Ik zou dat ranzige slootwater ook laten staan. Terechte keuze.quote:
Ach welnee. Twente heeft nog een heel zwaar programma en bovendien is vrijwel elke wedstrijd voor hun lastig. Wij cruisen straks met meer rust tussen de potjes door naar plek 2 en pakken de beker.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:39 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt een ongekend walgelijke kutwedstrijd.
En voor je het weet heb je Twente weer in je nek zitten hijgen. Feyenoord speelt zo slecht dat geen enkele resterende wedstrijd in de competitie een zekere overwinning gaat zijn.
Toen hadden we wel vaak een “normale” week tussen een midweekse wedstrijd. Omdat we ook al uit de beker lagen natuurlijk. Nu is het echt 4 weken op rij dubbel inclusief verlenging in Roma.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ze zijn op. Dus gaat lastig worden. Verbaast me wel overigens, want vorig jaar waren we met afstand het fitste team. Maar dat zal ook met de stand te maken hebben.
Blijft toch geinig, dat eeuwige minderwaardigheidscomplex in de gehele provincie Brabantquote:
Feyenoord en 'cruisen' vind ik nou niet echt bij elkaar passen dit seizoen, maar we gaan het zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach welnee. Twente heeft nog een heel zwaar programma en bovendien is vrijwel elke wedstrijd voor hun lastig. Wij cruisen straks met meer rust tussen de potjes door naar plek 2 en pakken de beker.
Vergeet de WK-pauze niet die zwaar in ons voordeel viel. Maar zoals Slot al zei, je speelde nooit meer dan twee midweekse wedstrijden op een rij, nu plots vier. En dan ook nog de tegenvallende stand en de flow die ontbreekt.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ze zijn op. Dus gaat lastig worden. Verbaast me wel overigens, want vorig jaar waren we met afstand het fitste team. Maar dat zal ook met de stand te maken hebben.
We staan nu 5 punten voor met een wedstrijd te gaan, hebben straks de meest lastige uitpotjes gehad en Twente moet met een veel mindere selectie nog uit naar PSV, Ajax en AZ. Dat gaat wel goed komen.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord en 'cruisen' vind ik nou niet echt bij elkaar passen dit seizoen, maar we gaan het zien.
Ahjoh, deze Eredivisie is dit seizoen ontzettend armoedig.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord en 'cruisen' vind ik nou niet echt bij elkaar passen dit seizoen, maar we gaan het zien.
Lijkt op een kinderachtige sketch om PSV’ers belachelijk te maken. Echt gênant inderdaadquote:
Daar hoeven ze dan weer vrij weinig voor te doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt op een kinderachtige sketch om PSV’ers belachelijk te maken. Echt gênant inderdaad
Je gaat makkelijk 2e worden, ook na verlies vandaag. Je hebt nu gewoon meer punten dan afgelopen seizoen, je wint niet makkelijk maar Twente speelt ook niet iedereen weg. Ik snap de angst totaal niet. En we hebben natuurlijk de beste trainer van de Eredivisie. Komt goedquote:Op zondag 3 maart 2024 10:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:
Mijn gedachten gingen meerdere keren uit naar 'ben me wijf verloren, 3000 euro schuld, ik heb een stadionverbod alles'.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt op een kinderachtige sketch om PSV’ers belachelijk te maken. Echt gênant inderdaad
Ik zou dit ook de meest logische opstelling vinden om te winnenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval verwacht ik:
Ivanusec-Santi-Minteh
Wieffer-Timber-Zerrouki
Hartman-Hancko-Beelen-Geert
Wellenreuther
En dan met het kontje wat meer naar achteren.
Bereid je maar vast voor op Nieuwkoop.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval verwacht ik:
Ivanusec-Santi-Minteh
Wieffer-Timber-Zerrouki
Hartman-Hancko-Beelen-Geert
Wellenreuther
En dan met het kontje wat meer naar achteren.
Dat denk ik niet, die is wel voor een stuk of vijf posities nu je eerste reserve. Nu Stengs ontbreekt zou ik sowieso met Ivanusec blijven spelen en Minteh doet het momenteel wel goed op rechtsbuiten.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op Nieuwkoop.
Neemt een flinke slok op het einde en zet gewoon een vol glas terug.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat ranzige slootwater ook laten staan. Terechte keuze.
En dan zit Drank Lammers nog niet eens in het filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Woorden komen tekort, man man man,quote:
Harde werker las ik, dus een logische keuzequote:Op zondag 3 maart 2024 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne kiest voor Milambo.
KOEKOEK
Sow.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne kiest voor Milambo.
KOEKOEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |