Als dit al "erg politiek" is mogen we ons wat mij betreft zorgen maken. Volgens mij ligt de splitsing normaal bij EU (politiek) vs geografisch Europa. Het enige dat je politiek kan opvatten zijn de landenborden in de clip en de zin: "heb gelukkig geen visum nodig om bij je te zijn".quote:Op vrijdag 1 maart 2024 02:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Geluisterd maar ik vraag me af of hij hiermee hoge ogen gaat gooien.
Vind het ook wel erg politiek (al is het wel in een subtiel jasje gestopt), maar dat vind ik de ESF evengoed al wel.
Dat was hij volgens mij al niet. Ik kan me herinneren dat hij dat ook zei maar dat het ook tijd werd om eens out of the box te denken. https://www.rtl.nl/boulev(...)iet-van-cornald-maasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:34 schreef Fascination het volgende:
Nou, Cornald is ook niet echt enthousiast of wel?
en nieuw op 41 wereldwijdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, sorry was niet richting jou gericht maar naar de mensen die hier elke keer panikeren als die 1/2 omhoog of omlaag gaat
https://kworb.net/eu/ zie 'm hier alleen staan als binnenkomer op 29. Even kijken hoe die morgen staat in de landen. 83'ste in frankrijk iig gisteravond.
Yes, dat is Paul Elstakquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat was hij volgens mij al niet. Ik kan me herinneren dat hij dat ook zei maar dat het ook tijd werd om eens out of the box te denken. https://www.rtl.nl/boulev(...)iet-van-cornald-maas
Is dat nou Paul Elstak in die auto bij dat gabber gedeelte?
Opa bromsnorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:53 schreef samuel25 het volgende:
Johan over Songfestivalnummer Joost Klein: ’Je schaamt je dood dat hij Nederland vertegenwoordigt’
Zuurpruim
Het is vooral love or hate, en die inzendingen scoren over het algemeen toch beter dan de kabbelkabbeliedjes. Een echte fan van het liedje zal er op stemmen en haters kosten je geen punten.quote:
Denk dat het voor alles of niks gewoon te vlak is. Eigenlijk op het laatste stuk na, maar dan is iedereen al bier of nootjes halen, pissen of op z'n telefoon aan het kloten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat een beetje hit or miss worden denk ik.
Ik heb er wel vertrouwen in dat Joost in ieder geval visueel de aandacht wel kan trekken, maar ben het met je eens dat het pas vrij laat los gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat het voor alles of niks gewoon te vlak is. Eigenlijk op het laatste stuk na, maar dan is iedereen al bier of nootjes halen, pissen of op z'n telefoon aan het kloten.
Het is normaal niet zijn muziekstijl (mijne normaal ook niet) maar hij is tijdens de selectie naar een live show van Joost gegaan en toen was hij het ermee eens dat het de beste inzending zou zijn en dat het tijd werd om eens iets heel anders te proberen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:34 schreef Fascination het volgende:
Nou, Cornald is ook niet echt enthousiast of wel?
Dit is natuurlijk Johan over vrijwel elke inzending. Zelfs Arcade van Duncan was volgens hem verschrikkelijk, zou nooit door de halve finale komen en noemde het een "homoliedje"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:53 schreef samuel25 het volgende:
Johan over Songfestivalnummer Joost Klein: ’Je schaamt je dood dat hij Nederland vertegenwoordigt’
Zuurpruim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |