This post didnt age wellquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je dit elftal ziet spelen dan snap je niet dat ze 2e staan. 0,0 creativiteit en scorend vermogen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe reageer jij als Groningen de 2-1 maakt?
Groningen speelt uit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:28 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe reageer jij als Groningen de 2-1 maakt?
Zondag extra in de gaten houden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jij denkt dat ESPN dat erin heeft geplakt?
100%.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jij denkt dat ESPN dat erin heeft geplakt?
Ja, je zou Lingr maar inbrengen voor Uedaquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:42 schreef Pistolero het volgende:
Wat een achterlijke wissels weer.
Bakt er weer niks vanquote:
Speelt een stuk beter dan Paixao.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef bbuddybb het volgende:
Het is slechts Groningen--al hebben we het alsnog fucking moeilijk--maar ik zie dat Loeka in verdedigend opzicht meer meters maakt. Ik zie wat dat betreft vooruitgang.
Die jongon komt er wel.
Als Luka vanaf de start in de basis had gestaan dan had Ueda gewoon gescoord vandaag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu heeft Ueda niet zulke voorzetten gehad
Wie?quote:
Hancko bediende hem in de tweede door de lucht, maar toen liep Ueda tegen z’n tegenstander op…quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja of hij komt gewoon overal te laatquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lingr kreeg binnen 1 minuut een betere voorzet dan Ueda in de 80 minuten daarvoor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha, zelfs Lingr is beter dan die kansloze Ueda
Het is Lingr, die zelf gezegd heeft dat hij geen idee heeft hoe hij moet juichen als hij scoort. Ik vergeef het hemquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef Qarrad het volgende:
Zelfs bij het vieren van een goal doen ze nog iets fout. Domme gele kaart
Maar goed, dit is wel binnen lijkt me
Ik heb geen enkele voorzet gezien die in de vijf meter belanddequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja of hij komt gewoon overal te laat
2 danquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Feyenoord heeft gewoon zo'n 'domme' kracht nodig die gewoon meters blijft maken.
Koemanmadkwiedetti.gif zie live topicquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef Qarrad het volgende:
Zelfs bij het vieren van een goal doen ze nog iets fout. Domme gele kaart
Maar goed, dit is wel binnen lijkt me
Maar Lingr is helemaal geen 'domme' kracht en is juist ontzettend slim qua drukzetten en loopacties.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Feyenoord heeft gewoon zo'n 'domme' kracht nodig die gewoon meters blijft maken.
Oh ik vergeef het hem ook, maar werkelijk alles doen ze verder fout bedoel ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is Lingr, die zelf gezegd heeft dat hij geen idee heeft hoe hij moet juichen als hij scoort. Ik vergeef het hem
Ja diequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Koemanmadkwiedetti.gif zie live topic
Weet ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Lingr is helemaal geen 'domme' kracht en is juist ontzettend slim qua drukzetten en loopacties.
Ja het ligt altijd aan anderenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lingr kreeg binnen 1 minuut een betere voorzet dan Ueda in de 80 minuten daarvoor.
Die Ivanusec, dat is wel een genot qua techniek heh.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar je moet dit in dit topic even in fases brengen
Ik heb lang gedacht dat hij gewoon te weinig speeltijd kreeg om iets goeds te laten zien, maar ik ga hier inmiddels ook in mee ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |