abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212639621
pi_212639654
En ik vind het knap dat je dat ding ook 's nachts omdoet. Ik heb een vrij grote horloge, denk dat het me in de weg gaat zitten bij het slapen.
pi_212639661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Scheelt een hoop gedoe denk ik, LinzenSalade *O*
Yup. Blij mee.
Spoilers!
pi_212639714
Goede reis @LeeHarveyOswald, benieuwd naar je Spaanse motoravonturen!
pi_212639721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:28 schreef Jeroboam het volgende:
En ik vind het knap dat je dat ding ook 's nachts omdoet. Ik heb een vrij grote horloge, denk dat het me in de weg gaat zitten bij het slapen.
Oh normaal kijk ik ook niet hele dag naar mn hartslag en stressniveau hoor :D viel me bij openen app in de ochtend voor bijhouden waterinname op dat mn nacht ineens voor meer dan de helft oranje was, en dat dat sindsdien ook niet meer is weggegaan. En toen bij hartslag gekeken en die was ook hoger dan normaal.

Ik heb een kleiner model, dus geen last van bij het slapen. En als ik hem af doe vergeet ik hem zeker volgende ochtend weer om te doen :+
pi_212639735
Oh ja, @LeeHarveyOswald en @sigme beide een hele goede reis gewenst alvast!
pi_212639893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh normaal kijk ik ook niet hele dag naar mn hartslag en stressniveau hoor :D viel me bij openen app in de ochtend voor bijhouden waterinname op dat mn nacht ineens voor meer dan de helft oranje was, en dat dat sindsdien ook niet meer is weggegaan. En toen bij hartslag gekeken en die was ook hoger dan normaal.

Ik heb een kleiner model, dus geen last van bij het slapen. En als ik hem af doe vergeet ik hem zeker volgende ochtend weer om te doen :+
Zou je zonder die controle app/horlogeding kunnen, zodat je overall wat minder controle ervaart en je je dan wat minder zorgen maakt?
Of het eens proberen voor bijv een weekje?
pi_212640232
Ik ben nog niet weg hoor!
We vertrekken zaterdag, of als er iets tussenkomt op zondag.
Vandaag werk netjes afgerond. Als laatste nog een presentatie gegeven voor mijn vakgroep.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212640254
Pfff net de 4 delige serie Alan Bates vs The post office gekeken. Wat een enorme ellende hebben die mensen ondervonden. Een soort toeslagenaffaire, mensen gemangeld door mensen en systemen.

Fijn voor de goede dag die iedereen heeft gehad. Goed idee van @Blues misschien wel, een weekje dat ding af. Heb nog gewoon een wijzerplaat horloge, ken mezelf want zo’n allesmeter zou mijn hele leven beheersen.

Inderdaad @AnneX Gaza is zo verschrikkelijk. “Gelukkig “ hebben wij maar weinig mensen met familie in Gaza want IND heeft gezinsherenigingen met gazanen stopgezet. Niet uit te leggen.

Goede reis @sigme en @LeeHarveyOswald Onderweg samen een kop koffie drinken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_212640278
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Zou je zonder die controle app/horlogeding kunnen, zodat je overall wat minder controle ervaart en je je dan wat minder zorgen maakt?
Of het eens proberen voor bijv een weekje?
Ik maak me geen zorgen door mn horloge :)
Voel me een beetje een kapotte grammofoonplaat :D (maar mss had je gewoon laatste posts vorige topic/begin v deze niet gezien, dus neem t je verder niet kwalijk hoor, en weet dat je intenties goed zijn :* )

Het was meer dat ik al paar weken die rare verandering in zo warm hebben had, daar de pijn op borst(been) bij kwam en dan als 'extraatje' de verandering in horloge gegevens ongeveer tegelijk kwam met die pijn. Waar ik me ook niet per se zorgen over maakte, maar die combinatie van dat alles leek me in elk geval slim om even van aan de ha te vragen of ik er iets mee moest of niet.

Op basis van alleen mn horloge zonder die andere dingen zou ik niks aan ha gevraagd hebben.
pi_212640344
Ik heb het ook de laatste maanden weliswaar het ook bloedheet, begin wel met de elektrische deken (ook nodig), na een uur of 3 warm dus dubbele dekbed eraf (zo blij met een losse, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht) en om een uur of 6- 7 heb ik het dan weer koud
pi_212640668
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 18:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ow, ik dacht dat je pas in mei zou gaan.
Een goede reis en succes met aarden in het verre zuiden…
Dan definitief, nu om woonruimte te zoeken vanaf dat moment :-) met tien dagen weer terug
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212640711
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 22:03 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik maak me geen zorgen door mn horloge :)
Voel me een beetje een kapotte grammofoonplaat :D (maar mss had je gewoon laatste posts vorige topic/begin v deze niet gezien, dus neem t je verder niet kwalijk hoor, en weet dat je intenties goed zijn :* )

Het was meer dat ik al paar weken die rare verandering in zo warm hebben had, daar de pijn op borst(been) bij kwam en dan als 'extraatje' de verandering in horloge gegevens ongeveer tegelijk kwam met die pijn. Waar ik me ook niet per se zorgen over maakte, maar die combinatie van dat alles leek me in elk geval slim om even van aan de ha te vragen of ik er iets mee moest of niet.

Op basis van alleen mn horloge zonder die andere dingen zou ik niks aan ha gevraagd hebben.
Ik bedoelde het in zijn algemeenheid. Zoals kaatje het zei.
Voor een wat minder gecontroleerd leven, daardoor wat meer rust in je hoofd mss :*
pi_212640734
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:22 schreef vlindertje89 het volgende: Misschien moet ik me ook niet zo 'verdedigen' of 'aangevallen' voelen en is het ook niet zo bedoeld. Maar is het nou echt zo raar dat als je het al een maand elke nacht stikheet hebt met minder dekens en kleren dan waar je het normaal koud mee hebt (en je daar last van hebt, want er ook regelmatig van wakker wordt), en je sinds twee weken daarnaast ook regelmatig pijn in borst/borstbeen hebt, en daar dan bij komt dat je sinds ongeveer hetzelfde moment ineens een duidelijk hogere rusthartslag en hogere stress score hebt, incl op momenten dat je niks doet zoals op bank ligt of slaapt, je even checkt of dat iets is waar je wat mee moet? Ik krijg door dit soort reacties weer all over het idee van dat het vast wel tussen mn oren zal zitten, terwijl de huisarts het dus wel reden vond om even wat dingen te prikken :+
Je hoeft je inderdaad niet te verdedigen. Als je denkt dat het goed voor je is om na te vragen, dan doe je dat. Ik merk dat ik zelf een stuk minder snel naar de huisarts zou stappen, ook niet om te checken of ik ergens iets mee moet of niet. Ik beschouw afwijkingen waarschijnlijk sneller als alsnog binnen de normaal vallend, heb er misschien meer vertrouwen in dat mijn lichaam het zelf wel kan oplossen zonder externe hulp en denk misschien ook sneller dat bij vage klachten de huisarts sowieso te weinig aanknopingspunten heeft om een diagnose te stellen, laat staan een behandelplan te kunnen maken. Dat bij elkaar maakt dat het bij mij niet bij me op zou komen om het aan de huisarts voor te leggen. Maar dat maakt mijn aanpak niet beter. Zoals ik een scala aan lichamelijke fluctuaties als normaal beschouw, denk ik ook dat verschillende manieren van omgang hiermee omgaan normaal zijn. Verschillende mensen, verschillende manieren van omgang met klachten. En ook als het /niet/ normaal is, wat dan nog? Als dit is wat jij nodig hebt, dan is dat prima, ongeacht of andere mensen op eenzelfde punt de huisarts zouden vragen om mee te kijken of niet. Het wordt iets anders als jouw omgang beperkend werkt voor jezelf, maar jij bent de enige die daar iets over kunt zeggen. En dat heb je wel eens gezegd, en je zet daar volgens mij grote stappen in. Meer kun je niet doen, toch?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212640778
@mjan O+ ^O^ mooie post!
pi_212640890
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 18:43 schreef Vanyel het volgende:
Ga je(llie) iets bijzonders eten LHO?
Bij restaurant Rijntje, een absolute aanrader.
pi_212641134
😂 Huil : woz + 20.000 _O- _O_ 8)7 o|O ~O>

Hartelijk gelachen.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 03:50:40 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212642776
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 22:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dan definitief, nu om woonruimte te zoeken vanaf dat moment :-) met tien dagen weer terug
Ah, iets met klok en klepel… :P
Dan succes met het vinden van een geschikte hut.

Mw. MM gaat een paar dagen naar de sneeuw in Oostenrijk, dus daarom nu vroeg op om haar zo naar Schiphol te brengen… :O
  vrijdag 1 maart 2024 @ 03:55:55 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212642790
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:58 schreef sigme het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor!
We vertrekken zaterdag, of als er iets tussenkomt op zondag.
Vandaag werk netjes afgerond. Als laatste nog een presentatie gegeven voor mijn vakgroep.
Aangezien ik geen reden kon bedenken waarom je gisteren nog stoofvlees aan het bereiden was als je vandaag zou vertrekken, had ik al zo'n vermoeden. Het lijkt me namelijk geen praktische hap onderweg tijdens een autotrip…
pi_212643065
@vlindertje89 fijn dat de huisarts meedacht! Als mijn rusthartslag en stress scores ineens hoger zijn dan anders, is dat meestal als mijn eetpatroon naar de shit is en ik die dag alleen nog maar suiker heb gegeten. Alcohol doet hetzelfde maar dat komt eigenlijk nooit voor bij mij :P

Verder heb ik woensdag eindelijk mijn privlaptop gebackupt en een MacOS upgrade gegeven. Was even spannend of hij netjes ging opstarten maar na enige moeite is hij er weer en doet alles het weer normaal *G*

Gister compressie-tubes geprobeerd tegen de scheenpijn, had niet het idee dat het veel uithaalde maar was iig lekker warm in combinatie met een lange legging en hoge sokken :D
Mijn conclusie is dat de scheenpijn (en zo nu en dan voetpijn of kniepijn) in dat been komen door een gerriteerde zenuw net zoals ik na de Vierdaagse had, dus ik ga focussen op meer rust nemen en bil/heup goed stretchen. Komt dan vast vanzelf weer goed *G*
Ik kwam er met mountainbiken ook achter dat ik rechts dan veel meer belast, dus ben eens gaan proberen om meer op links te staan bij afdalingen. Nu spierpijn aan m'n linkerbil _O-

Vandaag bijna geen collega's aan het werk dus ik kan lekker rustig aan de slag *G*
Ben niet het meest helder tot nu toe want kwam er net achter dat ik mijn shirt binnenstebuiten n achterstevoren aan had :')
pi_212643147
Goedemorgen :O dat was een nacht vol dromen
pi_212643224
Mogge!
Wat is het weer zacht buiten. Laatste dag dat logeerhondje hier is, die brengen we vandaag terug. Weet nog niet hoe laat, haar baasjes kwamen gister terug na een maand rondreizen in Sri Lanka. Als ik hun was was ik aan vakantie toe :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2024 @ 08:25:31 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212643360
Morning.
Ik was gisteren quizmaster. Was weer geslaagd. :) Van vragen over de Europese Unie, Den Haag, architectuur, eten en drinken, sport
Alleen was er in de 'pauze' een tegenquiz georganiseerd. _O-. Dat was een leuke verrassing.
Met vragen die ik niet weet (reality-tv enzo). Ik wist daar natuurlijk niks van. De vragen van de Borisronde wist ik gelukkig wel. :P
Afijn geslaagde borrel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 08:35:50 #24
5428 crew  miss_sly
pi_212643429
Wij waren gisteravond naar de voorstelling van Diederik van Vleuten. Wat een verteller is die man. Zo zou je geschiedenisdocenten moeten hebben O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 08:36:49 #25
5428 crew  miss_sly
pi_212643438
O, goedemorgen natuurlijk!

Is gisteren Joost Klein al besproken? Ik was wat druk, dus heb het niet meegekregen. Ik vind het in ieder geval een leuke inzending :Y
  vrijdag 1 maart 2024 @ 08:46:42 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212643513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:25 schreef borisz het volgende:
Morning.
Ik was gisteren quizmaster. Was weer geslaagd. :) Van vragen over de Europese Unie, Den Haag, architectuur, eten en drinken, sport
Alleen was er in de 'pauze' een tegenquiz georganiseerd. _O-. Dat was een leuke verrassing.
Met vragen die ik niet weet (reality-tv enzo). Ik wist daar natuurlijk niks van. De vragen van de Borisronde wist ik gelukkig wel. :P
Afijn geslaagde borrel.
Tegenquiz :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Wij waren gisteravond naar de voorstelling van Diederik van Vleuten. Wat een verteller is die man. Zo zou je geschiedenisdocenten moeten hebben O+
Dat klinkt goed. Ik kan me wel voorstellen dat het boeiend is. Ik ben eens naar een show van Van Muiswinkel en Van Vleuten geweest en dat was ook van ongekend hoog niveau.
Spoilers!
pi_212643517
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:36 schreef miss_sly het volgende:
O, goedemorgen natuurlijk!

Is gisteren Joost Klein al besproken? Ik was wat druk, dus heb het niet meegekregen. Ik vind het in ieder geval een leuke inzending :Y
Jaaa erg leuk *O*
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 08:56:23 #28
5428 crew  miss_sly
pi_212643582
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[..]
Dat klinkt goed. Ik kan me wel voorstellen dat het boeiend is. Ik ben eens naar een show van Van Muiswinkel en Van Vleuten geweest en dat was ook van ongekend hoog niveau.
De show van gisteren ging over de kracht van herinneringen. Zo goed als hij dat dan doet. En hij heeft echt een heel fijne stem.

Van Muiswinkel en van Vleuten waren ook echt een goed stel samen.

De solovoorstellingen van van Vleuten hebben altijd een historische grondslag en soms zijn het simpelweg geschiedenislessen die je ademloos luistert. Genieten!
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 08:56:51 #29
5428 crew  miss_sly
pi_212643588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jaaa erg leuk *O*
Ik denk dat hij zomaar goed kan scoren.
pi_212643612
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat hij zomaar goed kan scoren.
Ik hoop het :D we werden vanmorgen allebei in ieder geval zingend wakker.

Wel echt jammer dat we dit jaar niets live kunnen zien -O- Of nouja wel de 1e halve finale maar niets van Joost dus.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:00:29 #31
5428 crew  miss_sly
pi_212643623
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik hoop het :D we werden vanmorgen allebei in ieder geval zingend wakker.

Wel echt jammer dat we dit jaar niets live kunnen zien -O- Of nouja wel de 1e halve finale maar niets van Joost dus.
Waarom niet?

Ik ben overigens wel benieuwd wat voor show hij neer gaat zetten.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2024 @ 09:17:35 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212643768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[..]
Dit is opgespoten model x. Aan welk programma deed ze niet mee? (ex on the beach) in dit geval.
Allemaal van dat soort BLVD-vragen _O-. Ik wist er wel n vraag over de serie Bridgerton, want die had ik serie wel gezien.

En Van Vleuten is idd erg fijn in de Schouwburg. :Y
pi_212643797
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarom niet?

Ik ben overigens wel benieuwd wat voor show hij neer gaat zetten.
We staan op verschillende bierfestivals die dagen :)

En dat showtje gaat volgens mij wel goed komen *O*
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:24:44 #34
5428 crew  miss_sly
pi_212643828
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:17 schreef borisz het volgende:

[..]
Dit is opgespoten model x. Aan welk programma deed ze niet mee? (ex on the beach) in dit geval.
Allemaal van dat soort BLVD-vragen _O-. Ik wist er wel n vraag over de serie Bridgerton, want die had ik serie wel gezien.

Haha, dat soort vragen zou ik het antwoord ook niet op weten :D

Wij hebben binnenkort familieweekend met de neven en nichten van mijn man en daar wordt ook jaarlijks een kahoot-quiz gemaakt door de winnaar van het jaar ervoor. Dit jaar dus verzorgd door iemand die veel TLC enzo kijkt, dus ik verwacht ook meer van zulke vragen. Misschien toch nog maar eens een maandje veel TLC kijken :P
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:25:05 #35
5428 crew  miss_sly
pi_212643831
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We staan op verschillende bierfestivals die dagen :)

En dat showtje gaat volgens mij wel goed komen *O*
Ah ja, dat wordt lastig. Wel een leuke reden om het niet te kunnen zien.
pi_212644116
Deze week mezelf over een paar onzekerheden heen gezet en nu heb ik de komende 1.5 week afgesproken met zes collega's die ik nog niet ken.

Laatste die me vanochtend terug mailde, spreekt me in die mails wel consequent met m'n achternaam aan alsof het m'n voornaam is. Even kijken hoe ik dat corrigeer als ik 'm komende week irl zie. :D
pi_212644129
Ik heb het Songfestivalliedje ook vast geluisterd, ben wel onder de indruk. Het begin deed me vrij weinig maar ik kwam er wel in. Wordt een goed feestje ^O^
pi_212644134
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah ja, dat wordt lastig. Wel een leuke reden om het niet te kunnen zien.
Zeker :Y we kijken ook weer echt uit naar het festivalseizoen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:46 schreef Tele6 het volgende:
Deze week mezelf over een paar onzekerheden heen gezet en nu heb ik de komende 1.5 week afgesproken met zes collega's die ik nog niet ken.

Lekker bezig *O*
pi_212644140
Wakker. Toch 7 uur geslapen. Zo kleren aan en dan nog 1 dagje buffelen voor de rust iets wederkeerd op het werk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212644165
Mogge

In de tuinen rondom de flat zijn weer vrolijk fluitende vogels te horen, ik word daar zo blij van.

Nummer van Joost Klein is leuk maar ik zou gek worden wanneer ik er de hele avond naar zou moeten luisteren

Even gekeken wat je dan allemaal zou moeten kijken op TLC. Geloof dat verliezen niet erg is :D
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:54:57 #41
5428 crew  miss_sly
pi_212644205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

In de tuinen rondom de flat zijn weer vrolijk fluitende vogels te horen, ik word daar zo blij van.

Nummer van Joost Klein is leuk maar ik zou gek worden wanneer ik er de hele avond naar zou moeten luisteren

Even gekeken wat je dan allemaal zou moeten kijken op TLC. Geloof dat verliezen niet erg is :D
Fijn he, die vogeltjes die fluiten O+

Ik kijk ook nooit naar TLC, het is niet mijn ding. Ik denk ook dat ik verlies :D
  vrijdag 1 maart 2024 @ 10:08:31 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212644404
Tickets voor Van Vleuten gekocht. Bedankt voor de tip Sly ^O^
Spoilers!
pi_212644434
Broertje heeft kaartjes voor ons tween gescoord voor Within Temptation *G*
In 013 dus er waren niet superveel kaartjes beschikbaar. Superleuk om ze in een relatief kleine zaal te zien O+
pi_212644465
Oh en had ik verteld dat broertje van de week aangereden was? :X
Frontaal tegen iemand op gefietst. Hij zei "ja diegene reed aan de verkeerde kant van de weg" :X
Gelukkig broertje nog heel, fiets nog heel, fietstas gesneuveld (helaas! Hij had 'm nog maar een maand en het was een behoorlijk luxe tas) maar laptop in fietstas ook nog heel.
Kennelijk zijn er reserveonderdelen waar de fietstas mee gerepareerd kan. Dus al met al valt het wel mee. Maar manmanman broertje ook weer :')
pi_212644499
Wat een schrik @Tele6 Gelukkig is hij nog heel.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 10:18:31 #46
5428 crew  miss_sly
pi_212644516
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk veel plezier alvast!
  vrijdag 1 maart 2024 @ 10:28:43 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212644629
Ik heb net een nieuwe douchekraan en een nieuwe glijstangset gekocht. Die glijstangset kost gewoon 180 euro :o
Spoilers!
pi_212644681
Bijna in Haarlem. Dagje bij een vriendin langs. Lang geleden dat ik de trein heb gepakt, maar als ze rijden is dat toch altijd wel aangenaam reizen.
pi_212645037
Morgen is de releaseparty van het bier dat we met 80 andere brouwerijen gemaakt hebben voor het goede doel. Ook meteen de eerste keer dat wij het kunnen proeven :D ben erg benieuwd.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2024 @ 11:07:07 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212645147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:35 schreef Tuindier het volgende:
Bijna in Haarlem. Dagje bij een vriendin langs. Lang geleden dat ik de trein heb gepakt, maar als ze rijden is dat toch altijd wel aangenaam reizen.
Zwaai. Al zit ik nu in Amsterdam :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Morgen is de releaseparty van het bier dat we met 80 andere brouwerijen gemaakt hebben voor het goede doel. Ook meteen de eerste keer dat wij het kunnen proeven :D ben erg benieuwd.
Morgen te druk. Dus ben er niet bij.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 11:07:18 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212645151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:17 schreef borisz het volgende:

[..]

Zag eerder deze week ook iets op tv over een relletje ofzo bij Echte meisjes in de jungle.

Ik vond er maar weinig echt aan, nep tieten, een Rockinger smoel etc

SPOILER: wat voor smoel??
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranpltze mssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 11:08:09 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212645161
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tot ik genoeg gehad teruggelezen dacht ik dat dit om Annemiek van Vleut ging :D
pi_212645170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:07 schreef borisz het volgende:

[..]
[..]
Morgen te druk. Dus ben er niet bij.
Ah jammer, was leuk geweest je even te zien.
Ga je zondag wel? Dan wordt het volgens mij ook druk in de kerk :D
pi_212645193
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zag eerder deze week ook iets op tv over een relletje ofzo bij Echte meisjes in de jungle.

Ik vond er maar weinig echt aan, nep tieten, een Rockinger smoel etc

SPOILER: wat voor smoel??
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strakke vangmuil!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2024 @ 11:25:12 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212645429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ah jammer, was leuk geweest je even te zien.
Ga je zondag wel? Dan wordt het volgens mij ook druk in de kerk :D
Ook niet.

Morgen komt oa de kascommissie over de vloer.
Ik hoop dat ik tijd heb om nog een stukje Strade te zien, want zelfs dat weet ik niet of dat gaat lukken. :+
pi_212645879
pi_212645897
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 23:40 schreef AnneX het volgende:
😂 Huil : woz + 20.000 _O- _O_ 8)7 o|O ~O>

Hartelijk gelachen.
Huis van mijn ouders ging van 220.000 naar 350.000 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212645987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is er onlangs eentje in de straat verkocht?

Het laatst verkochte huis ging n.b. wl 2000 minder dan de overige omhoog met 20.000 . Binnenkort eens vergelijken met de referentie panden.
Dat wordt ook lachen. Nergens in de gemeente staan verder vergelijkbare panden.
Wel veel nieuwbouw.
Het is een jaarlijks feestje. (van ergernis).
pi_212645990
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 12:08 schreef AnneX het volgende:

Is er onlangs eentje in de straat verkocht?

Het laatst verkochte huis ging n.b. wl 2000 minder dan de overige omhoog met 20.000 . Binnenkort eens vergelijken met de referentie panden.
Dat wordt ook lachen. Nergens in de gemeente staan verder vergelijkbare panden.
Wel veel nieuwbouw.
Het is een jaarlijks feestje. (van ergernis).
Ja, twee huizen zijn rond die prijs weg gegaan :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212646026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, twee huizen zijn rond die prijs weg gegaan :Y
Tja…

Helaasch…na de recensie van @miss_sly : diederik komt niet in de regio.
Speellijst:
https://www.bunkertheaterzaken.nl/artiesten/diederik-van-vleuten/
pi_212646519
quote:

[..]
Hier maar 1000 meer. Nou is het in de afgelopen jaren enorm snel omhoog gegaan dus hier ben ik heel blij mee
pi_212646570
tis hier juist iets gedaald, komt door de hoge rente en kunnen mensen niet meer maximaal lenen.
maja ik zit nog goed
pi_212646994
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 12:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja…

Helaasch…na de recensie van @:miss_sly : diederik komt niet in de regio.
Speellijst:
https://www.bunkertheaterzaken.nl/artiesten/diederik-van-vleuten/
Eerdere shows van Diederik van Vleuten vond ik geweldig! Wat een prachtige manier om naar geschiedenis te kijken en erover te vertellen. Deze nieuwe show wil ik ook wel graag zien :Y. Bedankt voor het delen van het overzicht. Hij komt niet bij ons in het dorp, maar er zijn wel opties in de regio.
Venus in pocketformaat
loveli
pi_212647008
En, zoals verwacht liep de update van een systeem vandaag in de soep ^O^

Omdat wij als testgroep al tijden hadden gevraagd hoe ze A B en C gingen fixen voor de livegang. Waarop geantwoord werd dat aan D werd gewerkt ^O^ Echt fascinerend hoe ze telkens antwoorden geven op niet gestelde vragen, en de werkelijke vragen negeren.

Gelukkig gaan we hier maar een paar maanden last van hebben (en dan vooral extern). ^O^ Ik ga geen meter sneller lopen om nu last minute dingen te fixen. Die wij in de testomgeving zelf niet konden fixen maar wel al hadden gemeld. En boze klanten… ICT@klunzen punt EnEl :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:07:20 #65
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212647425
quote:

[..]
Oh dan valt het hier nog mee van 434 naar 497 :')

Ik vind het liedje van Joost ook leuk, lang geleden dat ik een inzending tof vond. Benieuwd hoe hij het gaat doen. *O*
pi_212647806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:07 schreef borisz het volgende:

[..]
:W vanaf Amsterdam op de terugweg dan.
pi_212648272
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh dan valt het hier nog mee van 434 naar 497 :')

Ik vind het liedje van Joost ook leuk, lang geleden dat ik een inzending tof vond. Benieuwd hoe hij het gaat doen. *O*
Het is absoluut niet mijn soort muziek, intro vond ik vreselijk… maar gedurende het nummer begon ik het wel te waarderen voor wat het is.
Feestmuziek doet het de laatste jaren goed, er zitten meezingstukken in. Als hij in de aanloop en op het podium er een feestje van kan maken heeft het kans.
Maar heeft voor mij verder weinig met het klassieke ESF te maken /ouwe bes
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212648352
ik ben niet geheel een hoodrat heb wel een degelijke opleiding gehad en neem mijn woorden terug over de lhbtqi gemeenschap, snap ook wel dat zij het zwaarder hebben dan ik, er is nog een lange weg te gaan
pi_212648364
pi_212648367
pi_212648407
pi_212648415
tevens weekend :) *O*

[ Bericht 30% gewijzigd door Karzai op 01-03-2024 15:31:01 ]
pi_212648551
Zo zeg, wat heeft NN een rare pensioen pagina. Ik heb een (iniminie) pensioen daar. Moet binnen zoveel dagen doorgeven of ik wel/geen nabestaanden pensioen wil. Nee dus. Dan moet je een formulier bij "downloads" invullen. Alleen...nergens staat "downloads" en nergens dat formulier.
En er zijn 18 wachtenden voor u. Voor die 155 euro per jaar _O- ga ik geen moeite doen.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 15:55:33 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212648753
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 15:22 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Een vier op muziek :o dat had zelfs ik nog hoger, terwijl ik mezelf toch wel als behoorlijk amusicaal beschouw :D

Met dank aan de leraar, elke toets bestond uit 10 vragen. Vraag 1 t/m 3 was "wat is de definitie van maat, ritme en melodie"

Dus een drie had ik sowieso. Vaak nog wel een kennis vraag en die vijfde en zesde vraag had was meestal ook wel te gokken :D
pi_212648816
@Karzai Heb je mijn lagere schoolrapporten gevonden. 😂

Alhoewel: dan stonden werktempo (8)en werkhouding (8) en gedrag (4) linksboven.
Snel klaar en vervelen en dan in de hoek of naar de gang of zelfs naar het Hoofd der school 😂
En juf had het door en liet mij achterin de klas boeken lezen. Juffrouw Krijgsman.

Dank voor de herinnering. 🍀
pi_212648852
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn jouw oude schoolschriften? Dan heb jij ook leren schrijven met die doorschrijfletter voor de t die niet de standaard schrijflettervorm heeft.

pi_212648875
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:05 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat zijn jouw oude schoolschriften? Dan heb jij ook leren schrijven met die doorschrijfletter voor de t die niet de standaard schrijflettervorm heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo heb ik het ook geleerd. Helaas geen foto van. Waar mijn vader van alles bewaarde, gooide mijn moeder alles weg.
pi_212648879
quote:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja inderdaad
pi_212648937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo heb ik het ook geleerd. Helaas geen foto van. Waar mijn vader van alles bewaarde, gooide mijn moeder alles weg.
Welke zo?
Die met de doorverbonden t ?
pi_212649032
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Welke zo?
Die met de doorverbonden t ?
De onderste. Maar ik zie het meer aan de "p"
pi_212649075
Koffiestop vlak voor Ghent :w
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 16:24:40 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212649101
quote:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is de standaard? Ik heb de onderste t geleerd
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 16:25:56 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212649118
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat is dat? 150km? Dan ben je wel even onderweg als je elke 150km stopt :o
  vrijdag 1 maart 2024 @ 16:26:01 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212649121
quote:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft geen van deze, maar onderstaande. Zie bijv. de H.

The love you take is equal to the love you make.
pi_212649126
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Liggen jullie op schema?
pi_212649143
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is ook hoe ik het ooit geleerd heb :Y
Maar ondertussen schrijf ik al lang niet meer zo :@
  vrijdag 1 maart 2024 @ 16:29:33 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212649167
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dit is ook hoe ik het ooit geleerd heb :Y
Maar ondertussen schrijf ik al lang niet meer zo :@
Ik ook niet. Maar ik zou het nog wel kunnen.
pi_212649177
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds nachtmerries uit groep 3 dat ik de kleine b en de kleine p als de buh en de puh moest uitspreken. :'( :'( :'(

Leren ze de kinderen dat nog steeds zo?
pi_212649185
Die van @Lienekien heeft ook een aantal bekende letters, maar ook niet allemaal. Eigenlijk uit alle drie zit wat bekends. Maar ja, het is ook weer zo lang geleden. Weet wel dat een van de eerste woorden "boom" was. En geleerd van juffrouw van der Meent. En ik had vorige week nog contact met een klasgenootje uit die tijd :D
  vrijdag 1 maart 2024 @ 16:31:49 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212649195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Die van @:Lienekien heeft ook een aantal bekende letters, maar ook niet allemaal. Eigenlijk uit alle drie zit wat bekends. Maar ja, het is ook weer zo lang geleden. Weet wel dat een van de eerste woorden "boom" was. En geleerd van juffrouw van der Meent. En ik had vorige week nog contact met een klasgenootje uit die tijd :D
Ja, boom, roos, vis, vuur!
pi_212649222
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, boom, roos, vis, vuur!
Ja! _O_
pi_212649606
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Jouw H, maar de t van Kaatje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212650176
Oh…wij leerden blokletters. Aan elkaar schrijven kan ik niet eens.

Vlak voordat ik naar huis ging van mijn vrijdagmiddag baantje, stonden drie meisjes bij de lift te wachten. En ik vroeg of zij iets aan hun benen mankeerden…( en zij zagen de bui al hangen ) hup dames, daar is de trap. En zonder morren. En etage maar.
Zelf hoorde ik meer de echo van moeders.😂
pi_212650264
Ik de H van Lienekien, maar de t van bovenste van sigme. Ook de L van de bovenste van sigme.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2024 @ 17:45:07 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212650410
quote:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste idd.
Maar vanaf groep 5 had ik een laptop ivm spierziekte ende beperkte motoriek.
Als ik een paar minuten geconcentreerd netjes moet schrijven heb ik alleen maar kramp in mijn hand.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 17:55:57 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212650551
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef AnneX het volgende:

Vlak voordat ik naar huis ging van mijn vrijdagmiddag baantje, stonden drie meisjes bij de lift te wachten. En ik vroeg of zij iets aan hun benen mankeerden…( en zij zagen de bui al hangen ) hup dames, daar is de trap. En zonder morren. En etage maar.
Was dat een bepaalde lagere school, dat je alleen blokletters leerde?

Eigenlijk nooit gehoord dat het aan elkaar leren schrijven niet werd onderwezen. Is toch ook een training van de fijne motoriek.
pi_212650654
Best goed dat batterijen stevig verpakt worden om te voorkomen dat kinderen ze in de mond stoppen. Maar wanneer je als volwassene er een schaar bij nodig hebt en nu 2 pleisters is het best wel overdreven goed verpakt.
pi_212650684
Ik heb eerst zoals de onderste van Sigme geleerd met de makkelijke H en de rare t. Tussen groep 4 en groep 5 van school gewisseld en toen moest de H ineens heel uitgebreid en de t ineens niet meer raar. En als ik ooit vergat de t op de nieuwe manier te doen, deed juf er meteen een streep door (en dat vatte kleine Tele6 op als een enorme terechtwijzing waar ze een en al zenuwen van kreeg)

Ik schrijf nog steeds een beetje zo. Alleen de bolle letters niet meer aan elkaar, maar met de pen heel even van het papier af. Anders worden je bolle letters (a, d, o) zo plat als je snel schrijft.
Heb ook nog steeds een vulpen thuis. Op werk een mini whiteboardstift voor eindeloos geklieder O+
pi_212651085
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef AnneX het volgende:

Had lullig kunnen aflopen als iemand onzichtbaar wel ergens last van heeft.
pi_212651183
Sowieso zou ik me echt afvragen waarom een wildvreemde denkt te menen ook maar iets te maken te hebben met of ik de trap of lift neem :+ of ik nou ergens last van heb of niet. Dat zijn toch niemands zaken behalve die van mezelf? Ja tenzij in een ziekenhuis en er moet een patint op bed naar boven ofzo, dan mag je me de lift uit bonjouren, maar ook dan bepaal ik lekker zelf wel of ik dan ga lopen of gewoon op de volgende lift wacht.
pi_212651185
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 17:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Was dat een bepaalde lagere school, dat je alleen blokletters leerde?

Eigenlijk nooit gehoord dat het aan elkaar leren schrijven niet werd onderwezen. Is toch ook een training van de fijne motoriek.
De Openbare Lagere School. Niks speciaals.
Blokletters waren net nieuw geloof ik. Aap Noot Mies Wim Zus Jet Teun Vuur Gijs Lam Kees Bok Wei-de Does Hok Duif Schaaaa- pen

Zoiets geloof ik. Niks roos vuur etc.

Pas onlangs kwam ik tot de ontdekking, dat kinderen alleen kleine letters leren schrijven n lezen.
Pas later komen de hoofdletters! Oma had de opdracht van moeder om boekjes uit de Bieb met kleine letters voor kleinzoon uit te zoeken.
pi_212651214
Groeten vanuit Lille :W

Ik had mijn vriend de flitspaal van vorig jaar nu optijd door. Scheelt toch weer 42 euro :')
pi_212651273
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat is dat? 150km? Dan ben je wel even onderweg als je elke 150km stopt :o
Regenbui, en Belgische snelwegen zijn gemaakt van zwembadvloer.

Vandaag iets meer dan 250km gedaan, normaal doen we een stuk meer (maar normaal waren we pas op zaterdagochtend gaan rijden).
pi_212651294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Liggen jullie op schema?
Ja, de hele vrijdagmiddag hebben we sowieso als extra, zodat als het moet wel rustiger aan kunnen doen
pi_212651405
Ik heb een tijdje terug van Goede Vriend een snelcursus herkomst alfabet gekregen. Eens zien of ik het nog ergens heb liggen.

H van Lienekien, t zoals de onderste van sigme (die je dus wel kunt doorschrijven, juist door dat rare dakje)
pi_212651656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds nachtmerries uit groep 3 dat ik de kleine b en de kleine p als de buh en de puh moest uitspreken. :'( :'( :'(

Leren ze de kinderen dat nog steeds zo?
Zeker, anders verloopt de omzetting van schrift naar klank toch ook gewoon niet? Het is eerder onhandig dat iemand meende je te moeten leren 'bee' en "pee' te zeggen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212651692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Sowieso zou ik me echt afvragen waarom een wildvreemde denkt te menen ook maar iets te maken te hebben met of ik de trap of lift neem :+ of ik nou ergens last van heb of niet. Dat zijn toch niemands zaken behalve die van mezelf? Ja tenzij in een ziekenhuis en er moet een patint op bed naar boven ofzo, dan mag je me de lift uit bonjouren, maar ook dan bepaal ik lekker zelf wel of ik dan ga lopen of gewoon op de volgende lift wacht.
Nooooou, ik heb in dat ene hele hoge DDR-gebouw van onze universiteit de studenten die tijdens het spitsuur met de lift naar de 1e verdieping meenden te moeten gaan 'omdat ze trap niet konden vinden' wel eens vervloekt :{w
pi_212651709
Maar ik spreek niemand er op aan hoor, ik ben wel wijzer :D
  vrijdag 1 maart 2024 @ 19:28:06 #110
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212651718
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zeker, anders verloopt de omzetting van schrift naar klank toch ook gewoon niet? Het is eerder onhandig dat iemand meende je te moeten leren 'bee' en "pee' te zeggen.
Ik moet echt heel erg omschakelen bij Marijn om buh en puh te zeggen :@. Automatisme is bee en pee.
pi_212651725
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nooooou, ik heb in dat ene hele hoge DDR-gebouw van onze universiteit de studenten die tijdens het spitsuur met de lift naar de 1e verdieping meenden te moeten gaan 'omdat ze trap niet konden vinden' wel eens vervloekt :{w
Hahaha, oke, dat kan ik me voorstellen. Maar er zit inderdaad een verschil in het denken en vragen of ze iets aan hun benen mankeren :D
pi_212651760
~O>

[ Bericht 81% gewijzigd door Jeroboam op 01-03-2024 19:39:36 ]
pi_212651831
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Groeten vanuit Lille :W

Ik had mijn vriend de flitspaal van vorig jaar nu optijd door. Scheelt toch weer 42 euro :')
Lille, verrassend leuke stad!
pi_212651975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha, oke, dat kan ik me voorstellen. Maar er zit inderdaad een verschil in het denken en vragen of ze iets aan hun benen mankeren :D
Ik geloof wel dat iemand ooit zoiets zei als: 'gut jongens, als je in de gelegenheid bent dan zou je ook de trap kunnen overwegen in plaats van hier 5 minuten te staan wachten' :+ Maar verder onthoud ik me wel van commentaar, je weet nooit wat voor redenen iemand heeft de lift te nemen.
pi_212652044
Dat vind ik ook best wel heel netjes verwoord, haha!
  vrijdag 1 maart 2024 @ 20:19:05 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212652346
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 15:18 schreef Karzai het volgende:
ik ben niet geheel een hoodrat heb wel een degelijke opleiding gehad en neem mijn woorden terug over de lhbtqi gemeenschap, snap ook wel dat zij het zwaarder hebben dan ik, er is nog een lange weg te gaan
Dit vind ik netjes van je ^O^
Spoilers!
pi_212652363
Mijn plaatjes had ik alleen uitgezocht op de t's :D. De andere letters hebben nog veel keuzes; hier staat wel een mooie overzicht van wat varianten: https://syboor.eu/handschrift/werkschrift/
pi_212652388
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat wie ouderwets dee en pee heeft geleerd te zeggen meer moeite heeft met schrift of klank dan modern geschoolde kinderen?
pi_212652418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dit industrieterrein is in elk geval van alle gemakken voorzien :D

Morgen brunch bij Utopie in parijs, mijn absoluut favoriete patisserie :s)
  vrijdag 1 maart 2024 @ 20:28:26 #120
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_212652455
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dit industrieterrein is in elk geval van alle gemakken voorzien :D

Morgen brunch bij Utopie in parijs, mijn absoluut favoriete patisserie :s)
We willen wel foto´s zien he!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 20:30:20 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212652480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Heb ik ook gehoord :)
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 20:30:52 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212652486
Nog drie weken en dan begint mijn reis :D
pi_212652497
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Trans 2?
Of heette dat in jouw tijd al anders?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212652564
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat wie ouderwets dee en pee heeft geleerd te zeggen meer moeite heeft met schrift of klank dan modern geschoolde kinderen?
Ik vind het wel charmant om iemand van mijn leeftijd 'modern geschoold' te noemen :+
pi_212652567
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Trans 2?
Of heette dat in jouw tijd al anders?
Anders al :Y
pi_212652584
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Anders al :Y
nieuwerwetsigheden :{w
pi_212652587
Daar kwam dat mooie kunstlichtproject vanaf dat op de Dom gericht was O+
pi_212652814
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:28 schreef flipsen het volgende:

[..]
We willen wel foto´s zien he!
Morgen bij utopie absoluut. Tot nu toe alleen mijn burger op de foto gezet :+

pi_212652884
Goede reis jullie!
pi_212653157
@Lucky_Strike kwam dit net tegen, vast te kort dag zeker https://gld.nl/nieuws/810(...)cadeau-van-de-natuur
  vrijdag 1 maart 2024 @ 21:35:48 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212653233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike kwam dit net tegen, vast te kort dag zeker https://gld.nl/nieuws/810(...)cadeau-van-de-natuur
Nee hoor, ik ben al geweest vandaag :)
Spoilers!
pi_212653805
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee hoor, ik ben al geweest vandaag :)
En wat gevonden?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:26:26 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212653888
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En wat gevonden?
Zeker. Ze hadden weinig voorraad en veel animo dus ik moest me inhouden. Ik heb rode kornoelje, meidoorn, liguster, wilde roos en een plantje judaspenning.
Spoilers!
pi_212655638
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 18:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Had lullig kunnen aflopen als iemand onzichtbaar wel ergens last van heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh shit meen je dat nou?

In een gebouw waar tientallen kinderen van 4 - 12 jaar - vaak met instrumenten op de rug - de trap ophuppelen tot en met de 3e verdieping.
Gezien hun reactie wisten ze dat best.
De lift gaat trouwens alleen naar de eerste.
Op middelbare ‘mogen’ ze alleen met de lift met een briefje of met krukken.

En de wildvreemde mevrouw? die dat zegt ? Dat ben ik en ik werk daar! Die zien ze iedere week.
pi_212655765
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 06:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Oh shit meen je dat nou?

In een gebouw waar tientallen kinderen van 4 - 12 jaar - vaak met instrumenten op de rug - de trap ophuppelen tot en met de 3e verdieping.

En de wildvreemde mevrouw? die dat zegt ? Dat ben ik en ik werk daar! Die zien ze iedere week.

De context verandert je verhaal wel iets, nu snap ik beter dat je er wat van zei. Omdat je ze kent en (ga ik dan vanuit) dus weet dat er geen onzichtbare handicaps zijn. En het maar 1 verdieping is.
Maar toch blijf ik het ook een beetje … bemoeizuchtig… vinden. Wie ben jij om te bepalen of ze de lift of de trap nemen? Tenzij de trap voor jou lastig is en je er niet meer bij past, er andere mensen staan te wachten die wel zwaar beladen zijn of een handicap hebben etc.
Zou je zoiets ook zeggen tegen een volwassenen die je kent (collega, vaste bezoeker)?

Om naar mezelf te kijken: als ik bij werkgever 2 aan het werk ben en al 4 uur rondren, dan gun ik mezelf de lift omhoog, ook naar de eerste verdieping, als niemand verder de lift nodig heeft. Even letterlijk stilstaan, even de benen sparen. En zou het dan best vervelend vinden als iemand een opmerking maakte dat ik best de trap zou kunnen nemen. Ook al zou ik dat fysiek prima kunnen.

Edit: op mijn middelbare school had je een piepklein liftje. Mocht je ook alleen met pasje of krukken in. Omdat anders hier wel het argument ‘spitsuur, mensen met een handicap hinderen’ op zou gaan. Vind ik logisch, dat heeft met schaarste (aan liftruimte) te maken.
pi_212656039
Goedemorgen :W

DE ZON SCHIJNT O+
pi_212656085
'morgen! De O+ zon O+ ja. Zo fijn! Ik ga maar weer eens plantjes kopen en deel in de grond zetten. En de strade kijken natuurlijk.
pi_212656110
Tot 1 mei ben ik nog mede-eigenaar van 6 liften, die in 2023 120.000 aan elektra verbruikt hebben (wel door de woekertarieven, maar toch). Met gemiddeld 54 euro per lift per dag zit ik mij wel altijd -in stilte- te verbazen hoeveel buren uit gemak de lift pakken.
pi_212656126
Mogge!

Ik neem vrijwel altijd de lift, vooral ook omdat het omlopen is. Kom binnen naast het trappenhuis (die heeft een eigen ingang) dan loop ik door de hal naar de postvakjes en dan kan ik of met de lift of ik moet weer naar buiten voor de trap.
pi_212656132
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik neem vrijwel altijd de lift, vooral ook omdat het omlopen is. Kom binnen naast het trappenhuis (die heeft een eigen ingang) dan loop ik door de hal naar de postvakjes en dan kan ik of met de lift of ik moet weer naar buiten voor de trap.
Ik ben nou een paar keer bij jou geweest, maar ik heb de trap niet durven nemen omdat ik de indruk had dat ik dan weer achter een dichte deur zou komen te staan en een extra keer zou moeten aanbellen of zo :')
pi_212656152
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ben nou een paar keer bij jou geweest, maar ik heb de trap niet durven nemen omdat ik de indruk had dat ik dan weer achter een dichte deur zou komen te staan en een extra keer zou moeten aanbellen of zo :')
Klopt. Je kan alleen met een sleutel het trappenhuis in maar ook wanneer je met de trap naar beneden zou willen heb je op de eerste en tweede etage een probleem wanneer je geen sleutel hebt. Best vaak dat mensen dat toch doen en “wanhopig” op een balkon staan te roepen naar de weinige mensen die daar lopen. Zo iemand moet dan naar de voorkant van het gebouw en aanbellen om de gestrande persoon te bevrijden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 maart 2024 @ 09:38:43 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212656337
Huis is weer een beetje netjes. Moet de mensen die de bonnetjes gaan controleren moet ik wel goed kunnen een beetje goede indruk geven. Lekkere koekjes gehaald :+.

De jaarrekening is in een niet verkiezingsjaar een stuk minder spannend. De helft minder uitgaande transacties. Jaarrekeningtechnisch is het sommetje van de politiekvertegenwoordigers die gebruikmaken van de ANBI-regeling nog het bijzonderst :+.
pi_212656366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja, dt!

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Klopt. Je kan alleen met een sleutel het trappenhuis in maar ook wanneer je met de trap naar beneden zou willen heb je op de eerste en tweede etage een probleem wanneer je geen sleutel hebt. Best vaak dat mensen dat toch doen en “wanhopig” op een balkon staan te roepen naar de weinige mensen die daar lopen. Zo iemand moet dan naar de voorkant van het gebouw en aanbellen om de gestrande persoon te bevrijden.
En bij jou is dat dus ook zo :o

Wat raar, eigenlijk. En gevaarlijk. Bij brand mag je de lift niet pakken. Maar als je de trap pakt zit je dan opgesloten? Of worden de deuren dan automatisch ontgrendeld?
pi_212656384
Ik lig nog in bed O+
Dadelijk maar eens opstaan. Eerst naar de stad voor boodschappen en om naar een kennis te gaan die daar met een kraampje op een event staat.
En vanmiddag high tea :9 Laatste deel van het vijf-verjaardagen jaar van beste vriendin die 50 werd. Zou tijd worden dat ze uitgevierd raakt… over een maand wordt ze 51 _O-
pi_212656411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, dt!
[..]
En bij jou is dat dus ook zo :o

Wat raar, eigenlijk. En gevaarlijk. Bij brand mag je de lift niet pakken. Maar als je de trap pakt zit je dan opgesloten? Of worden de deuren dan automatisch ontgrendeld?
Nee geen ontgrendeling. Maar wanneer je van 6 t/m 3 met de trap gaat heb je geen sleutel nodig om het trappenhuis in te komen. Alleen 2e en 1e etage. Maar zo zijn er meer dingen. Binnenshuis hebben de begane grond en eerste twee etages gewone deuren en normaal glas boven die deuren, de rest veel stevigere deuren en gewapend glas.
Dat er een slot op de balkondeuren zit komt omdat er regelmatig mensen in het gebouw kwamen overnachten, die trokken zich op aan het balkon of via de schuurdaken
pi_212656603
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 08:49 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

DE ZON SCHIJNT O+
DIT! O+ O+
pi_212656702
Oh en er is een vriezer!!!
pi_212656752
En doorrrrr :B
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 10:27:52 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212656807
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tot 1 mei ben ik nog mede-eigenaar van 6 liften, die in 2023 120.000 aan elektra verbruikt hebben (wel door de woekertarieven, maar toch). Met gemiddeld 54 euro per lift per dag zit ik mij wel altijd -in stilte- te verbazen hoeveel buren uit gemak de lift pakken.
Dat is veel :o Hydraulisch of met kabels en contragewicht?

Geen idee wat je onder woekerprijs verstaat, maar stel lift is 7kW kan je bij 1/kWh bijna 8 uur per dag draaien, non stop.
pi_212657173
Wandelweer *O*

De man peurde me net uit een diepe coma met koffie *O*

2 hoogscorende, zeer populaire tgtgs gescored *O*

Fopaangifte gedaan en 800 piek terug. Nog even geen *O* omdat ik em moest deleten omdat die van de man ingewikkelder is en we hem dus laten invullen en het nog kan wijzigen -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212657238
Ik begon er gisteren aan, mijn aangifte. Snap er geen kont van.
pi_212657261
En o ja uitbetaling van klus vorige maand al binnen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212657288
Mijn aangifte is ook lastig, afgelopen jaar uitkeringen en salaris en middelen van de transitievergoeding. Daarom laat ik het doen
pi_212657392
RIP ;( , Dave Myers van de hairy bikers is overleden, hij had al een tijdje kanker lees ik
pi_212657404
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik begon er gisteren aan, mijn aangifte. Snap er geen kont van.
In jouw geval echt wel handig om er iemand naar te laten kijken. Niet perse een boekhouder oid, want dat is wel echt zondegeld. De man doet doorgaans soort ruilhandeltjesconstructie.
pi_212657490
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
In jouw geval echt wel handig om er iemand naar te laten kijken. Niet perse een boekhouder oid, want dat is wel echt zondegeld. De man doet doorgaans soort ruilhandeltjesconstructie.
Ik laat het door iemand bij FNV doen. Dat is gratis wanneer je lid bent. Het zijn mensen doe daar jaren ervaring mee hebben en altijd loopt er iemand rond die er nog meer vanaf weet
pi_212657537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik laat het door iemand bij FNV doen. Dat is gratis wanneer je lid bent. Het zijn mensen doe daar jaren ervaring mee hebben en altijd loopt er iemand rond die er nog meer vanaf weet
Deden mn ouders idd ook een paar keer, maar inmiddels is het elk jaar hetzelfde (pensioen) en klikken we er gezellig samen doorheen.

Nu bedenk ik mij, kun je dat ook als partners doen wanneer je partner geen lid is? Vooruitzien is regeren en het huidige mannetje van de man is nogal geriatrisch :D
pi_212657657
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Deden mn ouders idd ook een paar keer, maar inmiddels is het elk jaar hetzelfde (pensioen) en klikken we er gezellig samen doorheen.

Nu bedenk ik mij, kun je dat ook als partners doen wanneer je partner geen lid is? Vooruitzien is regeren en het huidige mannetje van de man is nogal geriatrisch :D
Ik heb het jaren zelf gedaan, maar toen die transitievergoeding en uitkeringen erbij kwamen wilde ik dat er iemand met verstand van zaken meekeek. Wanneer alles weer standaard is doe ik het gewoon weer zelf.

En volgens mij kan dat wel, samen doen. Staat vast wel op hun site (geloof dat andere vakbonden dat ook doen)
pi_212657945
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is veel :o Hydraulisch of met kabels en contragewicht?

Geen idee wat je onder woekerprijs verstaat, maar stel lift is 7kW kan je bij 1/kWh bijna 8 uur per dag draaien, non stop.
3*35*230 voor de grote. Dat was ooit 3*50*230 maar door ze langzamer te zetten kon de aansluiting, en daarmee de kosten, verlaagd worden.
pi_212658094
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja ik wil ook wel dat er iemand over heen gaat (huehue).
pi_212658417
Trein gemist omdat ik m'n route had gepland vanaf station waar ik ruim een jaar geleden dichtbij woonde ipv waar ik nu woon :') :')

Zal m'n brein wel op werk hebben laten liggen.
pi_212658461
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 12:41 schreef Tele6 het volgende:
Trein gemist omdat ik m'n route had gepland vanaf station waar ik ruim een jaar geleden dichtbij woonde ipv waar ik nu woon :') :')

Zal m'n brein wel op werk hebben laten liggen.
Oh ja lekker is dat :')

Ik ga alleen op vrijdag met de trein naar het werk en ik kijk nooit tevoren of er vertraging is of zoiets. Op de volkomen automatische piloot ging ik vorige week vrijdag naar het station, nergens naar kijken (borden of zo, er werd niets omgeroepen) bliepen en instappen.
Op tijd reed ie weg maar op het vlg stationnetje (is sprinter) bleef ie wel erg lang staan.
Dus ik vroeg aan conducteur is er iets mis?
Nee hoor, we blijven alleen nog eventjes 5 minuten hier staan... toen ging er iets kriebelen... huh? 5 minuten hier staan? Voor ik mijn mobiel had gepakt om op de NS app te kijken gingen we weer terug naar waar ik vandaan kwam 8)7 8)7 8)7 8)7

Werkzaamheden. Niets van meegekregen :')
g gebeld of ie me naar werk kon brengen.
Terug met zo'n werkzaamheden bus van werkstad tot paar stationnetjes verder en g kwam me daarvandaan halen.

Wat heb ik nu geleerd?
Toch elke donderdagavond ff checken :D
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 13:08:22 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212658713
Voor alles een eerste keer. Morgen eten met vrienden. Eentje had geen oppas dus gaan we daar eten en nemen we allemaal wat mee.

Ben al vast spareribs aan het maken, nadat ik gisteren iberico ribben in de marinade heb gezet.

Nu in de (stoom) oven, eerst eens langzaam garen, 105C en geringe stoom toevoeging. Uurtje of 8. Morgen even voor het mooie afbakken. Verder nog aardappels in de oven en galaktaboureko maken.
pi_212658886
Mijn was hangt buiten O+
Machine 1 is droog, de tweede hangt keihard te wapperen, het is wat winderiger dan ik dacht :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212659098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 13:23 schreef Syrena het volgende:
Mijn was hangt buiten O+
Machine 1 is droog, de tweede hangt keihard te wapperen, het is wat winderiger dan ik dacht :+
Oh heerlijk, hier moet eerst het balkon schoon, anders heb ik wel fris gedroogde maar niet meer schone was
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 13:41:56 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212659159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 13:23 schreef Syrena het volgende:
Mijn was hangt buiten O+
Eerste is al droog
pi_212659381
Ik hang nooit de was buiten :D
Veel te veel gesleep en gedoe met 2 trappen, wasmanden en duizend deuren :+ Wel lekker het raam open in het waskamertje.
pi_212659457
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 13:59 schreef Blues het volgende:
Ik hang nooit de was buiten :D
Veel te veel gesleep en gedoe met 2 trappen, wasmanden en duizend deuren :+ Wel lekker het raam open in het waskamertje.
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook niet doen.
pi_212659486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook niet doen.
Nee inderdaad. Mijn machine staat beneden.
Ik heb wel 2 strijkplanken en 2 strijkijzers oO< Setje op zolder en set in de bijkeuken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212659595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:08 schreef Syrena het volgende:

[..]
Nee inderdaad. Mijn machine staat beneden.
Ik heb wel 2 strijkplanken en 2 strijkijzers oO< Setje op zolder en set in de bijkeuken.
Hier is gelukkig alles gelijkvloers. Nog geen 20 meter lopen van wasmachine naar balkon
pi_212659895
Mmm de daging smoor is heerlijk. Alle smaken kunnen nog flink intrekken want vanavond eet ik bij vrienden (hoop heel erg op maqlouba, die maakt hij zo heerlijk)
  zaterdag 2 maart 2024 @ 14:46:03 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212659898
Ik heb veel gember, citroen en gele kiwi. Behalve iets zoets bakken en/of invriezen, wat doe ik er mee?
Spoilers!
pi_212659953
IJs van maken?
pi_212659964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb veel gember, citroen en gele kiwi. Behalve iets zoets bakken en/of invriezen, wat doe ik er mee?
Mijn vader was dol op gedroogde/gesuikerde gember. Geen idee hoe je dat maakt maar da’s te googlen. En van de kiwi zou ik fruitleer maken en de citroenden deels in partjes invriezen voor in een glas water en een deel uitpersen en sap in ijsblokzakjes invriezen voor in recepten
pi_212660021
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 06:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Oh shit meen je dat nou?

A is dat context die we niet hadden toen we reageerden, maar B, snap ik het nog steeds niet. Wat wisten ze best? Wat maakt het uit of anderen met of zonder instrumenten naar de 3e verdieping huppelen? Wat maakt het uit of ze op de middelbare alleen met een briefje mogen (want voor zover ik begrijp was dit niet op de middelbare?)?

Oke, misschien niet een volslagen vreemde. Maar zie je ze elke week rondlopen, of zij jou, of ken je ze allemaal bij naam en heb je persoonlijke gesprekken met ze en weet je hoe ze in hun vel zitten/of er dingen spelen?

En nog los van evt niet zichtbare goede redenen om een lift te nemen en of jij daar vanaf zou weten, waarom zouden kinderen in vredesnaam niet af en toe de lift mogen gebruiken, of ze daar nou een goede reden voor hebben of niet? En wat maakt dat jij daarover iets te zeggen hebt? Waarom is dat gewoon niet aan die kinderen zelf en/of hun ouders om te bepalen? Bedoel, is het in principe verboden voor kinderen om de lift te gebruiken daar bv? Of stonden er meerdere mensen op krukken te wachten ofzo?

Ik kan ook prima lopen, en bij ons lopen er ook zoveel studenten elke dag de trappen op naar 1e/2e/3e/4e verdieping. Maar dat zegt toch niks over of ik dan gewoon de lift mag nemen want haast/hekel aan traplopen/geen zin in traplopen/spierpijn/al genoeg gelopen op een dag?

Of gaat het om dat jij vindt dat jonge kinderen sowieso altijd de trap zouden moeten nemen? Waar komt dat dan vandaan?
pi_212660542
Djesus. 8)7

Nu ben jij voor mij bezig. Ongevraagd. Hoeft niet. Dank je. 💐
pi_212660656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 15:51 schreef AnneX het volgende:
Djesus. 8)7

Je vertelt iets in dit topic. Dat roept reacties op.
Actie-reactie, mening-andere mening, dat is toch de hele reden dat we hier met zijn allen zitten?

Als er alleen gevraagde reacties mochten zijn, was het hier verdraaid stil.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 16:04:08 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212660688
Project nieuwe keukenverlichting is ook net afgerond.
Tig duizend mini ledjes in profielen door de hele keuken, dimbaar en wel.
De bovenkant van de keukenkastjes ook meteen maar even gesopt… :X

Nu nog even al het gereedschap en de oude lampen, kabels, trafo's, dimmers en andere veroorzaakte troep opruimen… :')
pi_212660832

Zoveel regen dat mijn motorpak inmiddels besloten heeft de sluizen open te zetten. Plan was 500km vandaag, dat gaan er iets meer dan 400 worden.
pi_212661035
Bistro Rgent. Dat klopt :')
pi_212661286
quote:
Djesus. 8)7

Bezig met wat? :?
Jij quote mijn post en vraagt 'meen je dat nou?'. Ik geef daar antwoord op.
Met oprechte vragen, omdat ik jouw post dus echt niet begreep. Voor jou is het misschien heel logisch wat die opmerking over de middelbare school ermee te maken heeft, of wat je met 'wisten ze dat best' bedoelt, maar ik heb echt geen idee. Als er bv een regel is dat kinderen niet met de lift mogen daar, dan is het super logisch voor jou die zin, maar als ik niet weet dat die regel er is, is dat voor mij compleet onduidelijk.

Ik reageerde op een vraag die je me zelf stelde en probeerde duidelijker te krijgen waar het nou precies om ging (want ik begreep jouw 'aanvullende informatie' die je gaf niet), dus waarom dat bij jou nou deze reactie oproept snap ik niet zo goed. Jij mag wel reageren en extra info geven maar ik mag vervolgens niks meer zeggen omdat ik het niet begrijp of mogelijk niet met je eens ben?

En verder wat @Vanyel zegt.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 02-03-2024 17:45:54 ]
pi_212661913
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Zoveel regen dat mijn motorpak inmiddels besloten heeft de sluizen open te zetten. Plan was 500km vandaag, dat gaan er iets meer dan 400 worden.
Behalve die bruine staaf ziet alles er goddelijk lekker uit :9~ :9~ :9~
pi_212663163
quote:
Djesus. 8)7

Vlindertje geeft volgens mij heel erg netjes antwoord.
In ieder geval beter dan ik zou kunnen :+
  zaterdag 2 maart 2024 @ 18:59:06 #185
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_212663369
Waar had ik nou die verdomde popcorn weggezet? :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_212663385
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:59 schreef flipsen het volgende:
Waar had ik nou die verdomde popcorn weggezet? :(
Ben jij team zout of zoet?
pi_212663459
Mensen, let it be.
pi_212663505
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef Blues het volgende:
Mensen, let it be.
Dat is wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen, deze 'discussie' gaat helemaal nergens over.
pi_212663577
De hele dag droog.
Wij gaan zo door het bos wandelen, gaat het regenen.
Why :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 02-03-2024 19:26:51 ]
pi_212663974
Waarom nu pas door het bos wandelen? Wel balen dat 't nu regent bij jullie :(

Het was hier zo mooi weer vandaag O+ vooral tot begin vd middag echt bijna strakblauw. En daar werd ik zo vrolijk van!

Voor wie ook van American pancakes houdt maar probeert gezonder te eten: ik vond de magioni pumpkin cinnamon pancakes best wel een goede optie. Ik had ze met beetje Griekse yoghurt en banaan, was lekker. Bij vergelijken met AH naturel american pancakes, zijn deze per 100g: 216 vs 374 kcal, 6.7 vs 23g vet (waarvan 0.8 vs 2.2g verzadigd), 26 vs 36g koolhydraten (waarvan 7.3 vs 16g suiker), 2.5 vs 0.9g vezels, 11 vs 5.3g eiwit, 0.8 vs 1.1g zout.
Ze hebben ze ook nog in twee andere smaken, carrot cake pancakes en beetroot banana.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 02-03-2024 19:57:21 ]
  zaterdag 2 maart 2024 @ 19:56:48 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212664085
Hier was het ook droog dus we zijn de hele dag buiten geweest. Er is echt een enorme berg werk verzet, het ging lekker. Alles doet pijn nu maar dat hoort er bij.

Nu F1 kijken. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor dat die ellende weer begonnen is maar ja.
Spoilers!
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:07:29 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212664295
hier is de kamer waar al het gereedschap en andere klusspullen in stonden uitgeruimd.. incl 12332586498 losse schroeven 8)7

het staat nu allemaal uitgestald in de stal... morgen eens bekijken hoe het weer makkelijk terug in de kamer kan ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212664965
@Vanyel, hoe is 't inmiddels met jou? Hierbij een reminder dat als er dingen voor je gedaan kunnen worden, hier meerdere mensen zitten die dat graag voor je doen :Y
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:49:19 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212665284
Hoi voor iedereen die mij haat :W Begrijpelijk, ik was wel erg slecht vorige week :@

De paar die nog over zijn: dubbel hoi O+

:+

Vragen? stel ze *O*
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:58:09 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212665524
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:07 schreef Barreltje het volgende:
hier is de kamer waar al het gereedschap en andere klusspullen in stonden uitgeruimd.. incl 12332586498 losse schroeven 8)7

het staat nu allemaal uitgestald in de stal... morgen eens bekijken hoe het weer makkelijk terug in de kamer kan ..
Gebed zonder eind is dat ;(
Spoilers!
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:02:25 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212665667
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gebed zonder eind is dat ;(
we gaan wsl het neefje van de chef inhuren om ze uit te zoeken :D :7
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:06:41 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212665814
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi voor iedereen die mij haat :W Begrijpelijk, ik was wel erg slecht vorige week :@

[ afbeelding ]

Vragen? stel ze *O*
Geen vragen.
Het Midden Oosten is sowieso 1 groot raadsel voor mij.

Heb zelf net 4 flessen whisky op de veiling 'gewonnen'.
'Gewonnen', omdat ik ze toch echt zelf moet betalen… :X
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:11:02 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212665953
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]
we gaan wsl het neefje van de chef inhuren om ze uit te zoeken :D :7
Slim :D
Spoilers!
pi_212666097
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]

Vragen? stel ze *O*
Wat een dramatische binnenkomst Fles :D

Duidelijk nog geen chte rel meegemaakt :+

Hoooi :W
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:16:55 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212666168
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat een dramatische binnenkomst Fles :D

Duidelijk nog geen chte rel meegemaakt :+

Hoooi :W
Ja nou ja, ik haat rellen en zo. :@ Hoi :@
pi_212666195
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nou ja, ik haat rellen en zo. :@ Hoi :@
O+ Aw O+
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:35:16 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212666724
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O+ Aw O+
Hoi :W
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:44:06 #203
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212666951
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:56:51 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212667272
Weet iemand hoe laat de finale van de 400 meter met Femke Bol vanavond is/was? Ben vergeten het op te zoeken en nu ben ik bang voor spoilers. Ik weet dat er vanaf 20.00 werd uitgezonden maar meer niet.
Spoilers!
pi_212667274
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Waarom nu pas door het bos wandelen? Wel balen dat 't nu regent bij jullie :(

Het was hier zo mooi weer vandaag O+ vooral tot begin vd middag echt bijna strakblauw. En daar werd ik zo vrolijk van!

We hielden het droog *O* *O*
Heb je fb?
DM voor m'n naam dan zie je waar we waren. Of insta, maar daar staat maar 1 filmpje en een paar foto's :s)
(Caprera lichtfestival in het wandelpark)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 02-03-2024 22:02:27 ]
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:57:10 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212667282
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
9:9 @:lucky_strike *O*

[ afbeelding ]
Lekker _O_
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 maart 2024 @ 21:57:39 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212667290
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand hoe laat de finale van de 400 meter met Femke Bol vanavond is/was? Ben vergeten het op te zoeken en nu ben ik bang voor spoilers. Ik weet dat er vanaf 20.00 werd uitgezonden maar meer niet.
Finale is zo. 22u
pi_212667296
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
2200 uur zegt g
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:00:20 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212667382
Goede timing *O*
Spoilers!
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:00:58 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212667431
HUP Femke!! *O*
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:02:55 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212667460
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lekker _O_
ja ik zit steeds te proberen om het gat niet te groot te laten worden. :@ voorspronge maken is nog wat anders.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:03:14 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:03:29 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212667473
}:|

Zwager is hier sinds maandag op bezoek. hij moet een nieuwe knie en dat kan niet in het ziekenhuis op de eilanden..

Nu hebben we hier een super mooi appartementje achter in het huis, bedje, huiskamertje, TV etc..
maar hij beland steeds hier (in mijn huiskamer) op de bank.. nou is dat heus af en toe gezellig, maar niet de HALVE dag..zo hebben we net een film samen gekeken, maar nu zit ie naast me filmpjes te kijken.. met het geluid AAN.... 8)7
ga lekker in je eigen woonkamer zitten.. ik ben er alleen niet zo goed in om er wat van te zeggen geloof ik..

gelukkig komt chef maandag weer thuis, want de zwager blijft nog tot volgend weekend geloof ik :X
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:06:27 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212667573
- edit, verkeerde topic -

[ Bericht 76% gewijzigd door MadMaster op 02-03-2024 22:17:32 ]
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 22:10:18 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212667675
De spareribs vielen echt helemaal helemaal uit elkaar 8-) Aardappels zijn klaar.
Alle bestanddelen van galaktaboureko zijn klaar, griesmeelprutje moet nog wat afkoelen dan kan ik dat ook samengooien en nog even in de oven trappen
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:14:58 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212667781
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef derLudolf het volgende:
De spareribs vielen echt helemaal helemaal uit elkaar 8-) Aardappels zijn klaar.
Alle bestanddelen van galaktaboureko zijn klaar, griesmeelprutje moet nog wat afkoelen dan kan ik dat ook samengooien en nog even in de oven trappen
laat etentje of voor morgen ?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:18:40 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212667882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja ik zit steeds te proberen om het gat niet te groot te laten worden. :@ voorspronge maken is nog wat anders.
Die uitdaging lijkt me wel leuk. Maar het moet ook leuk blijven natuurlijk.
Spoilers!
pi_212667995
Ben ik de enige die net zat te janken voor de tv? :')

@Blues ik dm je morgen! Klinkt wel heel tof :)
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 22:23:46 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212668024
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]
laat etentje of voor morgen ?
Voor morgen :) Bij vrienden, andere vrienden uit Frankrijk waren in NL dit weekend, die in NL hadden geen oppas dus gaan we bij hun eten, zelf allemaal iets meenemen.
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 22:24:30 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212668039
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:22 schreef vlindertje89 het volgende:

@:Blues ik dm je morgen! Klinkt wel heel tof :)
Wat is er gebeurd dan?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:25:22 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212668063
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Vanwege Femke?
Dat is inmiddels al zo gewoon geworden, dat ik daar niet meer emotioneel van word.
Wel van haar stem na afloop…
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:28:05 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212668129
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vanwege Femke?
Dat is inmiddels al zo gewoon geworden, dat ik daar niet meer emotioneel van word.
Wel van haar stem na afloop…
Nou dit inderdaad. Kan ze niets aan doen maar ik moet me er altijd even voor schrap zetten.
Spoilers!
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:28:44 #224
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212668147
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou dit inderdaad. Kan ze niets aan doen maar ik moet me er altijd even voor schrap zetten.
Nu dus even de tanden op elkaar…
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 maart 2024 @ 22:29:27 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212668166
Atletiek binnen is een leuke bijvangst.
Nog altijd _O_ maar tranen zijn evt voor de OS.
pi_212668300
Vanavond heerlijk gegeten, geen maqloube helaas maar wel heel lekker. Gekleurde rijst met noten en rozijnen en volgens mij een half lam. Dat had nog iets gaarder gemogen, maar prima qua smaak. De 10 maanden oude zoon was enorm charmant, mini tandjes waren goed te zien, aan een stuk door lachen en kuiltjes in zijn wangen.
pi_212668382
Oh, ik jank echt bij elke keer gewoon weer :') of het nou hockey of atletiek of turnen of schaatsen is. Of er nou iemand wint of valt of de beslissende strafbal/shootout mist of valt en dan tch nog wint.

Which reminds me, ik moet het afscheid van Thomas Krol nog terugkijken. Laat ik dat morgenochtend maar doen, anders kan ik zo weer niet slapen van al het snot :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 maart 2024 @ 22:46:51 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212668484
Tussen Bol door heb ik de film Dune op staan... Ik kom er niet in...
  Moderator zondag 3 maart 2024 @ 00:29:38 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212669997

Ziet er goed gelukt uit :9

Zit maar 700g suiker in
50g bij de op te kloppen eiwitten
50g bij de op te kloppen eidooiers
100g door de melk+room waar de griesmeel in gaat
500g in de siroop die er overheen is gegoten
Verder nog een pakje boter :+
  zondag 3 maart 2024 @ 02:13:20 #230
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_212670490
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:00 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ben jij team zout of zoet?
Team "Hou eens op met die herrie als ik een film in de bioscoop wil zien". Het zou verboooooden moeten worden!
pi_212671242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel, hoe is 't inmiddels met jou? Hierbij een reminder dat als er dingen voor je gedaan kunnen worden, hier meerdere mensen zitten die dat graag voor je doen :Y
Het is buitengewoon matig.
Er zijn een hoop mensen die helpen, dat zit wel goed, tnx.
Tegen het verrot ziek zijn is geen hulp opgewassen, en de medicatie blijkbaar ook niet helemaal :X
  zondag 3 maart 2024 @ 08:42:04 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212671243
Mogge. Vandaag deels achter de laptop voor een vergadering en het bestellen van bouwmaterialen. De rest van de dag metselen en timmeren in de tuin.
Spoilers!
  zondag 3 maart 2024 @ 08:42:53 #233
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212671245
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 08:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tegen het verrot ziek zijn is geen hulp opgewassen, en de medicatie blijkbaar ook niet helemaal :X
Wat kut allemaal man.
Spoilers!
pi_212671675
quote:

[..]
-O-
Sterkte :*
pi_212671691
Ach @Vanyel Sterkte
pi_212672156
Jonge ze reserveert de hele tijd allemaal hulp die ze niet gebruikt :( :( :( TRAP ER NIET IN :( :( :(

SPOILER
pi_212672282
quote:

[..]
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_212672429
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 02:13 schreef flipsen het volgende:

[..]
Team "Hou eens op met die herrie als ik een film in de bioscoop wil zien". Het zou verboooooden moeten worden!
Ik heb de popcorn toch altijd al op voordat de film begint. :9~
  Moderator zondag 3 maart 2024 @ 10:23:38 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212672437
Popcorn :r
pi_212672496
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jonge ze reserveert de hele tijd allemaal hulp die ze niet gebruikt :( :( :( TRAP ER NIET IN :( :( :(

SPOILER
:6

pi_212672571
Kus op Vanyel. Klotezooi.

quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
De rest van de dag metselen en timmeren in de tuin.
Wat ga je metselen? Ik heb vorig jaar een metselcursus gedaan, vond het wel een leuk werkje. Daarna niets meer mee gedaan, maar er komt ooit een schuurtje. Denk ik.
  zondag 3 maart 2024 @ 10:42:40 #242
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212672676
quote:

[..]

Klotezooi.
  zondag 3 maart 2024 @ 10:43:45 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212672691
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:35 schreef mjan het volgende:
Kus op Vanyel. Klotezooi.
[..]
Wat ga je metselen? Ik heb vorig jaar een metselcursus gedaan, vond het wel een leuk werkje. Daarna niets meer mee gedaan, maar er komt ooit een schuurtje. Denk ik.
Lucky_Strike in K&W / Tips gevraagd: moestuinbakken en beits

Leuk, een metselcursus! In ons geval wordt het eigenlijk lijmen want makkelijker voor nu. Metselen willen we ooit nog wel een keer doen.

De timmerklus is het maken van wat rekken waar peulvruchten tegenaan gaan groeien. Die erwten enzo zijn binnen al goed aan het groeien dus moeten snel een rek hebben.
Spoilers!
pi_212672745
Vanyel wat een matig bericht en wat klote voor je :*
pi_212672758
Later vandaag wil ik deze (nieuw toegevoegde) route van het wandelnetwerk gaan lopen.
https://www.wandelnetwerk(...)oekroute-groen/24670
  zondag 3 maart 2024 @ 11:00:39 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212672844
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die uitdaging lijkt me wel leuk. Maar het moet ook leuk blijven natuurlijk.
Het is te doen op zich, maar het komt niet vanzelf. En dat is ook precies het idee van een uitdaging natuurlijk *O*
  zondag 3 maart 2024 @ 11:00:56 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212672848
Tevens goedemorgen allen op deze opnieuw zonovergoten dag O+
pi_212672866
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het is te doen op zich, maar het komt niet vanzelf. En dat is ook precies het idee van een uitdaging natuurlijk *O*
Het betere weer komt er weer aan, dan zal het ook makkelijker gaan. _O_
  zondag 3 maart 2024 @ 11:05:48 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212672900
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Het betere weer komt er weer aan, dan zal het ook makkelijker gaan. _O_
Dat is zeker de bedoeling ja! Dan kan ik ook weer echt flinke wandelingen gaan maken hopelijk ^O^
  zondag 3 maart 2024 @ 11:20:02 #250
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212673102
Gisteren wel een stapje te ver gegaan trouwens :')

Moderator zondag 3 maart 2024 @ 11:21:33 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212673119

Ja, ik kon de verleiding van de galaktaboureko niet weerstaan, ik moest even testen :D
pi_212673347
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allen op deze opnieuw zonovergoten dag O+
goeiemerregeh en stuur die zon eens even HEEEEL snel hier naar toe :(
  zondag 3 maart 2024 @ 11:39:14 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_212673361
Nee.
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 11:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee. Eindelijk heeft deze kant van het land ook eens wat zon. In plaats van alleen maar regen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde wei nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212673370
:'(
  zondag 3 maart 2024 @ 11:40:11 #255
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212673379
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 11:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Misschien strakkies. Eerst nog even zelf van genieten :P
  zondag 3 maart 2024 @ 12:00:58 #256
217702 Lonaa
Honger!
pi_212673655
Zo. Gisterenavond en nacht al het resthout, de pallets en de buitenkeuken laten verdwijnen. :')
pi_212673760
De cardo (communicatieding op/in de helm) is na de buien van gisteren stuk ;(
  Moderator zondag 3 maart 2024 @ 12:32:47 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212674078
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2024 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Grootlicht, toeter en middelvinger doen het nog wel? :+
pi_212674423
quote:
In een bak rijst leggen helpt ook niet meer.
Is het voor onderlinge communicatie of voor de navigatie?

Hier ook blauwe luchten, zon en heel veel musjes in de tuinen.

Verdrietig Vanyel! Fijn dat jij/jullie hulp hebt/hebben in de directe omgeving.
pi_212674934
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lucky_Strike in K&W / Tips gevraagd: moestuinbakken en beits

Leuk, een metselcursus! In ons geval wordt het eigenlijk lijmen want makkelijker voor nu. Metselen willen we ooit nog wel een keer doen.

De timmerklus is het maken van wat rekken waar peulvruchten tegenaan gaan groeien. Die erwten enzo zijn binnen al goed aan het groeien dus moeten snel een rek hebben.
Lijmen is wel een stuk sneller en simpeler, snap dat je daarvoor kiest met die betonstenen. Succes!
pi_212674992
quote:
Hmpf, stom, saai en onhandig. Ik had altijd hoop dat die dure meukjes wl echt waterdicht zouden zijn, maar mooi niet dus. Je kan geluk hebben, dat hij het weer gaat doen zodra hij helemaal droog van binnen is. Ik haal de bluetooth altijd zsm eraf zodra het gaat regenen, maar daar schiet je nu niets mee op.
  zondag 3 maart 2024 @ 13:48:24 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_212675038
Mogguh...

01:30 pas naar bed (eigen schuld)
05:15 belt een excursiebureau me op over een transfer, terwijl ze mijn klant moeten hebben, niet mij*
06:00 appje van vrouwlief, ik had hem niet op stil staan
07:10 hond blaffen in de keuken, moest ik overeind helpen
08:00 wekker gaat af (vergeten uit te zetten)

Nee, geen mobiel meer naast mijn bed, heb ik ook nooit eigenlijk, maar had vannacht geen zin meer om hem op mijn kantoor te leggen |:(

* Ik heb die oude tune van Studio Sport (nogal hard) als beltoon, die TAAATATATAAAAA. Als je mobiel dan op je nachtkastje ligt, ben je wel gelijk wakker _O-

Vanmiddag maar weer eens een ouderwetse siesta inplannen :Y
pi_212676000
Zo heb je wel een lange dag @flipsen :D

Fikkie gestookt? @Lonaa pr-paasvuur ;)

Balen van dat communicatieding @LeeHarveyOswald Hopelijk doet die het weer wanneer het ding droog is.

Net weer even een stuk gefietst, 12 km. Had wel langer gewild maar dat komt de komende weken vast wel. Keuzes maken. Nu de balkondeur open, het is best lekker daar maar wil eerst de kleine kamer opruimen
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2024 @ 14:59:13 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212676170
Rondje Heemskerk. Nou ja helft Heemskerk. Helft Beverwijk. En daarvoor uurtje RPM :). Al wordt het nu pas een beetje zonnig. Vielen zelfs wat druppels net.

Verder natuurlijk twee keer gezwaaid in de trein naar B&G :+ :W
Over twee weken weer verder met de Camino. Volgende week wordt het ook hooguit een plaatselijk rondje.

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 03-03-2024 15:05:28 ]
pi_212677774
@Vanyel :* goed te horen dat er voldoende hulp is, maar helemaal klote hoe het met je gaat nu!
  zondag 3 maart 2024 @ 17:02:03 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_212678288
Hier was het voor het eerst in lange tijd mooi weer. Droog, zon en weinig wind.
Buiten de standaard zondag dingen, zonder jas een rondje fiets. En de plaatselijke vreetschuur bezocht. Geen zin om zelf iets te maken.
  zondag 3 maart 2024 @ 17:03:04 #267
217702 Lonaa
Honger!
pi_212678306
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 14:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo heb je wel een lange dag @:flipsen :D

Fikkie gestookt? @:lonaa pr-paasvuur ;)

Balen van dat communicatieding @:leeharveyoswald Hopelijk doet die het weer wanneer het ding droog is.

Net weer even een stuk gefietst, 12 km. Had wel langer gewild maar dat komt de komende weken vast wel. Keuzes maken. Nu de balkondeur open, het is best lekker daar maar wil eerst de kleine kamer opruimen
Het was een best vuurtje ja:')
pi_212678957
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 17:02 schreef z80 het volgende:
Hier was het voor het eerst in lange tijd mooi weer. Droog, zon en weinig wind.
Buiten de standaard zondag dingen, zonder jas een rondje fiets. En de plaatselijke vreetschuur bezocht. Geen zin om zelf iets te maken.
Nou…mt jas een rondje gelopen.
Thuis een nieuwe play verjaardagskalender ingevuld.
Er zijn wat mensen afgevallen van t lang geleden. :B
Ook het dikke gordijn achter/voor ? de voordeur weggehaald. Dat dekte ook een bovenlicht af: meer licht 😎
En de hele krant plus bijlagen gelezen. Analoog.

Zo parelgerst met falafal en pompoen bereiden. Wat eten jullie? :Y)
https://www.greenchef.nl/(...)77e3dd4a18d65316b0be
pi_212679023
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 17:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou…mt jas een rondje gelopen.
Thuis een nieuwe play verjaardagskalender ingevuld.
Er zijn wat mensen afgevallen van t lang geleden. :B
Ook het dikke gordijn achter/voor ? de voordeur weggehaald. Dat dekte ook een bovenlicht af: meer licht 😎
En de hele krant plus bijlagen gelezen. Analoog.

Zo parelgerst met falafal en pompoen bereiden. Wat eten jullie? :Y)
https://www.greenchef.nl/(...)77e3dd4a18d65316b0be
Had wel een dunnere jas aan kunnen hebben. Maar ik zag ook wat mensen op de fiets met korte broek en t-shirt aan. Zo warm was het nou ook weer niet.
Ik eet straks daging smoor met rijst en een komkommersalade
pi_212679027
Ik heb ook een mooie route gelopen in Spaarnwoude *O*
Met te weinig/te korte pauzes genomen.
Maar na een dut en rust gaat t wel weer O+
pi_212679129
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 17:54 schreef Blues het volgende:
Ik heb ook een mooie route gelopen in Spaarnwoude *O*
Met te weinig/te korte pauzes genomen.
Maar na een dut en rust gaat t wel weer O+
Ik merk nu ook dat de 12 km wel genoeg was, blij dat ik niet verder gegaan ben. En de kleine kamer is nog niet opgeruimd :D
pi_212679505
22u rijden, om en om. Met de bijrijder dan steeds zo goed als ging wat slapen. Heel Frankrijk regen.
Iets voor de middag aangekomen bij caseta, alles in ordnung.

Wij zijn van slaapgebrek wat koud & hongerig. Eten & kachel & rondje wandelen & buiten wassen & rode wijn en nu gaat het wel. Maar over een uurtje zijn we wel :z :Z gok ik :D
pi_212679558
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2024 18:39 schreef sigme het volgende:
22u rijden, om en om. Met de bijrijder dan steeds zo goed als ging wat slapen. Heel Frankrijk regen.
Iets voor de middag aangekomen bij caseta, alles in ordnung.

Wij zijn van slaapgebrek wat koud & hongerig. Eten & kachel & rondje wandelen & buiten wassen & rode wijn en nu gaat het wel. Maar over een uurtje zijn we wel :z :Z gok ik :D
Welkom in de Caseta *O*
Veel plezier daar.
  zondag 3 maart 2024 @ 18:48:18 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212679745
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef mjan het volgende:

[..]
Hmpf, stom, saai en onhandig. Ik had altijd hoop dat die dure meukjes wl echt waterdicht zouden zijn, maar mooi niet dus. Je kan geluk hebben, dat hij het weer gaat doen zodra hij helemaal droog van binnen is. Ik haal de bluetooth altijd zsm eraf zodra het gaat regenen, maar daar schiet je nu niets mee op.
Ik heb 30? 35? Duizend kilometer met het ding gereden, en tot nu weinig issues gehad (keertje kabelbreuk in een cradle). Voor die 180 euro voor twee (!) Is dat opzich ook niet verkeerd. 10/10 zou aanraden, maar baal wel.
pi_212679751
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
In een bak rijst leggen helpt ook niet meer.
Is het voor onderlinge communicatie of voor de navigatie?

Beide, dus ik gebruik nu die van de meubelmakert zodat ik nog navigatie heb.
pi_212679760
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 12:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Grootlicht, toeter en middelvinger doen het nog wel? :+
Vooral in Belgi veel nodig gehad, maar ik gok van wel :+
pi_212679796
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Vooral in Belgi veel nodig gehad, maar ik gok van wel :+
Wat een kloteweer h?
Waar zijn jullie nu?
pi_212679797

Groeten uit Donostia
pi_212679823
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat een kloteweer h?
Waar zijn jullie nu?
Gister vooral ruk, vandaag twee fikse buien maar daarna weer droog gewaaid. Wel veel nat wegdek, net alles gemist denk ik. San Sebastian ( O+ ) nu.
  zondag 3 maart 2024 @ 19:10:07 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_212679858
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Gister vooral ruk, vandaag twee fikse buien maar daarna weer droog gewaaid. Wel veel nat wegdek, net alles gemist denk ik. San Sebastian ( O+ ) nu.
Doe don quijote de groeten.
pi_212679949
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wij waren vanaf zaterdag 20u tot zondag 5u zowat in Frankrijk: alleen maar regen. En tegenwind :+

In Spanje is alles beter ;)
Veel plezier (en succes!).
pi_212680030
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij waren vanaf zaterdag 20u tot zondag 5u zowat in Frankrijk: alleen maar regen. En tegenwind :+

In Spanje is alles beter ;)
Veel plezier (en succes!).
Jullie ook :)

Wind vandaag vooral bij al die bos-plantages voorbij Bordeaux. Gelukkig zijn de rijstroken in Frankrijk nogal breed.
pi_212680034
Dank @MadMaster! Kan ik ook op tijd kijken.

Ik had een fijne dag. Eerst bijgekletst en geluncht met een teamgenootje die zwanger is en dus voorlopig niet op 't veld staat, buiten met af en toe heerlijk zonnetje. Daarna rest vd middag op de hockey gehangen. Leuke wedstrijd gezien, maar ook goede gesprekken gehad met drie teamgenoten van mn ex, die ik dus inmiddels ook al een jaar of tien ken. Bij twee van hen was de relatie net uit, eentje met koophuis en al jaar of 9 ofzo bij elkaar, ander na heel lang vrijgezel twee jaar ofzo een relatie nu. Bij de eerste had vriendin iemand anders ontmoet waar ze verliefd op is geworden.. en hij was er heel verdrietig over, maar toen de anderen hem vroegen of 'ie denkt dat het ook echt stand gaat houden of bevlieging is en ze later spijt krijgt, antwoordde 'ie dat hij voor haar hoopt dat het lang duurt en ze gelukkig wordt met hem. Vond ik mooi. Echt nog vers (paar weken) en dan toch al zo kunnen denken.

Zelfs een tijd in korte mouwen shirt gezeten, zo lekker was het O+
pi_212683040
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Groeten uit Donostia
:W
Ik zie Bilbao op je kaartje :*
pi_212683055
Jammer voor Vloon, zoon van m'n collega. De hele poli zat er klaar voor :D -O-
pi_212683180
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef Blues het volgende:

[..]
:W
Ik zie Bilbao op je kaartje :*
Bilbao is een dorp verderop :+

Morgen richting Oviedo
pi_212683232
De :* moest een O+ zijn voor Bilbao :D

Waar verblijven jullie, b&b's?
pi_212683262
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 22:33 schreef Blues het volgende:
De :* moest een O+ zijn voor Bilbao :D

Waar verblijven jullie, b&b's?
In Frankrijk hotel/motel op industriegebieden, nu een klein hotel midden in het centrum van O+ San Sebastian O+

Hierna in n van de huuropties die we gaan bekijken. Dat is dan een paar dagen onze uitvalsbasis.
pi_212683285
Mooi daar zie ik op google ^O^
pi_212683307
Gisteren high tea, vanmorgen zwemmen en door naar brunch zodat we fris en fruitig naar Scheveningen konden doorrijden. Met zo’n, naarmate we meer noordelijk kwamen daalde de temperatuur wel.

Aida gezien. Geen top 10 musical. Daarvoor is het spel ‘te klein’ voor me. Een Circustheater waarbij complete secties met zwart gordijn waren afgezet ivm niet verkochte kaarten hielp niet mee aan de sfeer. Wel aan de rijen bij de toiletten :+
Daarna hapje eten (verrassend goed, snel en lekker voor een tent aan de boulevard) en toen bij familie thuis nog HHB gekeken. Goed weekend.
  maandag 4 maart 2024 @ 07:40:16 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212684418
Wauw. Dromen na triptanen, altijd boeiend :o Gelektrocuteerde wallabi's, Alaxis Bledel als vampier en meer leuks kwam voorbij vannacht.

Vandaag wordt hier de waterleiding en meter vervangen. Ze zijn deze week hopelijk klaar met de straat. Ik ben dat gedoe voor de deur inmiddels wel zat. Om de haverklap zonder water zitten ook.

Verder wordt er nog een asbest schoorsteen die zorgt voor lekkage van het dak gehaald. Ze belden 5 minuten geleden of dat vandaag even kon.

Vanavond komt iemand voor een offerte voor een warmtepomp.

Tussendoor wil ik werken maar ik heb ook nog te veel belangrijke privklusjes liggen.
Spoilers!
  maandag 4 maart 2024 @ 07:43:41 #293
217702 Lonaa
Honger!
pi_212684445
Goeiemorgen. Mijn slaap was zozo. Over dik uur stappen we in de bus om de beursstand van m'n vader af te breken. Ik heb stiekem de hoop dat ik daar nog wat handjeklap kan doen bij andere stands die er stonden en wat tuinplanten kan scoren. :+
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 08:14:21 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212684724
Ik was bang dat ik misschien niet genoeg eten zou hebben gisteren.... Maar er was nog een beetje over en toetje konden we maar klein stukje op :P
pi_212684962
Goedemorgen :W ook hier erg vreemde dromen.
pi_212685213
Mogge!

Rare dromen nacht check. Had iets met een sportschool te maken
pi_212685275
Mogge!
Het slaapt hier altijd zo lekker. Stil, duister.

Nu staat de perculator op de kachel te pruttelen.
  maandag 4 maart 2024 @ 09:09:14 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212685287
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2024 09:07 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Het slaapt hier altijd zo lekker. Stil, duister.

Nu staat de perculator op de kachel te pruttelen.
[ afbeelding ]
oh jouw kachel O+ zo een wil ik ook
pi_212685290
1
pi_212685293
2
pi_212685295
3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')