de video 3 keer gezien en hem volgens mij niet gespot.
Zit ie niet in die auto met het raampje open bij het hardcore stukkie?quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:37 schreef moemoe het volgende:
Dit topic neemt een vreemde wending!quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:38 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik vind hem aantrekkelijkEn moeite willen doen om z'n kinky kant te ontdekken
Schopje KPDquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit topic neemt een vreemde wending!
Ik heb uit betrouwbare bron dat ie in een auto zit in het hardcore gedeelte.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:37 schreef moemoe het volgende:
Ik moet echt die clip nog even wat beter bekijken, had S10 ook al gemistquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zit in die auto in het hardcore-gedeelte.
Heb je Donnie, Rene Froger en Emma Wortelboer wel gezien?quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet echt die clip nog even wat beter bekijken, had S10 ook al gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |