Krumpersquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:18 schreef GeorgeM het volgende:
Niet iedereen van de Commissie was meteen enthousiast.
Er ligt een goed stagingplan.
Hij heeft nog een laatste troef.
Ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:08 schreef Greys het volgende:
Werd vanmorgen wakker en zat meteen weer in m'n hoofd.
Zulke bewoordingen lijken me in het geheel niet nodig. Als je de reacties hier leest zie je dat er beschaafdere bewoordingen zijn om te laten blijken dat je het geen goed nummer vindt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja?
Het is een kut nummer. Lijkt wel door een puber in elkaar gezet. Echt waanzin dat deze mongool een podium krijgt.
Hé gezellig dat je er bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja?
Het is een kut nummer. Lijkt wel door een puber in elkaar gezet. Echt waanzin dat deze mongool een podium krijgt.
Ach meid toch.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja?
Deze reactie lijkt ook door een puber in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja?
Ik snap dat 60-plussers hier moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja?
Die zetten maar even Abba op repeat hoor, dit is 2024.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik snap dat 60-plussers hier moeite mee hebben.
Hap, hap.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja?
Duurt nog wel ff. Maar het is wel een nummertje voor non-binairtjes met regenboog haar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eerder voor mensen met enorme nostalgie naar de happy hardcore-tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff. Maar het is wel een nummertje voor non-binairtjes met regenboog haar.
Je mag het heus een stom lied vinden maar kan je zulke dingen echt niet zeggen zonder kut en mongool enzo? Beetje sneu wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff. Maar het is wel een nummertje voor non-binairtjes met regenboog haar.
Het is maar een persoonlijke mening hoor.
En mensen die gelaagdheid en moderne cultuur kunnen waarderenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En mensen met enorme nostalgie naar de happy hardcore-tijd.
Zo gaat het verder wel goed met je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nogmaals, gezellig dat je komt bijdragen met je warme persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat weet ie zelf ook wel vermoed ik. Zal wel aandacht tekort komen thuis of zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het heus een stom lied vinden maar kan je zulke dingen echt niet zeggen zonder kut en mongool enzo? Beetje sneu wel.
En qua 'nonbinairtjes met regenbooghaar' zit je er ook al naast gezien de gemiddelde reactie uit NL. Het is niet helemaal je dag geloof ik. Volgende keer beter.
Of even alle overige frustraties in zijn leven ventileren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat weet ie zelf ook wel vermoed ik. Zal wel aandacht tekort komen thuis of zo.
Kan. En so what als een Mongool meegeschreven heeft. Mensen uit Mongolië zijn misschien hele leuke mensen, en het is een wereld zonder grenzen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of even alle overige frustraties in zijn leven ventileren.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Houdt van stoer en robuust, lauw bier en vuur makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echte stoere man is alcoholist natuurlijk.
Tja, je moet wat om te camoufleren dat je al jaren in het kastje zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Houdt van stoer en robuust, lauw bier en vuur maken
Doet me aan deze recente Twitter-discussie denken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Houdt van stoer en robuust, lauw bier en vuur maken
Volgens komen de spotify cijfers altijd rond 22:00quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Benieuwd naar het totaal aantal streams dan in toch een best korte periode
En laten we wel wezen, dat waren over het algemeen géén non-binairen met regenbooghaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Eerder voor mensen met enorme nostalgie naar de happy hardcore-tijd.
Ik verwacht niks anders van Joost.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Vond het al vreemd dat 'ie geen topsong werd op 2.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Europapa is megahit op 3FM. For what's worth it
3FM heeft 'm volgens mij meer omarmt gezien de doelgroep dan radio 2. Sowieso zijn die ook een beetje begonnen met die promocampagne om 'm naar het ESF te krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Vond het al vreemd dat 'ie geen topsong werd op 2.
❤️quote:Op vrijdag 1 maart 2024 03:44 schreef Quona het volgende:
[..]
ben je florida 2009 ook tegengekomen in je zoektocht? Dit nummer gaat over het verlies. Vooral deze versie komt echt binnen.
Alarmschijf op Q zou het ook wel niet worden. Maar alarmschijven, topsongs en megahit, het klinkt allemaal veelbelovend maar stelt in realiteit niets voorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Vond het al vreemd dat 'ie geen topsong werd op 2.
Mwoah, voor gevestigde artiesten misschien niet. Maar voor beginnende artiesten... Een week lang je nummer meerder keren per dag op de best beluisterde zender van Nederland .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alarmschijf op Q zou het ook wel niet worden. Maar alarmschijven, topsongs en megahit, het klinkt allemaal veelbelovend maar stelt in realiteit niets voor
Dat is een lángere emo outro, maar als je op het Eurovision kanaal de officiële clip kijkt valt die kortere emo outro wel binnen de 3 minuten. Dus ik hou hoop!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen idee of het al besproken is maar de Apple Music/itunes versie eindigt bij dat happy hardcore stukje dus zonder dat stille einde, dat staat als aparte 'song' van een minuut op de single.
Heb het idee dat dat ook de Songfestival versie is gezien de lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |