Servië wilde dat in 2022 maar dat mocht niet helemaal, een paar woorden wel. Ik zou zeggen op het LED-scherm mag het wel, maar complete tekst weet ik eigenlijk niet zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit qua regels, mag je een nummer ondertitelen op Eurovisie? Dat zie je namelijk echt nooit. Ik heb het idee dat ze hier de ondertitelde versie kijken, dan snap je het meteen.
Complete tekst is ook niet nodig, ik bedoel, niet alles is even geniaal en ik denk dat ze het idee zo ook wel begrijpen, maar dat slot lijkt me wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Servië wilde dat in 2022 maar dat mocht niet helemaal, een paar woorden wel. Ik zou zeggen op het LED-scherm mag het wel, maar complete tekst weet ik eigenlijk niet zeker?
Ja ik bedoelde ook alleen de tekst van het einde. Rest moet je sowieso niet doen neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Complete tekst is ook niet nodig, ik bedoel, niet alles is even geniaal en ik denk dat ze het idee zo ook wel begrijpen, maar dat slot lijkt me wel de moeite waard.
Italië 2018 deed dat wel, en Servië 2022 een paar stukjes. Mahmood in 2019 deed van een paar regels de vertaling op het scherm op de achtergrond. Dus ik denk dat het laatste deel van het nummer wel ondertiteld mag worden en ik denk ook dat dat een slimme zet kan zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit qua regels, mag je een nummer ondertitelen op Eurovisie? Dat zie je namelijk echt nooit. Ik heb het idee dat ze hier de ondertitelde versie kijken, dan snap je het meteen.
Wat zijn preparty's? Is dat hij dan in andere landen op gaat treden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Zou Joost meedoen aan de prepartys? Lekker hakkuh in Barcelona
Yep, 13 april is in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Wat zijn preparty's? Is dat hij dan in andere landen op gaat treden?
Ik zou hem adviseren ze allemaal te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Yep, 13 april is in Amsterdam
[ afbeelding ]
Hij gaat sowieso naar Amsterdam. Vorig jaar gingen Mia en Dion ook naar PrePartyEs en dat was de eerste dat ze het nummer live zongen, en dat ging dus niet goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou hem adviseren ze allemaal te doen
Ah was dat daarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso naar Amsterdam. Vorig jaar gingen Mia en Dion ook naar PrePartyEs en dat was de eerste dat ze het nummer live zongen, en dat ging dus niet goed.
Naar allemaal gaan is trouwens niet iets wat veel landen doen
Denk wel dat dit wat hoger gaat eindigen dan 21e hoor. Eigenlijk ongeacht het liedje, die Joost is een hele goede performer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch wel echt wat WE na vorig jaar even nodig hadden voor Nederland op het ESF. Een liedje dat misschien 21e ofzo gaat worden, maar waar we in elk geval nagenoeg collectief achter staan.
In de eigen bubbels wellicht, maar verder is men niet zo unaniemquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch wel echt wat WE na vorig jaar even nodig hadden voor Nederland op het ESF. Een liedje dat misschien 21e ofzo gaat worden, maar waar we in elk geval nagenoeg collectief achter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |