quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Bij de bookies inmiddels ook Finland voorbij naar plek 19 en groene bolletjes
Waar is het procentenpolonaisegifje?quote:
In de jaren `70 en `80 had je juist veel typische songfestivalnummers. Die je daarna nooit meer ergens hoorde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:12 schreef Bargehassus het volgende:
Met in het achterhoofd de ESF's van de eind jaren '70 en jaren '80 is dit nummer helemaal kudt.
Maar met in het achterhoofd de ESF's van de afgelopen jaren vind ik dit nummer
Echt. Helemaal. Leuk.
En het zal vast niet gebeuren, maar van mij mag hij winnen.
Ik ben ook alweer jaren weg eigenlijk maar zal zwaaien als ik er weer eens langs kom.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:52 schreef Aloria het volgende:
[..]
Komt wel dicht bij zo ik werk momenteel in stiens pas rond 22.30 richting huisje rijden naar de andere kant van Friesland haha
Godsammequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
ben het mesgien wel met je eens hoor, beetje lollig zitten doen in zo'n klip en dan blijf er straks waarscheinlijk niks van over op het podium als je het mij vraag ook nog deels gesponsert door d66 of volt of zo maar dat zullen ze denk ik tog niet toegeven he
ik hoorde ook dat tonnie neef een liedje ingestuurd had wat op new york new york leek maar dat zou dan weer niet zo goed passen op eurovisie he want dat ligt in amerika tog? nou ja we gaan het wel beleven vincent!!1!
Hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Waar is het procentenpolonaisegifje?
En naar 18quote:
Op 18 nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Bij de bookies inmiddels ook Finland voorbij naar plek 19 en groene bolletjes
Dag lieverd! Ben je er weer?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
ben het mesgien wel met je eens hoor, beetje lollig zitten doen in zo'n klip en dan blijf er straks waarscheinlijk niks van over op het podium als je het mij vraag ook nog deels gesponsert door d66 of volt of zo maar dat zullen ze denk ik tog niet toegeven he
ik hoorde ook dat tonnie neef een liedje ingestuurd had wat op new york new york leek maar dat zou dan weer niet zo goed passen op eurovisie he want dat ligt in amerika tog? nou ja we gaan het wel beleven vincent!!1!
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:31 schreef GeorgeM het volgende:
Mendieeee waar is de procentenpolonaisegif?
11!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Op 18 nu.
[ afbeelding ]
Edit: weer spuit 11![]()
Dat was GVD ook meer dan terecht!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Vibe is toch wel wezenlijk anders dan vorig jaar, toen zakten M&D steeds verder weg in het moeras
Thnx Mendieeeeequote:
quote:
Ik heb nog steeds die Kroaten in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Elke keer dat ik het liedje hoor, vind ik em weer net iets beter worden![]()
Het is geen straf om dit lied in mijn hoofd te hebben.
Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit qua regels, mag je een nummer ondertitelen op Eurovisie? Dat zie je namelijk echt nooit. Ik heb het idee dat ze hier de ondertitelde versie kijken, dan snap je het meteen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:30 schreef Em31 het volgende:
Omdat deze leuk is hier ook even:
Laat ook mooi zien hoe ze reageren op dat einde, hopelijk weten ze dat in Malmö goed over te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |